Wat goed!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:05 schreef Rixtje het volgende:
Nou Lotte heeft eindelijk het vertrouwen gevonden waar ze eergisteren een paar losse stapjes deed liep ze gister van de bank zo om de tafel heen!
Ik denk dat jou dame straks ook in een keer je gewoon voorbij loopt Gerberaatje!
Zo lekker!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier ook een goede nacht.
Kind is logeren
Lekker!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kind is logeren
Haha ik moest lachen. Ik las de eerste zin dus dacht "he, wat fijn!" en dan die tweede zinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kind is logeren
Omdat ik me er zelf wel eens schuldig over voelde dat ik het fijn vond dat ik ze (en dan vooral Sarah) even achter kon laten bij mijn ouders. Maar zomaar logeren en dat ik dan thuis ben zonder dat de meisjes er zijn dat gebeurt eigenlijk niet hoor, ik kan niet zo goed zonder ze..quote:
Je eerste?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga in juli een week alleen weg en ik heb er zin in.
Die is trouwens wel mét kind hoor. Zij mag ook mee zwemmenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef MamaPurk het volgende:
Ik lust geen bier en een hele week fastfood hoef ik ook niet hoor, bah..
Jou komende week klinkt me dan wel weer erg fijn in de oren Vanyel.
Alleen zwemmen?? Niet eens een wijntje enzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die is trouwens wel mét kind hoor. Zij mag ook mee zwemmen
Die hou ik lekker voor me zelf. Ze doet het maar met een siroopje ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Alleen zwemmen?? Niet eens een wijntje enzo
hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Maar... oma had gekookt, en die kan dat niet zo goed, dus kan net zo goed dat ze het niet lekker vond.
In Duitsland, Tossens bij Bremen, lekker aan zee en maar 2 uur rijden vanaf hier dus valt mee. Is dat nu verplicht met zwemluiers in het zwembad? Heb inmiddels wel crocs en een badjasjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:18 schreef As1981 het volgende:
Veel pleziee alvast. Naar welke gaan jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas een hoop foto's vanaf mijn telefoon die ik nu niet zo mooi krijg, mijn excuus
Daarom ga ik ook echt niet. Als fietje de aapjes wil zien, gaat ze maar met N. Ik blijf wel thuis dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:33 schreef Troeta het volgende:
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!
Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannieNet als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.
The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!
Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha
Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
Ja, was gezellig, jammer van Puck z'n crash met de driewieler, hoe ziet dat er inmiddels uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zijn idd minder zorgen en minder grote mijlpalen nu.
Wij hebben gisteren Soneal gemeet in kidsplayground en dat was leukRustig karaktertje i.v.m. mijn schoffie vond ik
Puck loopt gelukkig nooit blauw aan dus in dat opzicht beschouw ik het niet als breath holding spells.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Dat zijn de ergste momenten, dat ze zolang stil zijn tussen de ene gil en de andere dat ze blauw aanlopen
En drinken met ijs erin?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck zijn keel is nog niet beter maar hij mot geen waterijsjes![]()
![]()
Dus maar weer met een pcm naar bed. Sneutje.
Hier was het hese etc. na 2 dagen weer over.. en toen begon ze ook weer te eten!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck zijn keel is nog niet beter maar hij mot geen waterijsjes![]()
![]()
Dus maar weer met een pcm naar bed. Sneutje.
Hij eet verder zoals anders, als een bootwerkerquote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Hier was het hese etc. na 2 dagen weer over.. en toen begon ze ook weer te eten!
Nou dat scheelt al danquote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij eet verder zoals anders, als een bootwerkermaar waterijsjes zijn niet aan hem besteed schijnbaar
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha!
Als Sofie dat hier bij mijn dame zou roepen, gaat die met haar wijsvinger op haar voorhoofd wijzen(hebben haar aangeleerd
dat als we zeggen: koekkoek, ze het 'je bent gek' gebaar maakt
)
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha!
Als Sofie dat hier bij mijn dame zou roepen, gaat die met haar wijsvinger op haar voorhoofd wijzen(hebben haar aangeleerd
dat als we zeggen: koekkoek, ze het 'je bent gek' gebaar maakt
)
Ze bieden het ook altijd aan, maar ze mag niet altijd van me. Ze moet leren dat het geen vanzelfsprekendheid is.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef MamaPurk het volgende:
Haha Sofie en dan samen met Muppet dan krijgen ze het vast voor elkaar
Ow wat lief dat Puck opa schijnbaar mist. Vakantie is ook een ingewikkeld iets!
Hier is de vrijdagmiddag het ergste, dan gaan we naar de markt, krijgt ze van mevrouw fruit een banaan, van meneer notenboer rozijntjes, van de bakker een tumtummetje en van de slager een plakje worst.. En J vraagt er overal omquote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ze bieden het ook altijd aan, maar ze mag niet altijd van me. Ze moet leren dat het geen vanzelfsprekendheid is.
Bij een van de supermarkten hier krijgen de kinderen van die zoute sticks. Mooi niet dat ze die krijgt.
Ik ben dr geen fan van. Ik zorgen dat ik rustig aan doe met zout etc, en dan wel zo. Daarbij hoeft ze natuurlijk niet altijd wat te krijgen bij de supermarkt.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een keertje zoute sticks is niet zo erg toch?
Hier krijgt Puck altijd een ballon bij de Jumbo. Die hij al kwijt is voor we bij de auto zijn
Als dat weer gebeurd, of hij toch langer de buisjes zou moeten, informeer dan eens naar een T-Drain!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef mrien het volgende:
Vanmiddag bij de kno arts geweest voor Jelle. 1 buisje zat verstopt en dat betekend dus nieuwe buisjes, gelukkig kunnen we snel terecht, 14 juni al. 8 juni naar de anesthesist.
Waarschijnlijk de antibiotica kuur die hij nu heeft (lange kuur, 6 weken) verlengen tot operatie datum om de kans dat het nu in 1x doorgaat te vergroten...
Dat moeten we 4 juni ff met de kinderarts overleggen, dan krijgen we ook de uitslagen van het laatste uitgebreide bloedonderzoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Jeej, mijn kind is ook ergens snel in!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Ze ligt al 10 minuten in dezelfde houding. Ze lijkt gewoon te slapen.
Mijn balen komt ook een beetje omdat ik er zelf een beetje doorheen zit. Last van het lijf, en ik zou zo graag ook even willen slapen. Maar ik kan door die herrie dus echt niet slapen.
Dat was buiten mijn zicht en daarna kwam hij knuffen dus ik tik liefkozend op zijn billenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef Gerberaatje het volgende:
hehe die Puck!
Ik zie mijn kind voorlopig ook nog lang niet zindelijk hoor! Eerst maar eens lopen
Nog nooit zo ver gereden? Gaat vast goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef The_Tankgirl het volgende:
Wow, super!!!
![]()
Morgen naar Drenthe (2,5 uur rijden). Ben benieuwd hoe dat gaat met Larissa erbij
Jawel, al 4x, alleen is de rit nooit echt helemaal goed gegaan. Larissa wordt erg onrustig (zacht uitgedrukt). Ik weet ook niet echt waar dat aan ligt, volgens mij is ze het gewoon snel zat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nog nooit zo ver gereden? Gaat vast goed.
Ik heb daar dvd's van babytv voorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het was hier trouwens 5.45uur![]()
Dat dure tv abo met babytv is zijn geld meer dan waard
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het was hier trouwens 5.45uur![]()
Dat dure tv abo met babytv is zijn geld meer dan waard
Onze tuin is omheind met schrikdraad is niet zo mooi hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef danic het volgende:
Oh das wel fijn dan. Wij hebben 'natuurlijke afscheiding' dus alleen plantjes tussen de tuinen. Die zijn zo een km verder.
Lijkt me wel een leuk beeld, dat die katten daar zo lekker gebruik van maken.
Wij hebben hier toen het poetsritueel omgedraaid, wij poetsen eerst en daarna mag er geknabbeld worden, ik moet zeggen dat we dat bij Sarah meteen hebben ingevoerd en dat het echt scheelt, misschien een tip.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:03 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben dagelijks poetsdrama. Meestal vindt ze het heerlijk om zelf op de borstel en pasta te knabbelen, maar zodra we willen napoetsen is het drama. Nu krijgt ze volgens mij een hoektand en is het nog erger, maandag was ze zo overstuur dat ze ervan ging kotsen. Dan schiet het napoetsen zijn doel ook nogal voorbij.
Wat hier soms helpt (maar ook niet altijd) is om haar meer controle te geven. Ik laat haar niet liggen maar zitten, ik vertel wat ik ga doen, ik neem er de tijd voor, stop even als ze tegen begint te sputteren (of bijt, zoals je aangeeft), laat haar gerust de borstel vastpakken en meehelpen, en geef haar na het poetsen nog de gelegenheid om zelf even te poetsen. Ik laat haar niet de borstel overnemen als ik nog niet klaar ben, en dat levert nogal eens drama's op. Oh, en in tijden van doorkomende tanden ben ik wat coulanter omdat ik de indruk heb dat het pijn doet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dus hebben jullie ook drama's en hoe pakken jullie ze aan?
Dat klinkt leuker dan het bij ons werkt. We hebben het wel eens geprobeerd, maar dan hoeft mevrouw mooi niet meer te knabbelen, dan smijt ze liever de borstel door de kamer en hebben we wel het drama maar niet de langere blootstelling aan tandpasta die met de borstel toch wel wat wordt ingeboend.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:13 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Wij hebben hier toen het poetsritueel omgedraaid, wij poetsen eerst en daarna mag er geknabbeld worden, ik moet zeggen dat we dat bij Sarah meteen hebben ingevoerd en dat het echt scheelt, misschien een tip.
Hier is het tanden op elkaar zodat je hem er niet eens tussen krijgt. 's Ochtends ook eens proberen vind ik nog wel een tof plan, daar gaan we eens naar kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik mag blij zijn als 10 seconden lukt. Ook op die borstel bijten hè? Dat je hem niet meer tussen zijn tanden vandaan krijgt
Zou ze het door hebben! Slimme damequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat klinkt leuker dan het bij ons werkt. We hebben het wel eens geprobeerd, maar dan hoeft mevrouw mooi niet meer te knabbelen, dan smijt ze liever de borstel door de kamer en hebben we wel het drama maar niet de langere blootstelling aan tandpasta die met de borstel toch wel wat wordt ingeboend.
Ik begrijp het beleid niet zo goed. Bij ons oude en nieuwe kinderdagverblijf gaat een kind altijd eerst wennen. Daar zit een opbouw in en als het niet lekker loopt duurt de wenperiode langer. Hebben jullie die mogelijkheid niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:41 schreef Fannetje het volgende:
Hier gelukkig geen poetsdrama. Anne vindt het wel interessant.
Anne is vandaag gaan wennen op het KDV waar ze vanaf volgende week naartoe gaat, maar het was niet zo'n succes. Ze had veel gehuild en erg aan de leidsters gehangen. Echt niet leuk om te horen![]()
Ze is het natuurlijk ook helemaal niet gewend om de aandacht te moeten delen, tot nu toe was ze telkens omringd door volwassenen die haar alle aandacht hebben gegeven.
Ze wilden haar nog wel een ochtendje laten wennen, maar aangezien ze volgende week al 'voor het eggie' gaat en ik het niet zo zag zitten om haar op een andere dag met andere leidsters en kinderen te laten gaan, gaat ze gewoon volgende week. En dan haal ik haar wat eerder op.
Ik hoop wel dat ze het snel leuk gaat vinden, want het is eigenlijk zo'n lief, gezellig en enthousiast kind en dat kwam er nu dus niet helemaal uit.
In principe is er sprake van één wenochtend en als het niet goed gaat mogen ze nog een keer komen. Maar daar is bij ons geen tijd meer voor, aangezien ze volgende week dus al echt gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp het beleid niet zo goed. Bij ons oude en nieuwe kinderdagverblijf gaat een kind altijd eerst wennen. Daar zit een opbouw in en als het niet lekker loopt duurt de wenperiode langer. Hebben jullie die mogelijkheid niet?
Kan ie meteen leren lezenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:07 schreef As1981 het volgende:
Vanmorgen deel 2 opgenomen. Mijn kind spoort niet hoor met zijn merken, maar het is wel leuk
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:07 schreef As1981 het volgende:
Vanmorgen deel 2 opgenomen. Mijn kind spoort niet hoor met zijn merken, maar het is wel leuk
ja en nee claudia. Hij wil alles weten wat hij ziet. van reclame(folders) tot aan auto's tot aan alle andere objecten met een merk. Na 1 of twee keer zeggen weet meneer het al. Aan de andere kant houdt het ons wel bezig omdat we zien dat hij er van geniet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Het is ook een reflectie van wat jullie bezighoudt.Ivan was toen vooral bezig met Kuifjepersonages. Professor Zonnebloem, Chang, Abdallah, Bianca Castaviore, Rastapopoulos, Generaal Alcazar en natuurlijk Kuifje, Bobbie en Haddock. Beesten waren ook altijd interessant. De laatste tijd is hij erg met bloemen bezig.
Ik begrijp wat je bedoelt, hoor. Het is natuurlijk ook maar net waar je kind in geïnteresseerd is. Maar het is ook wel zo dat jij bepaalt dwt zijn aanbod is. Ivan zou eenvoudigweg niet in automerken geïnteresseerd kunnen zijn omdat wij het er nooit over hebben. Als hij vraagt "Wat voor auto is dat, mama?" dan noem ik de kleur.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
ja en nee claudia. Hij wil alles weten wat hij ziet. van reclame(folders) tot aan auto's tot aan alle andere objecten met een merk. Na 1 of twee keer zeggen weet meneer het al. Aan de andere kant houdt het ons wel bezig omdat we zien dat hij er van geniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |