SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Heel druk geweest met Jan ja? wenk3 ;goobyquote:Op maandag 30 april 2012 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zei ik wel. Maar jij zei dat je vandaag ging slapen.Wilde je niet storen.
Hoe was werk?
[..]
Uitrusten ja.
Is toch normaal?quote:Op maandag 30 april 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel, maar snap er niks van!
Heel veel gelopen. Naar het vondelpark en daar heeeel veel gelopenquote:Op maandag 30 april 2012 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heel druk geweest met Jan ja? wenk3 ;gooby
Een McDonalds dat rustig was op Qday?quote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel veel gelopen. Naar het vondelpark en daar heeeel veel gelopenweg kwijtgeraakt, met een omweg naar de hoofdingang weer gegaan en toen naar een McDonalds gezocht waar het rustug was en die was ook weer ergens anders, dus weer heel veel gelopen
toen daar lang gezeten. En die medewerker wilde ons weghebben ofzo.
Steeds vragen of we klaar waren.
Toen naar een cafe gezocht en er een gevonden bij het water, zagen steeds boten langsvaren.
was geinig. Beetje zwaaien naar ze als gekken.
En drie BNers gespot toch.
Oh en bij de vrijmarkt bij het Vondelpark derde deel van de HP boeken gekocht met harde kaft alles
quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was ook niet voor jullie bedoelt.
bedoeld*quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was ook niet voor jullie bedoelt.
Niet weten dat KB en ik keiharde matties zijnquote:
Jaaa die was er!quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een McDonalds dat rustig was op Qday?En wat gaat die zemella jou nou wegsturen?
Welke BN'ers?
En nijsssssss
carequote:
Niequote:
Kus.quote:
Klopt.quote:Op maandag 30 april 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Lobi tussen ons is niet mogelijk wil je zeggen?
Knap gevonden dan!quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaa die was er!Vonden ook meteen een plekje alles.
Kwam daar zelfs Volendammers tegen.
Ze zijn overal meeeen.
Ja i know rightop een gegeven moment vroeg hij of we klaar waren en toen pakte hij onze rommel en gooide hij het wrg voor ons.
Wierd.
Gordon, Jamai en Nicolette van Dam ofzo. Die ene met die eeuwige puist op dr neus.
Mja was de mac bij Pathe de munt dus snapte niet dat het 'rustig' was, bij de andere stonden mensen buitenquote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Knap gevonden dan!Vandaar dat hij zo rustig was
Wat is dat nou voor een bediening?![]()
Jou niet willen als klant
Jou niet willen als wat dan ook
_!
Klinkt als een erg leuke dag
Volgende keer weer?
L4D2? Moet t dan nog wel installeren. Alleen heb ik niet zo veel ruimte meer over, kan niet kiezen op welke schijf ik 't wil zetten. Zemmela Steam.quote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef Beach het volgende:
Ron heb je ook andere games die we samen kunnen doen?
Mooi.quote:
Beter niet.quote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach g neemt me mee naar jullie meet.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
L4D2? Moet t dan nog wel installeren. Alleen heb ik niet zo veel ruimte meer over, kan niet kiezen op welke schijf ik 't wil zetten. Zemmela Steam.
Zegt mij nietsquote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja was de mac bij Pathe de munt dus snapte niet dat het 'rustig' was, bij de andere stonden mensen buiten_! En idd, gare bedoeling.
Volgend jaar weer ja,vooral met zulk weer rawrrr. Jij ook van de partij dan?
Ander keertje dan togquote:
Als je naar Amsterdam gaat moet je zeker even langs de trompettersteeg.quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zegt mij nietsBen nog nooit echt in A'dam geweest dusja
Heerlijk weerJa dan wel
Dan kom ik alvast de dag daarvoor want OV
Homosteeg?quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je naar Amsterdam gaat moet je zeker even langs de trompettersteeg.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik keek nog of ik een sms had van je, maar niks.
Gaan we toch het spel ervan spelen samen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik moet nog Game of Thrones kijken sowieso
Vreemd dat jij er dan bekend mee bent.quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee dat niet.alleen maar mooie vrouwen daar.
Dat lijkt me echt een kutspel.quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan we toch het spel ervan spelen samen.
wrm haten gquote:Op maandag 30 april 2012 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vreemd dat jij er dan bekend mee bent.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zegt mij nietsBen nog nooit echt in A'dam geweest dusja
Heerlijk weerJa dan wel
Dan kom ik alvast de dag daarvoor want OV
Geen ideequote:
Zo toon ik mijn liefde tog.quote:
Uhuquote:Op maandag 30 april 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jmrjmr. Boh jammer dat je in zo'n gat woont. Viel allemaal echt mee qua drukte in de bus.
Op de heenweg vet rustig en op de terugweg alleen die domme dronkaards. Verder rustig en in de stad was het ook goed te doen.
_
Dan bij Cosmo logeren toch.quote:Op maandag 30 april 2012 20:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo toon ik mijn liefde tog.
[..]
UhuEnkel haat voor mijn dorp
![]()
Volgend jaar zal ik dan zien of het ook zo isinclusief jij en Jan
Zou dat wel van Rez mogen ?quote:Op maandag 30 april 2012 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan bij Cosmo logeren toch.die ook mee alles
Het is een vrouw, hoezo zou ik nee zeggen?quote:
Jij mag ook hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 20:46 schreef Rezania het volgende:
Oh, het gaat over 2happy4u zie ik nu.Van mij mag die.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:46 schreef Rezania het volgende:
Oh, het gaat over 2happy4u zie ik nu.Van mij mag die.
HELA. Noem me geen bitch ja.quote:Op maandag 30 april 2012 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb ik jouw toestemming voor nodig?
[ afbeelding ]
1x op de mond maarquote:Op maandag 30 april 2012 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben liev en Cosmo houdt van me. We hebben zelfs gezoend.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben liev en Cosmo houdt van me. We hebben zelfs gezoend.
Vergeet die zure sloot niet.quote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Belachelijk. Getsie. Die tieten en zooo
Nee, ontzettend veel zwaartekracht, verre van een vacuüm.quote:
Uhm...quote:Op maandag 30 april 2012 21:03 schreef Renesite het volgende:
Rez wanneer ga je Rut voorstellen aan je pap/mam?
Kudquote:Op maandag 30 april 2012 21:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wat is dit opeensIk heet Cosmo op FOK!
.
Ik toch niet D:quote:
Ik heb AH eigenmerk met spek voor morgenquote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jan is smerig man.
[ afbeelding ]
Niet te vreten.
Maar dan moet ik jouw aandacht delen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Rez wij moeten gaan dubbeldaten met Jan en KB..
quote:
Ik maak gewoon zelf pannenkoeken, gewoon zonder pak.quote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb AH eigenmerk met spek voor morgen
Ik kan dat nietquote:Op maandag 30 april 2012 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik maak gewoon zelf pannenkoeken, gewoon zonder pak.
Ik denk dat KB heel veel 'awww zo schattig' gaat zeggen en (^_^) gezicht gaat hebben.quote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan moet ik jouw aandacht delen.
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn?quote:
Iedereen noemt mij schattig tegenwoordig.quote:Op maandag 30 april 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat KB heel veel 'awww zo schattig' gaat zeggen en (^_^) gezicht gaat hebben.
Picard.quote:
Je bent schattig. Alleen die Star Trek verwijzing weer.quote:Op maandag 30 april 2012 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn?
[..]
Iedereen noemt mij schattig tegenwoordig.
[..]
Picard.
Picard zuigt gewoon, kan ik er wat aan doen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je bent schattig. Alleen die Star Trek verwijzing weer..
En de big smile.quote:Op maandag 30 april 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat KB heel veel 'awww zo schattig' gaat zeggen en (^_^) gezicht gaat hebben.
Alsjeblieft niet zeg. Ik en foto's.quote:Op maandag 30 april 2012 21:11 schreef Renesite het volgende:
Maken jullie nog een facebookfootage met z'n tweetjes?Dan kan ik zwijmelen over schattigheid.
Of erger, ik en foto's. Wij en foto's zou echt zo catastrofaal zijn.quote:
Er is een verschil tussen narcisme en gezonde eigenliefde.quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef Renesite het volgende:
Elk persoon is toch wel enigszins narcistisch!
Nee, de hele dag ellendig in een auto gezetenquote:Op maandag 30 april 2012 21:13 schreef Renesite het volgende:
Heee troll, nog een leuke boi gespot vandaag?
Narcisme is soms best leuk terwijl je weet dat je geen hemels persoon bentquote:Op maandag 30 april 2012 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen narcisme en gezonde eigenliefde.
Ik weet gewoon dat ik fantastisch ben, daar heb ik geen foto's voor nodig.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Of erger, ik en foto's. Wij en foto's zou echt zo catastrofaal zijn..
WAT ZIJN JULLIE LIEF SAMEN!quote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat ik fantastisch ben, daar heb ik geen foto's voor nodig.
[..]
Mensen moeten gewoon hun monden houden!quote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
WAT ZIJN JULLIE LIEF SAMEN!
Zegt men ook altijd over mij en Pat
Ik zie iets terug in mijzelfquote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef Rezania het volgende:
Narcisme in combinatie met een gigantische ego en een discussiedrift.Altijd leuk om dat soort personen te trollen.
Watquote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil best wel ff met je fietsen hoor
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wil wel meer dan alleen je leven fucken![]()
![]()
![]()
Dan nog.quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het zijn geen ONZ modjes dus no worries.
Wat nou als mijn kontje mijn leven is? NOU? HE?quote:
Dat is een beetje triest ja!quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat nou als mijn kontje mijn leven is? NOU? HE?![]()
Ging je vriendje er niet aan meedoen? Pat wil vast wel die gast zoenen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:19 schreef Renesite het volgende:
Paingame. Vrouw zoent met leathergurl. Hihi
Nee, is niet doorgegaan of zoquote:Op maandag 30 april 2012 21:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ging je vriendje er niet aan meedoen? Pat wil vast wel die gast zoenen.
Als jij betaalt.quote:Op maandag 30 april 2012 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hai jongen met die mooie roze driewieler. gaan we een keer wat drinken liefje![]()
Dus als ik een jurk aandoe krijg ik gratis eten?quote:Op maandag 30 april 2012 21:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
altijd. mannetje betaalt. vrouwtje mag genieten van de drankjes. je weet
Ja, jullie produceren te veel kinderen, altijd die kutkoters.quote:
Zie TTquote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
We moeten ARG7 serieus maar renamen naar GAY7.
Nee hoor. Gewoon bijhouden wanneer ovulerend enzo.quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, jullie produceren te veel kinderen, altijd die kutkoters.
nee alleen als ik denk dat ik dat moet doen om je 's avonds laat anaal te mogen vernederen. en bij jou heb ik niet de indruk dat ik daarvoor drankjes hoef te kopen lieverdquote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus als ik een jurk aandoe krijg ik gratis eten?
Zegquote:Op maandag 30 april 2012 21:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee alleen als ik denk dat ik dat moet doen om je 's avonds laat anaal te mogen vernederen. en bij jou heb ik niet de indruk dat ik daarvoor drankjes hoef te kopen lieverd
quote:
nou de volgende keer lopen we eerst wel ff bij de mac donald's langs. die zal er toch wel zitten bij amsterdam cs zekerquote:
Werd je er wel een beetje warm van?quote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel.mensen Gordon met rugnummertje 1hij ging.nog.tepels.wrijven van gast zonder shirt op.boot maar helaas geen footage van
geil geil meer meer!quote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel.mensen Gordon met rugnummertje 1hij ging.nog.tepels.wrijven van gast zonder shirt op.boot maar helaas geen footage van
quote:
Bron: Wikipediaquote:Gay commonly refers to a male or female whose sexual orientation is attraction to persons of the same sex. The original meaning of the word "gay" was "happy".
Hihi heeft Jan een kutje?quote:Op maandag 30 april 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NO. JAN IS MN LUST EN MN LEVEN
Nee, daar is er niet zo'n hoog gay-gehalte.quote:Op maandag 30 april 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks terug naar gay, ga terug naar abo.
rezania is held! jammer dat ie blauw is nu maar toch. rezaniaquote:Op maandag 30 april 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks terug naar gay, ga terug naar abo.
Als jij er bent wel.quote:Op maandag 30 april 2012 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, daar is er niet zo'n hoog gay-gehalte.
Neen.quote:
Nou, we hebben wel DrNick.quote:Op maandag 30 april 2012 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
geef geen neukquote:Op maandag 30 april 2012 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is een hap uitgenomen, dus helemaal niet meer vers.quote:
I vers Uitspraak: vɛrs Bijvoeglijk naamwoord 1 kort geleden geschikt gemaakt om op te eten, bijvoorbeeld geplukt, geslacht of gebakken. Antoniem: oud `verse broodjes` `verse vis` kersvers (= heel erg vers) 2 net gebeurd, gevormd, ontstaan `Die gebeurte...quote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is een hap uitgenomen, dus helemaal niet meer vers.
Sorry dat was ikquote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is een hap uitgenomen, dus helemaal niet meer vers.
Hahahaaquote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik denk trouwens dat René het vrouwtje is.
Goede conclusie!quote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik denk trouwens dat René het vrouwtje is.
Sowiesoquote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij het mannetje was.
Alfa.quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef Trollscience het volgende:
Cosmo ziet er meer uit als een alpha.
"Maar in werkelijkheid ga ik alleen plassen hoor"quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
En dat zet ik nog even kracht bij:
Nu eerst even schijten..
quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef Trollscience het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een echte alphamale.quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]vierkinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je nog meer?quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow, echt opeens alle homo's hier.![]()
Rez hoef je geen ghb te voeren om hem zover te krijgen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ff lekker rezania beta testen nadat de ghb haar werk heeft gedaan
spreek je uit ervaring of is dit uit het geruchtencircuit?quote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Rez hoef je geen ghb te voeren om hem zover te krijgen.
GHBquote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ff lekker rezania beta testen nadat de ghb haar werk heeft gedaan
Bangalijst.quote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
spreek je uit ervaring of is dit uit het geruchtencircuit?
Ik haaaatquote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
De leukste homo op FOK! is der al, Rez..
Nee.quote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Rezania het volgende:
Noem het dan bij zijn echte naam: 4-hydroxybutaanzuur.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
hommoquote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
De leukste homo op FOK! is der al, Rez..
quote:Op maandag 30 april 2012 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Hoezo ik adoreer jou.quote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. ze haten vrouwen dus wrm zou ik meer willen
Woman, go back to the kitchen and make me a sandwich!quote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. ze haten vrouwen dus wrm zou ik meer willen
lolly of lolly lollyquote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Henkie94 het volgende:
Rezania hoef je alleen maar een lolly te geven en dan doet ie alles.
+1quote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Woman, go back to the kitchen and make me a sandwich!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |