SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
where da white wimmen atquote:
ik dacht dat die voor hem op de knieën zaten??quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Achter elke succesvolle man staat een sterke, slimme vrouw.
pics van je baardquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
achter elke succesvolle vrouw staat een man met een baard.
ik doelde op jou hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lukt me nog niet zo goed als jan![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik doelde op jou hoorhahaha je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lukt me nog niet zo goed als janhet is een begin..
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik dacht dat die voor hem op de knieën zaten??
waarom lach je mijn hoofd uitquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha je hoofdhet is een begin..
iedereen heeft zo zijn redenenquote:
ook wel okeequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel okee.Beetje pijntjes hier en daar. Hoe is het met jouuuu?
Homo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga zo even lekkere maisburgers bakken
Me jelly.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:39 schreef JanPiraat het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:46 schreef Trollscience het volgende:
Jan en Klinks zijn echt een schattig stelletje.
Ik heb hem opgegeten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Ja hallo waarom start mijn ingebouwde camera zo traag op? Ik druk erop maar hij doet niks godverdomme.
Ik wil jou wel zien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Ja hallo waarom start mijn ingebouwde camera zo traag op? Ik druk erop maar hij doet niks godverdomme.
Wat zijn maisburgers?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:39 schreef JanPiraat het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een hamburger van de McDonalds dus?hihi
Waarom gelijk zo boos dan?quote:
Oh sorry.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo boos dan?Was hartstikke leuk grapje
Nee, je hebt koortslipquote:
McDonalds dus?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vegetarische burgers met mais erin ook![]()
Shit! Dan zou ik evil gaan lachen en zeggen: HUAHWUAHUWHAOH nu heb je ook herpes!!!!!!!!!!1~~quote:
quote:
En hamburgers.quote:
Hou die vieze SOA's maar bij jequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit! Dan zou ik evil gaan lachen en zeggen: HUAHWUAHUWHAOH nu heb je ook herpes!!!!!!!!!!1~~
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit! Dan zou ik evil gaan lachen en zeggen: HUAHWUAHUWHAOH nu heb je ook herpes!!!!!!!!!!1~~
[..]
quote:
ieuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef Hooidraad het volgende:
Bob, had jij het heuglijke nieuws al vernomen?Wat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE NEEMT ME MEE NAAR ZWEDEN?
![]()
Ik ben nu best wel heel jaloersGoeie plekken ook?
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
ARG is ook een acroniem voor Achterlijke Rotte G's?quote:
leuk hoor, ga jij maar weer verder kijken naar halfnaakte mannen die op elkaar liggen en proberen een klem te zettenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ARG is ook een acroniem voor Achterlijke Rotte G's? [ afbeelding ]
Dat is volgende week pas, nog even wachten dus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
leuk hoor, ga jij maar weer verder kijken naar halfnaakte mannen die op elkaar liggen en proberen een klem te zetten
Ja, een kaartje voor mij en een kaartje voor jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat?!JE NEEMT ME MEE NAAR ZWEDEN?
![]()
Ik ben nu best wel heel jaloersGoeie plekken ook?
Was even etenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, een kaartje voor mij en een kaartje voor jou
Ik heb vloerplaatsen, rij 11. Dus ik ga ervan uit dat ze goed zijn maar ik hoop dat al die journalisten/cameramensen niet in m'n uitzicht staan.
Arianny mag er wel voor staan
Schattig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef HappyBob het volgende:
Zo'n kerel hier op Facebook smeekt zijn ex-vriendin om hem terug te nemenNu al zo'n 15/20 berichten
Nee, dit is gewoon echt triestquote:
quote:i love u -naam- with all my heart/soul. i will fight till the end of the world and back 2 have u in my arms again.
Zolang maar R+R en alles.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:29 schreef Karzai het volgende:
Wat zijn jullie criteria om iemand op facebook toe te voegen?
Ik laat HAPPYBOB op een t-shirt drukken en die doe ik aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was even eten
Jij gaat zo hard seks krijgen volgende week
Klinkt niet verkeerd in ieder gevalIk ga je zoeken volgende week. Doe een grote rode roos in je haartjes, want ik weet niet hoe je eruit ziet.
Arianny![]()
Bruce Buffer
Aaaaaw, een geitjequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef HappyBob het volgende:
Deze kwam vandaag naar me toe in het dierenparkje
[ afbeelding ]
Instagram zou het afgemaakt hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Of doe het officiële FOK!shirt aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik laat HAPPYBOB op een t-shirt drukken en die doe ik aan.
[..]
Aaaaaw, een geitje
Vieze hipsters die niet met Photoshop om kunnen gaan en op zo'n afschuwelijke manier een foto interessant proberen te laten lijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Instagram zou het afgemaakt hebben. [ afbeelding ]
Doeraks verloren tweelingbroertje?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vieze hipsters die niet met Photoshop om kunnen gaan en op zo'n afschuwelijke manier een foto interessant proberen te laten lijken
Que ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
Ohgod, what have I done.
Ophef om niets weer.
sloerie met je tietenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
Ohgod, what have I done.
Ophef om niets weer.
Jongehhhh. Fucking schaduw.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jongehhhh. Fucking schaduw.
Volgende keer trek ik wel een coltrui aan, potjandikkie.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sloerie met je tietendurf je wel omgg!!_!!_!!''''!_
ben je hond nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
KB kom op msnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Maar het is een vraagquote:
Stel verzuurde pruimen van KLB. Nou, foto's zal ik dus ook niet meer posten. Jezus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..].
Weer een boel gejank om niets inderdaad.
Wat een schatjequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Geen 999 posts per topic doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een schatje
Edit: OH ik zat op vorige pagina.
doen we samen geen foto's meer postnquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stel verzuurde pruimen van KLB. Nou, foto's zal ik dus ook niet meer posten. Jezus.
weet ik eindelijk hoe m'n webcam hier werkt wordt dit verkondigdquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doen we samen geen foto's meer postn
Vragen jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
KB kom op msnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Jij ook al niet meer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doen we samen geen foto's meer postn
Nah. Ze willen toch alleen Nederlandse meisjes zien dus why bother.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij ook al niet meer?
Maar foto's van jou zijn bohhhh.
quote:
Ze weten niet wat ze missenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah. Ze willen toch alleen Nederlandse meisjes zien dus why bother.
[..]
Instagram tochquote:
Wattttt. Dat is echt belachelijk. Jij draagt tenminste kwaliteit bij aan de reeks. Godsamme, almost getting mad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah. Ze willen toch alleen Nederlandse meisjes zien dus why bother.
Inderdaad. Die passen veel beter in mijn DM.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nou genoeg foto's gepost daar hoor
Welnee, chilll !quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wattttt. Dat is echt belachelijk. Jij draagt tenminste kwaliteit bij aan de reeks. Godsamme, almost getting mad.
Ik.heb er honderden maar raak niet uitgekekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nou genoeg foto's gepost daar hoor
magnievanjanquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inderdaad. Die passen veel beter in mijn DM.
baaaawquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik.heb er honderden maar raak niet uitgekeken
Pffrt.quote:
Nou je zit al bij redactie dat is al goed genoeg voor mijquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als ik een modje was zou ik je sluitspier openen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso zijn bassisten nutteloos so "he had it coming".
Hela niet zo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso zijn bassisten nutteloos so "he had it coming".
Godverdommequote:
Ik maakte echt een grapje hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja want een goede vrind van mij speelt bass toch.
Tool.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik maakte echt een grapje hoorOnze bassist is awesome
.
Hij speelt gewoon alle bassnoten zelfquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:12 schreef Henkie94 het volgende:
Het klinkt gewoon zo heavy dat het een bass lijkt.
pizza salami?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef Trollscience het volgende:
Mijn zweetvoeten ruiken een beetje naar dat gerecht dat je bij de pizzaria kunt krijgen, met pasta, ei en roomsaus. Nu heb ik honger
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Henkie94 het volgende:
In de trein zat er een dude naast me (niet direct, maar aan de andere kant van het gangpad), en hij meurde naar oude kaas en zweet.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:32 schreef Henkie94 het volgende:
Het was een sprinter, dus pukingloli.avi ging ook niet op.
eigenlijk net zoiets als jou, ik had je niet langer dan een maand gegeven met al die handicaps.quote:
wolla leef jij ook nog?quote:
wejo jy bent egt lkkrquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wolla leef jij ook nog?
wat vind je van mn foto skatje? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
wejo jy bent egt lkkr
jekentmeniet[ afbeelding ]
R&R = R&R trug ; )
sulke liefde hier :$:$quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:38 schreef Trollscience het volgende:
2h is wel tan2lkkre chiboi [ afbeelding ]
liefff, je lijkt serieus op Ronquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wolla leef jij ook nog?
wat vind je van mn foto skatje? [ afbeelding ]
Haar een beetje maar qua gezicht niet echt denk ik?quote:
Terechte klachtquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef HappyBob het volgende:
I Wishh CANCER Never Existedd ! :/
LIKE IF YOU DO TOO !
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef HappyBob het volgende:
LIKE IF YOU DO TOO !
Echt van die mensen die bijvoorbeeld op 'Kony 2012' reageren en zich vervolgens helemaal goed voelen omdat ze de wereld veranderenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef HappyBob het volgende:
LIKE IF YOU DO TOO !
Hun nakomelingen worden wel gebruikt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Echt van die mensen die bijvoorbeeld op 'Kony 2012' reageren en zich vervolgens helemaal goed voelen omdat ze de wereld veranderen
Word toch gebruikt om de weg te asfalteren, hebben we nog wat aan dat soort mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tijden geen terechte klacht als deze gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Echt van die mensen die bijvoorbeeld op 'Kony 2012' reageren en zich vervolgens helemaal goed voelen omdat ze de wereld veranderen
Word toch gebruikt om de weg te asfalteren, hebben we nog wat aan dat soort mensen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hun nakomelingen worden wel gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hun nakomelingen worden wel gebruikt.dat is racistisch :S :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd wanneer jij er bent.quote:
Op?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
komt door jouw :3c
[..]
wacht maar
jouwquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
komt door jouw :3c
[..]
wacht maar
?quote:
was grapje tochquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jouw
wat dan, ik kom je kussen hoor![]()
> Wacht maarquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
?
[..]
was grapje toch
Oh mijn puisterige gingerheld
puisterigequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
?
[..]
was grapje toch
Oh mijn puisterige gingerheld
omg ik sta in je sigquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TROLLIEEEEEEBOLLEHHH HEB JE MN SIGNATURE GEZIEEEEN?
kweeniequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie is eigenlijk Jut en wie Jul? Jan is Jut en ik Jul? Of andersom. Hmmm.
Trusten KBquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen, doei Henkie, Trolliebollie, Petertje en Cossieeeee.
ook trusten hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen, doei Henkie, Trolliebollie, Petertje en Cossieeeee.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En beach krijgt een eigen post.
Bedankt lievviess.
Eerst chimeids meeten van de fok, daarna pas g'squote:
SPOILER: Voor HenkieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik ben beide.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerst chimeids meeten van de fok, daarna pas g's
Anders gaan we samen toch AZNs hosselen? Gquote:
aight g we gaan die smatjes hosselenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Anders gaan we samen toch AZNs hosselen? G
Wanneer kan je mang?quote:
Jij lijkt op hem en 2happy lijkt op ronquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ron gaat je ziel stelen, Kurt je maagdelijkheid.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ron gaat je ziel stelen, Kurt je maagdelijkheid.
Om eerlijk te zijn, ik heb een foto van mezelf gemaakt gisteren en daar lijk ik inderdaad op Kurt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij lijkt op hem en 2happy lijkt op ron
Ja ik heb je vaak zat gezien en ook op die fokfilmfoto zie je eruit als hemquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb een foto van mezelf gemaakt gisteren en daar lijk ik inderdaad op Kurt..
en niet delen he?!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb een foto van mezelf gemaakt gisteren en daar lijk ik inderdaad op Kurt..
Was ook lelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en niet delen he?!
Nu echt weg
3 jaar nogquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Troll ben je al bijna legaal? Ik ben het wachten zat.
glennis jan hieroquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:04 schreef JanPiraat het volgende:
Zeg dat je niet hoeft te gaaan schat ... Dat je aan mij echt genoeg had.. zeg dat je niet hoeft te gaan schat, gaan schat.. want je moet ik weet je moeeeet![]()
Is ie hot?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:29 schreef Trollscience het volgende:
Ja, normaal loopt het altijd een half uur uit, maar mijn leraar heeft nu een nieuwe leerling en dus moet ik eerder stoppen
Dus is ie hot?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:32 schreef Trollscience het volgende:
Het is een goede vriend van me, ik had hem zelfs overgehaald
Ik zei helemaal niks.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
You said you'd keep it on the DL.
Zolang de geslachtsdelen buiten beeld blijven is het legaalquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
You said you'd keep it on the DL.
Awww shitquote:
Heb je genoeg eten dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:16 schreef JanPiraat het volgende:
Awww shitsterkte daarmee
ik moet nog even boodschappen doen zo en daarna barricadeer ik de deuren tot dinsdagmorgen D:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |