abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111409313
De dreumesjes:

11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Lammetje, dochter van Lamb29
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 25-05-2012 17:15:31 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_111409345
Sarah geeft iedereen een dikke kus! (even in de herhaling)
pi_111409391
Hier ook een goede nacht.
Kind is logeren :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111409412
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:05 schreef Rixtje het volgende:
Nou Lotte heeft eindelijk het vertrouwen gevonden waar ze eergisteren een paar losse stapjes deed liep ze gister van de bank zo om de tafel heen! *O*

Ik denk dat jou dame straks ook in een keer je gewoon voorbij loopt Gerberaatje!
Wat goed! *O*

Ja het komt echt wel ooit, ik weet het... voor haar 4e zeker! (toch? TOCH?) ;)
pi_111409417
En oh KJ, heerlijk zo'n zure lucht in de ochtend :r arme Sofie...
pi_111409601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo lekker!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111409809
quote:
Lekker!!!

Hier ook, gister paste mijn zusje op en Saar is bijna zonder problemen gaan slapen tot vanmorgen 6 uur :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:48:27 #8
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_111418016
quote:
Haha ik moest lachen. Ik las de eerste zin dus dacht "he, wat fijn!" en dan die tweede zin :D

Ach KJ wat sneu! Arme fietje.

Schattig MP!
pi_111418749
Aah arme Sophie.
DML, haha ik moest ook lachen.

Eva heeft het lopen helemaal door. Loopt heel de kamer door en wil géén handje! Want ze is 1 en ze kan het wel alleen, hehe.
Ik vraag me nog steeds af wat het meest zeer doet bij doorkomende kiezen, het opkomen of doorbreken? Van 1 kies is nu een puntje door, heeft ze dan het ergste gehad of gaat het nu pas echt zeer doen? Iemand?
pi_111418994
Jouw kind is sneller dan de mijne dus geen idee Danic.
Hier nog geen kiezen.

:7 Ik ga maar eens gebruik maken van het kindloze samen met Mr.DML 8-)

Overigens bij oma tot half acht geslapen. Hier is dat maar tot zes uur hoor :o Altijd hè, alsof ze je willen plagen? :D
The way you rock'n'roll
pi_111419074
Als de punt door is, is hier het leed vrijwel geleden.

Veel plezier DML!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111419081
Leuk hè Dml. Hier is er een moe. Maar slapen ho maar. En bij de gashouder slaapt ze van 13 tot 16
pi_111434961
Aan de andere kant is nu ook een puntje door, dus gewoon weer 2 kiezen in 1x!
Ik hoop dat je gelijk hebt Vanyel!

Dat slapen is dus ook zo lekker herkenbaar. Bij opa en oma ook altijd tot 8.00 terwijl het bij ons meestal 07.00 is.
's Avonds inslapen is de laatste tijd ook drama. Gisteren was het 20.45 en nu is ze ook nog wakker. Wel in bed sinds 19.15/19.30, maar gewoon haar draai niet kunnen vinden.
pi_111435775
Ohh Sofie wat sneu!! Fijn dat ze er verder geen last van heeft!

Danic hier leek het leed ook altijd geleden wanneer er een puntje door was!

hahaha DML! :Y)

Ben ik trouwens de enige?? Mijn dame is nog niet uit logeren geweest en ben er zelf vooral nog heeeeeeeeeeelemaal niet aan toe ;)

Heb vanmiddag een compleet gesloopt meisje opgehaald bij het kdv.. ze had 2x geslapen... en wilde zelfs niet onder de douche na het eten.. Ze heeft duidelijk nog geen nieuwe reserves opgebouwd...
Ben benieuwd voor morgen.. dan staat een dagje apenheul op de planning.. ik hoop dat ze het een beetje trekt..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111436019
Nee hoor :D muppet is 1 keer uit logeren geweest, toen was ze 15 maanden ofzo? Omdat ik het graag een keer gehad wilde hebben voor als het echt een keer nodig zou zijn (jaja, kul reden :')) en dat ging prima. Zelf vond ik het verschrikkelijk!

Mijn schoonmoeder wil maar wat graag dat ze komt logeren, liefst elke week geloof ik :') maar zowel meneer als ik vinden het gewoon nog niet nodig :) als ze straks op een leeftijd is dat ze er zelf om kan vragen, dus omdat ze het zelf wil, dan vind ik het wat anders.

Ik snap overigens heel goed dat andere mensen het wel fijn vinden, even een dag of paar dagen voor zichzelf, of eens een nacht goed doorslapen ;)
pi_111436987
Dat ja!
Vinden het ook niet nodig... fam. zou het graag willen ;)
& snap ook heeeel goed wanneer anderen er juist van kunnen genieten..

Ik heb zelf 1x ergens anders geslapen.. maar toen was ze wel met Marcek samen thuis..
Was mee op schoolkamp... moest eigenlijk 2 nachten maar heb me gelukkig onder 1tje uit weten te lullen ;) Maar vond het verschrikkelijk...
Miste vooral het -nog even onderstoppen/bedje gluren- rond de tijd dat we zelf naar bed gaan..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111437170
Mijnesse gaan gemiddeld 1x per week een nachtje naar opa en oma omdat ik dan slaapdienst heb. Ik vond dat heel lastig, maar nu zie ik het als een nachtje bijslapen op mijn werk :') :@ Daar word ik over het algemeen 's nachts niet gewekt.
Maarrr mijn zusje heeft nu een huisje gekocht en begon al dat ze dan wel bij haar konden logeren, maar dat zie ik eerlijk gezegd nog niet helemaal gebeuren..
pi_111437472
Waarom :@ MP? Juist heel logisch zo!

Ik ben dit weekend alleen met de dame, meneer is een weekend weg voor werk en ze heeft zo'n beetje de hele tijd papa? papa? gezegd en dan het werk gebaar erbij gemaakt :D met een vragende blik, maar ze bleef wel om hem vragen... ik ben dus blij dat ík er in elk geval ben... weet wel dat het anders is als ze bij opa & oma zou logeren, of als ze dat gewend zou zijn, maar toch...

Weet je, als ik een slechte slaper zou hebben of behoefte zou hebben om zelf of echt samen met meneer dingen te gaan doen, dan zou ik haar met liefde wegbrengen! Het is namelijk niet dat ik mijn schoonouders (eigen ouders leven niet meer, daarom heb ik het alleen over schoonouders) niet vertrouw, maar ik zie nu de toegevoegde waarde gewoon niet zo :D
pi_111437478
Dot gaat zo'n beetje elke zes weken wel een paar dagen uit logeren. Vinden wij fijn, zij fijn en het logeeradres fijn.

Vandaag gesprekje op het kinderdagverblijf (ze gaat bijna naar de volgende groep). Ze noemden haar 'een heel bijzonder kind' dan denk je dus eerst: "ze vinden mijn kind raar :o". Ze amuseert zich prima alleen en is net zo lief zelf aan het spelen als aan het knuffelen met de leidsters, kan zo een uur gefascineerd met een speeltje bezig zijn en als ze huilt, kijkt iedereen verschrikt op omdat er iets ernstigs aan de hand moet zijn. Gelukkig is ze ook daar wel sociaal genoeg om niet raar te zijn, ze komt zelf actief aandacht zoeken, maar gaat dan ook weer weg als ze het genoeg vindt. Met haar 15 maanden heeft ze nog geen verlatingsangst en dus laat ze eigenlijk nooit een traan als we haar ergens achterlaten. Ze steekt eerder even haar hand op en gaat weer verder spelen. Bij het ophalen is dat gelukkig wel anders ;)

Dat maakt het natuurlijk ook wel makkelijker om haar uit logeren te sturen, hoewel we haar dan wel missen. Ze is zo gezellig!
pi_111437604
Herkenbaar wel, Vanyel :D hier begint nu pas een beetje de eenkennigheid echt te komen, wat met achterlaten op het KDV goed te verhelpen is door gewoon iets langer even erbij te blijven....

Maar ik heb ook het idee dat het huidige extreme-mama-plak (eenkennig, alleen ik ben goed, het liefst de hele dag OP me spelen, constant een vorm van contact moeten hebben door een hand op mijn hand, of een voet op mijn schoot terwijl ze speelt bijv.. terwijl ze voorheen juist raar opkeek als je met haar ging spelen :') zo van, hallo ik ben aan het spelen, laat me eens met rust :')) komt door de veranderingen die op stapel staan :)
pi_111438109
Floris heeft denk ik een keer of 4 ergens anders geslapen.
Eerste keer toen ie een maand of 4 was denk ik, we gingen toen naar de bios en daarna nog wat drinken. Mijn moeder pastte op en ik vond het zieliger om hem uit zn bed te halen dan daar te laten slapen.
Een keer bij mn ouders toen ik voor mn verjaardag een bon voor een nachtje weg had gekregen. Zijn we lekker met zn 2en weggeweest. Toen was ie een maand of 8.
Afgelopen december toen we met kantoor een weekend weggingen (dat was ook t langste tot nu toe :D).
En in maart een nachtje toen mn ouders 30 jaar getrouwd waren en we uit eten gingen zonder kinderen. Toen sliep ie bij mn schoonouders. Wat toen ook wel fijn was, omdat ie toen iedere keer heel vroeg wakker was :')
En misschien een keer bij mn zus, maar dat weet ik dus niet zeker...Kan ook zijn dat we m uiteindelijk wel opgehaald hebben (ik vermoed dat laatste, maar weet t dus neit :'))

Verder vind ik t niet nodig. Soms zou ik t best wel lekker vinden, vooral op momenten dat ie wat rotter slaapt :+ Maar dan kan k t nog niet verantwoorden voor mezelf om m ergens weg te doen :P
Als ie consequent slecht zou slapen zou t anders zijn.
We hebben verder ook niet echt de behoefte er met zn 2en op uit te trekken. Af en toe een avondje uit eten is ook prima (hoewel we dat ook niet veel doen meer trouwens sinds Floris er is)
pi_111438123
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Waarom :@ MP? Juist heel logisch zo!

Omdat ik me er zelf wel eens schuldig over voelde dat ik het fijn vond dat ik ze (en dan vooral Sarah) even achter kon laten bij mijn ouders. Maar zomaar logeren en dat ik dan thuis ben zonder dat de meisjes er zijn dat gebeurt eigenlijk niet hoor, ik kan niet zo goed zonder ze..
Volgend weekend ga ik een nachtje naar Nijmegen met mijn moeder en zussen, dat vond ik al lastig want ik moet er zijn voor de meiden. Heb mezelf echt in moeten prenten dat ze het ook heel leuk vinden alleen met papa :) En dat het ook heus wel goed gaat zonder mij!
pi_111438255
Ik ga in juli een week alleen weg en ik heb er zin in.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_111438284
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga in juli een week alleen weg en ik heb er zin in.
Je eerste?
pi_111438291
Ik ben trouwens 1 keer weggeweest zonder Floris en vriend.
Ging k met mn moeder, zus en nichtje naar Disney. Toen was ie iets van 8 maanden. T viel me nog mee hoe erg k m mistte eigenlijk :@ (klinkt een beetje rot zo :'))
pi_111438467
Toen Ivan een maand of 8 was moest ik een kleine week weg voor m'n werk en dat vond ik, tegen verwachting in, heerlijk. Ik ben dol op de kindjes en we hebben ze het liefst zoveel mogelijk thuis, maar ik kan ook prima een tijdje alleen zijn.
pi_111438512
Waarom moet je je kind per se altijd enorm missen? Soms is het gewoon fijn om met iets anders bezig te zijn (als je die behoefte hebt).

Ik ben ook al eens een kleine werkweek weggeweest voor cursus. Dot naar opa en oma en mevrouw V heeft volgens mij elke avond met fastfood en bier doorgebracht. Gewoon omdat het kon... Laatste dag tot twee uur oid in bed gelegen en toen kwam ik inmiddels weer thuis.
Die had de week van haar leven :D
pi_111438613
Haha, groot gelijk. En ik vind het ook heel leuk om alleen met de kindjes te zijn, trouwens. Het is toch anders.
pi_111438668
Heb je gelijk in hoor Vanyel, maar zo lijkt t soms, dat je je kind heel erg moet missen.
Nou had ik t druk zat in Disney :+
Zolang ik weet dat ie goede handen is kan ik met een gerust gevoel weg zijn.
pi_111438887
Ow alleen zijn met de kindjes vond ik eerst heeeeeel spannend, maar nu al een beetje gewoon, ik ben gewoon regelmatig alleen met ze.
In oktober gaan ze met mijn werk weer een midweekje op vakantie, maar dan ga ik toch het liefst een halve week mee dus 2 nachtjes, gewoon omdat ik dat gevoelsmatig fijenr vind (en omdat zo een hele week best zwaar is).
En ik mis ze ook niet heel erg, gewoon op een gezonde manier (denk ik).

Sarah lijkt trouwens in fases zo te gillen voor het slapen gaan. En gister lijkt mijn zusje die fase te hebben doorbroken want vanavond ging ze ook bij ons gewoon weer lief slapen :D En afgelopen nacht gewoon lekker doorgeslapen, hopelijk is dit weer een goeie fase. (maarrr nog steeds maar 4 tanden voor de geinteresseerde, dus die zaten er niet denk ik... maar kan nog wel natuurlijk)
pi_111438890
Als ik niks te doen zou hebben zou ik ze vreselijk missen. Maar hey, ik ga straks Montréal onveilig maken. Euh, symposia bezoeken, presentaties geven en netwerken, bedoel ik.
pi_111438907
Oeh een week met fastfood en bier :9 dáár kan ik wel naar uitkijken 8-)
pi_111439024
Wie niet?

Hoewel mijn komende week met zon, zwembad, wijn en hopelijk veel verse vis me ook best aanstaat hoor!
pi_111439333
Ik lust geen bier en een hele week fastfood hoef ik ook niet hoor, bah..

Jou komende week klinkt me dan wel weer erg fijn in de oren Vanyel.

Wij gaan morgen naar ene hotel voor een nachtje, ben erg benieuwd hoe dat gaat met de meiden. We gaan met mijn hele familie, mijn ouders nemen ons mee. Ik zag er eerst tegen op ivm Sarah haar buien vooral 's nachts, maar ik heb me er nu bij neer gelegd en ga gewoon genieten. (Sarah mag bij mijn ouders op de kamer slapen, dus als ze het op een brullen zet dan hoor ik het hopelijk niet ;))
pi_111439340
Ik niet ;)
Blijk dus zo'n vreselijke moederkliek te zijn...
Mis haar al halvewege mijn werkdag...

Denk dat ik straks zo'n moeder from hell ga zijn voor haar als het om loslaten gaat ;)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111439427
Als ik aan het werk ben kan ik het juist heel goed loslaten! Alleen als ik onverwacht langer moet werken dan heb ik vaak nog wel een 'oh jee maar ik wil haar NU halen' moment :D gelukkig kan meneer haar dan 9 van de 10 keer wel op haar gewone tijd ophalen.. (alsof het kind het echt merkt als ze een half uurtje later opgehaald wordt :') zit echt tussen mijn oren...)
pi_111439599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef MamaPurk het volgende:
Ik lust geen bier en een hele week fastfood hoef ik ook niet hoor, bah..

Jou komende week klinkt me dan wel weer erg fijn in de oren Vanyel.
Die is trouwens wel mét kind hoor. Zij mag ook mee zwemmen :Y
pi_111439746
Ik heb t op mn werk veel te druk om m te missen :+
Hij vindt t veel te leuk om met zn neef te spelen :D
Volgens mij zou ik t wel moeilijker vinden als ie op een kdv zat trouwens :')
pi_111439759
Vandaag mocht ik haar gaan ophalen bij t kdv... normaal gaat Marcek..
Maar ik was dus wel 3 kwartier later dan de 'normale tijd'
Blijkbaar heeft ze wel 100x mama? papa? tegen de deur gezegt vanaf half 5...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111439802
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die is trouwens wel mét kind hoor. Zij mag ook mee zwemmen :Y
Alleen zwemmen?? Niet eens een wijntje enzo :+
pi_111439976
Oh logeren. Yaro heeft al een paar keer bij mijn ouders geslapen. Meestal als het makkelijker was met ons werk (nachtdienst of veel late diensten). Maar ook weleens dat we daar waren en Yaro al op weg was naar boven en aangaf te gaan slapen. Prima dan. Alleen uitslaoen lukt niet echt meer :D

Ben 1x met mijn man een nachtje alleen weggeweest. was een kado. Dat kon ik prima loslaten. Alhoewel het eerste wat we kochten een vest voor Yaro was.

Nu zijn we heerlijk een weekend naar Centerparcs. hebben al gezwommen. Yaro lag er laat in. hij ligt in een gewoon bed en kwam er uit en kwam bij ons zitten. Hopelijk blijft hij morgen wat langer slapen.
pi_111441046
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Alleen zwemmen?? Niet eens een wijntje enzo :+
Die hou ik lekker voor me zelf. Ze doet het maar met een siroopje ofzo.
pi_111441184
Puck logeert nu voor de 5e of 6e keer. Behalve 1x een weekendje weg was het altijd om bij te slapen. Deze keer is omdat Oma dat graag wilde voor ze op vakantie gaat. Ik mis hem nu meer dan de vorige keren. Geen slaapgebrek meer en ik vind deze dreumesfase zo ontzettend leuk.
De babyfase was hier helaas toch wat moeilijker voor vooral Puck zelf. Tot het vele huilen over ging is hij ook niet wezen logeren.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:50:56 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111442795
Soneal is nog niet wezen logeren, en bij de opa's en oma's zie ik dat eigenlijk ook niet gebeuren; de ouders van N zijn in de 80 en mijn ouders in de 70 maar m'n moeder is het type dat al in de stress raakt als hij in de buurt van het afstapje van de eetkamer naar de zitkamer komt, en m'n vader heeft z'n diabetes soms net niet stabiel genoeg om hem nog de zorg over zo'n kleintje te geven.
De broer van N zien we amper en ik geloof niet dat ze behoefte hebben aan een logee van die leeftijd, daar zijn ze te bewust kinderloos voor (en wonen te ver weg) en mijn zusje is net een beetje aan het bijkomen van haar tweede echtscheiding nadat ze er achter was dat ze lesbisch is.

Enfin; qua logeeradressen zijn de mogelijkheden nogal beperkt zeg maar :')
Maar ik denk dat we binnenkort maar eens een avondje uit moeten terwijl B en zijn vriendin op Soneal passen, om te beginnen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111445104
Sofie is een aantal keer wezen logeren. Soms omdat het zo uit kwam met werk (beide late dienst en dan te laat om op te halen of beide vroege dienst en zielig om om 6 uur al op te laten staan). En soms om dat we even tijd met ons tweetjes wilden hebben. Ze is 1 keer 2 nachtjes achter elkaar weggeweest en dat vond ik wel lang. Toen we haar op gingen halen sliep ze, en ik kon de klok wel vooruit kijken om dr te zien.

Ze heeft vandaag niet meer over gegeven. Merkte wel dat ze wat pieperiger was. Ik heb vanavond gewerkt, en N gaf aan dat ze ook niet zo goed gegeten had vanavond. Maar... oma had gekookt, en die kan dat niet zo goed, dus kan net zo goed dat ze het niet lekker vond.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:56:03 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111445835
Ik hoop dat ze de nacht een beetje goed doorkomt KJ...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111446432
Ik ook! Ben moe, en nog druk in mijn hoofd van het werk. Vanmorgen was me net even te vroeg alle actie. We hebben wel de aerosleep weer op bed gelegd. Mooie matrasbeschermer.
*poef* nu is het weg
pi_111451309
mini is 1x echt uit logeren geweest, de keer ervoor ging ze daar echt niet slapen en toen wij thuis kwamen van een bruiloft kwam oma haar thuisbrengen

kj hoe is het vannacht gegaan? beterschap

vandaag vieren we haar verjaardag! opa en oma kunnen niet dus die komen dinsdag zelf, gaan we zwemmen ook leuk
al verwacht ik nog een huis vol vandaag verjaardag
pi_111451519
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Maar... oma had gekookt, en die kan dat niet zo goed, dus kan net zo goed dat ze het niet lekker vond.
haha

Veel plezier vandaag alvast met de verjaardag draakje!!
pi_111451537
Volgens mij is hier de dame weer helemaal zichzelf... Gisteren als een gek zitten bunkeren en weer klokje rond geslapen tot 7.15! Heel fijn!
pi_111451594
Lekker gerbera!

Hier ook van 7 tot 8. Normaal is t 8-8 ongeveer. Maar hij had overdag niet.geslapen gisteren. Hoewel t me verbaasd dat ie dan alsnog.pas om 7uur slaapt :P want overdag slaapt ie normaal ook iets van 2 a 3 uur.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 08:42:36 #52
259886 pessie
pi_111451674
Veel plezier draak!

Nathan is ook nog nooit uit logeren geweest. Ik was er afgelopen winter wel aan toe toen we zelf amper sliepen doordat hij veel wakker was. Verder is het hier ook niet een optie, mn schoonouders zitten niet te wachten op zo'n jonge logee, mn zus woont 200 meter verderop maar daar is Nathan niet vertrouwd genoeg mee (verder leeft zij volgens een heel strak dagritme en Nathan laten we daarin juist nogal vrij). Daarbij krijgt Nathan borstvoeding en vind ik het moeilijk te beslissen wat we in het geval van logeren dan zouden moeten doen (al kan hij ook best een flesje melk krijgen, dat weet ik wel). Tel daarbij op dat Nathan regelmatig 's nachts wakker is en ik daar anderen niet mee wil opzadelen, tsja, dan komt het er niet van.
Samen uit eten was vorig jaar 24 mei voor het laatst :') . En aangezien we dit jaar de dag erna een weekend gaan kamperen denk ik niet dat we met onze trouwdag uit eten gaan ;( .
pi_111452350
Draakje druk bezig met voorbereiding voor de verjaardag, leuk!

Uit logeren gebeurd hier ook niet veel. Gisterenavond toevallig, ga er straks ophalen bij mijn moeder. We hadden een feestje, vanochtend wakker worden om 8 uur voelde als uitslapen :) Het is ook allemaal vertrouwd want mijn moeder past 1 dag in de week op Femke.
pi_111452509
Mex ging 1x per 2 weken logeren bij m''n moeder vanwege werk en heel af en toe bij grootoma of mn schoonmoeder.
Ben nu gestopt met werken op de zaterdag,dus het hoeft niet meer, dus nu zal het alleen voor de gezelligheid worden of als ik ga bevallen.
Ben wel blij dat het even niet meer hoeft, want hij slaapt daar elke keer slecht en laat en dan ben ik weer een week bezig om hem goed te laten slapen.
Ook gaan we daar meestal pas weg rond half 8 en als we half 2 klaar zijn met werken staan ze alweer voor de deur met hem.
Ik vind het eigenlijk rustiger als hij gewoon thuis slaapt en rond 8 uur naar bed, maar ja...
Verder is hij alleen bij een oppas als ik aan het werk ben, verder is ie altijd bij me.
pi_111453018
Zei ik pas nog dat sofie altijd poept nadat we in de nacht bij dr zijn wezen kijken. Vannacht waren we bij dr, en ze rook naar poep, dus maar uit bed gehaald, lamp aan en op de commode. N hield een hydrofiel voor de lamp zodat ie niet zo in dr ogen scheen, en ik heb dr verschoond. Tot mijn grote verbazing ging ze gewoon weer slapen.

Vannacht geen spugerij... fijn!
*poef* nu is het weg
pi_111453114
Fijn KJ!
The way you rock'n'roll
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:34:40 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111453162
Fijn dat jullie de nacht goed doorgekomen zijn KJ!
Draculettetje, heel veel verjaardagsplezier!
En Muppet ook zichzelf weer, goed nieuws Gerbera!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111453275
Minidraak alweer bijna 2. Jeetje, het gaat snel. Snel weer daten draculettetje?
*poef* nu is het weg
pi_111457170
Dracu veel plezier vandaag.
Wij vieren vandaag de verjaardag van ean. Die ligt nu in bed maar weigert te slapen.
pi_111483686
Leuk gehad ferrari?
pi_111485113
Fijne moederdag allemaal!
Zo vreemd dat dit mijn tweede al is.
Ik heb van Eva een hele mooie tekening gekregen met daarop de omtrek van haar handjes. Haar eerste tekening, zo leuk!
pi_111504044
:W

[ Bericht 71% gewijzigd door Gerberaatje op 14-05-2012 06:23:21 ]
pi_111504175
*O* *O* Gerberaatje voor je Muppet! Dat moet zeker lukken voor 22 maanden :D
pi_111504214
Oh wat zou dat fijn zijn als ze zou kunnen lopen he.. maar het begin is er! 8-) met straks nog een kleintje erbij is het wel erg prettig.

Had vanochtend Femke even op de weegschaal gezet, 12,8 kg, ben blij dat ik dat nauwelijks meer hoef te tillen, alleen de trap naar beneden.

Er is kermis hier. Dametje is in de draaimolen geweest, dat was wel erg spannend. Daarna met ons in een wagentje een heel parcours, genieten was het O+
  zondag 13 mei 2012 @ 20:34:21 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_111506103
Nu mijn mini zoveel praat gebaart ze eigenlijk niet meer. Ze kan alles eigenlijk wel zeggen of duidelijk maken wat ze wil inmiddels. Maar net zei ze steeds 'jekkeh' en ik kwam niet verder dan 'lekker'. Maar dat was het absoluut niet! Heel heftig nee schudden en weer 'jekkeh'.
Ineens zie je dat er een lampje gaat branden bij haar, haar oogjes gaan glimmen en ze maakrt het gebaar voor 'centjes verdienen' met dikke vettel glimlach!! Centjes verdienen.... papa is werken!! Jekkeh = werken! En dat kon ze me toch maar mooi weer duidelijk maken O+ O+ Vond het zo knap dat ze daarop teruggreep ook al gebruiken we het nauwelijks meer! Het gebaar voor 'werken' kent ze officieel ook maar denk dat ze die al vergeten is, het was de laatste die erbij was gekomen en het minst lang in gebruik als gebaar nl :)

Vanavond heeft ze zelf soep gegeten, nauwelijks geknoeid en héérlijk zitten smullen en genieten O+ En ik ook O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_111516754
Boh, Eva is echt aan het spoken. Niets is goed, steeds jengelig huilen. Ik heb al chamodent gesmeerd, geknuffel, speentjes teruggegeven, dekentje erbij (ze slaapt normaal zonder) en nu weet ik het niet meer.
Het enige dat ik nog kan verzinnen is een pcm, maar dat doe ik liever niet zomaar. Ze heeft geen verhoging en ik vind het moeilijk in te schatten of het pijn is.
Vind het zo'n makkelijke uitweg, zo van: "ik weet het niet meer, dus ik gooi je ff knock-out met een pcm".
Iemand nog tips? (als er nog iemand wakker is)
  zondag 13 mei 2012 @ 23:18:30 #67
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111516818
Er naast zitten en handje vast houden? Dat werkte hier een hele tijd het beste. Beetje saai voor jou wel zo in het donker ;)
The way you rock'n'roll
pi_111517610
Nou, twee seconden na mijn vorige post weer brullen. Ik ernaar toe, zat ze flink over haar wang/kaak te wrijven. Dus toch maar pcm gegeven ter verlichting.
Lijkt niet te helpen, maar das misschien wat te snel.
Heb er net ff naast gezeten zoals jij net zegt. Gaat ze staan, lief lachen en kiekeboe spelen door de spijlen }:| Ineens niets meer aan de hand.

Dus heb even streng gedaan en ben weggegaan. Ze ligt nu boos te huilen vanuit haar keel omdat ik niet reageer. En ik moet me inhouden niet naar haar toe te gaan. Ze neemt nu echt een loopje met me. Even kijken hoe vaak ik kom.

Edit: en nu is het stil..... (na 3 minuten brullen)
pi_111517885
Ohhh zo lastig is dat Danic! Hopelijk valt ze snel in een diepe slaap!

Hier ook verschillende keren zo'n periode gehad.. elke keer werkte wat anders..
Maar nog het langste werkte even 'resetten'... Op haar kamer laten was standaard helemaal hysterisch worden.. maar even 3 min op schoot knuffelen op onze kamer en ze was meteen rustig en we konden haar terug leggen... Dit soms 3/4x op een avond maar voor alle partijen veel prettiger dan een uur brullen en dan van pure uitputting in slaap vallen..

Sinds die periode een webcam aangeschaft en dat geeft ook veel rust! Nu zien we dat ze soms in haar slaap huilt en we dus wellicht soms te snel aan haar bed stonden...
Overigens hoeft dat 'resetten' sinds een maand of 2/3 niet meer.. Heeft ze een nachtmerrie dan wil ze wel graag even weten dat we er zijn.. zing een keertje of even een aai over haar wang en ze slaapt weer door...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111519370
:@ probleem gevonden, ze had honger 8)7
150cc op, 3 minuten murmelen en nu slaapt ze :X
Dat heeft ze nooit 's avonds, dus helemaaaaal niet bij stil gestaan. :@

Ik duik gauw mijn bedje in, morgen een dag van 08.30 tot 21.00
pi_111522834
Goedenmorgen!
Danic wat vervelend, maarrr dat had Sarah dus opeens ook en toen zijn we haar overdag iets meer eten gaan geven en nu slaapt ze weer goed door al 4 nachten! Dus wie weet rtoeisprintje en heeft ze net iets meer nodig :)

Wij zijn dus een nachtje in een hotel geweest afgelopen weekend en Sarah mocht bij mijn ouders op de kamer (wij hadden Jaël). Ze werd wakker om 6 uur en toen heeft mijn vader haar bij zich genomen en heeft ze gewoon tot half 9 geslapen (toen hebben ze haar wakker gemaakt omdat we moesten ontbijten)! Nu lag ze er ook laat in omdat we uit eten waren :) Ze stal de show daar en ging vast niet slapen! Al met al een geslaagd weekend, op deze manier kan dat wel vaker (ik zag er erg tegenop maar alles meegevallen dus).
  maandag 14 mei 2012 @ 09:56:53 #72
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111524185
Hallo iedereen, wij komen ons melden! Larissa is zaterdag 1 jaar geworden :)

Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_111524487
Welkom TT, en nog gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_111529919
Mp, ja zou goed kunnen. Zou fijn geweest zijn als ze dan gewoon dr avondeten opgegeten zou hebben. Tis niet dat ze niets krijgt hahaha.
Ach, komt vast goed. Ik merk het vanavond wel.
Ik voelde me alleen zo dom dat ik dat niet eerder door had.

TT, welkom!
pi_111530018
Ach Danic, dat gaat je nog heel vaak overkomen :P Het is altijd net iets waar je dan niet als eerste aan denkt.

TT, wat een schattige foto, popje O+

Gerb, het komt eraan! *O*
  maandag 14 mei 2012 @ 13:37:10 #76
259886 pessie
pi_111530707
TT nog gefeliciteerd met je kleine meid en welkom!

MP, fijn dat het weekend zo goed ging!

Danic, arm meisje, had dus gewoon honger. Opvoeden is een beetje trial and error, soms duurt het gewoon wat langer voordat je doorhebt wat er is... Als ze toch es zouden kunnen praten he, dat zou alles zoveel makkelijker maken!
Mijn kind zegt "geit" O-) 8-) .

Gerbera *O* ze is al een heel eind!

We hebben de brio trein meegenomen van de Speel-O-Theek zaterdag, Nathan is echt totaal verkocht. Heb maar vast een houten trein op zn verjaardagslijstje gezet :P . Hij kan zelf de stukken aan elkaar verbinden en had gisteren helemaal zelf alle stukken aan elkaar gelegd (niet sluitend, maar dat maakte hem niet uit). Ik vind het knap.
pi_111533057
TT gefeliciteerd met je meisje

gerbera dat gaat de goede kant op!

Danic :*

Een geslaagd weekend gehad, mini is heel erg verwend en heeft van de taart gesmuld! Kaarsjes uitblazen vond ze niks (ja nu, ziet ze zo'n houdertje en roept blazen!)
Het weer was prachtig dus heerlijk met al haar neefjes en nichtjes, vriendjes en vriendinnetjes buiten gespeeld

de volgende dag was het duidelijk allemaal wat teveel geweest ze heeft namelijk na een nacht bij ons, om 07.30 wakker, weer geslapen van 10.00 tot 13.30! Zo niet mini maar wel even nodig dus.
Toen ze wakker was broodje gegeten en lekker naar de apenheul geweest
pi_111533087
Niet te geloven trouwens nog maar 1 nachtje slapen...
pi_111567869
Draculettetje, gefeliciteerd met je meisje! Alweer 2 jaar mama! Fijne dag vandaag :*
*poef* nu is het weg
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:35:26 #80
259886 pessie
pi_111568047
Draak van harte met de verjaardag van je dochter! *O*
pi_111568611
*O* Draculettetje gefeliciteerd met Draakje *O*
pi_111569233
Zo wij zijn weer terug van een weekendje weg.

Draculettetje ook hier nog even van harte gefeliciteerd!
pi_111569815
Draculettetje gefeliciteerd, ga je vandaag nog wat speciaals doen, of heeft ze haar feestje nu wel gehad :P

Wij gaan komend weekend naar Center Parcs, laatste keer met z'n drietjes weg denk ik.. *O*
pi_111570265
Veel pleziee alvast. Naar welke gaan jullie?
pi_111570349
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:18 schreef As1981 het volgende:
Veel pleziee alvast. Naar welke gaan jullie?
In Duitsland, Tossens bij Bremen, lekker aan zee en maar 2 uur rijden vanaf hier dus valt mee. Is dat nu verplicht met zwemluiers in het zwembad? Heb inmiddels wel crocs en een badjasje :)
pi_111570896
Waar wij waren wel geen idee hoe het in het buitenland is.
pi_111579482
Minidraak gefeliciteerd met je verjaardag!!!
(Dracu dat meen je niet! Eerst de efteling op dezelfde dag.. en zondag waren wij ook in de Apenheul! wel voornamelijk de ochtend en klein stukje middag)

Mag ik even patsen???
Ben vanmorgen om half 10 maar eens gaan kijken bij mijn dame :@
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111580421
:o
Ducttape?
pi_111592320
pffff hier een nieuwe faaaaase of zo. Geen leuke. Iedere avond drama met naar bed gaan. Tuttie krijst de hele buurt bij elkaar en als ik dan kom kijken is ze helemaal rood en bezweet en over dr toeren.
Wat trouwens over is zodra ik bij haar kom. Maar zodra ik mijn hielen heb gelicht is het weer pet }:|
En ik kan haar zo slecht laten huilen.
Ga het maar in fases doen ofzo.
En nee, ze heeft geen honger :P
pi_111592357
Draculettetje, gefeliciteerd *O*

En lamb, was het ook jouw vrije dag of heb je er niet van kunnen profiteren?
pi_111592614
Juwel O+
Om 7 uur werd ik even wakker van 2/3x vrolijk mamageroep maar ze viel toch weer in slaap ;)
en toen was het 09.... Heerlijk :D Ze had ws nog wel wat langer geslapen had ik niet gaan kijken... maar omdat ik het niet gewent ben van haar toch even polshoogte gaan nemen..

Oh Danic dat is niet fijn!
Ik kan het ook niet hoor... laten huilen..
Hopelijk een korte fase!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111593326
Ze wordt al rustiger. Af en toe nog een brul, maar verder is ze gewoon lekker weer aan het rommelen in bed zoals ik gewend ben.
Als ik hoor dat ze weer over d'r toeren gaat, ga ik naar haar toe, leg haar neer, aai over d'r bol, uitleg en welterusten.
De herhaling lijkt te werken.
Ik begreep van mijn buurvrouwtje dat het bij 1-jarigen hoort (als ze dus net 1 zijn), het alleen zijn in bed 's avonds wat ze dan niet prettig vinden. Hoop dat het snel over is.

Fijn zeg, dan heb je lekker uit kunnen slapen! Tegenwoordig zou ik om 08.00 zelf al wakker zijn. Maar das ook fijn, want dan ben ik helemaal fris en fruitig als ze uit bed komt. Nu ga ik douchen als ze weer naar bed gaat om 10.00. Maar dat gaat ook veranderen merk ik, dus zal het toch anders moeten gaan oplossen.
pi_111593477
t-t welkom met larissa
Gelukkig heb je de oorzaak gevonden Danic

Ik vind heel vaak 's morgens wat oranje/geel achtige ingedroogde vloeistof in ean haar bedje. Ze huilt 's nachts eigenlijk niet. Ik denk nu aan maagzuur maar dat vind ik wel erg heftig. Iemand anders nog een idee?
pi_111593531
Opgedroogd kwijl? Heeft Eva ook. Kleine oprisping misschien van de laatste fles/maaltijd.
pi_111593826
het kan maar die kleur is zo constant. De 1e keer dat ik het zag had ze spaghetti gegeten en dat vond ik wel bij de kleur passen. Ik hou het even goed in de gaten.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:23:23 #96
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111595204
Zie ik hier ook eens, kan het iets van snot zijn? Meestal heeft Larissa dan een loopneus..

Gisteren met Larissa naar babymassage geweest, omdat ik een manier wil hebben om haar te laten relaxen (ze is bijna constant gespannen, positief en negatief).
Het was een 1-op-1 les in het ziekenhuis, met een hele lieve verpleegster O+
Larissa vond haar erg leuk, maar wilde absoluut niet liggen, dus hebben we maar op een pop geoefend.

Ben benieuwd of ik dit voor elkaar kan krijgen, want ze rolt bijna direct zodra ze op haar rug ligt.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_111605405
Dank jullie voor de felicitaties!
Het was een fijne dag
morgen komen we met collage afscheid nemen...

Lam! Dat meen je niet, wij wonen 15min van de apenheul dus geef maar een gil de volgende x...
pi_111605600
Doe ik! Hebben een abbo dus komen zeker vaker!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111613221
Babymassage was hier een hit en Yaro wilde ook niet blijven liggen tijdens de uitleg. Wij hebben het hier echt opgebouwd en hij vond het heerlijk. Was echt een moment van ontspanning.

Enne hier ook een abbo op de Apenheul. Ik voel een meeting aankomen.
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:34:09 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111615823
Draculettetje gefelicteerd met de verjaardag van minidraak, en tot het volgende topic :*
TG, gefeliciteerd met de verjaardag van Larissa en welkom :*

Verder niet bijgelezen maar gisteren zo gelachen (het is bijna een kinderpraatje):
Gistermiddag hoor ik hem wakker worden van z'n slaapje en ik ga naar hem toe, hij ligt nog in bed met z'n muziekvos (ikea) te spelen.
Hij gaat zitten en ik zeg "krijgt mama een kus?"
Schudt hij nee!
Ik schiet in de lach en zeg lachend "nee mama krijgt geen kus".
Zegt hij "aaahhhhh" (als in "wat zielig") en klimt overeind om me een kus te geven O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111620496
Dat is leuk leandra. Extra genoten van de kus?

Wij hebben ook een apenheul abbo
pi_111621235
Wat lief van Soneal.

Sofietje doet helaas niet aan kusjes (of knuffelen, of op schoot zitten)
*poef* nu is het weg
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:09:07 #103
259886 pessie
pi_111621424
Wat lief van Soneal!

Wij gaan 22 augustus naar de Apenheul! Heb er echt zin in (duurt nog 3 maanden, maar he, 3 maanden voorpret is 3 maanden lol :P ). We hadden zegels van een supermarkt, 4 euro pp betaald :7
pi_111636030
Kijk netjes Pessie :D
Wij hebben een voordelige actie gehad.. 1x entree betalen was meteen een jaarkaart... Ook niet verkeerd!

Hahaha Soneal wat lief zeg!
Ohh Sofietje het is zo lekker die knuffels!

Hier een meeeeega knuffelkont...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111636606
Ah lief van Soneal dat hij toch nog een kus gaf.

Hier ook niet echt een knuffelkont. Soms met fases.

Wij hadden dezelfde actie Lamb :-)
pi_111639788
Wij hadden het abonnement in de voorverkoop gekocht ik dacht voor 19 euro. Nu zijn we in de mei vakantie 1 wk daar in de buurt op vakantie geweest dus het abonnement er al uit.

Wij waren met Ean in het draagstel wezen wandelen valt ze halverwege in slaap. Zodra we stil stonden werd ze natuurlijk wakker en thuis nog even op schoot genomen. Denk ik op een gegeven moment wat wordt mijn broeg toch nat. De 1e doorlekluier is een feit. Het wordt tijd voor maat 4 denk ik.
pi_111645173
ik voel toch een apenheul meet aankomen hoor....

nou wij nemen nu echt afscheid, vandaag het laatste feestje gevierd bij het dagverblijf

dag allemaal tot het volgende topic :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas een hoop foto's vanaf mijn telefoon die ik nu niet zo mooi krijg, mijn excuus
pi_111647474
:W :W Tot over 5 maandjes!

Apenheul meet.. klinkt als een nachtmerrie voor me.. Ik vind apen best heel leuk hoor, maar dan wel in een hokkie.. Het idee al dat ze op mijn hoofd kunnen zitten levert me slapeloze nachten op.
*poef* nu is het weg
pi_111651363
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!

Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannie :P Net als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.

The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!

Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha

Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
pi_111655584
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:33 schreef Troeta het volgende:
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!

Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannie :P Net als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.
The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!

Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha

Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
Daarom ga ik ook echt niet. Als fietje de aapjes wil zien, gaat ze maar met N. Ik blijf wel thuis dan.

Arme Mex, heeft ie veel last van zijn oog?
*poef* nu is het weg
pi_111656077
Mooi overzicht draak tot over 3 maanden!

Arme Mex. Gelukkig geneest het snel.

Volgens mij ben ik The Tankgirl helemaal vergeten welkom te heten (schaam)...Bij deze alsnog: welkom!
pi_111656205
Dracu mooie collages, wat een grote meid al zeg!

Wij gaan geregeld naar de kinderboerderij, vind Femke net zo leuk :)
pi_111656340
We hebben een jaarkaart voor dierenpark Wissel. Is een grote kinderboerderij of kleine dierentuin, tis maar hoe je het zegt. Sofie vind het er geweldig. Ik kan haar daar gewoon los laten lopen.

Kinderboerderijen zelf zijn niet superleuk hier in de buurt. De enige die wel leuk is, is ook echt altijd druk.
*poef* nu is het weg
pi_111737431
wauw, is het hier altijd zo stil? Das niet zo moeilijk bijhouden dan. Ik ga straks in de stad even wat te doen halen, verveel me ineens 's avonds :P

Heb me bedacht dat ik iets wil gaan borduren voor een kraamcadeautje begin juli.
Borduur nooit, maar moet zo moeilijk niet zijn toch? Eens kijken of ik dat op tijd af krijg...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 13:05:50 #115
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111738173
Nou, hier een berichtje van mij dan, Larissa haar eerste staartjes (door de kdv meiden gedaan ;) ):

Ze ziet er gelijk niet meer als een baby uit :P
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:00:05 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111739726
En wat lijkt ze op jou :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111741309
Idd :D duidelijk jou meisje :D
Super leuk die staartjes!

Danic hier gaat het met vlagen ;) Dan ineens weer pagina's achter elkaar.. en dan weer dagen stil..

Wij zijn vandaag naar Oud Valkeveen geweest.. een grote speeltuin met wat attracties in Naarden.. Erg leuk!
Wel voor het eerst O. teleur moeten stellen omdat ze te klein was voor een attractie waar ze in wilde en dit dus voor het eerst besefte! Als het maar snel gaat is haar motto... dus het geboden alternatief -de achtbaan- werd maar al te graag aangenomen ;)

Verder heerlijk met zand gespeeld... geklommen.. gesprongen... gegleden... broodje gegeten en nog wat meer gespeeld ;) En nu ligt ze K.O in haar bedje..
We'll have love aplenty
You and Me
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:37:05 #118
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111742595
Iedereen zegt juist dat ze sprekend op papa lijkt :P

Voorbeeldje:

Danic: ik dacht ook toentertijd, laat ik eens gaan breien, het was een simpele muts, en ik ben tijdens de zwangerschap ermee begonnen, het ligt nu nog in de la :') 1 lapje, en ik moest er 2 maken :P
Klinkt erg leuk die speeltuin Lamb! Heb schoonfamilie daar in de buurt wonen, dus zal als Larissa wat ouder is, er eens gaan kijken :)
pi_111742789
Hier gewoon weinig.te vertellen ;)
Gaat gewoon zn gangetje. Grote ontwikkelingen doet ie niet meer ;) kletst steeds meer, ontwikkeld zn eigen willetje. Nja niets bijzonders om te melden iig ;)
pi_111743231
Dat heb ik ook Sonnetje alles gaat redelijk zijn gangetje hier.

Larisda <3

Klinkt geslaagd Lamb
pi_111750916
Zeker de moeite waard TG... Mooi schoon en verzorgd daar...
Haha wat een leuke foto... je ziet idd aardig wat gelijkenis!

Sonnetje & As herken dat wel ja... Hier ook lekker z'n gangetje.. behalve het praten, dat gaat als een malle...

Vind dit wel een erg leuke leeftijd.... ineens zoveel leuke dingen om te gaan ondernemen..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111751182
Er zijn idd minder zorgen en minder grote mijlpalen nu.

Wij hebben gisteren Soneal gemeet in kidsplayground en dat was leuk *O* Rustig karaktertje i.v.m. mijn schoffie vond ik :D
The way you rock'n'roll
pi_111757046
Ik was vandaag even met mijn ouders mee naar de stad. Kom ik thuis heeft mijn mini de water schep emmer van de kat ontdekt. Die was dus helemaal nat.

En de kat zat in haar klimtoestel volgens mij vonden ze het beide wel een geslaagde ruilactie.
pi_111757213
Ik was een nachtje weg, voor het eerst 'zomaar' zonder de meiden, krijg ik gister deze foto toegestuurd:

Dat is nou net wat ik niet wilde zien, mijn moederhart ;( Nu ben ik thuis, maar ze slaapt al.. Kan ik haar morgen pas knuffelen.
pi_111757944
Dizzy wat leuk zo'n minimeet!

Hahaha FR das idd wel een goeie ruil ;) Al zal jij hem minder gevonden hebben

En och arme Sarah.. wat is er gebeurt? Idd echt niet fijn om er dan niet bij te zijn..
Ik was in de stad met een vriendin tijdens O.'s eerste bloederige valpartij...
(8> was bij haar en belde... vond het helemaal niet meer leuk in de stad toen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111758199
ah Sarah wat heb je gedaan?
Ah O ook al gevallen.
:* voor beide
pi_111758270
Ze heeft een stoeptegel gekopt gister.
Hoe het precies is gebeurt weten ze niet.. Ze was buiten en mijn vader keek net de andere kant op en toen was het al gebeurd. Voelde me wel even heel rot maar kon me er wel bij neerleggen dat ik moest genieten en dat het wel goed kwam!
pi_111758414
FR gelukkig hier alweer paar maanden geleden.. ;)
Ai... stoeptegels zijn idd niet zo prettig om te koppen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111759408
Nee niet handig he! Ik vind het zowieso altijd erg naar als ze vallen en het lijkt ernstig, gelukkig valt het meestal mee.
Het stomme is dat ik van de week foto's had zitten terug kijken en dat ik had gezien dat J. rond deze leeftijd haar eerste heuse wond had.. En toen dacht ik nog, gelukkig is Sarah wat handiger en gebeurt haar dat niet zo snel en dan krijg je dit ;(
pi_111760444
Puck heeft ook gisteren een heel blauw ooglid opgelopen.
Ik duwde hem op een hoge driewieler en hij besloot opeens af te stappen door zich opzij te gooien -O-

Het naarste vind ik dat hij bij echt verdriet niet meteen hard huilt maar er met open mond zonder geluid er echt in blijft hangen. Die blauwe bult doet me dan niet zoveel maar dat echte overstuur zijn vind ik zo naar om te zien ;(
Ik blaas dan in zijn gezicht om hem naar adem te laten happen en dan komt het lawaai gelukkig.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:52:25 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111761018
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zijn idd minder zorgen en minder grote mijlpalen nu.

Wij hebben gisteren Soneal gemeet in kidsplayground en dat was leuk *O* Rustig karaktertje i.v.m. mijn schoffie vond ik :D
Ja, was gezellig, jammer van Puck z'n crash met de driewieler, hoe ziet dat er inmiddels uit?
Ah gos, Sarah toch.... :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111761026
Och das ook supersneu DML!

Sarah kan ook heel lang overstuur blijven idd en zo lang uitademend gillen dat ze bijna blauw word dat vind ik altijd eng. En ze is idd ook lastig weer te kalmeren.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:54:14 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111761112
Dat zijn de ergste momenten, dat ze zolang stil zijn tussen de ene gil en de andere dat ze blauw aanlopen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111763963
het was snel over Mex zijn oog! Dag erna was het blauwe al weg en nu zitten er alleen nog wat kleine korstjes van de schaafwond.
Het was iets minder rood als wat ik nu bij Sara zie, arme meid! en arme mamma die er dan niet bij is.

Arme Puck ook, hopelijk doe je dat soort dingen nu niet meer! Gezellig dat jullie gemeet hebben.

Nu ik jullie zo lees bedenk ik me dat Mex het steeds minder doet dat huilen zonder ademen, blij toe! Hij huilt nu wel harder, meer schreeuwerig, dus misschien kan die nu eindelijk goed huilen :')
hij is gelukkig wel altijd snel te troosten!
  zondag 20 mei 2012 @ 22:58:33 #135
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111809957
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Dat zijn de ergste momenten, dat ze zolang stil zijn tussen de ene gil en de andere dat ze blauw aanlopen :X
Puck loopt gelukkig nooit blauw aan dus in dat opzicht beschouw ik het niet als breath holding spells.

Is er iets wat je een ukje kan geven tegen de keelpijn? Mijn ventje is stem bijna helemaal kwijt. Zelfs het huilen lukt niet meer goed :'(
The way you rock'n'roll
pi_111810777
Waterijsjes! Of gewoon een koud drankje. En voor nu een zetpil?
  zondag 20 mei 2012 @ 23:12:07 #137
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111810891
Ja, die zit er al in ;)
The way you rock'n'roll
pi_111811247
Hoop dat het genoeg helpt! En morgen lekker ijsjes geven :P
pi_111822318
Hoe is het nu met Puck zijn stem en keel??
  maandag 21 mei 2012 @ 12:51:00 #140
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111826486
MP: hoe gaat het met Sarah haar hoofdje?
En DML: waterijsjes idd :Y en misschien wat kamillethee?

Net bij de fysio vandaan met Larissa, ze vond het niet leuk, maar de fysio zei dat ze met grote sprongen vooruit gaat qua ontwikkeling. Ze leerde pas met 8 maanden omrollen, en nu gaat ze overal tegenaan staan :)
pi_111826588
Thnx voor het vragen, het gaat eigenlijk wel goed. Het is een flinke korst maar heel oppervlakkig. Ze lijkt er helemaal geen last van te hebben en ik mag er ook gewoon aan komen. En het zit net op de rand van haar haartjes, dus ik vind het niet eens zo heel erg opvallen, maar vanmorgen op de psz toen we haar zus weg brachten vroeg iedereen wat ze gedaan had..

Wat fijn dat Larissa zo vooruit gaat! Voor je het weet loopt ze!
pi_111826832
Ohw jongens ik geniet zo van Sofie. Vanmorgen op de fiets naar het zwembad. Elke auto wordt aangewezen: Aatoo, in elk watertje zwemmen issjess en ze zwaait als de koningin naar iedereen. Ze gooit dr hoofd achterover om een kusje te komen halen, en als ik begin te zingen doet ze mee. O+

Gisteren hadden we een drukke dag gehad, en ze lag dr om 19.50 in. Ze heeft nog zeker 2 uur in bed liggen kletsen en keten. Ze vond het wel best in bed, dus heb ik haar lekker laten liggen. Ze heeft 1 keer gehuild omdat ze dacht dat dr doekje weg was, maar ze lag er op. Weer aangegeven en ze was weer stil. Toen ze net een paar uurtjes sliep begon het hier fiks te onweren, maar ze is er gelukkig doorheen geslapen.
*poef* nu is het weg
pi_111839304
Sofie insert lief smiley
Ean is vandaag echt gaan kruipen ipv tijgeren
  maandag 21 mei 2012 @ 18:20:08 #144
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111840070
Go Ean *O* *O* *O*
The way you rock'n'roll
pi_111840242
En ondertussen wel gewoon langs de bank lopen
  maandag 21 mei 2012 @ 18:43:18 #146
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111841137
Zo deed Puck het ook. Die liep al overal langs. Ik dacht dat hij kruipen over zou slaan. Hij liep wel heel snel al nadat hij leerde kruipen.
The way you rock'n'roll
pi_111841733
Floris deed dat ook.
Met 7,5 maand staan en zo goed als gelijk langs/achter dingen lopen en met 9 maanden kroop ie pas echt en zat ie stevig :')
pi_111845667
Ik zal de kruip/rol/zit/sta/loop stats van mijn dreumes maar niet posten :P

Wel is echt Hallo zeggen een hit. Maar ze zegt het als een soort Ha-eau... echt heel komisch als je dan ergens loopt en ze ineens Ha-eau roept vanuit de buggy _O- echt bijna constant, naar iedereen :')
pi_111845734
Sofie is ook gaan kruipen nadat ze is gaan staan. Toen ging ze ook pas zelfstandig zitten/
*poef* nu is het weg
pi_111846702
Hoe is het met puck zijn keel vandaag?
Ean gaat nog niet zitten vanuit buik/kruiphouding

Ik ben vannacht alleen met d'r en moet d'r ook morgen naar de opvang brengen. Een beetje stesserig om op tijd op mijn werk te komen. Ik kan d'r niet eerder brengen en donderdag hetzelfde.
  maandag 21 mei 2012 @ 20:24:02 #151
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111846789
Puck zijn keel is nog niet beter maar hij mot geen waterijsjes :{w :P
Dus maar weer met een pcm naar bed. Sneutje.
The way you rock'n'roll
pi_111846861
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En drinken met ijs erin?
pi_111846905
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier was het hese etc. na 2 dagen weer over.. en toen begon ze ook weer te eten!
pi_111847075
Arme Puck!!

Go Ean dat klinkt goed :D :D

Sofie oh heerlijk... Dat klinkt heel herkenbaar.. O. is ook zo!

Hahaha Gebera tof is dat hè dat echte hallo... O. roept het nu ook elke dag.. Hoofdje om de hoek van de deurpost... Ha-llow!... Of met 2 handjes mijn wangen vastpakken - Ha-llow!! mama kus? Hallow!

Vandaag geruild met mijn collega.. vrijdag naar een bruiloft toe
Mijn schoonmoeder en schoonzus kwamen oppassen ;) Gebroken meisje dus aan het eind van de dag door al het uitsloven haha
We'll have love aplenty
You and Me
  maandag 21 mei 2012 @ 20:38:18 #155
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111847608
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Hier was het hese etc. na 2 dagen weer over.. en toen begon ze ook weer te eten!
Hij eet verder zoals anders, als een bootwerker :Y) maar waterijsjes zijn niet aan hem besteed schijnbaar :?
The way you rock'n'roll
pi_111847659
Sofie, wat klinkt dat lief O+

Puck nog steeds niet happy :*

Go Ean!!

En hallo roepen dat doet die van mij niet, maar we waren vanmiddag in de drogist en de mevrouw achter de kassa vroeg, willen jullie een snoepje en J. reageerde niet, maar Sarah draaide zich om in de wagen en riep vet hard, JAAA :D dus die mevrouw, ow mag zij ook al en ik nou vooruit dan maar.
(die mevrouw vroeg nog hoe oud ze was, dus ik zeg bijna 15 maanden, zij verbaast, dat ze dan al zoveel begrijpt, ik dacht, ja het is eten duh, klein vreetzakje van me)
  maandag 21 mei 2012 @ 20:40:22 #157
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111847731
_O- Sarah

En hoe herkenbaar MP :')
The way you rock'n'roll
pi_111847901
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hij eet verder zoals anders, als een bootwerker :Y) maar waterijsjes zijn niet aan hem besteed schijnbaar :?
Nou dat scheelt al dan :D dan waren het hier toch de tanden ;)

Die Sarah O+ lekker bijdehand ding!
pi_111848038
Sofie roept hier al bij de kassa van de supermarkt om koekkoek....
*poef* nu is het weg
  maandag 21 mei 2012 @ 20:53:23 #160
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111848571
De mijne roept al twee weken om opa maar opa is op vakantie.

Opa toeg? (terug)

Kind begrijpt geen hol van het concept vakantie natuurlijk ;(
The way you rock'n'roll
pi_111848574
Haha!

Als Sofie dat hier bij mijn dame zou roepen, gaat die met haar wijsvinger op haar voorhoofd wijzen O-) (hebben haar aangeleerd :@ dat als we zeggen: koekkoek, ze het 'je bent gek' gebaar maakt :'))
pi_111848610
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha!

Als Sofie dat hier bij mijn dame zou roepen, gaat die met haar wijsvinger op haar voorhoofd wijzen O-) (hebben haar aangeleerd :@ dat als we zeggen: koekkoek, ze het 'je bent gek' gebaar maakt :'))
_O-
  maandag 21 mei 2012 @ 20:55:01 #163
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111848672
Je leert dat kind ook alleen maar slechte dingen hè Gerbera? o|O
The way you rock'n'roll
pi_111848690
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha!

:D :D
*poef* nu is het weg
pi_111848699
Haha Sofie en dan samen met Muppet dan krijgen ze het vast voor elkaar ;)

Ow wat lief dat Puck opa schijnbaar mist. Vakantie is ook een ingewikkeld iets!
pi_111848978
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef MamaPurk het volgende:
Haha Sofie en dan samen met Muppet dan krijgen ze het vast voor elkaar ;)

Ow wat lief dat Puck opa schijnbaar mist. Vakantie is ook een ingewikkeld iets!
Ze bieden het ook altijd aan, maar ze mag niet altijd van me. Ze moet leren dat het geen vanzelfsprekendheid is.
Bij een van de supermarkten hier krijgen de kinderen van die zoute sticks. Mooi niet dat ze die krijgt.
*poef* nu is het weg
pi_111849019
Hahahahaha Gerbera!

Hier ook een opa/oma verslaafde... Ze staat regelmatig naar de laptop te wijzen.. Opa poes! Oma Poes! Mijn ouders hebben katten en dat heeft ze er zelf van gemaakt ;) En we zitten dus wel vaker samen op de webcam.. Ze vind het prachtig om zo met ze te

O. heeft in winkels nog nooit wat aangeboden gekregen.. eigenlijk wel blij toe ;)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111849177
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ze bieden het ook altijd aan, maar ze mag niet altijd van me. Ze moet leren dat het geen vanzelfsprekendheid is.
Bij een van de supermarkten hier krijgen de kinderen van die zoute sticks. Mooi niet dat ze die krijgt.
Hier is de vrijdagmiddag het ergste, dan gaan we naar de markt, krijgt ze van mevrouw fruit een banaan, van meneer notenboer rozijntjes, van de bakker een tumtummetje en van de slager een plakje worst.. En J vraagt er overal om :X
  maandag 21 mei 2012 @ 21:06:28 #169
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111849418
Een keertje zoute sticks is niet zo erg toch?

Hier krijgt Puck altijd een ballon bij de Jumbo. Die hij al kwijt is voor we bij de auto zijn :D
The way you rock'n'roll
pi_111849559
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een keertje zoute sticks is niet zo erg toch?

Hier krijgt Puck altijd een ballon bij de Jumbo. Die hij al kwijt is voor we bij de auto zijn :D
Ik ben dr geen fan van. Ik zorgen dat ik rustig aan doe met zout etc, en dan wel zo. Daarbij hoeft ze natuurlijk niet altijd wat te krijgen bij de supermarkt.
*poef* nu is het weg
  maandag 21 mei 2012 @ 21:11:27 #171
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111849779
Eten bij de supermarkt hoeft van mij ook niet en Puck krijgt ook alleen ergens anders wel eens een zoute stick maar als het aangeboden wordt zou ik het niet weigeren denk ik.

Ik zou eerder zoete/suiker dingen weigeren denk ik.
Grote stad. Hier wordt verder nooit wat aangeboden :')
The way you rock'n'roll
pi_111850116
Hier eigenlijk ook nooit echt iets aangeboden, behalve op de markt :D maar dat beperkt zich inderdaad vaak tot een appel/banaan of een krentenbolletje bij Bakker Bart. Maar die vragen altijd aan mij of ze een krentenbolletje mag.

Bij de supermarkt ligt soms in het weekend bij de vleeswaren afdeling plakjes worst en dat krijgt ze wel.

Op vakantie in Duitsland werd me gevraagd of ze een lolly mocht :') dat vond ik dan wel net te ver gaan :')
pi_111850256
Bij de c1000 hier wordt wat aangeboden. Bij de een biscuitjes, bij de ander de zoute sticks. Ik vind het best onzin dat ze het zo doen.
*poef* nu is het weg
pi_111850354
Hier krijgen we ook niks aangeboden. Maar volgens mij komt dat meer omdat ze nog zo jong oogt. Door d'r bijna kaal bolletje
pi_111850408
hahaha DML herkenbaar.. Grote stad ;) Hier dus ook niets bij de kassa's..
Alleen Hema heeft soms iets staan maar het wordt niet aangeboden...

Wel heel soms idd kaas bij de kaasafdeling van de Ah.. maar dat staat dan op een plankje en pak je dus zelf...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111851074
Onze AH is niet helemaal consequent. Doordeweeks krijgt Anne een koekje en in het weekend niet. Wie legt dat mijn kind uit? :D Ze zegt op zaterdag dus ook altijd: koek? koek? :+

Goed zo Ean, dat je bent gaan kruipen! *O*
Anne zat zelfstandig met 11 maanden stond met 11.5 maand, kroop een week later, met 13 maanden liep ze rond de tafel en met 16 maanden helemaal zelfstandig.
pi_111851123
Hier klein dorp, maar bij de kassa van de enige supermarkt krijgen ze ook niets hoor. Alleen bij de ons kent ons zaakjes krijgen ze altijd wat.
We hebben nu al gesplitst we doen een deel van de boodschapjes vrijdag en een deel zaterdag, het is toch allemaal op de hoek. Ik vind het geen probleem dat ze wat krijgen, maar ik heb ook wel eens gezegd dat J niet mocht omdat ze erom vroeg en dat respecteerde die mevrouw ook. Dat vond ik wel erg fijn.
pi_111863190
Ik woon in een dorp maar bij de supermarkt word ook nooit echt iets aangeboden. Oh nee, niet liegen. Soms staat er een standje om dingen te proberen, maar dat is dan voor iedereen.
Wel wil hij vaak iets wat we kopen (tomaatjes, fruit, eierkoek, ontbijtkoek). Dat krijgt hij dan meestal wel van mij.

We waren laatst wel op de markt en daar kreeg hij wel veel aangeboden (fruit, rozijntjes). Bij een tassenkraam vroeg die meneer of hij een snoepje mocht, dus ik "ja hoor". Kwam hij aan met die zure matjes. Toen toch maar even bedankt, ging hij zich schuldig voelen omdat yaro het al gezien zou hebben. Niet dat Yaro er enigzinds mee bezig was, die vond de vlaggetjes die aan de kraam zaten veel intressanter.
pi_111863745
Hahaha, lekker stel.
Sarah, lekker ding, geen snoepje aan je voorbij laten gaan _O- Ik las op je fb ook al zo'n grappige actie van d'r MP.

En KJ, wat klink je heerlijk verliefd. Genieten is het hè, elke keer weer.

Eva praat nog niet echt, maar zaterdag zijn we op de fiets naar de stad gegaan. Papa was werken. Dus Eva: "wawa" (=mama)
Ik: "ja"
E:"dada?" (= papa)
Ik: "nee schat, papa is werken, papa is centjes verdienen"
Stilte
E: "wawa'
Ik: "ja"
E: "dada?"

En dat keer 15. Ik kwam niet meer bij. En heb het de hele rit geduldig uitgelegd.
Enige afleiding waren vogels :')

Eva krijgt bij onze AH vaak een banaan of een mandarijn als het afdelingshoofd er is. Maar Eva eet bijna geen banaan, dus meestal zorg ik dat ik niet teveel gegeten heb als ik boodschappen ga doen, want dan moet ik na 5 happen ws de banaan van Eva opeten.
Bij de vleeswaren krijgt ze nog wel eens een plakje worst.
Er zit nog geen regelmaat in en gezien haar leeftijd heeft ze dat ook niet door, dus ze verwacht het niet en dat is wel prettig.
pi_111863925
Oh en As, ik neem toch aan dat jij moest werken zeker? Wat een onchristelijke tijd post jij zeg!
pi_111864514
Ja ik had nachtdienst. duik zo mijn bed in :-)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:39:35 #182
259886 pessie
pi_111864658
Zaterdagavond zijn we teruggekomen van een paar dagen kamperen, was echt heerlijk, komend weekend weer! Ik kwam er niet eerder aan toe even te kijken, het is iets te prachtig weer buiten om binnen te zitten.
pi_111869765
Ohh Danic die eerste gesprekjes O+

Klinkt goed pessie!

Hier een plakdreumes.. niet alleen doordat ze t zo warm heeft..
Gisteren dag oppas door oma en tante... en vandaag dus aan mij vastgeplakt en 'lekker' moe..
Wilde even naar t winkelcentrum maar dat idee maar laten varen... lekker in de zandtafel op t balkon gespeeld (puf nu eigenlijk al te warm daar)

Ze zit nu op schoot K3 en de kattenprins te kijken..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111875868
Hoi dames :W

Hier terug van lang weekend Center Parcs. We hebben ons prima vermaakt. Femke die vond het water totaal niet eng, kopje onder en op plekken waar ze niet kon staan, met haar zwembandjes. We zaten aan zee dus ook even lekker langs de dijk gelopen en schelpen gezocht O+ Het wordt al zo'n dametje.. kiek dan *)

Vandaag naar CB, alles prima, 92 cm en 13,1 kg :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:30:15 #185
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111881324
Wat een schatje Mereltje :) O+
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:34:08 #186
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111881516
Mooi meiske O+
The way you rock'n'roll
pi_111890685
92 cm? Wow!! Lange dame zeg! En mooi is ze ook! O+
pi_111892640
Vanmiddag bij de kno arts geweest voor Jelle. 1 buisje zat verstopt en dat betekend dus nieuwe buisjes, gelukkig kunnen we snel terecht, 14 juni al. 8 juni naar de anesthesist.
Waarschijnlijk de antibiotica kuur die hij nu heeft (lange kuur, 6 weken) verlengen tot operatie datum om de kans dat het nu in 1x doorgaat te vergroten...
Dat moeten we 4 juni ff met de kinderarts overleggen, dan krijgen we ook de uitslagen van het laatste uitgebreide bloedonderzoek.
pi_111894373
Ik hoop voor jullie dat de buisjes dan vervangen kunnen worden. En de ellende dan definitief voorbij is.
pi_111902088
Mrien wat vervelend allemaal.

Dank voor de complimentjes :)

Gaan jullie al met een potje beginnen met dit warme weer? was eigenlijk van plan om het eens te proberen. Babypop erop om het voorbeeld te geven.. Zwembadje in de tuin en dan lekker in haar blootje wat rondlopen daar.
pi_111913627
Ik vind het echt nog te vroeg voor een potje. ze toont nog totaal geen interesse in het toilet eigenlijk. Volgend voorjaar vind ik vroeg genoeg :) Tenzij ze het zelf eerder aangeeft natuurlijk.

Mrien, vervelend zeg. Hopelijk helpen de nieuwe buisjes.
pi_111914811
Hier wel al een poosje voor de lol mee aan het proberen. Als wij op de wc zitten is het ppsssttt en het gebaar voor plassen (dat zegt ze zelf, geleerd van de gebaren dvd's... :')) en dan wijzen dat er doorgetrokken moet worden.... laatst wilde ze ook op de gewone wc zitten. Nou prima, broek uit, 2 seconde zitten, dan zegt ze kjaaaaar en begint ze te zwaaien :')

Ze wil ook regelmatig op het potje, maakt dan ook het geluid en het gebaar en is dan na 2 seconde klaar :P en heeft dan niks gedaan! Maar ze loopt (correctie: schuift :')) toch de hele dag naakt in de tuin met dit weer, dus de pot staat er gewoon. Af en toe wil ze er op, af en toe zet ik haar erop. Zonder dwang, zonder druk. Gewoon omdat het leuk is, en we zien het wel :Y piest ze een keer op de grond, niks aan te doen. Bak water eroverheen en weer lekker verder spelen!

Ergens snapt ze dus wel het idee dat we iets op de pot/wc doen, en dat dat plassen is. Maar de link met dat ze zelf de controle kan hebben over het plassen legt ze nog niet.

Misschien dat mijn kind gewoon eerder zindelijk is dan dat ze loopt :7
pi_111914873
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef mrien het volgende:
Vanmiddag bij de kno arts geweest voor Jelle. 1 buisje zat verstopt en dat betekend dus nieuwe buisjes, gelukkig kunnen we snel terecht, 14 juni al. 8 juni naar de anesthesist.
Waarschijnlijk de antibiotica kuur die hij nu heeft (lange kuur, 6 weken) verlengen tot operatie datum om de kans dat het nu in 1x doorgaat te vergroten...
Dat moeten we 4 juni ff met de kinderarts overleggen, dan krijgen we ook de uitslagen van het laatste uitgebreide bloedonderzoek.
Als dat weer gebeurd, of hij toch langer de buisjes zou moeten, informeer dan eens naar een T-Drain!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111952085
Hier nu een dame die bijna dagelijks op het potje wil of op de wc met zitverkleiner (Die niet goed blek te passen :( )

Ze vind de routine razend interessant..
Meestal na het brood eten en na het avondeten....
Hop naar de wc.. luier uit, zitten, psssst zeggen :Y) , wc papiertje vragen, schoonvegen, papiertje versnipperen en in de wc/het potje gooien en dan roept ze Daaaaag...

Laten haar dus nu regelmatig even zonder luier rondrennen.. maar tot nu toe nog geen plasjes op de grond ;) Ben heel benieuwd naar haar blik wanneer het voor het eerst gebeurt haha..

(Ze is wel een badpoeper }:| .... dat vind ze niet eng.. maar die ene keer onder de douche was het toch wel even lichte paniek)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111961251
Lamb ziet ze dat ook van andere kindjes dan? het plassen op een potje?

Ik wil het potje verder ook niet opdringen hoor. Ze gaat geregeld mee met mij richting wc om te zien hoe ik een plasje doe. Gisteren dus met zwembadje en potje ernaast. Ze stond in het badje en zag zelf hoe haar plas langs haar benen naar beneden spetterde.Het potje werd alleen gebruikt als speelattribuut om water in te gooien en weer om te kiepen. Poepen in bad hebben we nog nooit gehad..

Oh en Femke heeft de huid van mijn vriend, verbrand razendsnel dus toch maar lange mouwtjes aangedaan en lange legging, even rustig wennen aan de zon. Haar zonnehoedje heeft ze liever niet op, maar goed we blijven hem opzetten. Knipjes wil ze ook niet in haar haar, moet ik ook nog iets op verzinnen want wil geen pony..
pi_111961340
Sofie wil ook niks op dr hoofd. Behalve op de fiets, dan tolereert ze een pet. Zodra de fiets stilstaat moet de pet weer af.
Ze heeft ook een enorm lichte huid, ik smeer me te pletter.

Potje is hier nog te vroeg, ze heeft er echt nog geen benul van...
*poef* nu is het weg
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:54:30 #197
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_111964587
Kiran is echt de flirt van de supermarkt hahahahaha zit tegen iedereen haaaaaiiiiiii en dan heel lief lachen en als hij dan contact heeft dan gaat ie hardop lachen. Ow ow echt dit wordt wat als hij 16 is.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_111964825
Tof J-Net :D maar het is ook een lekker ding O+ :Y

Hier blijft haar zonnebril zitten (daar vraagt ze ook om als we de deur uit gaan :')) en hoedjes gaan ook nog redelijk goed... Kind heeft nu 2 dagen op de opvang in bad gespeeld buiten en is zwart }:| papa's pigment, 3 stralen zon en hoppa! *jaloers* haar haar wordt ook steeds lichter en witter :D O+
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:51:19 #199
259886 pessie
pi_111966622
Mereltje wat een lange dame heb je al zeg!

Wat betreft het potje, hij staat r wel en af en toe zetten we Nathan er even op. Hij weet wel wat de wc is, wil er ook regelmatig even op zitten. Hij heeft zelfs wel gehad dat als hij gepoept had hij naar de wc wilde, maar goed, dan zat het al in zn luier :P . Hij legt dus ergens wel de link van wat er in de luier zit moet in de wc maar verder nog niet. Ik wil na zn verjaardag serieus met hem aan de gang.
pi_111968239
Hier zei ze gisteren steeds: poepuh? Poepuh? En als ik dan zei: ga je mee naar de wc? Dan hoefde dat niet...

Even later stond ze naast de buitenbank te piesen :D dus er zit érgens besef...
pi_111968478
Wat een snellies allemaal! Mijn bijna 3 jarige is nu een beetje bezig met potje en plassen enzo.

Sarah vind het ook bar interessant dan, en gaat met kleren en al op het potje zitten maar ik denk dat ze echt niet snapt waarom dat is.

J-net, je hebt ook zo een leukerd!!

Ow en Sarah wil dus ook niets op haar hoofd. Maar ze heeft ook nog eens een vrij klein hoofd, ik had een heel leuk hoedje/petje van J maar die zakt haar gewoon voor de ogen..
Ik merk wel dat ze erg loom word van het warme weer. Vanmorgen viel ze zo tussen het speelgoed op de grond in slaap en nu ligt ze alweer 5 kwartier te slapen in haar bedje!
Alleen jammer dat ze 's morgens wel nog steeds zo megavroeg is! (tussen 5 en 6 en van de week een keer om 4 uur :X )
pi_111968533
Jeej, mijn kind is ook ergens snel in!! *O* 8-)

:') ;)
pi_111968634
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Jeej, mijn kind is ook ergens snel in!! *O* 8-)

:') ;)
:o _O-
pi_111968844
Sofie is ook al zo loom, hing na het brood eten echt in de stoel. (zie fb). Ze ligt nu in bed.
Wat dan weer jammer is, is dat ze hier in de flat bezig zijn met onderhoud. Heel veel herrie dus. Ik heb haar raam maar dicht gedaan, en Harrie op hard gezet. Zoals ik nu zie, ligt ze wel rustig in bed. Hopelijk lukt het haar om te slapen.
*poef* nu is het weg
pi_111969326
Het vraagt ook wat het die warmte in ene! Vorige week liepen we nog in winterjassen en nu kunnen we in ons blootje zonder het koud te krijgen.
Wel balen van die herrie in de flat KJ hopelijk heeft ze er niet te veel last van.
(ik zou zelf ook wel even kunnen en willen slapen trouwens, jammer dat ik zo moet werken)
pi_111969409
Ze ligt al 10 minuten in dezelfde houding. Ze lijkt gewoon te slapen.

Mijn balen komt ook een beetje omdat ik er zelf een beetje doorheen zit. Last van het lijf, en ik zou zo graag ook even willen slapen. Maar ik kan door die herrie dus echt niet slapen.
*poef* nu is het weg
pi_111969567
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Ze ligt al 10 minuten in dezelfde houding. Ze lijkt gewoon te slapen.

Mijn balen komt ook een beetje omdat ik er zelf een beetje doorheen zit. Last van het lijf, en ik zou zo graag ook even willen slapen. Maar ik kan door die herrie dus echt niet slapen.
:*

Hier leek Sarah net wakker te worden, 1 brul en nu weer stil :) hopelijk slaapt ze nog even door!
pi_111982001
Tjeee wat een uitputtend weer hè... Hier nog 1 die op t kdv om 10 uur al instortte..
Met als gevolg dat ze dus vanaf 1 uur wakker was... voordeel is dan weer dat ze nu binnen 10 min sliep ondanks de warmte ;)
Op haar kamer is het nu nog 27.4 graden! Pfff...

Wat een verschillen met die potjes/zindelijkheid!
Hier komt het ook echt uit O. zelf... Voor het douchen deed ik haar luier uit en riep ze: Plassen!!!!
En hop, op een drafje met schuddende blote billen richting het toilet ;)
Maar puur de routine.. van plassen zelf is er geen sprake ;)

Ze ziet het denk ik regelmatig ook op t kdv.. en natuurlijk van mij...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111982874
Ean ligt er ook in. Die is bij de opvang de hele dag buiten in de weer geweest. Het is 24 graden op d'r kamer voor mij is dat heerlijk aangezien ik in 35 graden aan het werken was. Maar ik heb het raam maar een stukje open gelaten hopelijk koelt het vannacht een beetje af.
pi_111983279
Ik zie nu op de babyfoon dat het 29,1 graden is in haar kamer :o maar zo voelt het niet.. en dan heb ik de hele dag het rolgordijn en raam dicht gehad anders zou het nog warmer zijn... volgens mij wijkt die babyfoon ook wat af, dus zal het een graad of 26 zijn denk ik...

Maarja, 't is de kamer achter, en we hebben vanaf 's morgens tot een uur of 7 's avonds de zon erop staan... maar ze doet het er prima tot nu toe!

Morgen het kind maar eens uitlaten op het strand in Egmond O+ zin in! Ze is vandaag bij opa en oma geweest en madam kwam poepie-bruin terug! *jaloers*

Net na het bad werd er naar de WC gewezen, daar wilde ze op. Daarna moest er een stuk wc papier komen en doorgetrokken worden... zonder dat ze echt geplast had :D maar toch grappig O+
pi_111983436
:( Mijnes wordt alleen maar rood geloof ik...

Hier ook vanaf 'smorgens tot 'savonds de zon op t raam (velux dus ook nog eens vol erop)

Weer gevalletje 2ling Gerbera.. doen onze dames weer precies hetzelfde met dat plassen ;)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111983591
Het is echt een tweeling ja :D

Yup, hier ook een Velux.. het is sowieso, samen met de zolder, de warmste kamer.. morgen de ventilator maar even aanzetten op haar kamer voor ze naar bed gaat zodat de ergste warme lucht eruit kan. En anders gaat haar bed voorlopig maar naar de kamer van haar zusje (haar oude kamer dus, aan de voorkant.. beide kamers aan de voorkant zijn hartstikke koel...)

En volgend jaar maar eens zien hoe we dat met beide dames doen :) als het dan weer zo warm is gaan ze maar beide op de voorkamer om te slapen... alhoewel ze wel een kind van mij is, snoeiheet of niet, slapen doen we wel... :)
pi_111983900
;) haha wij ook gevalletje 2ling? Ik slaap ook wel
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111984126
Gelukkig is onze slaapkamer altijd zon vrij.

Mijn kind poepte vanmiddag in de tuin van opa en oma toen hij naakt rond liep. Tot zo ver zijn aandacht voor zindelijkheid :+
The way you rock'n'roll
pi_111984500
Die van mij is nog lang niet zindelijk. Dat duurt nog zeker 1,5 jaar gok ik.
pi_111984757
De mijne ook niet. Ik doe er ook niks mee. Hij is 15 maanden.
The way you rock'n'roll
pi_111985449
hehe die Puck!

Ik zie mijn kind voorlopig ook nog lang niet zindelijk hoor! Eerst maar eens lopen :7
pi_111985845
Sofie poepte vanavond in haar badje op het balkon. Keek niet op of om. Werd alleen maar boos dat ze er uit moest. Niet toe aan zindelijk zijn.
*poef* nu is het weg
pi_111985897
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef Gerberaatje het volgende:
hehe die Puck!

Ik zie mijn kind voorlopig ook nog lang niet zindelijk hoor! Eerst maar eens lopen :7
Dat was buiten mijn zicht en daarna kwam hij knuffen dus ik tik liefkozend op zijn billen :')
The way you rock'n'roll
pi_111986385
Floris geeft aan dat ie gepoept heeft, maar meer ook niet. Plassen vindt ie alleen grappig als ie t op de grond doet. Meer ook niet. Heb niet eens een potje. Als k ga plassen pakt ie wel papier voor me en gooit ie dat in de wc (schoon hoor, pak zelf papier dat k gebruik)
Als ie een zakdoekje vindt en hij is bloot veegt ie er zn piemel mee af, maar das alles. Heeft geen interesse in zelf plassen op de wc ofzo.

Meneer is hier ook al lekker gekleurd. Mja hele dagen buiten. Zit onder de warmte pukkeltjes maar ach
pi_111988830
Ik heb het idee dat O. het begint te voelen..
Vanavond zat ze bij mij op schoot toen haar luier ineens lekker warm werd..
Toen ik vroeg of ze aan het plassen was grinnikte ze en wees naar haar luier...
Na poep wijst ze trots naar haar luier: POEP! en meestal hobbelt ze daarna richting commode..
Om daar mijn schoonmaakactie van commentaar te voorzien: Poep, vies, luier! mama, doekje! Vies! luier emmer! Pop/Aap luier (Dan gaat ze haar knuffel ook voorzien van een schone luier incl even hun billen schoonmaken)

Sonnetje hier ook warmtepukkeltjes.. Smeer jij er nog wat op?
Ik smeer vaak lanettezalf ivm gevoelige huid (vlug eczeemplekjes)... maar die lanettezalf lijkt mij nu zo verstikkend warm...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111991297
Nee ik smeer er niks op.
In thailand had ie er ook last van en dat was ook zo weer weg toen we thuis waren.
Sowieso ook nooit eczeem hier. Heb er ook niet aan gedacht er iets op te smeren moet k zeggen
  vrijdag 25 mei 2012 @ 07:01:48 #223
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_112005634
Thnx dames voor complimentjes.

Ennuh wat pigment betreft, net als L is Kiran daarin een kopie van zijn vader pfffff, ik ben weer de bleekscheet.
Mijn man is halfbloed en heeft beetje tintje en kleurt heel snel, niu mijn zoon dus ook.
Zijn hoofd en handen/armen zijn echt al heel bruin. En ik smeer netjes met 50 in voor we naar buiten gaan.
pi_112011766
-O-
Maandje geleden een Romer King plus gekocht. Topstoeltje, kind zit er lekker in en hij werkt heel makkelijk. Struikelt mevrouw V. net met Dot in haar armen de auto in, breekt het piepschuim in de hoofdsteun.
Iemand ervaring met kapotte onderdelen bij Romer? Is dat te vervangen of moeten we nou echt al een nieuwe kopen?
pi_112013222
Sjezus, Vanyel, dat is kut! Alles goed met Dot en mevrouw V.?
pi_112013456
Ja hoor, de stoel was de enige met pijn :)
pi_112013699
Nou, gelukkig maar. Ik zou er een mail aan de fabrikant aan wagen, eventueel de winkel waar je 'em gekocht hebt. Tot zover mijn volstrekt waardeloze bijdrage.
pi_112017975
Ik was even met ean naar de Ikea voor een cadeautje. Ze hadden een actie dat je handdoeken kon laten borduren. En de 40 min die we in de rij gestaan hebben heeft ze niks anders gedaan dan gehuild. Zijn we klaar is ze stil en nu slaapt ze.

Dat is balen vanyel ik zou even contact met romer opnemen of de winkel waar je hem gekocht hebt.
pi_112018498
Dat was inderdaad het plan voor als het weer avond is en we niet in bakken water spelen. Dan ook maar eens de voorwaarden van de inboedelverzekering erbij pakken.
pi_112030118
Zo, das mooi kut vanyel! Gelukkig niets met je mevrouw en Dot!

Ik denk trouwens niet dat ie onder je inboedelverzekering valt, maar je kan het altijd proberen.
pi_112030734
Doen jullie katten iets met Eva's klimtoestel Danic?

En ik kon vandaag een dode muis in de tuin opruimen. Normaal laat ik ze liggen voor vriendlief :@
Maar met een rondkruipende Ean kan dat natuurlijk niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 25-05-2012 20:41:03 ]
pi_112031253
Onze katten mogen niet naar buiten f_r.
Hoewel de dapperste dame vanmiddag 2x ontsnapt blijkt te zijn, omdat ze de barricade ineens door heeft. Maar ze heeft alleen maar gesnuffeld.
Toen zag mijn vriend haar staan en dus gauw weer naar binnen gebracht, geen idee of ze er anders in zou hangen.

Bij jullie wel?

En getver, ja die muis moet dan weg. Ik zou het ook laten liggen als ik de mogelijkheid had.
pi_112031503
Ze liggen schitterend te wezen op het plateau of liggen te slapen onder de glijbaan. Ze kunnen overigs de tuin niet uit.
pi_112039275
Oh das wel fijn dan. Wij hebben 'natuurlijke afscheiding' dus alleen plantjes tussen de tuinen. Die zijn zo een km verder.
Lijkt me wel een leuk beeld, dat die katten daar zo lekker gebruik van maken.
pi_112046294
Ja hoi even snel vanaf ons vakantiehuisje... ZE LOOPT! Wat zeg ik ze rent, sinds 2 uur heeft ze het door en is niet meer te houden... Buiten, binnen...

Ik ben zo trots!
pi_112046530
*O* *O* *O* *O* *O*

Goooooooooo muppet!

:D
The way you rock'n'roll
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:18:41 #237
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_112046665
Wow, super!!!
*O*
Morgen naar Drenthe (2,5 uur rijden). Ben benieuwd hoe dat gaat met Larissa erbij
pi_112046777
*O* go muppet!
nog even net.voor de 22 maanden ;)
Ze heeft dr deadline gehaald :D
Lopend is toch veel leuker :D
pi_112046946
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef The_Tankgirl het volgende:
Wow, super!!!
*O*
Morgen naar Drenthe (2,5 uur rijden). Ben benieuwd hoe dat gaat met Larissa erbij
Nog nooit zo ver gereden? Gaat vast goed.
The way you rock'n'roll
pi_112047096
Ja :D maandag is ze 22 maanden 8-)

Ze is echt helemaal los :D ligt nu compleet gesloopt in bed....
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:16:02 #241
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_112047722
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nog nooit zo ver gereden? Gaat vast goed.
Jawel, al 4x, alleen is de rit nooit echt helemaal goed gegaan. Larissa wordt erg onrustig (zacht uitgedrukt). Ik weet ook niet echt waar dat aan ligt, volgens mij is ze het gewoon snel zat.

De rit naar mijn schoonouders gaat wel altijd goed (1,5 uur rijden)
pi_112048230
Wat gaaf Gerbera!!! echt een topweekend dus voor jullie!!

Hier ook trotsheid ten top... gister een bruiloft gehad en wat deed mijn meisje het voorbeeldig!! Hele dag lief, geen kik tijdens de ceramonie terwijl ze normaal niet langer dan 3 min stil zit, en 2x slapen!! om 12u 'savonds uit haar tentje gevist en in de auto gezet.. Ze kletste nog even en viel toen tot thuis in slaap... thuis weer even de dag doornemen en toen tot 10(!!) uur geslapen!!!

En wat een tof gezicht... zet stond de trouwjurk helemaal te bewonderen... Wauw! mooi! bloemen, mooi!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Lamb29 op 26-05-2012 13:26:51 ]
We'll have love aplenty
You and Me
pi_112049160
Oona jij grote stoere maar zo te horen echt meisje :D

Tankgirl er naast gaan zitten ipv voorin? Misschien doe je dat al hoor maar dat doen wij als we op vakantie gaan en Puck is het na uren ook wel zat.
The way you rock'n'roll
pi_112049353
Het was hier trouwens 5.45uur :X

Dat dure tv abo met babytv is zijn geld meer dan waard :+
The way you rock'n'roll
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:34:35 #245
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112049387
Go Go Muppet! *O*
A grand adventure has begun.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:34:46 #246
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_112049388
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik heb daar dvd's van babytv voor 8-)

En ik kan er niet naast zitten, anders zit er niemand achter het stuur :+
Mijn moeder zat er de vorige keren naast, en ik heb er ook naast gezeten toen mijn vriend reed, hielp niets helaas (Larissa blijft altijd erg in haar woede zitten)
pi_112049570
Pittig dametje heb je wel hè?
Meer tips heb ik helaas niet -O-

Die dvd's hebben wij ook nog staan van voor ons digitale tv tijdperk. Die duren om kwart voor zes te kort :P
The way you rock'n'roll
pi_112049886
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

:D herkenbaar :')
Ik ben fan van nick jr O+
En Floris ook :+
pi_112050115
;) Hier is het de laptop met wireless bij ons in bed als het zo vroeg is die de redding geeft..... Pingu via youtube is hier op het moment favoriet
We'll have love aplenty
You and Me
pi_112063668
Wauw gerbera, wat leuk!!!!!! Geniet nog lekker op je vakantie!!

Hier zijn we ook elke keer vroeg op, het is natuurlijk al warm en zo licht en er zijn veel geluiden buiten.
Nouja, kunnen we lekker van de dag genieten zullen we maar zeggen..
pi_112064276
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef danic het volgende:
Oh das wel fijn dan. Wij hebben 'natuurlijke afscheiding' dus alleen plantjes tussen de tuinen. Die zijn zo een km verder.
Lijkt me wel een leuk beeld, dat die katten daar zo lekker gebruik van maken.
Onze tuin is omheind met schrikdraad is niet zo mooi hoor.

T-t ik heb geen suggesties voorbije. Ean is het na een uur ook wel zat en ik stop dan altijd even.

Gebera fijn dat ze loopt maar in z&g las ik andere verhalen. Doe het maar even heel rustig aan. Ik duim dat mini nog even blijft zitten.
pi_112065005
Sofie slaapt juist weer langer in de ochtend. Maar ze slaapt in de avond een stuk lastiger in. Ze staat nu nog te keten. Ze heeft het ook warm.
*poef* nu is het weg
pi_112069608
*O* Muppet *O*

TT lastig dat ze niet van lange auto ritten houdt. Sarah slaapt eigenlijk altijd in de auto (of ze word geentertaint door haar zus ;) ), in de periode dat ze echt slecht sliep ook overdag gingen we zelfs wel eens gewoon een rondje rijden zodat zij even zou slapen.

Hier heeft de oudste vandaag een groot bed gekregen dus we zouden vanavond Sarah in het ledikantje zonder zijkant laten slapen. Maar ze was vermoedelijk door de warmte, moeheid en tanden bij voorbaat al zo over de rooie dat we haar toch maar gewoon in haar eigen bedje hebben gelegd.. Sarah is trouwens altijd tussen 5 en 6 wakker, mag van ons best beetje later gaan worden, maar wij zetten haat altijd met de Ipad tussen ons in met een filmpje aan en als het filmpje af is tikt ze ons aan met de Ipad :D
pi_112104677
Woehoe muppet!! You go girl!

Wij hebben 2 dagen bij opa en oma doorgebracht in zeeland. Eva is momenteel een beetje mienmuts, want zand is vies en water nat. Tja..... ook gras is heel bijzonder. Maar ze heeft 2 dagen heel lief op een kleed op het gras gespeeld, af en toe door het gras gelopen en met een puntje van haar vinger aan het water gevoeld......
Net terug naar huis was het 3 kwartier krijsen en toen viel ze in slaap. Thuis wat melk gedronken, ik leg haar neer en ze sliep.sneutje, ze was zó moe.

Oh en ze houdt haar hoedje gewoon op, daar ben ik wel heel blij mee.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:24:55 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112117260
Way to go Muppet *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 28 mei 2012 @ 13:56:15 #256
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_112124265
Geweldig van je Muppet!
pi_112125489
En gelijk ook meters maken hè :D dat hadden we ook wel verwacht dat ze gelijk aardig goed zou kunnen lopen, en dat klopt ook :D

Zo gaaf. Ze gaat als de brandweer en vind het mega leuk O+
  maandag 28 mei 2012 @ 14:26:25 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112125536
Wat een perfecte timing ook, net nu het toch wel heel noodzakelijk begint te worden dat je haar niet meer hoeft te tillen ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112126354
Ja bizar hè! Ze heeft gevoel voor timing wel :D
pi_112126471

:P niet te houden!
pi_112126898
Wat goed van je dametje Gerbra
pi_112202791
Ik vroeg me af hoe jullie omgaan bij drama met tanden poetsen?
Mr.DML zn taak en die laat hem liggen op de commode. Ondertanden mag wel maar boven is een strijd waar Puck maar probeert de borstel weg te duwen en gaat huilen/gillen.
Goed poetsen lukt bijna niet. Hij bijt ook heel hard op de borstel.
Het is iets wat aan de ene kant de strijd waard is maar in de houdgreep nemen voelt ook niet goed.

Dus hebben jullie ook drama's en hoe pakken jullie ze aan?
The way you rock'n'roll
pi_112202862
Sofie heeft ook dagen dat ze echt niet wil, maar dit is een van de weinige dingen die echt moeten. Dus ja, wij nemen sofie wel in de houdgreep als het nodig is. Vaak accepteert ze het dan wel.
Ik ben zelf gezegend met een slecht gebit, en als ik dit bij haar kan voorkomen dan graag.
We poetsen tegenwoordig wel 2 keer per dag haar tanden, om de routine er meer in te krijgen..
*poef* nu is het weg
pi_112202996
De keren dat het strijd was bij mini met tanden poetsen was, als er tanden of kiezen door kwamen
ik probeerde het dan wel desnoods door samen met haar te doen maar goed gebeurde het dan niet

wel ook naar 2x poetsen gegaan zodat de tijd die je behoort te poetsen over die 2x verdeeld werd

succes dml
pi_112203008
En Gerbera wat gaat je dame nu hard ook! Leuk te zien
pi_112203087
Wij hebben dagelijks poetsdrama. Meestal vindt ze het heerlijk om zelf op de borstel en pasta te knabbelen, maar zodra we willen napoetsen is het drama. Nu krijgt ze volgens mij een hoektand en is het nog erger, maandag was ze zo overstuur dat ze ervan ging kotsen. Dan schiet het napoetsen zijn doel ook nogal voorbij.
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:08:04 #267
259886 pessie
pi_112203931
Gerbera gefeliciteerd met je lopende dame! *O*
pi_112204043
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:03 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben dagelijks poetsdrama. Meestal vindt ze het heerlijk om zelf op de borstel en pasta te knabbelen, maar zodra we willen napoetsen is het drama. Nu krijgt ze volgens mij een hoektand en is het nog erger, maandag was ze zo overstuur dat ze ervan ging kotsen. Dan schiet het napoetsen zijn doel ook nogal voorbij.
Wij hebben hier toen het poetsritueel omgedraaid, wij poetsen eerst en daarna mag er geknabbeld worden, ik moet zeggen dat we dat bij Sarah meteen hebben ingevoerd en dat het echt scheelt, misschien een tip.

En wat we ook een periode hebben gedaan is haar zelf een tandenborstel in de hand geven en zelf met een andere borstel poetsen. (maar die werkt nu niet meer, want ze heeft het door ;) )
pi_112204221
Hier poetsen we ook meerdere keren per dag :Y zodat het minder lang hoeft per keer en dat gaat prima. Op de opvang poetsen ze ook nog eens tussen de middag (met alleen water) om het echt ingeburgerd te laten worden (vind het ook wel goed, dan ziet ze ook dat andere kindjes het ook 'moeten'...)

Het is een paar keer een strijd geweest, maar ik heb haar 1 of 2 keer echt vast moeten pakken om haar tanden te doen, heel vervelend maar tanden poetsen moet echt :Y na 3 seconde was de strijd al weg en sindsdien gaat het prima :Y we poetsen dan maar een 30 seconde tot max 1 minuut per keer ofzo, maar dat gaat helemaal goed nu!

Op het moment dat ze haar hoektanden kreeg en ze echt pijn had, ben ik wel even iets milder geweest, dan maar een paar dagen wat minder goed poetsen, daarna weer opgepakt en inmiddels gaat het weer prima :Y

Vaak maken we er ook een heel gebeuren van, met het liedje, zeg eens aaaa :') (serieus _O- :X) en cheessseee roepen, of je lip omhoog trekken. 's avonds als meneer ook thuis is poetst die zijn tanden mee, dan gaat ze hem na zitten doen...

En haar borstel ligt in het zicht... het is tegenwoordig ook hip om op willekeurig moment te gebaren dat je tanden wil poetsen :') en dat mag dan uiteraard ook :Y (en dan ook echt helemaal zelf.. alleen 's morgens en 's avonds helpen we...)

Ik ben ook niet van het houdgrepen enzo, maar met dit heb ik het toch een paar keer gedaan (met zachte hand uiteraard ;)) omdat ik tanden poetsen écht iets vind wat moet ;) als je een keer je toet niet wilt wassen, prima.. niks aan de hand, maar je tanden zijn kostbaar bezit... en dat heeft ze nu wel door. Als ze echt echt echt in een super dwarse bui is, dan vind ik 10 seconde al prima, maar ze 'moet' wel leren dat het gewoon moet.
pi_112205760
Wij poetsen idd ook altijd eerst haar tanden daarna mag ze zelf. En de tandenborstel ligt binnen bereik, dus die pakt ze zelf al regelmatig. Even knabbelen en sabbelen op de borstel.
*poef* nu is het weg
pi_112205932
Ik mag blij zijn als 10 seconden lukt. Ook op die borstel bijten hè? Dat je hem niet meer tussen zijn tanden vandaan krijgt :')
The way you rock'n'roll
pi_112206329
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 07:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dus hebben jullie ook drama's en hoe pakken jullie ze aan?
Wat hier soms helpt (maar ook niet altijd) is om haar meer controle te geven. Ik laat haar niet liggen maar zitten, ik vertel wat ik ga doen, ik neem er de tijd voor, stop even als ze tegen begint te sputteren (of bijt, zoals je aangeeft), laat haar gerust de borstel vastpakken en meehelpen, en geef haar na het poetsen nog de gelegenheid om zelf even te poetsen. Ik laat haar niet de borstel overnemen als ik nog niet klaar ben, en dat levert nogal eens drama's op. Oh, en in tijden van doorkomende tanden ben ik wat coulanter omdat ik de indruk heb dat het pijn doet.

Je zou kunnen overwegen om ook 's ochtends en eventueel 's middags te poetsen. Dat klinkt misschien tegenstrijdig (waarom zou je het aantal drama's willen vermenigvuldigen?), maar misschien merk je dat het makkelijker gaat als hij niet moe is. Op die manier kun je misschien positieve associaties kweken. En vaker poetsen is sowieso goed voor het gebit!

Om je een hart onder de riem te steken: bij Ivan gaat het nu probleemloos en hij werkt uitstekend mee.
pi_112211455
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:13 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Wij hebben hier toen het poetsritueel omgedraaid, wij poetsen eerst en daarna mag er geknabbeld worden, ik moet zeggen dat we dat bij Sarah meteen hebben ingevoerd en dat het echt scheelt, misschien een tip.
Dat klinkt leuker dan het bij ons werkt. We hebben het wel eens geprobeerd, maar dan hoeft mevrouw mooi niet meer te knabbelen, dan smijt ze liever de borstel door de kamer en hebben we wel het drama maar niet de langere blootstelling aan tandpasta die met de borstel toch wel wat wordt ingeboend.
pi_112212453
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik mag blij zijn als 10 seconden lukt. Ook op die borstel bijten hè? Dat je hem niet meer tussen zijn tanden vandaan krijgt :')
Hier is het tanden op elkaar zodat je hem er niet eens tussen krijgt. 's Ochtends ook eens proberen vind ik nog wel een tof plan, daar gaan we eens naar kijken.
pi_112212503
Wij poetsen Sofie haar tanden voor t slapen gaan. In de middag en in de avond dus.
*poef* nu is het weg
pi_112212521
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat klinkt leuker dan het bij ons werkt. We hebben het wel eens geprobeerd, maar dan hoeft mevrouw mooi niet meer te knabbelen, dan smijt ze liever de borstel door de kamer en hebben we wel het drama maar niet de langere blootstelling aan tandpasta die met de borstel toch wel wat wordt ingeboend.
Zou ze het door hebben! Slimme dame :D
pi_112213133
Hier gelukkig geen poetsdrama. Anne vindt het wel interessant.

Anne is vandaag gaan wennen op het KDV waar ze vanaf volgende week naartoe gaat, maar het was niet zo'n succes. Ze had veel gehuild en erg aan de leidsters gehangen. Echt niet leuk om te horen ;(
Ze is het natuurlijk ook helemaal niet gewend om de aandacht te moeten delen, tot nu toe was ze telkens omringd door volwassenen die haar alle aandacht hebben gegeven.
Ze wilden haar nog wel een ochtendje laten wennen, maar aangezien ze volgende week al 'voor het eggie' gaat en ik het niet zo zag zitten om haar op een andere dag met andere leidsters en kinderen te laten gaan, gaat ze gewoon volgende week. En dan haal ik haar wat eerder op.

Ik hoop wel dat ze het snel leuk gaat vinden, want het is eigenlijk zo'n lief, gezellig en enthousiast kind en dat kwam er nu dus niet helemaal uit.
pi_112213335
Jeetje Fannetje wat naar. Dan breng je haar ook niet heel relaxed weg volgende week volgens mij. Hopelijk gaat ze toch snel haar draai vinden in haar groepje. :*
pi_112214860
Hier ook wisselend drama. Momenteelkomen er weer kiezen aan, dus ben ik iid milder. Ik poets zelf schijnbaar vrij hard (bij mezelf) en ik had al gauw door dat ik dat bij eva ook deed. Nu dus zachter en rustiger en dat helpt. Maar soms helaas ook in een houtgreep.

Jeetje fannetje, wat sneu. Hopelijk is anne snel gewend.
pi_112215232
Hebben jullie ook al eens geprobeerd je uk een tandenborstel in de handen te geven en er zelf ook één vast te houden en daarmee te poetsen? Gewoon een ingeving hoor :+ hier wil ze soms ook wel érg graag mijn tandenborstel :P nou prima, dan poetsen we daar mee, wat ze wil :P

Och Anne ;( als ze het niet gewend is is het inderdaad best een stap. Alles is natuurlijk nieuw en wennen voor haar... ik hoop dat ze snel vertrouwd raakt!
pi_112217199
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:41 schreef Fannetje het volgende:
Hier gelukkig geen poetsdrama. Anne vindt het wel interessant.

Anne is vandaag gaan wennen op het KDV waar ze vanaf volgende week naartoe gaat, maar het was niet zo'n succes. Ze had veel gehuild en erg aan de leidsters gehangen. Echt niet leuk om te horen ;(
Ze is het natuurlijk ook helemaal niet gewend om de aandacht te moeten delen, tot nu toe was ze telkens omringd door volwassenen die haar alle aandacht hebben gegeven.
Ze wilden haar nog wel een ochtendje laten wennen, maar aangezien ze volgende week al 'voor het eggie' gaat en ik het niet zo zag zitten om haar op een andere dag met andere leidsters en kinderen te laten gaan, gaat ze gewoon volgende week. En dan haal ik haar wat eerder op.

Ik hoop wel dat ze het snel leuk gaat vinden, want het is eigenlijk zo'n lief, gezellig en enthousiast kind en dat kwam er nu dus niet helemaal uit.
Ik begrijp het beleid niet zo goed. Bij ons oude en nieuwe kinderdagverblijf gaat een kind altijd eerst wennen. Daar zit een opbouw in en als het niet lekker loopt duurt de wenperiode langer. Hebben jullie die mogelijkheid niet?
pi_112229803
Fannetje wat jammer dat ze het zo moeilijk heeft gehad! Hopelijk vind ze snel haar plekje daar...

Poetsdrama's..
Hier wel gehad.. maar ondertussen gaat het goed..
Moet wel zeggen dat we het hier onpedagogisch voor de tv doen.. Na het eten wassen, pyjama aan, wanneer we vroeg zijn nog even spelen, maar meestal op schoot een aflevering van Pingu/Zandkasteel/Bumba kijken terwijl ik poets...
Gaat heel ontspannen zo... ze krult haar bovenlip altijd over haar boventanden heen waardoor ik er zonder ontspannende afleiding met geen mogelijkheid bij kom...

Hier een mupke helemaal total loss... t was even heftig voor haar om na 5 dagen uitslapen er vanmorgen weer om half 7 uit te moeten.. Voor het eerst draaide ze zich ook weer mokkend om... Meestal zit ze meteen kletsend rechtop wanneer we haar wakker maken..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_112231702
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik begrijp het beleid niet zo goed. Bij ons oude en nieuwe kinderdagverblijf gaat een kind altijd eerst wennen. Daar zit een opbouw in en als het niet lekker loopt duurt de wenperiode langer. Hebben jullie die mogelijkheid niet?
In principe is er sprake van één wenochtend en als het niet goed gaat mogen ze nog een keer komen. Maar daar is bij ons geen tijd meer voor, aangezien ze volgende week dus al echt gaat.
Het is dat ik vorige week zelf maar eens ben gaan bellen, anders was er waarschijnlijk helemaal geen wenochtend meer geweest.
Ze gaven wel aan dat ze evt. vrijdag of maandag nog een keer mocht komen wennen, maar met andere leidsters en dat leek me dan niet heel nuttig.

Volgende week hoef ik zelf nog niet te werken en dan haal ik haar dus gewoon wat eerder op. De week erna zal ze wel de hele dag 'moeten', maar wie weet is ze dan al wat meer gewend aan de situatie. Het is ook raar natuurlijk, om zomaar ineens achtergelaten te worden bij allemaal mensen die je niet kent. En je aandacht te moeten delen met veel andere kindjes.
pi_112232336
Tandenpoetsen is hier ook niet zo'n succes. Ik begin altijd en probeer zo goed mogelijk alles te poetsen maar daarna wil ze hem per se zelf vasthouden. Ik ga ook eens proberen om ook 's morgens te poetsen.

En mijn vriend had vandaag een :o momentje met Ean. Hij was in de keuken bezig en hoorde dadada en ziet Ean bij het traphekje in de keuken staan. (wij hebben daar een traphekje zodat ze niet in de keuken kan waar de brokjes voor de kattenstaan en niet naar de bijkeuken kan waar de kattenbak staat en de deur naar buiten is) Hoort hij later wawadada en kijkt richting traphekje geen Ean te zien. Ziet hij haar in zijn ooghoek zo naar buiten kruipen. Ze was al op de drempel. Ze is er dus onderdoor gekropen. Het traphekje hangt idd iets hoger zodat de katten er onderdoor kunnen. Maar ik had niet verwacht dat ze helemaal plat op d'r buik gaat liggen en d'r hoofd ook helemaal laag op de grond houdt. Het is of toeval of ze heeft het echt door.
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:56:32 #285
259886 pessie
pi_112235189
Fan wat sneu dat ze het nog niet naar haar zin had vandaag, hopen dat het snel beter gaat!

Ferrari :D inventief van dat kleine meisje van je!
pi_112236893
Fannetje, wat sneu. Hopelijk ziet ze snel hoe leuk het is om met andere kindjes te spelen.

f_r lekker pittig ding om dat te verzinnen :D
The way you rock'n'roll
pi_112237087
Fannetje, ik had het juist vreemd gevonden als het de 1e keer meteen alleen maar soepeltjes was verlopen! Het komt vast wel goed. Fijn dat je volgende week flexibiliteit hebt. En gewoon bellen overdag als je dat wil, hè?
pi_112237515
Ivan was toch ook al wat ouder toen hij voor het eerst naar het KDV ging? Hoe ging dat bij hem?

Ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt hoor. Ik vind Anne gewoon een heel vrolijk, enthousiast en sociaal meisje, dus op een gegeven moment moet ze het gewoon leuk gaan vinden. Maar toch hè, het voelt niet fijn dat ze het niet naar haar zin had.

Vanavond moest ik weg voor mijn werk en Anne heeft anderhalf uur voor het raam zitten kijken of ik terugkwam. Dat breekt echt mijn hart hoor.. ;(
pi_112238111
Ivan was toen 16 maanden oud ongeveer. Hij heeft altijd erg last gehad van eenkennigheid en verlatingsangst. Dus tja, het was wennen. Naar omstandigheden ging het goed. Hij hing erg aan de leidsters en die gaven hem alle aandacht. Er volgde al gauw een beproeving omdat zijn lievelingsleidster stopte met werken, maar ook dat ging goed; de andere leidster nam haar lievelingsrol over. Daarna verhuisden we en ook die overgang is vrij soepel verlopen. Hij huilt nog steeds regelmatig bij het afzetten, maar daar stopt hij gauw mee.
pi_112255538
f_r :D
Wij hebben exact dezelfde situatie, maar omdat onze gang geen doorsnee maat heeft, was een gewoon traphekje geen optie. We hebben nu online een ander hek gekocht, wat eigenlijk bedoeld is om honden :') ergens vandaan te houden. Daarin zit een kattenluik, dus de katten kunnen overal komen.
pi_112256809
Wat betreft poetsen is het hier ook een periode drama geweest. eenmaal in de houtgreep genomen en sindsdien gaat het meestal goed. alleen vermoeidheid speelt weleens parten. wij doen het ook altijd eerst, daarna mag hij.
Wij zijn ook over gegaan naar twee keer poetsen.

Ean....ik vind het heel knap en eigenlijk ook wel grappig.

Jammer Fannetje dat ze het niet naar haar zin had. hopelijk gaat het volgende week beter. het zal mij benieuwen als Yaro na de zomer naar de psz gaat.

Verder ben ik ziek en heb geen energie. Gelukkig was mijn msn eerst ziek en is hij meer opgeknapt en nog wel thuis. kunnrn we Yaro samen entertainen.
pi_112269395
Beterschap as!
pi_112296150

Vanmorgen deel 2 opgenomen. Mijn kind spoort niet hoor met zijn merken, maar het is wel leuk O+
pi_112296664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 08:07 schreef As1981 het volgende:

Vanmorgen deel 2 opgenomen. Mijn kind spoort niet hoor met zijn merken, maar het is wel leuk O+
Kan ie meteen leren lezen :D
pi_112296737
Nou bijna wel. hij is ook erg bezig met tellen en het alfabet. lezen voor zijn eerste schooldag is de insteek :D
pi_112296929
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 08:07 schreef As1981 het volgende:

:D!

Het is ook een reflectie van wat jullie bezighoudt. :+ Ivan was toen vooral bezig met Kuifjepersonages. Professor Zonnebloem, Chang, Abdallah, Bianca Castaviore, Rastapopoulos, Generaal Alcazar en natuurlijk Kuifje, Bobbie en Haddock. Beesten waren ook altijd interessant. De laatste tijd is hij erg met bloemen bezig.
pi_112297243
En dan dat twijfelmomentje bij Kia, echt met dat vingertje van eeeeeh....
Maar wat was die laatste nou? Ik kon het niet zien met mijn telefoon en hem niet zo goed verstaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door danic op 01-06-2012 09:32:26 ]
pi_112297282
Blokker.
pi_112297380
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D!

Het is ook een reflectie van wat jullie bezighoudt. :+ Ivan was toen vooral bezig met Kuifjepersonages. Professor Zonnebloem, Chang, Abdallah, Bianca Castaviore, Rastapopoulos, Generaal Alcazar en natuurlijk Kuifje, Bobbie en Haddock. Beesten waren ook altijd interessant. De laatste tijd is hij erg met bloemen bezig.
ja en nee claudia. Hij wil alles weten wat hij ziet. van reclame(folders) tot aan auto's tot aan alle andere objecten met een merk. Na 1 of twee keer zeggen weet meneer het al. Aan de andere kant houdt het ons wel bezig omdat we zien dat hij er van geniet.
pi_112297413
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:31 schreef As1981 het volgende:

[..]

ja en nee claudia. Hij wil alles weten wat hij ziet. van reclame(folders) tot aan auto's tot aan alle andere objecten met een merk. Na 1 of twee keer zeggen weet meneer het al. Aan de andere kant houdt het ons wel bezig omdat we zien dat hij er van geniet.
Ik begrijp wat je bedoelt, hoor. Het is natuurlijk ook maar net waar je kind in geïnteresseerd is. Maar het is ook wel zo dat jij bepaalt dwt zijn aanbod is. Ivan zou eenvoudigweg niet in automerken geïnteresseerd kunnen zijn omdat wij het er nooit over hebben. Als hij vraagt "Wat voor auto is dat, mama?" dan noem ik de kleur. :+
pi_112297459
Oh ja! Blokker! Als ik nog een x kijk is dat ineens heel duidelijk. Dat ik dat de eerste x niet verstond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')