quote:
Mijn ballen zitten niet, die bouncen mee op het ritmequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, je mag het van mij ook over mannenproblemen hebben, zoals erectieproblemen door 't hardlopen ofzo? Hoe zitten je ballen bij 't rennen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het wel lastig om fijn loopondergoed te vinden. Dus meestal loop ik gewoon alleen in een hardloopbroek/-tight.
Klopt. Elke keer dat je een marathon loopt sterft je lichaam voor 10% af. Je kunt in je leven dus maximaal 9 keer een marathon lopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef streamnl het volgende:
BTW even een ontopic vraag.
Ik hoor in mijn omgeving dat een marathon lopen niet goed is. Want je hersteld daarna nooit meer 100%.
In hoeverre klopt dit?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Elke keer dat je een marathon loopt sterft je lichaam voor 10% af. Je kunt in je leven dus maximaal 9 keer een marathon lopen.
ie meid moet gewoon een fatsoenlijke sportbeha aandoen, dan heeft ze ook nergens last vanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Boxer, nergens last van hoor, het is niet zo als met een dubbele D cup lijkt me:
[ afbeelding ]
Je grammatica schijnt er ook van achteruit te gaan...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef streamnl het volgende:
Ik hoor in mijn omgeving dat een marathon lopen niet goed is. Want je hersteld daarna nooit meer 100%.
In hoeverre klopt dit?
Kloptquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef streamnl het volgende:
In hoeverre klopt dit?
na 9 keer leef je nog 38% hoor!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Elke keer dat je een marathon loopt sterft je lichaam voor 10% af. Je kunt in je leven dus maximaal 9 keer een marathon lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |