abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111438467
Toen Ivan een maand of 8 was moest ik een kleine week weg voor m'n werk en dat vond ik, tegen verwachting in, heerlijk. Ik ben dol op de kindjes en we hebben ze het liefst zoveel mogelijk thuis, maar ik kan ook prima een tijdje alleen zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_111438512
Waarom moet je je kind per se altijd enorm missen? Soms is het gewoon fijn om met iets anders bezig te zijn (als je die behoefte hebt).

Ik ben ook al eens een kleine werkweek weggeweest voor cursus. Dot naar opa en oma en mevrouw V heeft volgens mij elke avond met fastfood en bier doorgebracht. Gewoon omdat het kon... Laatste dag tot twee uur oid in bed gelegen en toen kwam ik inmiddels weer thuis.
Die had de week van haar leven :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111438613
Haha, groot gelijk. En ik vind het ook heel leuk om alleen met de kindjes te zijn, trouwens. Het is toch anders.
pi_111438668
Heb je gelijk in hoor Vanyel, maar zo lijkt t soms, dat je je kind heel erg moet missen.
Nou had ik t druk zat in Disney :+
Zolang ik weet dat ie goede handen is kan ik met een gerust gevoel weg zijn.
pi_111438887
Ow alleen zijn met de kindjes vond ik eerst heeeeeel spannend, maar nu al een beetje gewoon, ik ben gewoon regelmatig alleen met ze.
In oktober gaan ze met mijn werk weer een midweekje op vakantie, maar dan ga ik toch het liefst een halve week mee dus 2 nachtjes, gewoon omdat ik dat gevoelsmatig fijenr vind (en omdat zo een hele week best zwaar is).
En ik mis ze ook niet heel erg, gewoon op een gezonde manier (denk ik).

Sarah lijkt trouwens in fases zo te gillen voor het slapen gaan. En gister lijkt mijn zusje die fase te hebben doorbroken want vanavond ging ze ook bij ons gewoon weer lief slapen :D En afgelopen nacht gewoon lekker doorgeslapen, hopelijk is dit weer een goeie fase. (maarrr nog steeds maar 4 tanden voor de geinteresseerde, dus die zaten er niet denk ik... maar kan nog wel natuurlijk)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_111438890
Als ik niks te doen zou hebben zou ik ze vreselijk missen. Maar hey, ik ga straks Montréal onveilig maken. Euh, symposia bezoeken, presentaties geven en netwerken, bedoel ik.
pi_111438907
Oeh een week met fastfood en bier :9 dáár kan ik wel naar uitkijken 8-)
pi_111439024
Wie niet?

Hoewel mijn komende week met zon, zwembad, wijn en hopelijk veel verse vis me ook best aanstaat hoor!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111439333
Ik lust geen bier en een hele week fastfood hoef ik ook niet hoor, bah..

Jou komende week klinkt me dan wel weer erg fijn in de oren Vanyel.

Wij gaan morgen naar ene hotel voor een nachtje, ben erg benieuwd hoe dat gaat met de meiden. We gaan met mijn hele familie, mijn ouders nemen ons mee. Ik zag er eerst tegen op ivm Sarah haar buien vooral 's nachts, maar ik heb me er nu bij neer gelegd en ga gewoon genieten. (Sarah mag bij mijn ouders op de kamer slapen, dus als ze het op een brullen zet dan hoor ik het hopelijk niet ;))
pi_111439340
Ik niet ;)
Blijk dus zo'n vreselijke moederkliek te zijn...
Mis haar al halvewege mijn werkdag...

Denk dat ik straks zo'n moeder from hell ga zijn voor haar als het om loslaten gaat ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111439427
Als ik aan het werk ben kan ik het juist heel goed loslaten! Alleen als ik onverwacht langer moet werken dan heb ik vaak nog wel een 'oh jee maar ik wil haar NU halen' moment :D gelukkig kan meneer haar dan 9 van de 10 keer wel op haar gewone tijd ophalen.. (alsof het kind het echt merkt als ze een half uurtje later opgehaald wordt :') zit echt tussen mijn oren...)
pi_111439599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef MamaPurk het volgende:
Ik lust geen bier en een hele week fastfood hoef ik ook niet hoor, bah..

Jou komende week klinkt me dan wel weer erg fijn in de oren Vanyel.
Die is trouwens wel mét kind hoor. Zij mag ook mee zwemmen :Y
pi_111439746
Ik heb t op mn werk veel te druk om m te missen :+
Hij vindt t veel te leuk om met zn neef te spelen :D
Volgens mij zou ik t wel moeilijker vinden als ie op een kdv zat trouwens :')
pi_111439759
Vandaag mocht ik haar gaan ophalen bij t kdv... normaal gaat Marcek..
Maar ik was dus wel 3 kwartier later dan de 'normale tijd'
Blijkbaar heeft ze wel 100x mama? papa? tegen de deur gezegt vanaf half 5...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111439802
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die is trouwens wel mét kind hoor. Zij mag ook mee zwemmen :Y
Alleen zwemmen?? Niet eens een wijntje enzo :+
pi_111439976
Oh logeren. Yaro heeft al een paar keer bij mijn ouders geslapen. Meestal als het makkelijker was met ons werk (nachtdienst of veel late diensten). Maar ook weleens dat we daar waren en Yaro al op weg was naar boven en aangaf te gaan slapen. Prima dan. Alleen uitslaoen lukt niet echt meer :D

Ben 1x met mijn man een nachtje alleen weggeweest. was een kado. Dat kon ik prima loslaten. Alhoewel het eerste wat we kochten een vest voor Yaro was.

Nu zijn we heerlijk een weekend naar Centerparcs. hebben al gezwommen. Yaro lag er laat in. hij ligt in een gewoon bed en kwam er uit en kwam bij ons zitten. Hopelijk blijft hij morgen wat langer slapen.
pi_111441046
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Alleen zwemmen?? Niet eens een wijntje enzo :+
Die hou ik lekker voor me zelf. Ze doet het maar met een siroopje ofzo.
pi_111441184
Puck logeert nu voor de 5e of 6e keer. Behalve 1x een weekendje weg was het altijd om bij te slapen. Deze keer is omdat Oma dat graag wilde voor ze op vakantie gaat. Ik mis hem nu meer dan de vorige keren. Geen slaapgebrek meer en ik vind deze dreumesfase zo ontzettend leuk.
De babyfase was hier helaas toch wat moeilijker voor vooral Puck zelf. Tot het vele huilen over ging is hij ook niet wezen logeren.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:50:56 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111442795
Soneal is nog niet wezen logeren, en bij de opa's en oma's zie ik dat eigenlijk ook niet gebeuren; de ouders van N zijn in de 80 en mijn ouders in de 70 maar m'n moeder is het type dat al in de stress raakt als hij in de buurt van het afstapje van de eetkamer naar de zitkamer komt, en m'n vader heeft z'n diabetes soms net niet stabiel genoeg om hem nog de zorg over zo'n kleintje te geven.
De broer van N zien we amper en ik geloof niet dat ze behoefte hebben aan een logee van die leeftijd, daar zijn ze te bewust kinderloos voor (en wonen te ver weg) en mijn zusje is net een beetje aan het bijkomen van haar tweede echtscheiding nadat ze er achter was dat ze lesbisch is.

Enfin; qua logeeradressen zijn de mogelijkheden nogal beperkt zeg maar :')
Maar ik denk dat we binnenkort maar eens een avondje uit moeten terwijl B en zijn vriendin op Soneal passen, om te beginnen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111445104
Sofie is een aantal keer wezen logeren. Soms omdat het zo uit kwam met werk (beide late dienst en dan te laat om op te halen of beide vroege dienst en zielig om om 6 uur al op te laten staan). En soms om dat we even tijd met ons tweetjes wilden hebben. Ze is 1 keer 2 nachtjes achter elkaar weggeweest en dat vond ik wel lang. Toen we haar op gingen halen sliep ze, en ik kon de klok wel vooruit kijken om dr te zien.

Ze heeft vandaag niet meer over gegeven. Merkte wel dat ze wat pieperiger was. Ik heb vanavond gewerkt, en N gaf aan dat ze ook niet zo goed gegeten had vanavond. Maar... oma had gekookt, en die kan dat niet zo goed, dus kan net zo goed dat ze het niet lekker vond.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:56:03 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111445835
Ik hoop dat ze de nacht een beetje goed doorkomt KJ...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111446432
Ik ook! Ben moe, en nog druk in mijn hoofd van het werk. Vanmorgen was me net even te vroeg alle actie. We hebben wel de aerosleep weer op bed gelegd. Mooie matrasbeschermer.
*poef* nu is het weg
pi_111451309
mini is 1x echt uit logeren geweest, de keer ervoor ging ze daar echt niet slapen en toen wij thuis kwamen van een bruiloft kwam oma haar thuisbrengen

kj hoe is het vannacht gegaan? beterschap

vandaag vieren we haar verjaardag! opa en oma kunnen niet dus die komen dinsdag zelf, gaan we zwemmen ook leuk
al verwacht ik nog een huis vol vandaag verjaardag
pi_111451519
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Maar... oma had gekookt, en die kan dat niet zo goed, dus kan net zo goed dat ze het niet lekker vond.
haha

Veel plezier vandaag alvast met de verjaardag draakje!!
pi_111451537
Volgens mij is hier de dame weer helemaal zichzelf... Gisteren als een gek zitten bunkeren en weer klokje rond geslapen tot 7.15! Heel fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')