abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111620496
Dat is leuk leandra. Extra genoten van de kus?

Wij hebben ook een apenheul abbo
pi_111621235
Wat lief van Soneal.

Sofietje doet helaas niet aan kusjes (of knuffelen, of op schoot zitten)
*poef* nu is het weg
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:09:07 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_111621424
Wat lief van Soneal!

Wij gaan 22 augustus naar de Apenheul! Heb er echt zin in (duurt nog 3 maanden, maar he, 3 maanden voorpret is 3 maanden lol :P ). We hadden zegels van een supermarkt, 4 euro pp betaald :7
pi_111636030
Kijk netjes Pessie :D
Wij hebben een voordelige actie gehad.. 1x entree betalen was meteen een jaarkaart... Ook niet verkeerd!

Hahaha Soneal wat lief zeg!
Ohh Sofietje het is zo lekker die knuffels!

Hier een meeeeega knuffelkont...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111636606
Ah lief van Soneal dat hij toch nog een kus gaf.

Hier ook niet echt een knuffelkont. Soms met fases.

Wij hadden dezelfde actie Lamb :-)
pi_111639788
Wij hadden het abonnement in de voorverkoop gekocht ik dacht voor 19 euro. Nu zijn we in de mei vakantie 1 wk daar in de buurt op vakantie geweest dus het abonnement er al uit.

Wij waren met Ean in het draagstel wezen wandelen valt ze halverwege in slaap. Zodra we stil stonden werd ze natuurlijk wakker en thuis nog even op schoot genomen. Denk ik op een gegeven moment wat wordt mijn broeg toch nat. De 1e doorlekluier is een feit. Het wordt tijd voor maat 4 denk ik.
pi_111645173
ik voel toch een apenheul meet aankomen hoor....

nou wij nemen nu echt afscheid, vandaag het laatste feestje gevierd bij het dagverblijf

dag allemaal tot het volgende topic :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas een hoop foto's vanaf mijn telefoon die ik nu niet zo mooi krijg, mijn excuus
pi_111647474
:W :W Tot over 5 maandjes!

Apenheul meet.. klinkt als een nachtmerrie voor me.. Ik vind apen best heel leuk hoor, maar dan wel in een hokkie.. Het idee al dat ze op mijn hoofd kunnen zitten levert me slapeloze nachten op.
*poef* nu is het weg
pi_111651363
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!

Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannie :P Net als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.

The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!

Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha

Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
pi_111655584
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:33 schreef Troeta het volgende:
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!

Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannie :P Net als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.
The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!

Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha

Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
Daarom ga ik ook echt niet. Als fietje de aapjes wil zien, gaat ze maar met N. Ik blijf wel thuis dan.

Arme Mex, heeft ie veel last van zijn oog?
*poef* nu is het weg
pi_111656077
Mooi overzicht draak tot over 3 maanden!

Arme Mex. Gelukkig geneest het snel.

Volgens mij ben ik The Tankgirl helemaal vergeten welkom te heten (schaam)...Bij deze alsnog: welkom!
pi_111656205
Dracu mooie collages, wat een grote meid al zeg!

Wij gaan geregeld naar de kinderboerderij, vind Femke net zo leuk :)
pi_111656340
We hebben een jaarkaart voor dierenpark Wissel. Is een grote kinderboerderij of kleine dierentuin, tis maar hoe je het zegt. Sofie vind het er geweldig. Ik kan haar daar gewoon los laten lopen.

Kinderboerderijen zelf zijn niet superleuk hier in de buurt. De enige die wel leuk is, is ook echt altijd druk.
*poef* nu is het weg
pi_111737431
wauw, is het hier altijd zo stil? Das niet zo moeilijk bijhouden dan. Ik ga straks in de stad even wat te doen halen, verveel me ineens 's avonds :P

Heb me bedacht dat ik iets wil gaan borduren voor een kraamcadeautje begin juli.
Borduur nooit, maar moet zo moeilijk niet zijn toch? Eens kijken of ik dat op tijd af krijg...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 13:05:50 #115
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111738173
Nou, hier een berichtje van mij dan, Larissa haar eerste staartjes (door de kdv meiden gedaan ;) ):

Ze ziet er gelijk niet meer als een baby uit :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:00:05 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111739726
En wat lijkt ze op jou :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111741309
Idd :D duidelijk jou meisje :D
Super leuk die staartjes!

Danic hier gaat het met vlagen ;) Dan ineens weer pagina's achter elkaar.. en dan weer dagen stil..

Wij zijn vandaag naar Oud Valkeveen geweest.. een grote speeltuin met wat attracties in Naarden.. Erg leuk!
Wel voor het eerst O. teleur moeten stellen omdat ze te klein was voor een attractie waar ze in wilde en dit dus voor het eerst besefte! Als het maar snel gaat is haar motto... dus het geboden alternatief -de achtbaan- werd maar al te graag aangenomen ;)

Verder heerlijk met zand gespeeld... geklommen.. gesprongen... gegleden... broodje gegeten en nog wat meer gespeeld ;) En nu ligt ze K.O in haar bedje..
We'll have love aplenty
You and Me
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:37:05 #118
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111742595
Iedereen zegt juist dat ze sprekend op papa lijkt :P

Voorbeeldje:

Danic: ik dacht ook toentertijd, laat ik eens gaan breien, het was een simpele muts, en ik ben tijdens de zwangerschap ermee begonnen, het ligt nu nog in de la :') 1 lapje, en ik moest er 2 maken :P
Klinkt erg leuk die speeltuin Lamb! Heb schoonfamilie daar in de buurt wonen, dus zal als Larissa wat ouder is, er eens gaan kijken :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_111742789
Hier gewoon weinig.te vertellen ;)
Gaat gewoon zn gangetje. Grote ontwikkelingen doet ie niet meer ;) kletst steeds meer, ontwikkeld zn eigen willetje. Nja niets bijzonders om te melden iig ;)
pi_111743231
Dat heb ik ook Sonnetje alles gaat redelijk zijn gangetje hier.

Larisda <3

Klinkt geslaagd Lamb
pi_111750916
Zeker de moeite waard TG... Mooi schoon en verzorgd daar...
Haha wat een leuke foto... je ziet idd aardig wat gelijkenis!

Sonnetje & As herken dat wel ja... Hier ook lekker z'n gangetje.. behalve het praten, dat gaat als een malle...

Vind dit wel een erg leuke leeftijd.... ineens zoveel leuke dingen om te gaan ondernemen..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111751182
Er zijn idd minder zorgen en minder grote mijlpalen nu.

Wij hebben gisteren Soneal gemeet in kidsplayground en dat was leuk *O* Rustig karaktertje i.v.m. mijn schoffie vond ik :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111757046
Ik was vandaag even met mijn ouders mee naar de stad. Kom ik thuis heeft mijn mini de water schep emmer van de kat ontdekt. Die was dus helemaal nat.

En de kat zat in haar klimtoestel volgens mij vonden ze het beide wel een geslaagde ruilactie.
pi_111757213
Ik was een nachtje weg, voor het eerst 'zomaar' zonder de meiden, krijg ik gister deze foto toegestuurd:

Dat is nou net wat ik niet wilde zien, mijn moederhart ;( Nu ben ik thuis, maar ze slaapt al.. Kan ik haar morgen pas knuffelen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_111757944
Dizzy wat leuk zo'n minimeet!

Hahaha FR das idd wel een goeie ruil ;) Al zal jij hem minder gevonden hebben

En och arme Sarah.. wat is er gebeurt? Idd echt niet fijn om er dan niet bij te zijn..
Ik was in de stad met een vriendin tijdens O.'s eerste bloederige valpartij...
(8> was bij haar en belde... vond het helemaal niet meer leuk in de stad toen
We'll have love aplenty
You and Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')