abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111620496
Dat is leuk leandra. Extra genoten van de kus?

Wij hebben ook een apenheul abbo
pi_111621235
Wat lief van Soneal.

Sofietje doet helaas niet aan kusjes (of knuffelen, of op schoot zitten)
*poef* nu is het weg
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:09:07 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_111621424
Wat lief van Soneal!

Wij gaan 22 augustus naar de Apenheul! Heb er echt zin in (duurt nog 3 maanden, maar he, 3 maanden voorpret is 3 maanden lol :P ). We hadden zegels van een supermarkt, 4 euro pp betaald :7
pi_111636030
Kijk netjes Pessie :D
Wij hebben een voordelige actie gehad.. 1x entree betalen was meteen een jaarkaart... Ook niet verkeerd!

Hahaha Soneal wat lief zeg!
Ohh Sofietje het is zo lekker die knuffels!

Hier een meeeeega knuffelkont...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111636606
Ah lief van Soneal dat hij toch nog een kus gaf.

Hier ook niet echt een knuffelkont. Soms met fases.

Wij hadden dezelfde actie Lamb :-)
pi_111639788
Wij hadden het abonnement in de voorverkoop gekocht ik dacht voor 19 euro. Nu zijn we in de mei vakantie 1 wk daar in de buurt op vakantie geweest dus het abonnement er al uit.

Wij waren met Ean in het draagstel wezen wandelen valt ze halverwege in slaap. Zodra we stil stonden werd ze natuurlijk wakker en thuis nog even op schoot genomen. Denk ik op een gegeven moment wat wordt mijn broeg toch nat. De 1e doorlekluier is een feit. Het wordt tijd voor maat 4 denk ik.
pi_111645173
ik voel toch een apenheul meet aankomen hoor....

nou wij nemen nu echt afscheid, vandaag het laatste feestje gevierd bij het dagverblijf

dag allemaal tot het volgende topic :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas een hoop foto's vanaf mijn telefoon die ik nu niet zo mooi krijg, mijn excuus
pi_111647474
:W :W Tot over 5 maandjes!

Apenheul meet.. klinkt als een nachtmerrie voor me.. Ik vind apen best heel leuk hoor, maar dan wel in een hokkie.. Het idee al dat ze op mijn hoofd kunnen zitten levert me slapeloze nachten op.
*poef* nu is het weg
pi_111651363
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!

Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannie :P Net als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.

The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!

Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha

Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
pi_111655584
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:33 schreef Troeta het volgende:
oh draak, wat is die pasfoto met dr wijsvinger in dr mond schattig!!! Tot over een paar maandjes!! Zal je wel missen hier hoor!

Dan gaan die apen ook juist bij jou zitten kaatjejannie :P Net als katten die juist bij mensen gaan zitten die allergisch zijn of niet van katten houden.
The Tankgirl, gefeliciteerd en welkom! Wat is je meisje mooi zeg!

Wat bijzonder Lamb dat uitslapen ineens! Ik zou me doodschrikken als ik zo laat wakker zou worden,haha

Hier gaat het goed met mijn knuffelkontje, al heeft ie het wel steeds drukker met spelen. En hij is van de week op een stoeprand gevallen, hele blauwe plek boven en onder zijn oog, grote schaafwond, maar het geneest snel gelukkig.
Daarom ga ik ook echt niet. Als fietje de aapjes wil zien, gaat ze maar met N. Ik blijf wel thuis dan.

Arme Mex, heeft ie veel last van zijn oog?
*poef* nu is het weg
pi_111656077
Mooi overzicht draak tot over 3 maanden!

Arme Mex. Gelukkig geneest het snel.

Volgens mij ben ik The Tankgirl helemaal vergeten welkom te heten (schaam)...Bij deze alsnog: welkom!
pi_111656205
Dracu mooie collages, wat een grote meid al zeg!

Wij gaan geregeld naar de kinderboerderij, vind Femke net zo leuk :)
pi_111656340
We hebben een jaarkaart voor dierenpark Wissel. Is een grote kinderboerderij of kleine dierentuin, tis maar hoe je het zegt. Sofie vind het er geweldig. Ik kan haar daar gewoon los laten lopen.

Kinderboerderijen zelf zijn niet superleuk hier in de buurt. De enige die wel leuk is, is ook echt altijd druk.
*poef* nu is het weg
pi_111737431
wauw, is het hier altijd zo stil? Das niet zo moeilijk bijhouden dan. Ik ga straks in de stad even wat te doen halen, verveel me ineens 's avonds :P

Heb me bedacht dat ik iets wil gaan borduren voor een kraamcadeautje begin juli.
Borduur nooit, maar moet zo moeilijk niet zijn toch? Eens kijken of ik dat op tijd af krijg...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 13:05:50 #115
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111738173
Nou, hier een berichtje van mij dan, Larissa haar eerste staartjes (door de kdv meiden gedaan ;) ):

Ze ziet er gelijk niet meer als een baby uit :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:00:05 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111739726
En wat lijkt ze op jou :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111741309
Idd :D duidelijk jou meisje :D
Super leuk die staartjes!

Danic hier gaat het met vlagen ;) Dan ineens weer pagina's achter elkaar.. en dan weer dagen stil..

Wij zijn vandaag naar Oud Valkeveen geweest.. een grote speeltuin met wat attracties in Naarden.. Erg leuk!
Wel voor het eerst O. teleur moeten stellen omdat ze te klein was voor een attractie waar ze in wilde en dit dus voor het eerst besefte! Als het maar snel gaat is haar motto... dus het geboden alternatief -de achtbaan- werd maar al te graag aangenomen ;)

Verder heerlijk met zand gespeeld... geklommen.. gesprongen... gegleden... broodje gegeten en nog wat meer gespeeld ;) En nu ligt ze K.O in haar bedje..
We'll have love aplenty
You and Me
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:37:05 #118
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111742595
Iedereen zegt juist dat ze sprekend op papa lijkt :P

Voorbeeldje:

Danic: ik dacht ook toentertijd, laat ik eens gaan breien, het was een simpele muts, en ik ben tijdens de zwangerschap ermee begonnen, het ligt nu nog in de la :') 1 lapje, en ik moest er 2 maken :P
Klinkt erg leuk die speeltuin Lamb! Heb schoonfamilie daar in de buurt wonen, dus zal als Larissa wat ouder is, er eens gaan kijken :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_111742789
Hier gewoon weinig.te vertellen ;)
Gaat gewoon zn gangetje. Grote ontwikkelingen doet ie niet meer ;) kletst steeds meer, ontwikkeld zn eigen willetje. Nja niets bijzonders om te melden iig ;)
pi_111743231
Dat heb ik ook Sonnetje alles gaat redelijk zijn gangetje hier.

Larisda <3

Klinkt geslaagd Lamb
pi_111750916
Zeker de moeite waard TG... Mooi schoon en verzorgd daar...
Haha wat een leuke foto... je ziet idd aardig wat gelijkenis!

Sonnetje & As herken dat wel ja... Hier ook lekker z'n gangetje.. behalve het praten, dat gaat als een malle...

Vind dit wel een erg leuke leeftijd.... ineens zoveel leuke dingen om te gaan ondernemen..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111751182
Er zijn idd minder zorgen en minder grote mijlpalen nu.

Wij hebben gisteren Soneal gemeet in kidsplayground en dat was leuk *O* Rustig karaktertje i.v.m. mijn schoffie vond ik :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111757046
Ik was vandaag even met mijn ouders mee naar de stad. Kom ik thuis heeft mijn mini de water schep emmer van de kat ontdekt. Die was dus helemaal nat.

En de kat zat in haar klimtoestel volgens mij vonden ze het beide wel een geslaagde ruilactie.
pi_111757213
Ik was een nachtje weg, voor het eerst 'zomaar' zonder de meiden, krijg ik gister deze foto toegestuurd:

Dat is nou net wat ik niet wilde zien, mijn moederhart ;( Nu ben ik thuis, maar ze slaapt al.. Kan ik haar morgen pas knuffelen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_111757944
Dizzy wat leuk zo'n minimeet!

Hahaha FR das idd wel een goeie ruil ;) Al zal jij hem minder gevonden hebben

En och arme Sarah.. wat is er gebeurt? Idd echt niet fijn om er dan niet bij te zijn..
Ik was in de stad met een vriendin tijdens O.'s eerste bloederige valpartij...
(8> was bij haar en belde... vond het helemaal niet meer leuk in de stad toen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111758199
ah Sarah wat heb je gedaan?
Ah O ook al gevallen.
:* voor beide
pi_111758270
Ze heeft een stoeptegel gekopt gister.
Hoe het precies is gebeurt weten ze niet.. Ze was buiten en mijn vader keek net de andere kant op en toen was het al gebeurd. Voelde me wel even heel rot maar kon me er wel bij neerleggen dat ik moest genieten en dat het wel goed kwam!
pi_111758414
FR gelukkig hier alweer paar maanden geleden.. ;)
Ai... stoeptegels zijn idd niet zo prettig om te koppen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111759408
Nee niet handig he! Ik vind het zowieso altijd erg naar als ze vallen en het lijkt ernstig, gelukkig valt het meestal mee.
Het stomme is dat ik van de week foto's had zitten terug kijken en dat ik had gezien dat J. rond deze leeftijd haar eerste heuse wond had.. En toen dacht ik nog, gelukkig is Sarah wat handiger en gebeurt haar dat niet zo snel en dan krijg je dit ;(
pi_111760444
Puck heeft ook gisteren een heel blauw ooglid opgelopen.
Ik duwde hem op een hoge driewieler en hij besloot opeens af te stappen door zich opzij te gooien -O-

Het naarste vind ik dat hij bij echt verdriet niet meteen hard huilt maar er met open mond zonder geluid er echt in blijft hangen. Die blauwe bult doet me dan niet zoveel maar dat echte overstuur zijn vind ik zo naar om te zien ;(
Ik blaas dan in zijn gezicht om hem naar adem te laten happen en dan komt het lawaai gelukkig.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:52:25 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111761018
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zijn idd minder zorgen en minder grote mijlpalen nu.

Wij hebben gisteren Soneal gemeet in kidsplayground en dat was leuk *O* Rustig karaktertje i.v.m. mijn schoffie vond ik :D
Ja, was gezellig, jammer van Puck z'n crash met de driewieler, hoe ziet dat er inmiddels uit?
Ah gos, Sarah toch.... :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111761026
Och das ook supersneu DML!

Sarah kan ook heel lang overstuur blijven idd en zo lang uitademend gillen dat ze bijna blauw word dat vind ik altijd eng. En ze is idd ook lastig weer te kalmeren.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:54:14 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111761112
Dat zijn de ergste momenten, dat ze zolang stil zijn tussen de ene gil en de andere dat ze blauw aanlopen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111763963
het was snel over Mex zijn oog! Dag erna was het blauwe al weg en nu zitten er alleen nog wat kleine korstjes van de schaafwond.
Het was iets minder rood als wat ik nu bij Sara zie, arme meid! en arme mamma die er dan niet bij is.

Arme Puck ook, hopelijk doe je dat soort dingen nu niet meer! Gezellig dat jullie gemeet hebben.

Nu ik jullie zo lees bedenk ik me dat Mex het steeds minder doet dat huilen zonder ademen, blij toe! Hij huilt nu wel harder, meer schreeuwerig, dus misschien kan die nu eindelijk goed huilen :')
hij is gelukkig wel altijd snel te troosten!
  zondag 20 mei 2012 @ 22:58:33 #135
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111809957
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Dat zijn de ergste momenten, dat ze zolang stil zijn tussen de ene gil en de andere dat ze blauw aanlopen :X
Puck loopt gelukkig nooit blauw aan dus in dat opzicht beschouw ik het niet als breath holding spells.

Is er iets wat je een ukje kan geven tegen de keelpijn? Mijn ventje is stem bijna helemaal kwijt. Zelfs het huilen lukt niet meer goed :'(
The way you rock'n'roll
pi_111810777
Waterijsjes! Of gewoon een koud drankje. En voor nu een zetpil?
  zondag 20 mei 2012 @ 23:12:07 #137
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111810891
Ja, die zit er al in ;)
The way you rock'n'roll
pi_111811247
Hoop dat het genoeg helpt! En morgen lekker ijsjes geven :P
pi_111822318
Hoe is het nu met Puck zijn stem en keel??
  maandag 21 mei 2012 @ 12:51:00 #140
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111826486
MP: hoe gaat het met Sarah haar hoofdje?
En DML: waterijsjes idd :Y en misschien wat kamillethee?

Net bij de fysio vandaan met Larissa, ze vond het niet leuk, maar de fysio zei dat ze met grote sprongen vooruit gaat qua ontwikkeling. Ze leerde pas met 8 maanden omrollen, en nu gaat ze overal tegenaan staan :)
pi_111826588
Thnx voor het vragen, het gaat eigenlijk wel goed. Het is een flinke korst maar heel oppervlakkig. Ze lijkt er helemaal geen last van te hebben en ik mag er ook gewoon aan komen. En het zit net op de rand van haar haartjes, dus ik vind het niet eens zo heel erg opvallen, maar vanmorgen op de psz toen we haar zus weg brachten vroeg iedereen wat ze gedaan had..

Wat fijn dat Larissa zo vooruit gaat! Voor je het weet loopt ze!
pi_111826832
Ohw jongens ik geniet zo van Sofie. Vanmorgen op de fiets naar het zwembad. Elke auto wordt aangewezen: Aatoo, in elk watertje zwemmen issjess en ze zwaait als de koningin naar iedereen. Ze gooit dr hoofd achterover om een kusje te komen halen, en als ik begin te zingen doet ze mee. O+

Gisteren hadden we een drukke dag gehad, en ze lag dr om 19.50 in. Ze heeft nog zeker 2 uur in bed liggen kletsen en keten. Ze vond het wel best in bed, dus heb ik haar lekker laten liggen. Ze heeft 1 keer gehuild omdat ze dacht dat dr doekje weg was, maar ze lag er op. Weer aangegeven en ze was weer stil. Toen ze net een paar uurtjes sliep begon het hier fiks te onweren, maar ze is er gelukkig doorheen geslapen.
*poef* nu is het weg
pi_111839304
Sofie insert lief smiley
Ean is vandaag echt gaan kruipen ipv tijgeren
  maandag 21 mei 2012 @ 18:20:08 #144
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111840070
Go Ean *O* *O* *O*
The way you rock'n'roll
pi_111840242
En ondertussen wel gewoon langs de bank lopen
  maandag 21 mei 2012 @ 18:43:18 #146
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111841137
Zo deed Puck het ook. Die liep al overal langs. Ik dacht dat hij kruipen over zou slaan. Hij liep wel heel snel al nadat hij leerde kruipen.
The way you rock'n'roll
pi_111841733
Floris deed dat ook.
Met 7,5 maand staan en zo goed als gelijk langs/achter dingen lopen en met 9 maanden kroop ie pas echt en zat ie stevig :')
pi_111845667
Ik zal de kruip/rol/zit/sta/loop stats van mijn dreumes maar niet posten :P

Wel is echt Hallo zeggen een hit. Maar ze zegt het als een soort Ha-eau... echt heel komisch als je dan ergens loopt en ze ineens Ha-eau roept vanuit de buggy _O- echt bijna constant, naar iedereen :')
pi_111845734
Sofie is ook gaan kruipen nadat ze is gaan staan. Toen ging ze ook pas zelfstandig zitten/
*poef* nu is het weg
pi_111846702
Hoe is het met puck zijn keel vandaag?
Ean gaat nog niet zitten vanuit buik/kruiphouding

Ik ben vannacht alleen met d'r en moet d'r ook morgen naar de opvang brengen. Een beetje stesserig om op tijd op mijn werk te komen. Ik kan d'r niet eerder brengen en donderdag hetzelfde.
  maandag 21 mei 2012 @ 20:24:02 #151
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111846789
Puck zijn keel is nog niet beter maar hij mot geen waterijsjes :{w :P
Dus maar weer met een pcm naar bed. Sneutje.
The way you rock'n'roll
pi_111846861
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En drinken met ijs erin?
pi_111846905
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier was het hese etc. na 2 dagen weer over.. en toen begon ze ook weer te eten!
pi_111847075
Arme Puck!!

Go Ean dat klinkt goed :D :D

Sofie oh heerlijk... Dat klinkt heel herkenbaar.. O. is ook zo!

Hahaha Gebera tof is dat hč dat echte hallo... O. roept het nu ook elke dag.. Hoofdje om de hoek van de deurpost... Ha-llow!... Of met 2 handjes mijn wangen vastpakken - Ha-llow!! mama kus? Hallow!

Vandaag geruild met mijn collega.. vrijdag naar een bruiloft toe
Mijn schoonmoeder en schoonzus kwamen oppassen ;) Gebroken meisje dus aan het eind van de dag door al het uitsloven haha
We'll have love aplenty
You and Me
  maandag 21 mei 2012 @ 20:38:18 #155
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111847608
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Hier was het hese etc. na 2 dagen weer over.. en toen begon ze ook weer te eten!
Hij eet verder zoals anders, als een bootwerker :Y) maar waterijsjes zijn niet aan hem besteed schijnbaar :?
The way you rock'n'roll
pi_111847659
Sofie, wat klinkt dat lief O+

Puck nog steeds niet happy :*

Go Ean!!

En hallo roepen dat doet die van mij niet, maar we waren vanmiddag in de drogist en de mevrouw achter de kassa vroeg, willen jullie een snoepje en J. reageerde niet, maar Sarah draaide zich om in de wagen en riep vet hard, JAAA :D dus die mevrouw, ow mag zij ook al en ik nou vooruit dan maar.
(die mevrouw vroeg nog hoe oud ze was, dus ik zeg bijna 15 maanden, zij verbaast, dat ze dan al zoveel begrijpt, ik dacht, ja het is eten duh, klein vreetzakje van me)
  maandag 21 mei 2012 @ 20:40:22 #157
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111847731
_O- Sarah

En hoe herkenbaar MP :')
The way you rock'n'roll
pi_111847901
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hij eet verder zoals anders, als een bootwerker :Y) maar waterijsjes zijn niet aan hem besteed schijnbaar :?
Nou dat scheelt al dan :D dan waren het hier toch de tanden ;)

Die Sarah O+ lekker bijdehand ding!
pi_111848038
Sofie roept hier al bij de kassa van de supermarkt om koekkoek....
*poef* nu is het weg
  maandag 21 mei 2012 @ 20:53:23 #160
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111848571
De mijne roept al twee weken om opa maar opa is op vakantie.

Opa toeg? (terug)

Kind begrijpt geen hol van het concept vakantie natuurlijk ;(
The way you rock'n'roll
pi_111848574
Haha!

Als Sofie dat hier bij mijn dame zou roepen, gaat die met haar wijsvinger op haar voorhoofd wijzen O-) (hebben haar aangeleerd :@ dat als we zeggen: koekkoek, ze het 'je bent gek' gebaar maakt :'))
pi_111848610
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha!

Als Sofie dat hier bij mijn dame zou roepen, gaat die met haar wijsvinger op haar voorhoofd wijzen O-) (hebben haar aangeleerd :@ dat als we zeggen: koekkoek, ze het 'je bent gek' gebaar maakt :'))
_O-
  maandag 21 mei 2012 @ 20:55:01 #163
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111848672
Je leert dat kind ook alleen maar slechte dingen hč Gerbera? o|O
The way you rock'n'roll
pi_111848690
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha!

:D :D
*poef* nu is het weg
pi_111848699
Haha Sofie en dan samen met Muppet dan krijgen ze het vast voor elkaar ;)

Ow wat lief dat Puck opa schijnbaar mist. Vakantie is ook een ingewikkeld iets!
pi_111848978
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef MamaPurk het volgende:
Haha Sofie en dan samen met Muppet dan krijgen ze het vast voor elkaar ;)

Ow wat lief dat Puck opa schijnbaar mist. Vakantie is ook een ingewikkeld iets!
Ze bieden het ook altijd aan, maar ze mag niet altijd van me. Ze moet leren dat het geen vanzelfsprekendheid is.
Bij een van de supermarkten hier krijgen de kinderen van die zoute sticks. Mooi niet dat ze die krijgt.
*poef* nu is het weg
pi_111849019
Hahahahaha Gerbera!

Hier ook een opa/oma verslaafde... Ze staat regelmatig naar de laptop te wijzen.. Opa poes! Oma Poes! Mijn ouders hebben katten en dat heeft ze er zelf van gemaakt ;) En we zitten dus wel vaker samen op de webcam.. Ze vind het prachtig om zo met ze te

O. heeft in winkels nog nooit wat aangeboden gekregen.. eigenlijk wel blij toe ;)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111849177
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ze bieden het ook altijd aan, maar ze mag niet altijd van me. Ze moet leren dat het geen vanzelfsprekendheid is.
Bij een van de supermarkten hier krijgen de kinderen van die zoute sticks. Mooi niet dat ze die krijgt.
Hier is de vrijdagmiddag het ergste, dan gaan we naar de markt, krijgt ze van mevrouw fruit een banaan, van meneer notenboer rozijntjes, van de bakker een tumtummetje en van de slager een plakje worst.. En J vraagt er overal om :X
  maandag 21 mei 2012 @ 21:06:28 #169
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111849418
Een keertje zoute sticks is niet zo erg toch?

Hier krijgt Puck altijd een ballon bij de Jumbo. Die hij al kwijt is voor we bij de auto zijn :D
The way you rock'n'roll
pi_111849559
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een keertje zoute sticks is niet zo erg toch?

Hier krijgt Puck altijd een ballon bij de Jumbo. Die hij al kwijt is voor we bij de auto zijn :D
Ik ben dr geen fan van. Ik zorgen dat ik rustig aan doe met zout etc, en dan wel zo. Daarbij hoeft ze natuurlijk niet altijd wat te krijgen bij de supermarkt.
*poef* nu is het weg
  maandag 21 mei 2012 @ 21:11:27 #171
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111849779
Eten bij de supermarkt hoeft van mij ook niet en Puck krijgt ook alleen ergens anders wel eens een zoute stick maar als het aangeboden wordt zou ik het niet weigeren denk ik.

Ik zou eerder zoete/suiker dingen weigeren denk ik.
Grote stad. Hier wordt verder nooit wat aangeboden :')
The way you rock'n'roll
pi_111850116
Hier eigenlijk ook nooit echt iets aangeboden, behalve op de markt :D maar dat beperkt zich inderdaad vaak tot een appel/banaan of een krentenbolletje bij Bakker Bart. Maar die vragen altijd aan mij of ze een krentenbolletje mag.

Bij de supermarkt ligt soms in het weekend bij de vleeswaren afdeling plakjes worst en dat krijgt ze wel.

Op vakantie in Duitsland werd me gevraagd of ze een lolly mocht :') dat vond ik dan wel net te ver gaan :')
pi_111850256
Bij de c1000 hier wordt wat aangeboden. Bij de een biscuitjes, bij de ander de zoute sticks. Ik vind het best onzin dat ze het zo doen.
*poef* nu is het weg
pi_111850354
Hier krijgen we ook niks aangeboden. Maar volgens mij komt dat meer omdat ze nog zo jong oogt. Door d'r bijna kaal bolletje
pi_111850408
hahaha DML herkenbaar.. Grote stad ;) Hier dus ook niets bij de kassa's..
Alleen Hema heeft soms iets staan maar het wordt niet aangeboden...

Wel heel soms idd kaas bij de kaasafdeling van de Ah.. maar dat staat dan op een plankje en pak je dus zelf...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111851074
Onze AH is niet helemaal consequent. Doordeweeks krijgt Anne een koekje en in het weekend niet. Wie legt dat mijn kind uit? :D Ze zegt op zaterdag dus ook altijd: koek? koek? :+

Goed zo Ean, dat je bent gaan kruipen! *O*
Anne zat zelfstandig met 11 maanden stond met 11.5 maand, kroop een week later, met 13 maanden liep ze rond de tafel en met 16 maanden helemaal zelfstandig.
pi_111851123
Hier klein dorp, maar bij de kassa van de enige supermarkt krijgen ze ook niets hoor. Alleen bij de ons kent ons zaakjes krijgen ze altijd wat.
We hebben nu al gesplitst we doen een deel van de boodschapjes vrijdag en een deel zaterdag, het is toch allemaal op de hoek. Ik vind het geen probleem dat ze wat krijgen, maar ik heb ook wel eens gezegd dat J niet mocht omdat ze erom vroeg en dat respecteerde die mevrouw ook. Dat vond ik wel erg fijn.
pi_111863190
Ik woon in een dorp maar bij de supermarkt word ook nooit echt iets aangeboden. Oh nee, niet liegen. Soms staat er een standje om dingen te proberen, maar dat is dan voor iedereen.
Wel wil hij vaak iets wat we kopen (tomaatjes, fruit, eierkoek, ontbijtkoek). Dat krijgt hij dan meestal wel van mij.

We waren laatst wel op de markt en daar kreeg hij wel veel aangeboden (fruit, rozijntjes). Bij een tassenkraam vroeg die meneer of hij een snoepje mocht, dus ik "ja hoor". Kwam hij aan met die zure matjes. Toen toch maar even bedankt, ging hij zich schuldig voelen omdat yaro het al gezien zou hebben. Niet dat Yaro er enigzinds mee bezig was, die vond de vlaggetjes die aan de kraam zaten veel intressanter.
pi_111863745
Hahaha, lekker stel.
Sarah, lekker ding, geen snoepje aan je voorbij laten gaan _O- Ik las op je fb ook al zo'n grappige actie van d'r MP.

En KJ, wat klink je heerlijk verliefd. Genieten is het hč, elke keer weer.

Eva praat nog niet echt, maar zaterdag zijn we op de fiets naar de stad gegaan. Papa was werken. Dus Eva: "wawa" (=mama)
Ik: "ja"
E:"dada?" (= papa)
Ik: "nee schat, papa is werken, papa is centjes verdienen"
Stilte
E: "wawa'
Ik: "ja"
E: "dada?"

En dat keer 15. Ik kwam niet meer bij. En heb het de hele rit geduldig uitgelegd.
Enige afleiding waren vogels :')

Eva krijgt bij onze AH vaak een banaan of een mandarijn als het afdelingshoofd er is. Maar Eva eet bijna geen banaan, dus meestal zorg ik dat ik niet teveel gegeten heb als ik boodschappen ga doen, want dan moet ik na 5 happen ws de banaan van Eva opeten.
Bij de vleeswaren krijgt ze nog wel eens een plakje worst.
Er zit nog geen regelmaat in en gezien haar leeftijd heeft ze dat ook niet door, dus ze verwacht het niet en dat is wel prettig.
pi_111863925
Oh en As, ik neem toch aan dat jij moest werken zeker? Wat een onchristelijke tijd post jij zeg!
pi_111864514
Ja ik had nachtdienst. duik zo mijn bed in :-)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:39:35 #182
259886 pessie
pi_111864658
Zaterdagavond zijn we teruggekomen van een paar dagen kamperen, was echt heerlijk, komend weekend weer! Ik kwam er niet eerder aan toe even te kijken, het is iets te prachtig weer buiten om binnen te zitten.
pi_111869765
Ohh Danic die eerste gesprekjes O+

Klinkt goed pessie!

Hier een plakdreumes.. niet alleen doordat ze t zo warm heeft..
Gisteren dag oppas door oma en tante... en vandaag dus aan mij vastgeplakt en 'lekker' moe..
Wilde even naar t winkelcentrum maar dat idee maar laten varen... lekker in de zandtafel op t balkon gespeeld (puf nu eigenlijk al te warm daar)

Ze zit nu op schoot K3 en de kattenprins te kijken..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111875868
Hoi dames :W

Hier terug van lang weekend Center Parcs. We hebben ons prima vermaakt. Femke die vond het water totaal niet eng, kopje onder en op plekken waar ze niet kon staan, met haar zwembandjes. We zaten aan zee dus ook even lekker langs de dijk gelopen en schelpen gezocht O+ Het wordt al zo'n dametje.. kiek dan *)

Vandaag naar CB, alles prima, 92 cm en 13,1 kg :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:30:15 #185
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111881324
Wat een schatje Mereltje :) O+
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:34:08 #186
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111881516
Mooi meiske O+
The way you rock'n'roll
pi_111890685
92 cm? Wow!! Lange dame zeg! En mooi is ze ook! O+
pi_111892640
Vanmiddag bij de kno arts geweest voor Jelle. 1 buisje zat verstopt en dat betekend dus nieuwe buisjes, gelukkig kunnen we snel terecht, 14 juni al. 8 juni naar de anesthesist.
Waarschijnlijk de antibiotica kuur die hij nu heeft (lange kuur, 6 weken) verlengen tot operatie datum om de kans dat het nu in 1x doorgaat te vergroten...
Dat moeten we 4 juni ff met de kinderarts overleggen, dan krijgen we ook de uitslagen van het laatste uitgebreide bloedonderzoek.
pi_111894373
Ik hoop voor jullie dat de buisjes dan vervangen kunnen worden. En de ellende dan definitief voorbij is.
pi_111902088
Mrien wat vervelend allemaal.

Dank voor de complimentjes :)

Gaan jullie al met een potje beginnen met dit warme weer? was eigenlijk van plan om het eens te proberen. Babypop erop om het voorbeeld te geven.. Zwembadje in de tuin en dan lekker in haar blootje wat rondlopen daar.
pi_111913627
Ik vind het echt nog te vroeg voor een potje. ze toont nog totaal geen interesse in het toilet eigenlijk. Volgend voorjaar vind ik vroeg genoeg :) Tenzij ze het zelf eerder aangeeft natuurlijk.

Mrien, vervelend zeg. Hopelijk helpen de nieuwe buisjes.
pi_111914811
Hier wel al een poosje voor de lol mee aan het proberen. Als wij op de wc zitten is het ppsssttt en het gebaar voor plassen (dat zegt ze zelf, geleerd van de gebaren dvd's... :')) en dan wijzen dat er doorgetrokken moet worden.... laatst wilde ze ook op de gewone wc zitten. Nou prima, broek uit, 2 seconde zitten, dan zegt ze kjaaaaar en begint ze te zwaaien :')

Ze wil ook regelmatig op het potje, maakt dan ook het geluid en het gebaar en is dan na 2 seconde klaar :P en heeft dan niks gedaan! Maar ze loopt (correctie: schuift :')) toch de hele dag naakt in de tuin met dit weer, dus de pot staat er gewoon. Af en toe wil ze er op, af en toe zet ik haar erop. Zonder dwang, zonder druk. Gewoon omdat het leuk is, en we zien het wel :Y piest ze een keer op de grond, niks aan te doen. Bak water eroverheen en weer lekker verder spelen!

Ergens snapt ze dus wel het idee dat we iets op de pot/wc doen, en dat dat plassen is. Maar de link met dat ze zelf de controle kan hebben over het plassen legt ze nog niet.

Misschien dat mijn kind gewoon eerder zindelijk is dan dat ze loopt :7
pi_111914873
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef mrien het volgende:
Vanmiddag bij de kno arts geweest voor Jelle. 1 buisje zat verstopt en dat betekend dus nieuwe buisjes, gelukkig kunnen we snel terecht, 14 juni al. 8 juni naar de anesthesist.
Waarschijnlijk de antibiotica kuur die hij nu heeft (lange kuur, 6 weken) verlengen tot operatie datum om de kans dat het nu in 1x doorgaat te vergroten...
Dat moeten we 4 juni ff met de kinderarts overleggen, dan krijgen we ook de uitslagen van het laatste uitgebreide bloedonderzoek.
Als dat weer gebeurd, of hij toch langer de buisjes zou moeten, informeer dan eens naar een T-Drain!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111952085
Hier nu een dame die bijna dagelijks op het potje wil of op de wc met zitverkleiner (Die niet goed blek te passen :( )

Ze vind de routine razend interessant..
Meestal na het brood eten en na het avondeten....
Hop naar de wc.. luier uit, zitten, psssst zeggen :Y) , wc papiertje vragen, schoonvegen, papiertje versnipperen en in de wc/het potje gooien en dan roept ze Daaaaag...

Laten haar dus nu regelmatig even zonder luier rondrennen.. maar tot nu toe nog geen plasjes op de grond ;) Ben heel benieuwd naar haar blik wanneer het voor het eerst gebeurt haha..

(Ze is wel een badpoeper }:| .... dat vind ze niet eng.. maar die ene keer onder de douche was het toch wel even lichte paniek)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111961251
Lamb ziet ze dat ook van andere kindjes dan? het plassen op een potje?

Ik wil het potje verder ook niet opdringen hoor. Ze gaat geregeld mee met mij richting wc om te zien hoe ik een plasje doe. Gisteren dus met zwembadje en potje ernaast. Ze stond in het badje en zag zelf hoe haar plas langs haar benen naar beneden spetterde.Het potje werd alleen gebruikt als speelattribuut om water in te gooien en weer om te kiepen. Poepen in bad hebben we nog nooit gehad..

Oh en Femke heeft de huid van mijn vriend, verbrand razendsnel dus toch maar lange mouwtjes aangedaan en lange legging, even rustig wennen aan de zon. Haar zonnehoedje heeft ze liever niet op, maar goed we blijven hem opzetten. Knipjes wil ze ook niet in haar haar, moet ik ook nog iets op verzinnen want wil geen pony..
pi_111961340
Sofie wil ook niks op dr hoofd. Behalve op de fiets, dan tolereert ze een pet. Zodra de fiets stilstaat moet de pet weer af.
Ze heeft ook een enorm lichte huid, ik smeer me te pletter.

Potje is hier nog te vroeg, ze heeft er echt nog geen benul van...
*poef* nu is het weg
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:54:30 #197
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_111964587
Kiran is echt de flirt van de supermarkt hahahahaha zit tegen iedereen haaaaaiiiiiii en dan heel lief lachen en als hij dan contact heeft dan gaat ie hardop lachen. Ow ow echt dit wordt wat als hij 16 is.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_111964825
Tof J-Net :D maar het is ook een lekker ding O+ :Y

Hier blijft haar zonnebril zitten (daar vraagt ze ook om als we de deur uit gaan :')) en hoedjes gaan ook nog redelijk goed... Kind heeft nu 2 dagen op de opvang in bad gespeeld buiten en is zwart }:| papa's pigment, 3 stralen zon en hoppa! *jaloers* haar haar wordt ook steeds lichter en witter :D O+
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:51:19 #199
259886 pessie
pi_111966622
Mereltje wat een lange dame heb je al zeg!

Wat betreft het potje, hij staat r wel en af en toe zetten we Nathan er even op. Hij weet wel wat de wc is, wil er ook regelmatig even op zitten. Hij heeft zelfs wel gehad dat als hij gepoept had hij naar de wc wilde, maar goed, dan zat het al in zn luier :P . Hij legt dus ergens wel de link van wat er in de luier zit moet in de wc maar verder nog niet. Ik wil na zn verjaardag serieus met hem aan de gang.
pi_111968239
Hier zei ze gisteren steeds: poepuh? Poepuh? En als ik dan zei: ga je mee naar de wc? Dan hoefde dat niet...

Even later stond ze naast de buitenbank te piesen :D dus er zit érgens besef...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')