Ik heb dat ook hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik ben vrij nieuw in deze sport en ik heb echt zo'n ding nodig anders ga ik te ver. Ik kan mezelf echt tot het uiterst persen... En overal lees ik dat ik rustig moet opbouwen. En daar ben ik mee bezig...
Ik kan in principe de 5 km al lopen in 1 stuk maar ik ben toch ingestapt bij les 16 van Evy.
[..]
Netjes gedaan. Je had het weer denk ik wel mee. Niet te warm (of benauwd) en het is droog. Tenminste hier in regio Eindhoven...
Even terugkomen op het opbouw verhaal..quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:56 schreef Wiehoe het volgende:
pff mijn mooiste hardloopshirt even in de wasmachine vernaggeld. Bij de verkeerde was in gegooid.. Nu is het een en al vlek.
Ik had vorige week "zo'n ketel" en ben ook gaan lopen. Het hielp mij perfect ik was daarna weer helemaa fris en fruitig. (Trouwens bij defensie noemden wij dit ontgiftenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, ik ga me ook even vermannen om te lopen. Heb gisteren een leuk feestje gehad en nu heb ik echt "zo'n ketel". Toch maar even proberen, misschien helpt het juist wel.
Snelheidquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef henkde_j het volgende:
Vandaag ook maar weer eens begonnen met hardlopen. Maar damn, wat kreeg ik een last van mijn schouders na zo'n 2Km.![]()
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Verkeerde houding misschien?
veel sterkte ermee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:09 schreef Liesje68 het volgende:
Gvd... blijkt er toch een klein scheurtje te zitten in mijn calcaneus ( voet) Voorlopig niet lopen...iemand mompelde al iets over krukken maar toen zei ik 'doei! ' Eens kijken of ik bij een chirurg kan nagaan wat het snelste genezing oplevert en wanneer ik weer aan lopen mag denken.
Als ik daarvoor met krukken moet lopen dan doe ik dat ( al zou ik op mijn kop moeten gaan staan dan deed ik dat) maar hoop dat ik met bergschoenen ook genoeg stabiliteit krijg.
Kortom :
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Awh, da's balen!![]()
Daar valt mijn klacht (mp3 speler wrsch verloren/kwijt) bij in het niet
Gevonden! In m'n broekzak die in de was zat![]()
Nu even snel nog aan de lader en dan hopelijk nog een klein stukje met muziek meepikken
Ik denk het wel, een ietwat krampachtige houding, kan voor spanning in je schouders zorgen. Ik liep voorheen ook met teveel opgetrokken armen, dan had ik die kramp in mn schouders/nek ook, maar tegenwoordig hou ik mn armen stukken lager en heb ik er geen last meer van.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef henkde_j het volgende:
Vandaag ook maar weer eens begonnen met hardlopen. Maar damn, wat kreeg ik een last van mijn schouders na zo'n 2Km.![]()
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Verkeerde houding misschien?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef sigme het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n hardloopcarriere een echte blessure te pakken. Ik kan niet landen op m'n linkervoet. Ben zeker nog wel twee weken uit de running.
Oh nee, hoe komt het?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef sigme het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n hardloopcarriere een echte blessure te pakken. Ik kan niet landen op m'n linkervoet. Ben zeker nog wel twee weken uit de running.
Boe! Watskeburt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef sigme het volgende:
well done!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:54 schreef Saninl het volgende:
Vandaag mijn laatste les van Evy 0-5km gelopen, en ik wilde voor mezelf echt een stukje sneller dan de vorige deze week omdat ik binnen het half uur de 5km wilde lopen, en dat is GELUKT
Ik ben stiekem daar erg blij over, maar al helemaal over het feit dat ik gewoon 10 weken lang (is "uitgelopen" naar 11 weken) heb hardgelopen elke week, en dat mijn leven opeens heel veel sport was!
Op ma-wo-vr proberen te hardlopen en op vr een hockeytraining en zondag een wedstrijd.
Iedereen die wil beginnen met Evy, ik zeg: doen!
Mijn run:
[ afbeelding ]
Nu de vraag, wat nu?
Blijf ik mijn 5km optimaliseren?
Of ga ik verder richting de 10km? (met Evy? Of Renate?)
inderdaad, een trail marathon lijkt mij de volgende stapquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef Wiehoe het volgende:
Gefeliciteerd Saninl
DJMO, Een ultramarathon wellicht? Of een marathon op ander terrein. Een triatlon? Genoeg na het voltooien van een Marathon.
dit dusquote:
Oke.... weer wat informatie over de vrouw wat ik niet wist en eigenlijk ook niet wou wetenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:14 schreef GotC het volgende:
Morgen lekker 5 km wedstrijdje lopenMijn doel? Gewoon, die 5 km volhouden. Tempo/tijd boeit niet, gewoon volhouden en uitlopen, hopelijk in 1x.
Ook nog ongesteld geworden, maar dat is prima. Bewegen helpt tegen pijn
Ach, dat went snel hier hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Oke.... weer wat informatie over de vrouw wat ik niet wist en eigenlijk ook niet wou weten
tja, ik ben inmiddels al 12 jaar samen met dezelfde vrouw waarvan we nu bijna 5 jaar samen wonen. Misschien ligt het aan mijn opvoeding maar over dat ene onderwerp. Nee, als het aan mij ligt mag dat jullie geheim blijvenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, dat went snel hier hoorRegelmatig komen ook de sportbh's voorbij enzo.
Bovendien, als je dat al erg vindt..!
Dan moet je eroverheen lezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:22 schreef streamnl het volgende:
[..]
tja, ik ben inmiddels al 12 jaar samen met dezelfde vrouw waarvan we nu bijna 5 jaar samen wonen. Misschien ligt het aan mijn opvoeding maar over dat ene onderwerp. Nee, als het aan mij ligt mag dat jullie geheim blijven
Je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:29 schreef streamnl het volgende:
OMG ik dacht dat ik hier kennis over hardlopen ging leren....![]()
Eerlijk is eerlijk, jij bent de eerste die mij zich niet op zijn gemak laat voelen ACHTER DE VEILIGE LAPTOP![]()
![]()
Is knap.
Oke maar dan ??wens?? ik je veel succes ermee??!?!?
ik ben er afgelopen week tegenaan gelopen (:6 voor streamnl ) en merkte idd ook dat het hielp tegen de pijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven
Maargoed, excuses ervoor. Ik meende dat ongesteld zijn iets was waar andere vrouwen ook tegenaan lopen () tijdens het hardlopen.
Je kon ook reageren op het stukje wat ik postte over het hardlopen.
Verstand op 0 en gaan. Tis korter dan het klinkt!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:14 schreef GotC het volgende:
Morgen lekker 5 km wedstrijdje lopenMijn doel? Gewoon, die 5 km volhouden. Tempo/tijd boeit niet, gewoon volhouden en uitlopen, hopelijk in 1x.
Oh ja! Dat ene topic over menstruatie uitstellen had ik naar je toegestuurd he?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben er afgelopen week tegenaan gelopen (:6 voor streamnl ) en merkte idd ook dat het hielp tegen de pijnhet enige waar ik huiverig voor ben is dat ik precies tijdens m'n grote wedstrijd ongesteld moet worden. Heb dan ook het plan om bij de huisarts na te vragen (tegen die tijd) om iets wat m'n menstruatie bij voorbaat al over laat slaan of uit stelt...
Heb het al regelmatig gelopen..maar ik mag niet op tempo/tijd letten van m'n fysioquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:34 schreef streamnl het volgende:
[..]
Verstand op 0 en gaan. Tis korter dan het klinkt!
ja, daar had je naar gelinktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja! Dat ene topic over menstruatie uitstellen had ik naar je toegestuurd he?
Lijkt me verstandig om het voor zoiets uit te stellen ja![]()
Kan je iig naar iets verwijzen bij je HAquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, daar had je naar gelinktben ik nog steeds blij om, want nu weet ik iig dat er zoiets bestaat
dat geloof ik. Ik denk dat de meeste hier wel prestatiegericht zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb het al regelmatig gelopen..maar ik mag niet op tempo/tijd letten van m'n fysioEn dat is nog knap lastig, kan ik je vertellen.
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
dat geloof ik. Ik denk dat de meeste hier wel prestatiegericht zijn.
Rennen, nu het nog kan!quote:
you know what they say .. if you can't beat them .. join themquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Die details over de Rode Zee en zulks..![]()
[ afbeelding ]
De rode zee zeker.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:23 schreef streamnl het volgende:
Lets put this subject in our secret box
[ afbeelding ]
and throw it ZO VER JE MAAR KAN DE ZEE IN
Nergens last vanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, je mag het van mij ook over mannenproblemen hebben, zoals erectieproblemen door 't hardlopen ofzo? Hoe zitten je ballen bij 't rennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:
Mijn ballen zitten niet, die bouncen mee op het ritmequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, je mag het van mij ook over mannenproblemen hebben, zoals erectieproblemen door 't hardlopen ofzo? Hoe zitten je ballen bij 't rennen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het wel lastig om fijn loopondergoed te vinden. Dus meestal loop ik gewoon alleen in een hardloopbroek/-tight.
Klopt. Elke keer dat je een marathon loopt sterft je lichaam voor 10% af. Je kunt in je leven dus maximaal 9 keer een marathon lopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef streamnl het volgende:
BTW even een ontopic vraag.
Ik hoor in mijn omgeving dat een marathon lopen niet goed is. Want je hersteld daarna nooit meer 100%.
In hoeverre klopt dit?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Elke keer dat je een marathon loopt sterft je lichaam voor 10% af. Je kunt in je leven dus maximaal 9 keer een marathon lopen.
ie meid moet gewoon een fatsoenlijke sportbeha aandoen, dan heeft ze ook nergens last vanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Boxer, nergens last van hoor, het is niet zo als met een dubbele D cup lijkt me:
[ afbeelding ]
Je grammatica schijnt er ook van achteruit te gaan...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef streamnl het volgende:
Ik hoor in mijn omgeving dat een marathon lopen niet goed is. Want je hersteld daarna nooit meer 100%.
In hoeverre klopt dit?
Kloptquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef streamnl het volgende:
In hoeverre klopt dit?
na 9 keer leef je nog 38% hoor!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Elke keer dat je een marathon loopt sterft je lichaam voor 10% af. Je kunt in je leven dus maximaal 9 keer een marathon lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |