SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas een hoop foto's vanaf mijn telefoon die ik nu niet zo mooi krijg, mijn excuus
Daarom ga ik ook echt niet. Als fietje de aapjes wil zien, gaat ze maar met N. Ik blijf wel thuis dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:33 schreef Troeta het volgende:
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!
Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannieNet als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.
The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!
Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha
Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |