Idd ...heb hier echt zo'n zin an.quote:
quote:
Nog meer "kut, waarom niet offline, had ik al kunnen spelen!". een heel weekend naar een doos kijken terwijl je niet kan spelen. the horror! Of bedoelden ze dat met inferno-moeilijkheidsgraad?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef jackson het volgende:
Zag op tweakers al mensen die mail hadden gekregen dat Diablo vandaag opgestuurd is en mogelijk zaterdag al aangeboden wordt aan de deur. Zeer benieuwd of dat klopt... Dan heb je iig je spullen op tijd binnen
Agree! Ik weiger alleen meer te betalen voor de digitale versie dan de versie met doosje & dvd. Dat is de reden dat ik een normale editie koop. De doos etc zal me een zorg wezen verder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik koop de digitale wel. Ik heb nog vier dozen van Diablo II en LoD elk (ja, acht dozen dus) op zolder, uiteindelijk gaat alles daarheenEn persoonlijk vind ik de CE tegenvallen. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Whehehequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog meer "kut, waarom niet offline, had ik al kunnen spelen!". een heel weekend naar een doos kijken terwijl je niet kan spelen. the horror! Of bedoelden ze dat met inferno-moeilijkheidsgraad?
Met wat pech heb ik straks met een niuwe laptop niet eens een discdrive, dus dan is de dvd voor mij ook zondequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Agree! Ik weiger alleen meer te betalen voor de digitale versie dan de versie met doosje & dvd. Dat is de reden dat ik een normale editie koop. De doos etc zal me een zorg wezen verder.
Idem. Ik heb al best veel gespeeld (gamescom 2x, closed beta, open beta). Ik kan wel even wachten en dan jaag ik er met mijn broer doorheen. Die kan ook pas donderdag geloof ik. maar goed, dan wordt het ook marathonnen naar minimaal hellquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:16 schreef jackson het volgende:
Whehehe. Zal voor sommige mensen best lastig zijn inderdaad. Zelf niet zo'n last van die speeldrang eigenlijk. Dinsdagavond maar eens rustig kijken hoe en wat.
Ik heb geen disc-drive in mijn laptop, dus wat dat betreft. Is voor mij puur een principe kwestie. Heb op zowel PC als Mac (zonder dvd-drive) al de installatie staan. Gebruik de DVD die erbij zit dus ook verder nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat pech heb ik straks met een niuwe laptop niet eens een discdrive, dus dan is de dvd voor mij ook zonde
Een verouderde installatie van de DVD + uren aan patches (Okay, rond release zal dat wel meevallen) of een recentere cliënt downloaden,en iets minder lang patchen... Doe mij dat laatste dan maarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat pech heb ik straks met een niuwe laptop niet eens een discdrive, dus dan is de dvd voor mij ook zonde
Het is echt geen seconde in me op gekomen om die CE versie te bestellen. Al kreeg ik die handel erbij voor hetzelfde geld wil ik het nog niet. Ik vul mijn prullenbak liever met zinnige dingenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:22 schreef Aleria het volgende:
[..]
Een verouderde installatie van de DVD + uren aan patches (Okay, rond release zal dat wel meevallen) of een recentere cliënt downloaden,en iets minder lang patchen... Doe mij dat laatste dan maar![]()
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het artbook, de soundtrack... En die diablo skull ziet er ook wel gaaf uit.
Zoals gezegd, voor iedereen verschillend. Was het een grotere skull geweest was ik geïnteresseerd geweest. Of een toffe figurine van +/ 30 cm, niet dat kleine gedoe. Maar nu niet. Kwestie van smaak. Zo vaak koop ik geen CE's, dus ik ben nogal kieskeurig, zelfs als het om Diablo gaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:22 schreef Aleria het volgende:
[..]
Een verouderde installatie van de DVD + uren aan patches (Okay, rond release zal dat wel meevallen) of een recentere cliënt downloaden,en iets minder lang patchen... Doe mij dat laatste dan maar![]()
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het artbook, de soundtrack... En die diablo skull ziet er ook wel gaaf uit.
Iedereen z'n ding idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik koop de digitale wel. Ik heb nog vier dozen van Diablo II en LoD elk (ja, acht dozen dus) op zolder, uiteindelijk gaat alles daarheenEn persoonlijk vind ik de CE tegenvallen. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Sowieso ieder zijn ding, dat voorop gesteld. Maar wees eens concreet, wat zit er allemaal bij waar je waarde aan hecht?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Iedereen z'n ding idd.
Vind de CE juist wel tof ,zit imo veel bij.
Gewoon een hebbeding, denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is echt geen seconde in me op gekomen om die CE versie te bestellen. Al kreeg ik die handel erbij voor hetzelfde geld wil ik het nog niet. Ik vul mijn prullenbak liever met zinnige dingen.
Zo heb ik me ook helemaal scheel gelachen met dat "Book of Cain". Dacht laatst: "moet toch eens kijken wat daar zo bijzonder aan is". Ik die handel gedownload.... Werkelijk waar. Het kan me echt totaal niet boeien.
Oprechte vraag Aleria: Wat moet je ermee? Wat vind je er leuk aan?
Idd , zo'n figurine had wel tof geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, voor iedereen verschillend. Was het een grotere skull geweest was ik geïnteresseerd geweest. Of een toffe figurine van +/ 30 cm, niet dat kleine gedoe. Maar nu niet. Kwestie van smaak. Zo vaak koop ik geen CE's, dus ik ben nogal kieskeurig, zelfs als het om Diablo gaat.
Oh, CE's/gooedies kunnen tof zijn. Ik was laatst weer in Japan en dan moet ik me inhouden. Deels gelukt, maar die Final Fantasy-store op loopafstand was te veel voor mequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef jackson het volgende:
Oprechte vraag Aleria: Wat moet je ermee? Wat vind je er leuk aan?
Viel me inderdaad op ja. Maar Starcraft speel ik alleen singleplayer (dus ook eigenlijk 1x) en WoW heb ik uit zelfbescherming nooit aangeraakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Iedereen z'n ding idd.
Vind de CE juist wel tof ,zit imo veel bij.
Maar dat komt ook omdat ik SC2 speel en WOW nog heb , er zitten ook extra's bij voor die games.
Fair enough! Geniet ervanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef Aleria het volgende:
[..]
Gewoon een hebbeding, denk ik.Ik vind het leuk om door de artbooks te bladeren, die dvd een keertje te kijken
Het scheelt ook wel dat ik nog een SC2 account heb rondslingeren, en soms iets te fanatiek bezig ben met het collecten van pets in WoW... Bij de Diablo CE krijg ik ook voor die 2 dingen iets.
Hmmja, ik probeer me er iets bij voor te stellen en ben vaak geïnteresseerd wat mensen beweegt die handel aan te schaffen. Niet in de laatste plaats vanuit commercieel / marketing oogpunt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, CE's/gooedies kunnen tof zijn. Ik was laatst weer in Japan en dan moet ik me inhouden. Deels gelukt, maar die Final Fantasy-store op loopafstand was te veel voor me
Achja waarde is een groot woord, er zitten leuke dingen bij zoals nieuwe avatars voor SC2 , een game die ik erg veel speel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Sowieso ieder zijn ding, dat voorop gesteld. Maar wees eens concreet, wat zit er allemaal bij waar je waarde aan hecht?
Die skull is eigenlijk gewoon teleurstellend, maar goed ik ben sowieso nietzo weg van dat soort spul. Sound tracks boeit mij ook niks. Wings, dye's en artbook vind ik dan wel weer tof en daar heb ik dan wel 3 tientjes voor over het is nietzo dat er elke 2 jaar een nieuwe diablo uitkomt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, voor iedereen verschillend. Was het een grotere skull geweest was ik geïnteresseerd geweest. Of een toffe figurine van +/ 30 cm, niet dat kleine gedoe. Maar nu niet. Kwestie van smaak. Zo vaak koop ik geen CE's, dus ik ben nogal kieskeurig, zelfs als het om Diablo gaat.
En daar kom je nu pas achter? Wat een planningquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
AAARRRGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Hij komt de 15de uit maar ik kan 'm pas de 19de halen en spelen.
Lange leve late diensten.
Wist m'n dienst nog niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter? Wat een planning
Dat is kut... maar, er is toch vast wel iemand die em even voor je kan halen en kan droppen bij je thuis?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Nee, begrijpelijk. Ik was voor de inhoud bekend was in de veronderstelling dat ik die ook zou bestellen. Voor mij persoonlijk is het het niet waard, dus dan laat ik het liggen. Kieskeurig, zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:43 schreef Moro het volgende:
[..]
Die skull is eigenlijk gewoon teleurstellend, maar goed ik ben sowieso nietzo weg van dat soort spul. Sound tracks boeit mij ook niks. Wings, dye's en artbook vind ik dan wel weer tof en daar heb ik dan wel 3 tientjes voor over het is nietzo dat er elke 2 jaar een nieuwe diablo uitkomt.
We houden je tussen de 15e en de 19e wel op de hoogte.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Die skull vind ik ook niet zo indrukwekkend.. (die USB stick van SC2 was in ieder geval vetter)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk. Ik was voor de inhoud bekend was in de veronderstelling dat ik die ook zou bestellen. Voor mij persoonlijk is het het niet waard, dus dan laat ik het liggen. Kieskeurig, zoals ik al zei
mensen die niet in windowed mode spelen zodat ze snel kunnen alt-tabbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:47 schreef Altron het volgende:
[..]
We houden je tussen de 15e en de 19e wel op de hoogte.
Ownee.... dan ben ik ingame
Ook zonder in windowed-mode te spelen kan ik snel alt-tabben hoor. ;pquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:49 schreef seto het volgende:
[..]
mensen die niet in windowed mode spelen zodat ze snel kunnen alt-tabben
Dat vind ik ook wel aardig om eens te bekijken moet ik toegevenquote:
Begin met barbaar voor single-player. Vanaf donderdag multi-player een Demon Hunter, hoop ik... Even afwachten wat die vrienden van me doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:52 schreef Pheno het volgende:
Ik moet nog bedenken wat het eerste klasse gaat worden. Ik denk dat de dobbelsteen die beslissing gaat maken. Ik ga ze toch allemaal proberen
Mijn pc is snel zat om makkelijk heen en weer te kunnen alt-tabbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:49 schreef seto het volgende:
[..]
Wou al zeggen bedankt tot ik je sub zag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:47 schreef Altron het volgende:
[..]
We houden je tussen de 15e en de 19e wel op de hoogte.
Ownee.... dan ben ik ingame
Witch docter for life !quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:52 schreef Pheno het volgende:
Ik moet nog bedenken wat het eerste klasse gaat worden. Ik denk dat de dobbelsteen die beslissing gaat maken. Ik ga ze toch allemaal proberen
Mensen die maar 1 scherm hebben en moeten alt-tabbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:49 schreef seto het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:52 schreef Pheno het volgende:
Haha , zit heel de dag gewoon op m'n werk helaas , dus kan alleen s'avonds spelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wou al zeggen bedankt tot ik je sub zag.
Ik speel hardcore, dus ja, dat zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:58 schreef Moro het volgende:
[..]
Witch docter for life !
todat ie dood gaat dus.
Je post hier toch wel even je gestorven poppekes? Kunnen we samen een minuutje stil zijn.quote:
Touché.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mensen die maar 1 scherm hebben en moeten alt-tabben
sc2 in singleplayer only? Heel dat spel gaat om de multiplayer want pas dan wordt het echt vetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:31 schreef Pheno het volgende:
Viel me inderdaad op ja. Maar Starcraft speel ik alleen singleplayer (dus ook eigenlijk 1x) en WoW heb ik uit zelfbescherming nooit aangeraakt.
Meh ik speel RTS games liever op m'n gemak ipv 100+ apm. Wel een tijdje multiplayer gedaan maar als je er dan weer terug in komt ken ik de hotkeys niet meer (of iig niet vlot genoeg) en zie ik ineens dat m'n void rays geen zak meer doen (of inmiddels weer wel).quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
sc2 in singleplayer only? Heel dat spel gaat om de multiplayer want pas dan wordt het echt vet
Ja leuk, tegen Koreanen gezet worden die je met 40 units de grond in stampt als je net je derde gebouwtje klaar hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
sc2 in singleplayer only? Heel dat spel gaat om de multiplayer want pas dan wordt het echt vet
Dat vind jij. Ik heb het ooit even geprobeerd, maar ik wil rustig doordacht bouwen, niet gezergrushed worden. Ik speel geen enkele RTS online, lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
heb je eigenlijk ooit sc2 in mp gespeeld wat je zegt nu zo veel onzin in een zin....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef darpios het volgende:
[..]
Ja leuk, tegen Koreanen gezet worden die je met 40 units de grond in stampt als je net je derde gebouwtje klaar hebt.
als je beter wordt handle je dat zonder problemen maar goed je moet wel even paar maanden oefenenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik heb het ooit even geprobeerd, maar ik wil rustig doordacht bouwen, niet gezergrushed worden. Ik speel geen enkele RTS online, lijkt me duidelijk
Een minuutje stil zijn is een minuutje niet spelenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Je post hier toch wel even je gestorven poppekes? Kunnen we samen een minuutje stil zijn.
in diablo wordt je ook gezergrushedquote:
Af en toe een uitje naar Blizzard zelf door hun CE-bonussen. Kan zo gebeuren. Beter dan 9gagquote:
Dat is met elk spel zo. Nu wil ik dat bij Diablo III wel doen, bij een RTS niet. SC2 speel ik voor het verhaal, net zoals ik nu straks de door Sanctuary ga hollen. De andere keren doe ik dat ook, maa dan om builds te proberen. daar ben ik vooral benieuwd naar. Hoe debiel kun je ze dit keer maken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als je beter wordt handle je dat zonder problemen maar goed je moet wel even paar maanden oefenen
So true...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Af en toe een uitje naar Blizzard zelf door hun CE-bonussen. Kan zo gebeuren. Beter dan 9gag
Ik ben gewoon een beetje aan het stoeien met de skill calculator op de site. Op zich kun je zo wel al wat kijken hoe iets werkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is met elk spel zo. Nu wil ik dat bij Diablo III wel doen, bij een RTS niet. SC2 speel ik voor het verhaal, net zoals ik nu straks de door Sanctuary ga hollen. De andere keren doe ik dat ook, maa dan om builds te proberen. daar ben ik vooral benieuwd naar. Hoe debiel kun je ze dit keer maken?
Cursemancer is mijn beste debiele hellbuild ooit. Daar houd ik van, dingen die gewoon lastig zijn, maar niet ondoenlijk. Dus ik ga me straks weer heerlijk verdiepen in de skills en items en mogelijke rare combi's. Omdat het kan. Kost ook oefenen, uitproberen. En als het meezit hoef ik niet te respeccen
Dit weekend moet er eerst nog allemaal sociale activiteiten gedaan worden. Na het weekend is daar geen tijd meer voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:14 schreef ApoclysmX het volgende:
Als mensen zich vervelen in het weekend en alvast in de Diablo sfeer willen komen is dit misschien een idee: http://www.pathofexile.com/
Schijnt dat ze een open beta hebben dit weekend.
Ik lees er niet super goede verhalen over though, maargoed.. misschien zelf maar even ervaren.
Helaas ben ik zo blut dat dat er voor mij niet in zit.. of tenminste, beetje bij vrienden zitten is ook sociaal natuurlijk. ;pquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit weekend moet er eerst nog allemaal sociale activiteiten gedaan worden. Na het weekend is daar geen tijd meer voor.
Klinkt respectvol. ^^quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:19 schreef ems. het volgende:
Vanavond nog even langs het sletje en morgen laten weten dat het voorlopig de laatste keer was
Die van mij ook. Al gaat die in Augustus nog een kind werpen. Dus ik heb eigenlijk maar 3 maanden om volop van D3 te gaan genieten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:25 schreef Pheno het volgende:
Al heeft mijn vrouw ook al iets van "Oh nee, daar gaan alle klusjes". Maar dat idee had ze al toen ik al helemaal door het dolle de aankondiging via de stream volgde
En wat voor Diablo-based naam gaat het kind krijgen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij ook. Al gaat die in Augustus nog een kind werpen. Dus ik heb eigenlijk maar 3 maanden om volop van D3 te gaan genieten.
Het is niet mijn vriendin en ze heeft al moeite met een muis vasthoudenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef Pheno het volgende:
Haar ook gewoon een versie geven, samen spelen
Leah of Deckard?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:29 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
En wat voor Diablo-based naam gaat het kind krijgen?
Meh, daat gaat niks worden denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:29 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:29 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Haha, dat zijn de beste opties denk ik inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef darpios het volgende:
[..]
Leah of Deckard?
En als je dan iets tegen je kind wilt vertellen dan beginnen met "Stay a while, and listen..."
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef darpios het volgende:
[..]
Leah of Deckard?
En als je dan iets tegen je kind wilt vertellen dan beginnen met "Stay a while, and listen..."
Het is de wachttijd.quote:
Blade Runner.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef darpios het volgende:
[..]
Leah of Deckard?
Hahaha.. de horror.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Moro het volgende:
Een vriending kwam aan met kaartjes voor de toppers voor hemelvaart, dacht het ook
Whehe. Dan wordt vallen van de trap opeens heel verleidelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Moro het volgende:
Een vriending kwam aan met kaartjes voor de toppers voor hemelvaart, dacht het ook
00:01quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:37 schreef splendor het volgende:
Excuus als deze vraag al 100x gesteld is, maar kon het antwoord zo snel niet vinden.
Vanaf wanneer kunnen we nou echt spelen? Ik had al gevonden dat je dinsdag vanaf 20:00 de game kan installeren en dan vanaf de US release kunt spelen, maar het werd me niet helemaal duidelijk hoe laat dat is Nederlandse tijd.
Dinsdag, 15 mei 2012, 00:01 uur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:37 schreef splendor het volgende:
Excuus als deze vraag al 100x gesteld is, maar kon het antwoord zo snel niet vinden.
Vanaf wanneer kunnen we nou echt spelen? Ik had al gevonden dat je dinsdag vanaf 20:00 de game kan installeren en dan vanaf de US release kunt spelen, maar het werd me niet helemaal duidelijk hoe laat dat is Nederlandse tijd.
Vrouwen met humorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef darpios het volgende:
[..]
Leah of Deckard?
Spelen met die kleine op schoot moet prima lukkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij ook. Al gaat die in Augustus nog een kind werpen. Dus ik heb eigenlijk maar 3 maanden om volop van D3 te gaan genieten.
Haha vet gedaan.quote:
Ze willen allemaal meeliften met de aandacht van Diablo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef ApoclysmX het volgende:
Btw.. what the fuck is up met al die hack&slash titels die nu ineens aangekondigd worden?
Zo heb je er geen één, en dan ineens komen ze overal vandaan.![]()
Ja lekker is dat. Sta je jaren droog moet er opeens een stortvloed uitkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef ApoclysmX het volgende:
Btw.. what the fuck is up met al die hack&slash titels die nu ineens aangekondigd worden?
Zo heb je er geen één, en dan ineens komen ze overal vandaan.![]()
Diablo II heeft mij anders de afgelopen 10 jaar prima vermaakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:54 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Sta je jaren droog moet er opeens een stortvloed uitkomen.
Dat ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:54 schreef darpios het volgende:
Torchlight 2 en Diablo III waren tijden geleden al aangekondigd. De rest zijn gewoon B-titels die komen en gaan.
Dat vroeg ik me tot zojuist ook afquote:
Dat zeker! Ik heb vorig jaar voor het eerste de game met een assassin gedaan (ergens op act II van Hell gestopt). Moet zeggen dat ik dat eigenlijk de tofste class vond om mee te spelen, jammer dat ik daar zo lang mee gewacht heb. Maar toch mooi dat zo'n game je zo lang kan bezighoudenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef darpios het volgende:
[..]
Diablo II heeft mij anders de afgelopen 10 jaar prima vermaakt.
Hardcore botting Hammerdins jwtzquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:59 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Dat zeker! Ik heb vorig jaar voor het eerste de game met een assassin gedaan (ergens op act II van Hell gestopt). Moet zeggen dat ik dat eigenlijk de tofste class vond om mee te spelen, jammer dat ik daar zo lang mee gewacht heb. Maar toch mooi dat zo'n game je zo lang kan bezighouden
Goed. Die waren er veel.quote:
Meer botters. Er waren wel dupers op cbnet maar gecheatte items (inventory hacks, dat soort geneuzel) was voornamelijk singleplayer en obnet.quote:
tppkquote:
Echt zo fucking kansloos dat botten..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef darpios het volgende:
[..]
Meer botters. Er waren wel dupers op cbnet maar gecheatte items (inventory hacks, dat soort geneuzel) was voornamelijk singleplayer en obnet.
* schuldig is aan botten![]()
Ik heb er ook nooit gebruik van gemaakt...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
tppk
Noit gebruik gemaakt van cheats, lame. Ik had alleen de D2loader om meer instanties te draaien. jezelf rushen ftw
heb je hem wel op de juiste account gekocht want je hebt blijkbaar 2quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
misschien dat iemand hier toevallig iets ervanaf weet maar nadat ik D3 heb gekocht via de blizzard site zie ik het nergens terug op mijn account.
Wel bij transaction history (orders enzo) maar niet in mn summary nadat het op "completed" status was gegaan.
Vreemd genoeg zie ik het wél bij de US battle.net site.
Maar dus niet bij de EU versie en snap megod niet waarom.
Ook de d3 dashboard is wel beschikbaar op de us site (en ook gewoon te downloaden etc) maar mn EU account maakt nergens sprake van dat ik het spel aangeschaft heb verder.
Heb al een ticket ingediend maar toch.. misschien anderen hier met soortgelijke ervaring(en)?
Ja gewoon op de EU site.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:01 schreef Matty___ het volgende:
[..]
heb je hem wel op de juiste account gekocht want je hebt blijkbaar 2
Ik ben (geloof ik, 't is zo lang geleden alweer) in een truuk(je) van iemand getrapt die vertelde dat ie items kon duplicerenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef Ferdii het volgende:
Mensen scammen in trades was ook leuk(leukste was nog een skulders oid laten zien, vervolgens deden zij dan iets bieden wat onder de prijs was, vervolgens tradescherm sluiten, opnieuw openen en een armor neergooien met dezelfde looks als die skulders die je eerst liet zien. Vervolgens trade drukken. Die gasten wisten vaak niet hoe snel ze trade moesten drukken om een goede deal te scoren en zo werden ze genaaid door hun eigen greed
)
Yea. Dat is ook 1x in zoiets trappen en daarna nooit weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef Ferdii het volgende:
*schuldig is aan cheats in diablo 2![]()
Naast de standaard maphack, had ik diverse d2jsp botjes lopen, tppk voor de hardcore fun, en low lvl duels op hardcore doen met een backup enchant sorc etc :p
Enige waar ik nooit aan begonnen ben is chicken, dat haalde voor mij de fun uit hardcore weg.
Mensen scammen in trades was ook leuk(leukste was nog een skulders oid laten zien, vervolgens deden zij dan iets bieden wat onder de prijs was, vervolgens tradescherm sluiten, opnieuw openen en een armor neergooien met dezelfde looks als die skulders die je eerst liet zien. Vervolgens trade drukken. Die gasten wisten vaak niet hoe snel ze trade moesten drukken om een goede deal te scoren en zo werden ze genaaid door hun eigen greed
)
Wat is er zo boeiend aan een sigil?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:19 schreef Asap het volgende:
Iemand als zijn eigen mooie banner gemaakt?
Nog maar een paar dagen kan je deze nog zelf maken:
Reveal Diablo
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef Ferdii het volgende:
)
haha zo heb ik een tijdje in wow rondgelopen met een lvl 1 met alleen een shirtje aan. Dan in world chat roepen dat iemand mijn broek gestolen had en dat ik toch te weinig gold had om een gewone broek te kopen. Mensen vonden het erg grappig en heb zo binnen een aantal dagen toch wel rond de 100 gold opgehaaldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef Altron het volgende:
[..]![]()
Man , zo ben ik een keer zo hard genaait in Star Wars Galaxies...
Ik stond bij m'n ingame huis , kwam er een gassie naar me toe , volop zielig doen dat ie geen geld had etc, een heel whine verhaal.
Uiteindelijk had ik hem wat items gegeven , die gast helemaal blij.
Dus ik had zoiets van , achja wat maakt het uit ... ik geef hem een landspeeder die ik toch niet meer gebruikte , dat was de 1ste ''mount'' maar was ook één van de traagste die je kon krijgen maar was best prijzig.
Wat doet die gast nadat ik hem die mount had gegeven , trekt al z'n uber gear aan en springt ie voor m'n neus op z'n swooper-bike ( beste mount toen ) , zegt ie nog effe ''lol owned!'' , en blaast ermee weg...
Ik had echt zoiets van WTF...wist gewoon niet wat ik moest zeggen.
Sindsdien vertrouw ik helemaal niemand meer in online games
Volgens mij ¤60, duurder dan retail iig..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:08 schreef Laser. het volgende:
Wat kost Diablo 3 via de site van Blizzard?
59,95quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:08 schreef Laser. het volgende:
Wat kost Diablo 3 via de site van Blizzard?
geen gezeik gekregen met die naam?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:22 schreef Aloria het volgende:
Of mijn warlock genaamd igivedotjobs en dan gaan dansen in town krijg je ook leuke reacties.![]()
Jij flikker!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef Ferdii het volgende:
Naast de standaard maphack, had ik diverse d2jsp botjes lopen, tppk voor de hardcore fun, en low lvl duels op hardcore doen met een backup enchant sorc etc :p
Enige waar ik nooit aan begonnen ben is chicken, dat haalde voor mij de fun uit hardcore weg.
)
Leuk manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef Ferdii het volgende:
)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
nog Fokkers die er naar toe gaan?quote:And the heavens shall tremble... On May 15 Diablo III will be unleashed and you can join us at an exclusive meet and greet at the Game Mania in Hilversum. Get the chance to meet the Diablo III developers and have your copy of Diablo III signed!
Date: May 15
Where: Game Mania, Kerkstraat 15, 1211 CK Hilversum
Doors open: 16:30 - 18:00
You’ll get the chance to meet Lead Technical Artist Julian Love and Senior World Designer Leonard Boyarsky, who’ll be at the event to sign your copy of the game.
The first 100 people attending will also get an exclusive goodie bag including a Diablo III T-shirt, Event Poster and Event Postcard Set.
Van alle locatie die er zijn zitten die 2 in hilversum?quote:
In wow deden ze niet zo moeilijkquote:
Begin maar alvast dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:08 schreef Syphixx het volgende:
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ik zit momenteel op smallband en het wordt pas gereset op ... jaja 15 mei
ik moet wel nog de 7gig installatie downen
quote:What Diablo 3 classes are game developers playing as?
The PC Gamer Word Dungeon hasn’t stopped echoing the phrase “What Diablo class are you playing?” for months. It’s a constant inquiry. We talked about it at length at the end of last week’s podcast. A few of us still haven’t made up our minds. With precious time left to make a decision (and hopefully helping you to relieve the same burden), we bugged some developers. We asked Notch, Runic Games, Blizzard themselves, and others: what’re you rollin’?
Nee, volgens mij kan dat prima.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:27 schreef cherrycoke het volgende:
als je nu een annual pass hebt met starters editie van diablo, en je maakt een char aan en daar gooi je dan CE editie overheen. kan ik dan nog problemen verwachten?
quote:World of WarCraft Annual Pass FAQ
What if I purchase the Diablo III Collector's Edition?
If you decide to purchase the Diablo III Collector's Edition when it's available, and then choose to add your Collector's Edition license key to the Battle.net account associated with your existing World of Warcraft Annual Pass promotion, you will receive all of the benefits associated with the Collector's Edition, plus receive four months of World of Warcraft game time which is eligible towards your 12-month subscription commitment. After you purchase the Diablo III Collector's Edition you just need to input the product key into the Battle.net account associated with your World of Warcraft 12-month commitment and that account will then receive the next 4 months of World of Warcraft game time for free. For example, if you already had a month of game time on the associated World of Warcraft account when you input your Diablo III Collector's Edition product key, it would then be 5 months until your next subscription payment was due.
dank uquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, volgens mij kan dat prima.
Zie:
[..]
Blergh, bedankt voor het doorgeven!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:26 schreef seto het volgende:
If you've pre-downloaded the digital version of the game in EU English or German before 10:00 AM CEST (9:00 AM GMT) on Saturday May 12, you must obtain the new downloaders to be able to install properly once the game is released on May 15. We apologize for the inconvenience, and ask that you please let friends and acquaintances know so they can begin downloading the working installer that's now available.
http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/
Geen van allen? Pre-order bij 12game.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:58 schreef benx het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen of ik Diablo voor 59,99 bij Blizzard koop en dus om 12 uur meteen spelen zonder nog te moeten downloaden/installen. Of voor 44,99 bij MediaMarkt, moet ik naar toe rijden dus zeg maar 49,99. Kan ik hem pas halen om 9 uur en dan nog installen enzo. Wat doen jullie? En waarom?
Poll: Hoe haal jij Diablo III?
• Blizzard Digital Download voor 59.99
• Winkel - Colllectors edition
• Winkel - Standard 59.99
• MediaMarkt - Standard 44.99
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Geen van allen; WoW Annual pass - 0,00quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:58 schreef benx het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen of ik Diablo voor 59,99 bij Blizzard koop en dus om 12 uur meteen spelen zonder nog te moeten downloaden/installen. Of voor 44,99 bij MediaMarkt, moet ik naar toe rijden dus zeg maar 49,99. Kan ik hem pas halen om 9 uur en dan nog installen enzo. Wat doen jullie? En waarom?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dan zit je wel vast aan een dode MMORPG.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Geen van allen; WoW Annual pass - 0,00
Geen van allen, voor ¤ 42,30 bij dynabytequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Geen van allen; WoW Annual pass - 0,00
CE.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:58 schreef benx het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
WoW is voor zover ik begrijp juist nog steeds de meest levende mmorpg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan zit je wel vast aan een dode MMORPG.
Omdat ik meestal te veel mobs pull. Ik ga het wel proberen hoor, maar ik verwacht dat ik rond einde act I wel dood ben. Al heeft de Demon Hunter volgens mij ook een skill dat hij/zij achteruit springt, dus dat zou de kans dat ik overleef als ik omsingeld ben door demons wel groter maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:05 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je niet hoger dan 20 kunnen komen
Ook erg veel Diablo 2 gespeeld, maar niet echt superfanatiek.. ben meer van MMO's..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:03 schreef Helgen het volgende:
Ik heb hem wel via battle.net gekocht, dinsdag 0:01 begin ik met een Witch Doctor. Als ik normal heb uitgespeeld denk ik dat ik een hardcore Demon Hunter gaan levelen naar level 10. Dan met de Witch Doctor nightmare uitspelen. Dan met mijn Demon Hunter naar level 20. Hell gaat me waarschijnlijk niet lukken, ik ben veel te roekeloos, en Demon Hunter boven level 20 halen lukt me waarschijnlijk ook niet. Maar dan is het gewoon alle classes uitproberen en veel met vrienden spelen.
Zo'n zin!!!!
Een spel met meer dan 10 miljoen abonnees dood noemenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelde op de enorme run van WoW naar Diablo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Een spel met meer dan 10 miljoen abonnees dood noemen.
Inderdaad, maar dan alsnog, met die nieuwe expansion opkomst hoef je niet bang te zijn dat WoW dood gaat. Verwacht dat er maar 1 spel is die daarvoor kan zorgen en dat is een gloednieuwe MMO van Blizzard.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelde op de enorme run van WoW naar Diablo.
Maar ik denk dat dat vooral tijdelijk zal zijn. WoW zal geen snelle dood sterven.
Och, voor een paar maandjes nog. Zo dood is het nou ook weer niet, maar het begint wel nogal eentonig te worden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Komt er ook aan. Maar niet voor dit jaar, eerst Diablo III, Mists of Pandaria en StarCarft 2. Codenaam Titan zal vast volgend jaar eens voorgesteld worden. En dan: all aboard the hype train! Tuut tuut!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
Verwacht dat er maar 1 spel is die daarvoor kan zorgen en dat is een gloednieuwe MMO van Blizzard.
Als het qua aankondiging en release bij Titan net zo gaat als bij Diablo 3 dan duurt het nog wel 'even'.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er ook aan. Maar niet voor dit jaar, eerst Diablo III, Mists of Pandaria en StarCarft 2. Codenaam Titan zal vast volgend jaar eens voorgesteld worden. En dan: all aboard the hype train! Tuut tuut!
Diablo MMO(keeps dreamin'...)
quote:Op zondag 13 mei 2012 11:50 schreef MrManuel het volgende:
Poh kan niet wachten.. Hopelijk kan ik nog een CE bemachtigen bij Saturn..
Vorig jaar uur in de rij gestaan bij Game Mania voor Cataclysm CE.. Loop ik volgende dag Saturn binnen liggen er nog 10..
Nooit!quote:
Ik wil persee CE!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:14 schreef Ferdii het volgende:
Ik haal hem dinsdag wel gewoon bij de lokale spellenboer
vergeet die prachtige schedel nietquote:Op zondag 13 mei 2012 13:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ga geen 40 euro extra betalen voor 3 boekjes en een setje vleugels
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:09 schreef Disorder het volgende:
Fijn dat ik vrijgezel ben ineens, trouwens.
Wil je gewoon een key of wil je die rommel van cd/boekjes etc er ook bij hebben?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef TheThinker het volgende:
Waar kan ik dit spel nog online kopen? Cd is geen must en moet vooral goedkoop zijn:) en ik kan pas dinsdag na 17:00 spelen.
Alleen key is prima:)quote:Op zondag 13 mei 2012 15:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Wil je gewoon een key of wil je die rommel van cd/boekjes etc er ook bij hebben?
Dat past prima bij het stereotype Blizzard-gamer!quote:Op zondag 13 mei 2012 14:09 schreef Disorder het volgende:
Er waren toch geruchten dat het een soort van MMOFPS zou zijn en niet echt een RPG?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er ook aan. Maar niet voor dit jaar, eerst Diablo III, Mists of Pandaria en StarCarft 2. Codenaam Titan zal vast volgend jaar eens voorgesteld worden. En dan: all aboard the hype train! Tuut tuut!
Diablo MMO(keeps dreamin'...)
Same here... Fijn is anders wat mij betreft maar we nemen het er maar vanquote:Op zondag 13 mei 2012 14:09 schreef Disorder het volgende:
Zo is dat. Bier en chips in de aanslag. Laat dinsdag maar komen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Same here... Fijn is anders wat mij betreft maar we nemen het er maar van
MMOFPS? Je kan "maar" met 4 personen in 1 game en het is niet first person dus dat kan per definitie al niet, ik weet niet waar jij die geruchten vandaan haaltquote:Op zondag 13 mei 2012 17:26 schreef Aniron het volgende:
[..]
Er waren toch geruchten dat het een soort van MMOFPS zou zijn en niet echt een RPG?
Hij had het over Titan.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef LinQ het volgende:
[..]
MMOFPS? Je kan "maar" met 4 personen in 1 game en het is niet first person dus dat kan per definitie al niet, ik weet niet waar jij die geruchten vandaan haaltDenk toch echt dat je D3 beter kan definieren als een Hack & Slash met RPG elementen...
Mooie wijn gekocht en vanaf donderdag los met een paar vrienden.... Pilsje / wijntje met wat eetwerk erbijquote:Op zondag 13 mei 2012 20:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zo is dat. Bier en chips in de aanslag. Laat dinsdag maar komen.
Beetje hetzelfde argument als ik ga geen 2,20 voor een biertje betalen. Schijnbaar hoeft niet iedereen op de kleintjes te letten.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ga geen 40 euro extra betalen voor 3 boekjes en een setje vleugels
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef Moro het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde argument als ik ga geen 2,20 voor een biertje betalen. Schijnbaar hoeft niet iedereen op de kleintjes te letten.
euh nee, meer dat je 3 euro betaalt voor hetzelfde biertje maar dan met een ander glas en een boekje over hoe het bier is gebrouwdquote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef Moro het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde argument als ik ga geen 2,20 voor een biertje betalen. Schijnbaar hoeft niet iedereen op de kleintjes te letten.
Het is meer het verschil tussen een biertje van 2 euro in een standaard glas en een biertje van 3,50 in een mooi design glas. Het gaat mij om het biertje en dan ga ik niet 1,50 extra betalen omdat het in een mooier glas zit.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef Moro het volgende:
[..]
Dat doet bol vast wel. De vraag is of PostNL het op tijd bezorgdquote:Op zondag 13 mei 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat bol op tijd verstuurt.
EN of het in de brievenbus past, anders kan ik het pas de volgende dag ophalen, zul je altijd zien.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet bol vast wel. De vraag is of PostNL het op tijd bezorgd
ALs je de gewone editie hebt moet dat wel passen. Ik krijg zo ongeveer elke dag games binnen, alleen als het aangetekend is mag ik het ophalenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
EN of het in de brievenbus past, anders kan ik het pas de volgende dag ophalen, zul je altijd zien.
Ik heb m'n bol order geannuleerd en gewoon een cd key via e-mail besteld.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat bol op tijd verstuurt.
Ik had bonnen, dus ik heb het spel gratis. Plus ik wil graag de DVD en doosjequote:Op zondag 13 mei 2012 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb m'n bol order geannuleerd en gewoon een cd key via e-mail besteld.
Guildwars had de postbode een beetje gekreukeldquote:Op zondag 13 mei 2012 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALs je de gewone editie hebt moet dat wel passen. Ik krijg zo ongeveer elke dag games binnen, alleen als het aangetekend is mag ik het ophalen
Gewoon iets anders halen met die bonnen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had bonnen, dus ik heb het spel gratis. Plus ik wil graag de DVD en doosje
Ach het is geen echte ramp als ik het 1 dag later krijg: donderdag en vrijdag ben ik vrij, zat tijd om te spelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon iets anders halen met die bonnen.
Bij b.v. gamecards winkel krijg je gewoon cd key gelijk gemaild en kun je DVD & doosje nog laten nazenden.
Ach ja, dat is ook wel weer zo. Ik heb ook donderdag en vrijdag vrij, maar die dagen staan al weer grotendeels volgepland.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het is geen echte ramp als ik het 1 dag later krijg: donderdag en vrijdag ben ik vrij, zat tijd om te spelen.
challenge acceptedquote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef 16meter het volgende:
ik ga t eerst lvl 60 halen in deze topic
ga met me mate LAN opzette thuis en dan gaan we marathon houden naar de lvl 60golden power in huis gehaald, genoeg pizza's, chips etc..
heb een week vrij van me werk
57 posts zijn zo gemaakt, dus dat redt hij niet.quote:
Ye echt vorig jaar al, nog steeds geen update...quote:Op maandag 14 mei 2012 09:00 schreef Murdera het volgende:
Iemand ook de CE bij bol.com ge pre-ordered?
quote:Op maandag 14 mei 2012 09:07 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ye echt vorig jaar al, nog steeds geen update...
Maar dat is redelijk normaal bij bol.com, als er vandaag voor ~5 uur geen verandering is in de status kunnen we ons zorgen maken
Denk idd niet dat het een probleem zal zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:28 schreef Matty___ het volgende:
ik zie net dat de GB en DE installer opnieuw gedownload moet worden maar ik heb altijd de US installer gebruikt.
zou toch voor het uiteindelijke spelen niet veel uit moeten maken als ik de regio maar op EU zet ipv Americas.
right?
In 'elective mode' (een van de settings, moet je zelf aan zetten) kun je elke combo van 6 skills gebruiken ipv netjes 1 uit elke categorie. Je hebt zo te zien alleen geen 'signature skill', die kosten geen mana om te casten.. Dus met haunt + barrage alleen ben je volgens mij snel out of mana. Ook mis je denk ik AOE-damage?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:26 schreef Helgen het volgende:
Het klopt toch dat je je skills en runes gewoon tijdens het spel kan wisselen en dat niets vaststaat?
Ik zit te kijken naar builds voor mijn Witch Doctor en zit er over te denken om hem full spirit te laten worden, met Haunt (Arcane), Spirit Barrage (Physical), Horrify, Mass Confusion, Soul Harvest en Spirit Walk. Met als passives: Rush of Essence, Spiritual attunement en Visionquest/Gruesome feast. Volgens mij moet dit kunnen. Ik weet dat het geen optimale build is, maar het lijkt me leuk om te proberen. Ik wil er echter niet aan vast zitten voor het hele spel, als het niet blijkt te werken.
deze build dus: http://eu.battle.net/d3/e(...)or#egXjdU!bfU!cabZZb
Je kan gewoon wisselen, geloof alleen dat er op de hoogste moeilijkheidsgraden een kort cooldown opzit.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:26 schreef Helgen het volgende:
Het klopt toch dat je je skills en runes gewoon tijdens het spel kan wisselen en dat niets vaststaat?
Ik zit te kijken naar builds voor mijn Witch Doctor en zit er over te denken om hem full spirit te laten worden, met Haunt (Arcane), Spirit Barrage (Physical), Horrify, Mass Confusion, Soul Harvest en Spirit Walk. Met als passives: Rush of Essence, Spiritual attunement en Visionquest/Gruesome feast. Volgens mij moet dit kunnen. Ik weet dat het geen optimale build is, maar het lijkt me leuk om te proberen. Ik wil er echter niet aan vast zitten voor het hele spel, als het niet blijkt te werken.
Daar heeft het in mijn geval niks mee te maken want ik koop voor 40 euro om op te zuipen aan wijn... En dan is weg op één avond (3 flessen) met paar mensen. Het zal iets met prioriteit te maken hebben denk en dat mensen de meerwaarde niet zien van die extra handel.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik heb best veel mana regen runes en met wat mana regen items zou het denk ik wel moeten werken. De AOE-damage mis ik inderdaad, maar ik heb mass confusion en horrify om iedereen bezig te houden terwijl ik ze één voor één afknal. Volgens mij springt Haunt ook van target naar target en is soul harvest een AOE.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
In 'elective mode' (een van de settings, moet je zelf aan zetten) kun je elke combo van 6 skills gebruiken ipv netjes 1 uit elke categorie. Je hebt zo te zien alleen geen 'signature skill', die kosten geen mana om te casten.. Dus met haunt + barrage alleen ben je volgens mij snel out of mana. Ook mis je denk ik AOE-damage?
Je kunt inderdaad gewoon wisselen, hoewel er zoals iemand al aangaf enige cooldown op een spell zit. Het duurt dus even voordat je na het wisselen een skill kunt gebruiken.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:26 schreef Helgen het volgende:
Ook hier staat de wijn al klaarquote:Op maandag 14 mei 2012 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar heeft het in mijn geval niks mee te maken want ik koop voor 40 euro om op te zuipen aan wijn... En dan is weg op één avond (3 flessen) met paar mensen. Het zal iets met prioriteit te maken hebben denk en dat mensen de meerwaarde niet zien van die extra handel.
Op hogere lvls/ tijdens item farmen zal je wel sneller 1 build houden ivm valor buffquote:Op maandag 14 mei 2012 09:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad gewoon wisselen, hoewel er zoals iemand al aangaf enige cooldown op een spell zit. Het duurt dus even voordat je na het wisselen een skill kunt gebruiken.
Sterker nog, ik vermoed dat je straks ook tijdens het spelen vaak aanpassingen aan je build doet en niet zoals in D2 met één vaste build speelt.
Zeker voor de witch doctor geldt dat b.v. pets minder noodzakelijk zijn als je in een party speelt in plaats van solo, afhankelijk van de situatie is AoE te verkiezen boven single target damage output of vice versa, afhankelijk van de situatie is bepaalde CC noodzakelijk, enzovoort.
Heb nu een avondje Riesling staan met drie verschillende flessen en twee verschillende streken. Mooie van Riesling is dat het de naam bij de meeste nogal tegen heeft maar er zijn schitterende exemplaren te vinden / krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ook hier staat de wijn al klaarwat heb je voor wijn gekocht?
Hier gaat vanavond een fles Amarone open
Ja ik denk 't ook. En Blizzard heeft echt veel ervaring met grote launches inmiddels. Daarnaast is Diablo verder niet bepaald server-intensief geloof ik, dus als je eenmaal voorbij de login bent, zit je wel goed denk ik zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:52 schreef seto het volgende:
Toch denk ik dat het wel zal meevallen met de log-in servers vanavond, bij de stress test waren het natuurlijk Amerikaanse + Europese spelers die op dezelfde server probeerden te spelen.
Ik moest even Googlen, maar afhankelijk van de concrete implementatie zal dat inderdaad het geval zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:48 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Op hogere lvls/ tijdens item farmen zal je wel sneller 1 build houden ivm valor buff
/offtopic,quote:Op maandag 14 mei 2012 09:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb nu een avondje Riesling staan met drie verschillende flessen en twee verschillende streken. Mooie van Riesling is dat het de naam bij de meeste nogal tegen heeft maar er zijn schitterende exemplaren te vinden / krijgen.
We dwalen af naar een andere hobby van me.
Het is idd even afwachten...quote:Op maandag 14 mei 2012 10:05 schreef MhZero het volgende:
Ik wacht rustig het mailtje af van Bol.com over mijn CE. Had em besteld tijdens Blizzcon 2011, toen ie aangekondigd werd.
Helaas moet ik morgen en woensdag flink werken. Maar donderdag... dan geht et loos!
twitter:Bol_com_service twitterde op maandag 14-05-2012 om 09:14:51@stjreijn Diablo III wordt 14 mei verstuurd. Alvast veel plezier. Groeten, http://t.co/hU9UEz8f reageer retweet
dus morgen middag ben je de eerstequote:Op maandag 14 mei 2012 10:30 schreef Fipotje het volgende:
Kwam deze tweet van bol.com tegentwitter:Bol_com_service twitterde op maandag 14-05-2012 om 09:14:51@stjreijn Diablo III wordt 14 mei verstuurd. Alvast veel plezier. Groeten, http://t.co/hU9UEz8f reageer retweet
Diablo 3 werd aangekondigd op Blizzcon 2008, toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:05 schreef MhZero het volgende:
Ik wacht rustig het mailtje af van Bol.com over mijn CE. Had em besteld tijdens Blizzcon 2011, toen ie aangekondigd werd.
Helaas moet ik morgen en woensdag flink werken. Maar donderdag... dan geht et loos!
Hmm.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:30 schreef Fipotje het volgende:
Kwam deze tweet van bol.com tegentwitter:Bol_com_service twitterde op maandag 14-05-2012 om 09:14:51@stjreijn Diablo III wordt 14 mei verstuurd. Alvast veel plezier. Groeten, http://t.co/hU9UEz8f reageer retweet
De CE nietquote:Op maandag 14 mei 2012 10:43 schreef 16meter het volgende:
Komt nu toch wel erg dichtbij!
[..]
Diablo 3 werd aangekondigd op Blizzcon 2008, toch?
1) 10 charactersquote:Op maandag 14 mei 2012 10:50 schreef Laser. het volgende:
Ik heb 2 vragen:
1) Weet iemand hoeveel characters je kunt aanmaken?
2) Is het zo dat iedereen jou met jouw Blizzard gamertag (of hoe dat ook heet) in-game ziet of gaat dat per character name?
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:56 schreef Laser. het volgende:
het mogelijk dat er meerdere gamers dezelfde character name hebben
Goed idee.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:59 schreef Aleria het volgende:
Zijn niet uniek, de battletags trouwens ook niet: Alleen het nummer erachter kan ze uniek maken. (Die weer niemand ziet.)
...Zou wel balen zijn als er een andere Yindy rondhuppelt die een ontzettende scammer o.i.d. is.
Hoe werkt dat dan dat de battletags niet uniek zijn? Ik neem aan dat je daar mee inlogd?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:59 schreef Aleria het volgende:
Zijn niet uniek, de battletags trouwens ook niet: Alleen het nummer erachter kan ze uniek maken. (Die weer niemand ziet.)
...Zou wel balen zijn als er een andere Yindy rondhuppelt die een ontzettende scammer o.i.d. is.
jammer, was toffer geweestquote:Op maandag 14 mei 2012 11:08 schreef seto het volgende:
BETER! Ik was bang dat de naam Jimmy snel bezet zou zijn, ga samen met een vriend van me spelen in die Double Dragon 3-style:
(nee geen Monks)
De bèta heeft mijn mening ook wel veranderd. Witch Doctor leek me echt niets aan, maar na de bèta heb ik toch maar besloten dat ik die als eerste ga spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:13 schreef seto het volgende:
Was origineel wel het plan, maar tijdens de open beta kwamen we er toch achter dat we liever een andere class wilden spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |