abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111409313
De dreumesjes:

11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Lammetje, dochter van Lamb29
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 25-05-2012 17:15:31 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_111409345
Sarah geeft iedereen een dikke kus! (even in de herhaling)
pi_111409391
Hier ook een goede nacht.
Kind is logeren :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111409412
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:05 schreef Rixtje het volgende:
Nou Lotte heeft eindelijk het vertrouwen gevonden waar ze eergisteren een paar losse stapjes deed liep ze gister van de bank zo om de tafel heen! *O*

Ik denk dat jou dame straks ook in een keer je gewoon voorbij loopt Gerberaatje!
Wat goed! *O*

Ja het komt echt wel ooit, ik weet het... voor haar 4e zeker! (toch? TOCH?) ;)
pi_111409417
En oh KJ, heerlijk zo'n zure lucht in de ochtend :r arme Sofie...
pi_111409601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo lekker!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111409809
quote:
Lekker!!!

Hier ook, gister paste mijn zusje op en Saar is bijna zonder problemen gaan slapen tot vanmorgen 6 uur :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:48:27 #8
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_111418016
quote:
Haha ik moest lachen. Ik las de eerste zin dus dacht "he, wat fijn!" en dan die tweede zin :D

Ach KJ wat sneu! Arme fietje.

Schattig MP!
pi_111418749
Aah arme Sophie.
DML, haha ik moest ook lachen.

Eva heeft het lopen helemaal door. Loopt heel de kamer door en wil géén handje! Want ze is 1 en ze kan het wel alleen, hehe.
Ik vraag me nog steeds af wat het meest zeer doet bij doorkomende kiezen, het opkomen of doorbreken? Van 1 kies is nu een puntje door, heeft ze dan het ergste gehad of gaat het nu pas echt zeer doen? Iemand?
pi_111418994
Jouw kind is sneller dan de mijne dus geen idee Danic.
Hier nog geen kiezen.

:7 Ik ga maar eens gebruik maken van het kindloze samen met Mr.DML 8-)

Overigens bij oma tot half acht geslapen. Hier is dat maar tot zes uur hoor :o Altijd hè, alsof ze je willen plagen? :D
The way you rock'n'roll
pi_111419074
Als de punt door is, is hier het leed vrijwel geleden.

Veel plezier DML!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111419081
Leuk hè Dml. Hier is er een moe. Maar slapen ho maar. En bij de gashouder slaapt ze van 13 tot 16
pi_111434961
Aan de andere kant is nu ook een puntje door, dus gewoon weer 2 kiezen in 1x!
Ik hoop dat je gelijk hebt Vanyel!

Dat slapen is dus ook zo lekker herkenbaar. Bij opa en oma ook altijd tot 8.00 terwijl het bij ons meestal 07.00 is.
's Avonds inslapen is de laatste tijd ook drama. Gisteren was het 20.45 en nu is ze ook nog wakker. Wel in bed sinds 19.15/19.30, maar gewoon haar draai niet kunnen vinden.
pi_111435775
Ohh Sofie wat sneu!! Fijn dat ze er verder geen last van heeft!

Danic hier leek het leed ook altijd geleden wanneer er een puntje door was!

hahaha DML! :Y)

Ben ik trouwens de enige?? Mijn dame is nog niet uit logeren geweest en ben er zelf vooral nog heeeeeeeeeeelemaal niet aan toe ;)

Heb vanmiddag een compleet gesloopt meisje opgehaald bij het kdv.. ze had 2x geslapen... en wilde zelfs niet onder de douche na het eten.. Ze heeft duidelijk nog geen nieuwe reserves opgebouwd...
Ben benieuwd voor morgen.. dan staat een dagje apenheul op de planning.. ik hoop dat ze het een beetje trekt..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111436019
Nee hoor :D muppet is 1 keer uit logeren geweest, toen was ze 15 maanden ofzo? Omdat ik het graag een keer gehad wilde hebben voor als het echt een keer nodig zou zijn (jaja, kul reden :')) en dat ging prima. Zelf vond ik het verschrikkelijk!

Mijn schoonmoeder wil maar wat graag dat ze komt logeren, liefst elke week geloof ik :') maar zowel meneer als ik vinden het gewoon nog niet nodig :) als ze straks op een leeftijd is dat ze er zelf om kan vragen, dus omdat ze het zelf wil, dan vind ik het wat anders.

Ik snap overigens heel goed dat andere mensen het wel fijn vinden, even een dag of paar dagen voor zichzelf, of eens een nacht goed doorslapen ;)
pi_111436987
Dat ja!
Vinden het ook niet nodig... fam. zou het graag willen ;)
& snap ook heeeel goed wanneer anderen er juist van kunnen genieten..

Ik heb zelf 1x ergens anders geslapen.. maar toen was ze wel met Marcek samen thuis..
Was mee op schoolkamp... moest eigenlijk 2 nachten maar heb me gelukkig onder 1tje uit weten te lullen ;) Maar vond het verschrikkelijk...
Miste vooral het -nog even onderstoppen/bedje gluren- rond de tijd dat we zelf naar bed gaan..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111437170
Mijnesse gaan gemiddeld 1x per week een nachtje naar opa en oma omdat ik dan slaapdienst heb. Ik vond dat heel lastig, maar nu zie ik het als een nachtje bijslapen op mijn werk :') :@ Daar word ik over het algemeen 's nachts niet gewekt.
Maarrr mijn zusje heeft nu een huisje gekocht en begon al dat ze dan wel bij haar konden logeren, maar dat zie ik eerlijk gezegd nog niet helemaal gebeuren..
pi_111437472
Waarom :@ MP? Juist heel logisch zo!

Ik ben dit weekend alleen met de dame, meneer is een weekend weg voor werk en ze heeft zo'n beetje de hele tijd papa? papa? gezegd en dan het werk gebaar erbij gemaakt :D met een vragende blik, maar ze bleef wel om hem vragen... ik ben dus blij dat ík er in elk geval ben... weet wel dat het anders is als ze bij opa & oma zou logeren, of als ze dat gewend zou zijn, maar toch...

Weet je, als ik een slechte slaper zou hebben of behoefte zou hebben om zelf of echt samen met meneer dingen te gaan doen, dan zou ik haar met liefde wegbrengen! Het is namelijk niet dat ik mijn schoonouders (eigen ouders leven niet meer, daarom heb ik het alleen over schoonouders) niet vertrouw, maar ik zie nu de toegevoegde waarde gewoon niet zo :D
pi_111437478
Dot gaat zo'n beetje elke zes weken wel een paar dagen uit logeren. Vinden wij fijn, zij fijn en het logeeradres fijn.

Vandaag gesprekje op het kinderdagverblijf (ze gaat bijna naar de volgende groep). Ze noemden haar 'een heel bijzonder kind' dan denk je dus eerst: "ze vinden mijn kind raar :o". Ze amuseert zich prima alleen en is net zo lief zelf aan het spelen als aan het knuffelen met de leidsters, kan zo een uur gefascineerd met een speeltje bezig zijn en als ze huilt, kijkt iedereen verschrikt op omdat er iets ernstigs aan de hand moet zijn. Gelukkig is ze ook daar wel sociaal genoeg om niet raar te zijn, ze komt zelf actief aandacht zoeken, maar gaat dan ook weer weg als ze het genoeg vindt. Met haar 15 maanden heeft ze nog geen verlatingsangst en dus laat ze eigenlijk nooit een traan als we haar ergens achterlaten. Ze steekt eerder even haar hand op en gaat weer verder spelen. Bij het ophalen is dat gelukkig wel anders ;)

Dat maakt het natuurlijk ook wel makkelijker om haar uit logeren te sturen, hoewel we haar dan wel missen. Ze is zo gezellig!
pi_111437604
Herkenbaar wel, Vanyel :D hier begint nu pas een beetje de eenkennigheid echt te komen, wat met achterlaten op het KDV goed te verhelpen is door gewoon iets langer even erbij te blijven....

Maar ik heb ook het idee dat het huidige extreme-mama-plak (eenkennig, alleen ik ben goed, het liefst de hele dag OP me spelen, constant een vorm van contact moeten hebben door een hand op mijn hand, of een voet op mijn schoot terwijl ze speelt bijv.. terwijl ze voorheen juist raar opkeek als je met haar ging spelen :') zo van, hallo ik ben aan het spelen, laat me eens met rust :')) komt door de veranderingen die op stapel staan :)
pi_111438109
Floris heeft denk ik een keer of 4 ergens anders geslapen.
Eerste keer toen ie een maand of 4 was denk ik, we gingen toen naar de bios en daarna nog wat drinken. Mijn moeder pastte op en ik vond het zieliger om hem uit zn bed te halen dan daar te laten slapen.
Een keer bij mn ouders toen ik voor mn verjaardag een bon voor een nachtje weg had gekregen. Zijn we lekker met zn 2en weggeweest. Toen was ie een maand of 8.
Afgelopen december toen we met kantoor een weekend weggingen (dat was ook t langste tot nu toe :D).
En in maart een nachtje toen mn ouders 30 jaar getrouwd waren en we uit eten gingen zonder kinderen. Toen sliep ie bij mn schoonouders. Wat toen ook wel fijn was, omdat ie toen iedere keer heel vroeg wakker was :')
En misschien een keer bij mn zus, maar dat weet ik dus niet zeker...Kan ook zijn dat we m uiteindelijk wel opgehaald hebben (ik vermoed dat laatste, maar weet t dus neit :'))

Verder vind ik t niet nodig. Soms zou ik t best wel lekker vinden, vooral op momenten dat ie wat rotter slaapt :+ Maar dan kan k t nog niet verantwoorden voor mezelf om m ergens weg te doen :P
Als ie consequent slecht zou slapen zou t anders zijn.
We hebben verder ook niet echt de behoefte er met zn 2en op uit te trekken. Af en toe een avondje uit eten is ook prima (hoewel we dat ook niet veel doen meer trouwens sinds Floris er is)
pi_111438123
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Waarom :@ MP? Juist heel logisch zo!

Omdat ik me er zelf wel eens schuldig over voelde dat ik het fijn vond dat ik ze (en dan vooral Sarah) even achter kon laten bij mijn ouders. Maar zomaar logeren en dat ik dan thuis ben zonder dat de meisjes er zijn dat gebeurt eigenlijk niet hoor, ik kan niet zo goed zonder ze..
Volgend weekend ga ik een nachtje naar Nijmegen met mijn moeder en zussen, dat vond ik al lastig want ik moet er zijn voor de meiden. Heb mezelf echt in moeten prenten dat ze het ook heel leuk vinden alleen met papa :) En dat het ook heus wel goed gaat zonder mij!
pi_111438255
Ik ga in juli een week alleen weg en ik heb er zin in.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_111438284
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga in juli een week alleen weg en ik heb er zin in.
Je eerste?
pi_111438291
Ik ben trouwens 1 keer weggeweest zonder Floris en vriend.
Ging k met mn moeder, zus en nichtje naar Disney. Toen was ie iets van 8 maanden. T viel me nog mee hoe erg k m mistte eigenlijk :@ (klinkt een beetje rot zo :'))
pi_111438467
Toen Ivan een maand of 8 was moest ik een kleine week weg voor m'n werk en dat vond ik, tegen verwachting in, heerlijk. Ik ben dol op de kindjes en we hebben ze het liefst zoveel mogelijk thuis, maar ik kan ook prima een tijdje alleen zijn.
pi_111438512
Waarom moet je je kind per se altijd enorm missen? Soms is het gewoon fijn om met iets anders bezig te zijn (als je die behoefte hebt).

Ik ben ook al eens een kleine werkweek weggeweest voor cursus. Dot naar opa en oma en mevrouw V heeft volgens mij elke avond met fastfood en bier doorgebracht. Gewoon omdat het kon... Laatste dag tot twee uur oid in bed gelegen en toen kwam ik inmiddels weer thuis.
Die had de week van haar leven :D
pi_111438613
Haha, groot gelijk. En ik vind het ook heel leuk om alleen met de kindjes te zijn, trouwens. Het is toch anders.
pi_111438668
Heb je gelijk in hoor Vanyel, maar zo lijkt t soms, dat je je kind heel erg moet missen.
Nou had ik t druk zat in Disney :+
Zolang ik weet dat ie goede handen is kan ik met een gerust gevoel weg zijn.
pi_111438887
Ow alleen zijn met de kindjes vond ik eerst heeeeeel spannend, maar nu al een beetje gewoon, ik ben gewoon regelmatig alleen met ze.
In oktober gaan ze met mijn werk weer een midweekje op vakantie, maar dan ga ik toch het liefst een halve week mee dus 2 nachtjes, gewoon omdat ik dat gevoelsmatig fijenr vind (en omdat zo een hele week best zwaar is).
En ik mis ze ook niet heel erg, gewoon op een gezonde manier (denk ik).

Sarah lijkt trouwens in fases zo te gillen voor het slapen gaan. En gister lijkt mijn zusje die fase te hebben doorbroken want vanavond ging ze ook bij ons gewoon weer lief slapen :D En afgelopen nacht gewoon lekker doorgeslapen, hopelijk is dit weer een goeie fase. (maarrr nog steeds maar 4 tanden voor de geinteresseerde, dus die zaten er niet denk ik... maar kan nog wel natuurlijk)
pi_111438890
Als ik niks te doen zou hebben zou ik ze vreselijk missen. Maar hey, ik ga straks Montréal onveilig maken. Euh, symposia bezoeken, presentaties geven en netwerken, bedoel ik.
pi_111438907
Oeh een week met fastfood en bier :9 dáár kan ik wel naar uitkijken 8-)
pi_111439024
Wie niet?

Hoewel mijn komende week met zon, zwembad, wijn en hopelijk veel verse vis me ook best aanstaat hoor!
pi_111439333
Ik lust geen bier en een hele week fastfood hoef ik ook niet hoor, bah..

Jou komende week klinkt me dan wel weer erg fijn in de oren Vanyel.

Wij gaan morgen naar ene hotel voor een nachtje, ben erg benieuwd hoe dat gaat met de meiden. We gaan met mijn hele familie, mijn ouders nemen ons mee. Ik zag er eerst tegen op ivm Sarah haar buien vooral 's nachts, maar ik heb me er nu bij neer gelegd en ga gewoon genieten. (Sarah mag bij mijn ouders op de kamer slapen, dus als ze het op een brullen zet dan hoor ik het hopelijk niet ;))
pi_111439340
Ik niet ;)
Blijk dus zo'n vreselijke moederkliek te zijn...
Mis haar al halvewege mijn werkdag...

Denk dat ik straks zo'n moeder from hell ga zijn voor haar als het om loslaten gaat ;)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111439427
Als ik aan het werk ben kan ik het juist heel goed loslaten! Alleen als ik onverwacht langer moet werken dan heb ik vaak nog wel een 'oh jee maar ik wil haar NU halen' moment :D gelukkig kan meneer haar dan 9 van de 10 keer wel op haar gewone tijd ophalen.. (alsof het kind het echt merkt als ze een half uurtje later opgehaald wordt :') zit echt tussen mijn oren...)
pi_111439599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef MamaPurk het volgende:
Ik lust geen bier en een hele week fastfood hoef ik ook niet hoor, bah..

Jou komende week klinkt me dan wel weer erg fijn in de oren Vanyel.
Die is trouwens wel mét kind hoor. Zij mag ook mee zwemmen :Y
pi_111439746
Ik heb t op mn werk veel te druk om m te missen :+
Hij vindt t veel te leuk om met zn neef te spelen :D
Volgens mij zou ik t wel moeilijker vinden als ie op een kdv zat trouwens :')
pi_111439759
Vandaag mocht ik haar gaan ophalen bij t kdv... normaal gaat Marcek..
Maar ik was dus wel 3 kwartier later dan de 'normale tijd'
Blijkbaar heeft ze wel 100x mama? papa? tegen de deur gezegt vanaf half 5...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111439802
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die is trouwens wel mét kind hoor. Zij mag ook mee zwemmen :Y
Alleen zwemmen?? Niet eens een wijntje enzo :+
pi_111439976
Oh logeren. Yaro heeft al een paar keer bij mijn ouders geslapen. Meestal als het makkelijker was met ons werk (nachtdienst of veel late diensten). Maar ook weleens dat we daar waren en Yaro al op weg was naar boven en aangaf te gaan slapen. Prima dan. Alleen uitslaoen lukt niet echt meer :D

Ben 1x met mijn man een nachtje alleen weggeweest. was een kado. Dat kon ik prima loslaten. Alhoewel het eerste wat we kochten een vest voor Yaro was.

Nu zijn we heerlijk een weekend naar Centerparcs. hebben al gezwommen. Yaro lag er laat in. hij ligt in een gewoon bed en kwam er uit en kwam bij ons zitten. Hopelijk blijft hij morgen wat langer slapen.
pi_111441046
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Alleen zwemmen?? Niet eens een wijntje enzo :+
Die hou ik lekker voor me zelf. Ze doet het maar met een siroopje ofzo.
pi_111441184
Puck logeert nu voor de 5e of 6e keer. Behalve 1x een weekendje weg was het altijd om bij te slapen. Deze keer is omdat Oma dat graag wilde voor ze op vakantie gaat. Ik mis hem nu meer dan de vorige keren. Geen slaapgebrek meer en ik vind deze dreumesfase zo ontzettend leuk.
De babyfase was hier helaas toch wat moeilijker voor vooral Puck zelf. Tot het vele huilen over ging is hij ook niet wezen logeren.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:50:56 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111442795
Soneal is nog niet wezen logeren, en bij de opa's en oma's zie ik dat eigenlijk ook niet gebeuren; de ouders van N zijn in de 80 en mijn ouders in de 70 maar m'n moeder is het type dat al in de stress raakt als hij in de buurt van het afstapje van de eetkamer naar de zitkamer komt, en m'n vader heeft z'n diabetes soms net niet stabiel genoeg om hem nog de zorg over zo'n kleintje te geven.
De broer van N zien we amper en ik geloof niet dat ze behoefte hebben aan een logee van die leeftijd, daar zijn ze te bewust kinderloos voor (en wonen te ver weg) en mijn zusje is net een beetje aan het bijkomen van haar tweede echtscheiding nadat ze er achter was dat ze lesbisch is.

Enfin; qua logeeradressen zijn de mogelijkheden nogal beperkt zeg maar :')
Maar ik denk dat we binnenkort maar eens een avondje uit moeten terwijl B en zijn vriendin op Soneal passen, om te beginnen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111445104
Sofie is een aantal keer wezen logeren. Soms omdat het zo uit kwam met werk (beide late dienst en dan te laat om op te halen of beide vroege dienst en zielig om om 6 uur al op te laten staan). En soms om dat we even tijd met ons tweetjes wilden hebben. Ze is 1 keer 2 nachtjes achter elkaar weggeweest en dat vond ik wel lang. Toen we haar op gingen halen sliep ze, en ik kon de klok wel vooruit kijken om dr te zien.

Ze heeft vandaag niet meer over gegeven. Merkte wel dat ze wat pieperiger was. Ik heb vanavond gewerkt, en N gaf aan dat ze ook niet zo goed gegeten had vanavond. Maar... oma had gekookt, en die kan dat niet zo goed, dus kan net zo goed dat ze het niet lekker vond.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:56:03 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111445835
Ik hoop dat ze de nacht een beetje goed doorkomt KJ...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111446432
Ik ook! Ben moe, en nog druk in mijn hoofd van het werk. Vanmorgen was me net even te vroeg alle actie. We hebben wel de aerosleep weer op bed gelegd. Mooie matrasbeschermer.
*poef* nu is het weg
pi_111451309
mini is 1x echt uit logeren geweest, de keer ervoor ging ze daar echt niet slapen en toen wij thuis kwamen van een bruiloft kwam oma haar thuisbrengen

kj hoe is het vannacht gegaan? beterschap

vandaag vieren we haar verjaardag! opa en oma kunnen niet dus die komen dinsdag zelf, gaan we zwemmen ook leuk
al verwacht ik nog een huis vol vandaag verjaardag
pi_111451519
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Maar... oma had gekookt, en die kan dat niet zo goed, dus kan net zo goed dat ze het niet lekker vond.
haha

Veel plezier vandaag alvast met de verjaardag draakje!!
pi_111451537
Volgens mij is hier de dame weer helemaal zichzelf... Gisteren als een gek zitten bunkeren en weer klokje rond geslapen tot 7.15! Heel fijn!
pi_111451594
Lekker gerbera!

Hier ook van 7 tot 8. Normaal is t 8-8 ongeveer. Maar hij had overdag niet.geslapen gisteren. Hoewel t me verbaasd dat ie dan alsnog.pas om 7uur slaapt :P want overdag slaapt ie normaal ook iets van 2 a 3 uur.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 08:42:36 #52
259886 pessie
pi_111451674
Veel plezier draak!

Nathan is ook nog nooit uit logeren geweest. Ik was er afgelopen winter wel aan toe toen we zelf amper sliepen doordat hij veel wakker was. Verder is het hier ook niet een optie, mn schoonouders zitten niet te wachten op zo'n jonge logee, mn zus woont 200 meter verderop maar daar is Nathan niet vertrouwd genoeg mee (verder leeft zij volgens een heel strak dagritme en Nathan laten we daarin juist nogal vrij). Daarbij krijgt Nathan borstvoeding en vind ik het moeilijk te beslissen wat we in het geval van logeren dan zouden moeten doen (al kan hij ook best een flesje melk krijgen, dat weet ik wel). Tel daarbij op dat Nathan regelmatig 's nachts wakker is en ik daar anderen niet mee wil opzadelen, tsja, dan komt het er niet van.
Samen uit eten was vorig jaar 24 mei voor het laatst :') . En aangezien we dit jaar de dag erna een weekend gaan kamperen denk ik niet dat we met onze trouwdag uit eten gaan ;( .
pi_111452350
Draakje druk bezig met voorbereiding voor de verjaardag, leuk!

Uit logeren gebeurd hier ook niet veel. Gisterenavond toevallig, ga er straks ophalen bij mijn moeder. We hadden een feestje, vanochtend wakker worden om 8 uur voelde als uitslapen :) Het is ook allemaal vertrouwd want mijn moeder past 1 dag in de week op Femke.
pi_111452509
Mex ging 1x per 2 weken logeren bij m''n moeder vanwege werk en heel af en toe bij grootoma of mn schoonmoeder.
Ben nu gestopt met werken op de zaterdag,dus het hoeft niet meer, dus nu zal het alleen voor de gezelligheid worden of als ik ga bevallen.
Ben wel blij dat het even niet meer hoeft, want hij slaapt daar elke keer slecht en laat en dan ben ik weer een week bezig om hem goed te laten slapen.
Ook gaan we daar meestal pas weg rond half 8 en als we half 2 klaar zijn met werken staan ze alweer voor de deur met hem.
Ik vind het eigenlijk rustiger als hij gewoon thuis slaapt en rond 8 uur naar bed, maar ja...
Verder is hij alleen bij een oppas als ik aan het werk ben, verder is ie altijd bij me.
pi_111453018
Zei ik pas nog dat sofie altijd poept nadat we in de nacht bij dr zijn wezen kijken. Vannacht waren we bij dr, en ze rook naar poep, dus maar uit bed gehaald, lamp aan en op de commode. N hield een hydrofiel voor de lamp zodat ie niet zo in dr ogen scheen, en ik heb dr verschoond. Tot mijn grote verbazing ging ze gewoon weer slapen.

Vannacht geen spugerij... fijn!
*poef* nu is het weg
pi_111453114
Fijn KJ!
The way you rock'n'roll
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:34:40 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111453162
Fijn dat jullie de nacht goed doorgekomen zijn KJ!
Draculettetje, heel veel verjaardagsplezier!
En Muppet ook zichzelf weer, goed nieuws Gerbera!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111453275
Minidraak alweer bijna 2. Jeetje, het gaat snel. Snel weer daten draculettetje?
*poef* nu is het weg
pi_111457170
Dracu veel plezier vandaag.
Wij vieren vandaag de verjaardag van ean. Die ligt nu in bed maar weigert te slapen.
pi_111483686
Leuk gehad ferrari?
pi_111485113
Fijne moederdag allemaal!
Zo vreemd dat dit mijn tweede al is.
Ik heb van Eva een hele mooie tekening gekregen met daarop de omtrek van haar handjes. Haar eerste tekening, zo leuk!
pi_111504044
:W

[ Bericht 71% gewijzigd door Gerberaatje op 14-05-2012 06:23:21 ]
pi_111504175
*O* *O* Gerberaatje voor je Muppet! Dat moet zeker lukken voor 22 maanden :D
pi_111504214
Oh wat zou dat fijn zijn als ze zou kunnen lopen he.. maar het begin is er! 8-) met straks nog een kleintje erbij is het wel erg prettig.

Had vanochtend Femke even op de weegschaal gezet, 12,8 kg, ben blij dat ik dat nauwelijks meer hoef te tillen, alleen de trap naar beneden.

Er is kermis hier. Dametje is in de draaimolen geweest, dat was wel erg spannend. Daarna met ons in een wagentje een heel parcours, genieten was het O+
  zondag 13 mei 2012 @ 20:34:21 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_111506103
Nu mijn mini zoveel praat gebaart ze eigenlijk niet meer. Ze kan alles eigenlijk wel zeggen of duidelijk maken wat ze wil inmiddels. Maar net zei ze steeds 'jekkeh' en ik kwam niet verder dan 'lekker'. Maar dat was het absoluut niet! Heel heftig nee schudden en weer 'jekkeh'.
Ineens zie je dat er een lampje gaat branden bij haar, haar oogjes gaan glimmen en ze maakrt het gebaar voor 'centjes verdienen' met dikke vettel glimlach!! Centjes verdienen.... papa is werken!! Jekkeh = werken! En dat kon ze me toch maar mooi weer duidelijk maken O+ O+ Vond het zo knap dat ze daarop teruggreep ook al gebruiken we het nauwelijks meer! Het gebaar voor 'werken' kent ze officieel ook maar denk dat ze die al vergeten is, het was de laatste die erbij was gekomen en het minst lang in gebruik als gebaar nl :)

Vanavond heeft ze zelf soep gegeten, nauwelijks geknoeid en héérlijk zitten smullen en genieten O+ En ik ook O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_111516754
Boh, Eva is echt aan het spoken. Niets is goed, steeds jengelig huilen. Ik heb al chamodent gesmeerd, geknuffel, speentjes teruggegeven, dekentje erbij (ze slaapt normaal zonder) en nu weet ik het niet meer.
Het enige dat ik nog kan verzinnen is een pcm, maar dat doe ik liever niet zomaar. Ze heeft geen verhoging en ik vind het moeilijk in te schatten of het pijn is.
Vind het zo'n makkelijke uitweg, zo van: "ik weet het niet meer, dus ik gooi je ff knock-out met een pcm".
Iemand nog tips? (als er nog iemand wakker is)
  zondag 13 mei 2012 @ 23:18:30 #67
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111516818
Er naast zitten en handje vast houden? Dat werkte hier een hele tijd het beste. Beetje saai voor jou wel zo in het donker ;)
The way you rock'n'roll
pi_111517610
Nou, twee seconden na mijn vorige post weer brullen. Ik ernaar toe, zat ze flink over haar wang/kaak te wrijven. Dus toch maar pcm gegeven ter verlichting.
Lijkt niet te helpen, maar das misschien wat te snel.
Heb er net ff naast gezeten zoals jij net zegt. Gaat ze staan, lief lachen en kiekeboe spelen door de spijlen }:| Ineens niets meer aan de hand.

Dus heb even streng gedaan en ben weggegaan. Ze ligt nu boos te huilen vanuit haar keel omdat ik niet reageer. En ik moet me inhouden niet naar haar toe te gaan. Ze neemt nu echt een loopje met me. Even kijken hoe vaak ik kom.

Edit: en nu is het stil..... (na 3 minuten brullen)
pi_111517885
Ohhh zo lastig is dat Danic! Hopelijk valt ze snel in een diepe slaap!

Hier ook verschillende keren zo'n periode gehad.. elke keer werkte wat anders..
Maar nog het langste werkte even 'resetten'... Op haar kamer laten was standaard helemaal hysterisch worden.. maar even 3 min op schoot knuffelen op onze kamer en ze was meteen rustig en we konden haar terug leggen... Dit soms 3/4x op een avond maar voor alle partijen veel prettiger dan een uur brullen en dan van pure uitputting in slaap vallen..

Sinds die periode een webcam aangeschaft en dat geeft ook veel rust! Nu zien we dat ze soms in haar slaap huilt en we dus wellicht soms te snel aan haar bed stonden...
Overigens hoeft dat 'resetten' sinds een maand of 2/3 niet meer.. Heeft ze een nachtmerrie dan wil ze wel graag even weten dat we er zijn.. zing een keertje of even een aai over haar wang en ze slaapt weer door...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111519370
:@ probleem gevonden, ze had honger 8)7
150cc op, 3 minuten murmelen en nu slaapt ze :X
Dat heeft ze nooit 's avonds, dus helemaaaaal niet bij stil gestaan. :@

Ik duik gauw mijn bedje in, morgen een dag van 08.30 tot 21.00
pi_111522834
Goedenmorgen!
Danic wat vervelend, maarrr dat had Sarah dus opeens ook en toen zijn we haar overdag iets meer eten gaan geven en nu slaapt ze weer goed door al 4 nachten! Dus wie weet rtoeisprintje en heeft ze net iets meer nodig :)

Wij zijn dus een nachtje in een hotel geweest afgelopen weekend en Sarah mocht bij mijn ouders op de kamer (wij hadden Jaël). Ze werd wakker om 6 uur en toen heeft mijn vader haar bij zich genomen en heeft ze gewoon tot half 9 geslapen (toen hebben ze haar wakker gemaakt omdat we moesten ontbijten)! Nu lag ze er ook laat in omdat we uit eten waren :) Ze stal de show daar en ging vast niet slapen! Al met al een geslaagd weekend, op deze manier kan dat wel vaker (ik zag er erg tegenop maar alles meegevallen dus).
  maandag 14 mei 2012 @ 09:56:53 #72
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111524185
Hallo iedereen, wij komen ons melden! Larissa is zaterdag 1 jaar geworden :)

Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_111524487
Welkom TT, en nog gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_111529919
Mp, ja zou goed kunnen. Zou fijn geweest zijn als ze dan gewoon dr avondeten opgegeten zou hebben. Tis niet dat ze niets krijgt hahaha.
Ach, komt vast goed. Ik merk het vanavond wel.
Ik voelde me alleen zo dom dat ik dat niet eerder door had.

TT, welkom!
pi_111530018
Ach Danic, dat gaat je nog heel vaak overkomen :P Het is altijd net iets waar je dan niet als eerste aan denkt.

TT, wat een schattige foto, popje O+

Gerb, het komt eraan! *O*
  maandag 14 mei 2012 @ 13:37:10 #76
259886 pessie
pi_111530707
TT nog gefeliciteerd met je kleine meid en welkom!

MP, fijn dat het weekend zo goed ging!

Danic, arm meisje, had dus gewoon honger. Opvoeden is een beetje trial and error, soms duurt het gewoon wat langer voordat je doorhebt wat er is... Als ze toch es zouden kunnen praten he, dat zou alles zoveel makkelijker maken!
Mijn kind zegt "geit" O-) 8-) .

Gerbera *O* ze is al een heel eind!

We hebben de brio trein meegenomen van de Speel-O-Theek zaterdag, Nathan is echt totaal verkocht. Heb maar vast een houten trein op zn verjaardagslijstje gezet :P . Hij kan zelf de stukken aan elkaar verbinden en had gisteren helemaal zelf alle stukken aan elkaar gelegd (niet sluitend, maar dat maakte hem niet uit). Ik vind het knap.
pi_111533057
TT gefeliciteerd met je meisje

gerbera dat gaat de goede kant op!

Danic :*

Een geslaagd weekend gehad, mini is heel erg verwend en heeft van de taart gesmuld! Kaarsjes uitblazen vond ze niks (ja nu, ziet ze zo'n houdertje en roept blazen!)
Het weer was prachtig dus heerlijk met al haar neefjes en nichtjes, vriendjes en vriendinnetjes buiten gespeeld

de volgende dag was het duidelijk allemaal wat teveel geweest ze heeft namelijk na een nacht bij ons, om 07.30 wakker, weer geslapen van 10.00 tot 13.30! Zo niet mini maar wel even nodig dus.
Toen ze wakker was broodje gegeten en lekker naar de apenheul geweest
pi_111533087
Niet te geloven trouwens nog maar 1 nachtje slapen...
pi_111567869
Draculettetje, gefeliciteerd met je meisje! Alweer 2 jaar mama! Fijne dag vandaag :*
*poef* nu is het weg
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:35:26 #80
259886 pessie
pi_111568047
Draak van harte met de verjaardag van je dochter! *O*
pi_111568611
*O* Draculettetje gefeliciteerd met Draakje *O*
pi_111569233
Zo wij zijn weer terug van een weekendje weg.

Draculettetje ook hier nog even van harte gefeliciteerd!
pi_111569815
Draculettetje gefeliciteerd, ga je vandaag nog wat speciaals doen, of heeft ze haar feestje nu wel gehad :P

Wij gaan komend weekend naar Center Parcs, laatste keer met z'n drietjes weg denk ik.. *O*
pi_111570265
Veel pleziee alvast. Naar welke gaan jullie?
pi_111570349
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:18 schreef As1981 het volgende:
Veel pleziee alvast. Naar welke gaan jullie?
In Duitsland, Tossens bij Bremen, lekker aan zee en maar 2 uur rijden vanaf hier dus valt mee. Is dat nu verplicht met zwemluiers in het zwembad? Heb inmiddels wel crocs en een badjasje :)
pi_111570896
Waar wij waren wel geen idee hoe het in het buitenland is.
pi_111579482
Minidraak gefeliciteerd met je verjaardag!!!
(Dracu dat meen je niet! Eerst de efteling op dezelfde dag.. en zondag waren wij ook in de Apenheul! wel voornamelijk de ochtend en klein stukje middag)

Mag ik even patsen???
Ben vanmorgen om half 10 maar eens gaan kijken bij mijn dame :@
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111580421
:o
Ducttape?
pi_111592320
pffff hier een nieuwe faaaaase of zo. Geen leuke. Iedere avond drama met naar bed gaan. Tuttie krijst de hele buurt bij elkaar en als ik dan kom kijken is ze helemaal rood en bezweet en over dr toeren.
Wat trouwens over is zodra ik bij haar kom. Maar zodra ik mijn hielen heb gelicht is het weer pet }:|
En ik kan haar zo slecht laten huilen.
Ga het maar in fases doen ofzo.
En nee, ze heeft geen honger :P
pi_111592357
Draculettetje, gefeliciteerd *O*

En lamb, was het ook jouw vrije dag of heb je er niet van kunnen profiteren?
pi_111592614
Juwel O+
Om 7 uur werd ik even wakker van 2/3x vrolijk mamageroep maar ze viel toch weer in slaap ;)
en toen was het 09.... Heerlijk :D Ze had ws nog wel wat langer geslapen had ik niet gaan kijken... maar omdat ik het niet gewent ben van haar toch even polshoogte gaan nemen..

Oh Danic dat is niet fijn!
Ik kan het ook niet hoor... laten huilen..
Hopelijk een korte fase!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111593326
Ze wordt al rustiger. Af en toe nog een brul, maar verder is ze gewoon lekker weer aan het rommelen in bed zoals ik gewend ben.
Als ik hoor dat ze weer over d'r toeren gaat, ga ik naar haar toe, leg haar neer, aai over d'r bol, uitleg en welterusten.
De herhaling lijkt te werken.
Ik begreep van mijn buurvrouwtje dat het bij 1-jarigen hoort (als ze dus net 1 zijn), het alleen zijn in bed 's avonds wat ze dan niet prettig vinden. Hoop dat het snel over is.

Fijn zeg, dan heb je lekker uit kunnen slapen! Tegenwoordig zou ik om 08.00 zelf al wakker zijn. Maar das ook fijn, want dan ben ik helemaal fris en fruitig als ze uit bed komt. Nu ga ik douchen als ze weer naar bed gaat om 10.00. Maar dat gaat ook veranderen merk ik, dus zal het toch anders moeten gaan oplossen.
pi_111593477
t-t welkom met larissa
Gelukkig heb je de oorzaak gevonden Danic

Ik vind heel vaak 's morgens wat oranje/geel achtige ingedroogde vloeistof in ean haar bedje. Ze huilt 's nachts eigenlijk niet. Ik denk nu aan maagzuur maar dat vind ik wel erg heftig. Iemand anders nog een idee?
pi_111593531
Opgedroogd kwijl? Heeft Eva ook. Kleine oprisping misschien van de laatste fles/maaltijd.
pi_111593826
het kan maar die kleur is zo constant. De 1e keer dat ik het zag had ze spaghetti gegeten en dat vond ik wel bij de kleur passen. Ik hou het even goed in de gaten.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:23:23 #96
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111595204
Zie ik hier ook eens, kan het iets van snot zijn? Meestal heeft Larissa dan een loopneus..

Gisteren met Larissa naar babymassage geweest, omdat ik een manier wil hebben om haar te laten relaxen (ze is bijna constant gespannen, positief en negatief).
Het was een 1-op-1 les in het ziekenhuis, met een hele lieve verpleegster O+
Larissa vond haar erg leuk, maar wilde absoluut niet liggen, dus hebben we maar op een pop geoefend.

Ben benieuwd of ik dit voor elkaar kan krijgen, want ze rolt bijna direct zodra ze op haar rug ligt.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_111605405
Dank jullie voor de felicitaties!
Het was een fijne dag
morgen komen we met collage afscheid nemen...

Lam! Dat meen je niet, wij wonen 15min van de apenheul dus geef maar een gil de volgende x...
pi_111605600
Doe ik! Hebben een abbo dus komen zeker vaker!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111613221
Babymassage was hier een hit en Yaro wilde ook niet blijven liggen tijdens de uitleg. Wij hebben het hier echt opgebouwd en hij vond het heerlijk. Was echt een moment van ontspanning.

Enne hier ook een abbo op de Apenheul. Ik voel een meeting aankomen.
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:34:09 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111615823
Draculettetje gefelicteerd met de verjaardag van minidraak, en tot het volgende topic :*
TG, gefeliciteerd met de verjaardag van Larissa en welkom :*

Verder niet bijgelezen maar gisteren zo gelachen (het is bijna een kinderpraatje):
Gistermiddag hoor ik hem wakker worden van z'n slaapje en ik ga naar hem toe, hij ligt nog in bed met z'n muziekvos (ikea) te spelen.
Hij gaat zitten en ik zeg "krijgt mama een kus?"
Schudt hij nee!
Ik schiet in de lach en zeg lachend "nee mama krijgt geen kus".
Zegt hij "aaahhhhh" (als in "wat zielig") en klimt overeind om me een kus te geven O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111620496
Dat is leuk leandra. Extra genoten van de kus?

Wij hebben ook een apenheul abbo
pi_111621235
Wat lief van Soneal.

Sofietje doet helaas niet aan kusjes (of knuffelen, of op schoot zitten)
*poef* nu is het weg
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:09:07 #103
259886 pessie
pi_111621424
Wat lief van Soneal!

Wij gaan 22 augustus naar de Apenheul! Heb er echt zin in (duurt nog 3 maanden, maar he, 3 maanden voorpret is 3 maanden lol :P ). We hadden zegels van een supermarkt, 4 euro pp betaald :7
pi_111636030
Kijk netjes Pessie :D
Wij hebben een voordelige actie gehad.. 1x entree betalen was meteen een jaarkaart... Ook niet verkeerd!

Hahaha Soneal wat lief zeg!
Ohh Sofietje het is zo lekker die knuffels!

Hier een meeeeega knuffelkont...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111636606
Ah lief van Soneal dat hij toch nog een kus gaf.

Hier ook niet echt een knuffelkont. Soms met fases.

Wij hadden dezelfde actie Lamb :-)
pi_111639788
Wij hadden het abonnement in de voorverkoop gekocht ik dacht voor 19 euro. Nu zijn we in de mei vakantie 1 wk daar in de buurt op vakantie geweest dus het abonnement er al uit.

Wij waren met Ean in het draagstel wezen wandelen valt ze halverwege in slaap. Zodra we stil stonden werd ze natuurlijk wakker en thuis nog even op schoot genomen. Denk ik op een gegeven moment wat wordt mijn broeg toch nat. De 1e doorlekluier is een feit. Het wordt tijd voor maat 4 denk ik.
pi_111645173
ik voel toch een apenheul meet aankomen hoor....

nou wij nemen nu echt afscheid, vandaag het laatste feestje gevierd bij het dagverblijf

dag allemaal tot het volgende topic :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas een hoop foto's vanaf mijn telefoon die ik nu niet zo mooi krijg, mijn excuus
pi_111647474
:W :W Tot over 5 maandjes!

Apenheul meet.. klinkt als een nachtmerrie voor me.. Ik vind apen best heel leuk hoor, maar dan wel in een hokkie.. Het idee al dat ze op mijn hoofd kunnen zitten levert me slapeloze nachten op.
*poef* nu is het weg
pi_111651363
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!

Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannie :P Net als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.

The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!

Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha

Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
pi_111655584
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:33 schreef Troeta het volgende:
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!

Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannie :P Net als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.
The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!

Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha

Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
Daarom ga ik ook echt niet. Als fietje de aapjes wil zien, gaat ze maar met N. Ik blijf wel thuis dan.

Arme Mex, heeft ie veel last van zijn oog?
*poef* nu is het weg
pi_111656077
Mooi overzicht draak tot over 3 maanden!

Arme Mex. Gelukkig geneest het snel.

Volgens mij ben ik The Tankgirl helemaal vergeten welkom te heten (schaam)...Bij deze alsnog: welkom!
pi_111656205
Dracu mooie collages, wat een grote meid al zeg!

Wij gaan geregeld naar de kinderboerderij, vind Femke net zo leuk :)
pi_111656340
We hebben een jaarkaart voor dierenpark Wissel. Is een grote kinderboerderij of kleine dierentuin, tis maar hoe je het zegt. Sofie vind het er geweldig. Ik kan haar daar gewoon los laten lopen.

Kinderboerderijen zelf zijn niet superleuk hier in de buurt. De enige die wel leuk is, is ook echt altijd druk.
*poef* nu is het weg
pi_111737431
wauw, is het hier altijd zo stil? Das niet zo moeilijk bijhouden dan. Ik ga straks in de stad even wat te doen halen, verveel me ineens 's avonds :P

Heb me bedacht dat ik iets wil gaan borduren voor een kraamcadeautje begin juli.
Borduur nooit, maar moet zo moeilijk niet zijn toch? Eens kijken of ik dat op tijd af krijg...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 13:05:50 #115
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111738173
Nou, hier een berichtje van mij dan, Larissa haar eerste staartjes (door de kdv meiden gedaan ;) ):

Ze ziet er gelijk niet meer als een baby uit :P
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:00:05 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111739726
En wat lijkt ze op jou :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111741309
Idd :D duidelijk jou meisje :D
Super leuk die staartjes!

Danic hier gaat het met vlagen ;) Dan ineens weer pagina's achter elkaar.. en dan weer dagen stil..

Wij zijn vandaag naar Oud Valkeveen geweest.. een grote speeltuin met wat attracties in Naarden.. Erg leuk!
Wel voor het eerst O. teleur moeten stellen omdat ze te klein was voor een attractie waar ze in wilde en dit dus voor het eerst besefte! Als het maar snel gaat is haar motto... dus het geboden alternatief -de achtbaan- werd maar al te graag aangenomen ;)

Verder heerlijk met zand gespeeld... geklommen.. gesprongen... gegleden... broodje gegeten en nog wat meer gespeeld ;) En nu ligt ze K.O in haar bedje..
We'll have love aplenty
You and Me
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:37:05 #118
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111742595
Iedereen zegt juist dat ze sprekend op papa lijkt :P

Voorbeeldje:

Danic: ik dacht ook toentertijd, laat ik eens gaan breien, het was een simpele muts, en ik ben tijdens de zwangerschap ermee begonnen, het ligt nu nog in de la :') 1 lapje, en ik moest er 2 maken :P
Klinkt erg leuk die speeltuin Lamb! Heb schoonfamilie daar in de buurt wonen, dus zal als Larissa wat ouder is, er eens gaan kijken :)
pi_111742789
Hier gewoon weinig.te vertellen ;)
Gaat gewoon zn gangetje. Grote ontwikkelingen doet ie niet meer ;) kletst steeds meer, ontwikkeld zn eigen willetje. Nja niets bijzonders om te melden iig ;)
pi_111743231
Dat heb ik ook Sonnetje alles gaat redelijk zijn gangetje hier.

Larisda <3

Klinkt geslaagd Lamb
pi_111750916
Zeker de moeite waard TG... Mooi schoon en verzorgd daar...
Haha wat een leuke foto... je ziet idd aardig wat gelijkenis!

Sonnetje & As herken dat wel ja... Hier ook lekker z'n gangetje.. behalve het praten, dat gaat als een malle...

Vind dit wel een erg leuke leeftijd.... ineens zoveel leuke dingen om te gaan ondernemen..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111751182
Er zijn idd minder zorgen en minder grote mijlpalen nu.

Wij hebben gisteren Soneal gemeet in kidsplayground en dat was leuk *O* Rustig karaktertje i.v.m. mijn schoffie vond ik :D
The way you rock'n'roll
pi_111757046
Ik was vandaag even met mijn ouders mee naar de stad. Kom ik thuis heeft mijn mini de water schep emmer van de kat ontdekt. Die was dus helemaal nat.

En de kat zat in haar klimtoestel volgens mij vonden ze het beide wel een geslaagde ruilactie.
pi_111757213
Ik was een nachtje weg, voor het eerst 'zomaar' zonder de meiden, krijg ik gister deze foto toegestuurd:

Dat is nou net wat ik niet wilde zien, mijn moederhart ;( Nu ben ik thuis, maar ze slaapt al.. Kan ik haar morgen pas knuffelen.
pi_111757944
Dizzy wat leuk zo'n minimeet!

Hahaha FR das idd wel een goeie ruil ;) Al zal jij hem minder gevonden hebben

En och arme Sarah.. wat is er gebeurt? Idd echt niet fijn om er dan niet bij te zijn..
Ik was in de stad met een vriendin tijdens O.'s eerste bloederige valpartij...
(8> was bij haar en belde... vond het helemaal niet meer leuk in de stad toen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111758199
ah Sarah wat heb je gedaan?
Ah O ook al gevallen.
:* voor beide
pi_111758270
Ze heeft een stoeptegel gekopt gister.
Hoe het precies is gebeurt weten ze niet.. Ze was buiten en mijn vader keek net de andere kant op en toen was het al gebeurd. Voelde me wel even heel rot maar kon me er wel bij neerleggen dat ik moest genieten en dat het wel goed kwam!
pi_111758414
FR gelukkig hier alweer paar maanden geleden.. ;)
Ai... stoeptegels zijn idd niet zo prettig om te koppen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111759408
Nee niet handig he! Ik vind het zowieso altijd erg naar als ze vallen en het lijkt ernstig, gelukkig valt het meestal mee.
Het stomme is dat ik van de week foto's had zitten terug kijken en dat ik had gezien dat J. rond deze leeftijd haar eerste heuse wond had.. En toen dacht ik nog, gelukkig is Sarah wat handiger en gebeurt haar dat niet zo snel en dan krijg je dit ;(
pi_111760444
Puck heeft ook gisteren een heel blauw ooglid opgelopen.
Ik duwde hem op een hoge driewieler en hij besloot opeens af te stappen door zich opzij te gooien -O-

Het naarste vind ik dat hij bij echt verdriet niet meteen hard huilt maar er met open mond zonder geluid er echt in blijft hangen. Die blauwe bult doet me dan niet zoveel maar dat echte overstuur zijn vind ik zo naar om te zien ;(
Ik blaas dan in zijn gezicht om hem naar adem te laten happen en dan komt het lawaai gelukkig.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:52:25 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111761018
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zijn idd minder zorgen en minder grote mijlpalen nu.

Wij hebben gisteren Soneal gemeet in kidsplayground en dat was leuk *O* Rustig karaktertje i.v.m. mijn schoffie vond ik :D
Ja, was gezellig, jammer van Puck z'n crash met de driewieler, hoe ziet dat er inmiddels uit?
Ah gos, Sarah toch.... :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111761026
Och das ook supersneu DML!

Sarah kan ook heel lang overstuur blijven idd en zo lang uitademend gillen dat ze bijna blauw word dat vind ik altijd eng. En ze is idd ook lastig weer te kalmeren.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:54:14 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111761112
Dat zijn de ergste momenten, dat ze zolang stil zijn tussen de ene gil en de andere dat ze blauw aanlopen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111763963
het was snel over Mex zijn oog! Dag erna was het blauwe al weg en nu zitten er alleen nog wat kleine korstjes van de schaafwond.
Het was iets minder rood als wat ik nu bij Sara zie, arme meid! en arme mamma die er dan niet bij is.

Arme Puck ook, hopelijk doe je dat soort dingen nu niet meer! Gezellig dat jullie gemeet hebben.

Nu ik jullie zo lees bedenk ik me dat Mex het steeds minder doet dat huilen zonder ademen, blij toe! Hij huilt nu wel harder, meer schreeuwerig, dus misschien kan die nu eindelijk goed huilen :')
hij is gelukkig wel altijd snel te troosten!
  zondag 20 mei 2012 @ 22:58:33 #135
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111809957
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Dat zijn de ergste momenten, dat ze zolang stil zijn tussen de ene gil en de andere dat ze blauw aanlopen :X
Puck loopt gelukkig nooit blauw aan dus in dat opzicht beschouw ik het niet als breath holding spells.

Is er iets wat je een ukje kan geven tegen de keelpijn? Mijn ventje is stem bijna helemaal kwijt. Zelfs het huilen lukt niet meer goed :'(
The way you rock'n'roll
pi_111810777
Waterijsjes! Of gewoon een koud drankje. En voor nu een zetpil?
  zondag 20 mei 2012 @ 23:12:07 #137
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111810891
Ja, die zit er al in ;)
The way you rock'n'roll
pi_111811247
Hoop dat het genoeg helpt! En morgen lekker ijsjes geven :P
pi_111822318
Hoe is het nu met Puck zijn stem en keel??
  maandag 21 mei 2012 @ 12:51:00 #140
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111826486
MP: hoe gaat het met Sarah haar hoofdje?
En DML: waterijsjes idd :Y en misschien wat kamillethee?

Net bij de fysio vandaan met Larissa, ze vond het niet leuk, maar de fysio zei dat ze met grote sprongen vooruit gaat qua ontwikkeling. Ze leerde pas met 8 maanden omrollen, en nu gaat ze overal tegenaan staan :)
pi_111826588
Thnx voor het vragen, het gaat eigenlijk wel goed. Het is een flinke korst maar heel oppervlakkig. Ze lijkt er helemaal geen last van te hebben en ik mag er ook gewoon aan komen. En het zit net op de rand van haar haartjes, dus ik vind het niet eens zo heel erg opvallen, maar vanmorgen op de psz toen we haar zus weg brachten vroeg iedereen wat ze gedaan had..

Wat fijn dat Larissa zo vooruit gaat! Voor je het weet loopt ze!
pi_111826832
Ohw jongens ik geniet zo van Sofie. Vanmorgen op de fiets naar het zwembad. Elke auto wordt aangewezen: Aatoo, in elk watertje zwemmen issjess en ze zwaait als de koningin naar iedereen. Ze gooit dr hoofd achterover om een kusje te komen halen, en als ik begin te zingen doet ze mee. O+

Gisteren hadden we een drukke dag gehad, en ze lag dr om 19.50 in. Ze heeft nog zeker 2 uur in bed liggen kletsen en keten. Ze vond het wel best in bed, dus heb ik haar lekker laten liggen. Ze heeft 1 keer gehuild omdat ze dacht dat dr doekje weg was, maar ze lag er op. Weer aangegeven en ze was weer stil. Toen ze net een paar uurtjes sliep begon het hier fiks te onweren, maar ze is er gelukkig doorheen geslapen.
*poef* nu is het weg
pi_111839304
Sofie insert lief smiley
Ean is vandaag echt gaan kruipen ipv tijgeren
  maandag 21 mei 2012 @ 18:20:08 #144
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111840070
Go Ean *O* *O* *O*
The way you rock'n'roll
pi_111840242
En ondertussen wel gewoon langs de bank lopen
  maandag 21 mei 2012 @ 18:43:18 #146
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111841137
Zo deed Puck het ook. Die liep al overal langs. Ik dacht dat hij kruipen over zou slaan. Hij liep wel heel snel al nadat hij leerde kruipen.
The way you rock'n'roll
pi_111841733
Floris deed dat ook.
Met 7,5 maand staan en zo goed als gelijk langs/achter dingen lopen en met 9 maanden kroop ie pas echt en zat ie stevig :')
pi_111845667
Ik zal de kruip/rol/zit/sta/loop stats van mijn dreumes maar niet posten :P

Wel is echt Hallo zeggen een hit. Maar ze zegt het als een soort Ha-eau... echt heel komisch als je dan ergens loopt en ze ineens Ha-eau roept vanuit de buggy _O- echt bijna constant, naar iedereen :')
pi_111845734
Sofie is ook gaan kruipen nadat ze is gaan staan. Toen ging ze ook pas zelfstandig zitten/
*poef* nu is het weg
pi_111846702
Hoe is het met puck zijn keel vandaag?
Ean gaat nog niet zitten vanuit buik/kruiphouding

Ik ben vannacht alleen met d'r en moet d'r ook morgen naar de opvang brengen. Een beetje stesserig om op tijd op mijn werk te komen. Ik kan d'r niet eerder brengen en donderdag hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')