Gewoon aan de energie drink gaan. Daar word ik zelfs nog dronken van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Dalando het volgende:
Bij eventuele volgende meet mij gelieve DM sturen en niet zorgen dat jullie met z'n allen dronken gaan worden en ik cola mag gaan drinken.
Ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Het roddelen of iemands pener in je mond stoppen als diegene ligt te slapen?
kom chillings zetten danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
nooit dat ik naar een meet ga alleen chillings zetten met pz en dientje want die zijn speciaal
jmmr.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
nooit dat ik naar een meet ga alleen chillings zetten met pz en dientje want die zijn speciaal
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
ik zei niet dientje12 hoor wat voel je je aangesproken tfoe tazquote:
Volgens mij chillde ik hem nu met DVquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit tijdstip zat ik in de trein met zenuwen.
ohquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
ik zei niet dientje12 hoor wat voel je je aangesproken tfoe taz
Oke, ik weet genoegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
met jou alleen in het geheim ze mogen onze relatie niet wetenquote:
weet nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Tjezus, Pz, waarom elke keer van die achterlijke TT's?
Keihard werken voor je centen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Dalando het volgende:
Maar nu ben ik ook bereid om naar iedere meet te gaan waar ik welkom ben.
Zolang ik geld heb voor treinkaartjes ...
Mono kom hier en neem 50 euro mee.quote:
Heb je geen folderwijkje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Dalando het volgende:
Maar nu ben ik ook bereid om naar iedere meet te gaan waar ik welkom ben.
Zolang ik geld heb voor treinkaartjes ...
zoals ik al zei: pz is 'speciaal'quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Tjezus, Pz, waarom elke keer van die achterlijke TT's?
Nee je zit in Turkey (in het kalkoen)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef coban het volgende:
[..]
met jou ben ik al getrouwd wij meeten elke dag toch
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef Dimens het volgende:
Hoe Beach zich voelt als mensen in UDOWU aan het bekvechten zijn.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef Dimens het volgende:
Hoe Beach zich voelt als mensen in UDOWU aan het bekvechten zijn.
[ afbeelding ]
Ja, spaghettiquote:
ohja even vergetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee je zit in Turkey (in het kalkoen)
Dit beeld heb ik nu ook voor mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef coban het volgende:
ik zie nu dalando als zo'n schattig justin bieber kind van 1.50 m
Gewicht (en BMI) zeggen niets over of je dik bent of nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |