Wat goed!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:05 schreef Rixtje het volgende:
Nou Lotte heeft eindelijk het vertrouwen gevonden waar ze eergisteren een paar losse stapjes deed liep ze gister van de bank zo om de tafel heen!
Ik denk dat jou dame straks ook in een keer je gewoon voorbij loopt Gerberaatje!
Zo lekker!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier ook een goede nacht.
Kind is logeren
Lekker!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kind is logeren
Haha ik moest lachen. Ik las de eerste zin dus dacht "he, wat fijn!" en dan die tweede zinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kind is logeren
Omdat ik me er zelf wel eens schuldig over voelde dat ik het fijn vond dat ik ze (en dan vooral Sarah) even achter kon laten bij mijn ouders. Maar zomaar logeren en dat ik dan thuis ben zonder dat de meisjes er zijn dat gebeurt eigenlijk niet hoor, ik kan niet zo goed zonder ze..quote:
Je eerste?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga in juli een week alleen weg en ik heb er zin in.
Die is trouwens wel mét kind hoor. Zij mag ook mee zwemmenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef MamaPurk het volgende:
Ik lust geen bier en een hele week fastfood hoef ik ook niet hoor, bah..
Jou komende week klinkt me dan wel weer erg fijn in de oren Vanyel.
Alleen zwemmen?? Niet eens een wijntje enzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die is trouwens wel mét kind hoor. Zij mag ook mee zwemmen
Die hou ik lekker voor me zelf. Ze doet het maar met een siroopje ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Alleen zwemmen?? Niet eens een wijntje enzo
hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Maar... oma had gekookt, en die kan dat niet zo goed, dus kan net zo goed dat ze het niet lekker vond.
In Duitsland, Tossens bij Bremen, lekker aan zee en maar 2 uur rijden vanaf hier dus valt mee. Is dat nu verplicht met zwemluiers in het zwembad? Heb inmiddels wel crocs en een badjasjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:18 schreef As1981 het volgende:
Veel pleziee alvast. Naar welke gaan jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas een hoop foto's vanaf mijn telefoon die ik nu niet zo mooi krijg, mijn excuus
Daarom ga ik ook echt niet. Als fietje de aapjes wil zien, gaat ze maar met N. Ik blijf wel thuis dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:33 schreef Troeta het volgende:
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!
Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannieNet als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.
The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!
Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha
Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
Ja, was gezellig, jammer van Puck z'n crash met de driewieler, hoe ziet dat er inmiddels uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zijn idd minder zorgen en minder grote mijlpalen nu.
Wij hebben gisteren Soneal gemeet in kidsplayground en dat was leukRustig karaktertje i.v.m. mijn schoffie vond ik
Puck loopt gelukkig nooit blauw aan dus in dat opzicht beschouw ik het niet als breath holding spells.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Dat zijn de ergste momenten, dat ze zolang stil zijn tussen de ene gil en de andere dat ze blauw aanlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |