abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111409313
De dreumesjes:

11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Lammetje, dochter van Lamb29
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 25-05-2012 17:15:31 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_111409345
Sarah geeft iedereen een dikke kus! (even in de herhaling)
pi_111409391
Hier ook een goede nacht.
Kind is logeren :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111409412
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:05 schreef Rixtje het volgende:
Nou Lotte heeft eindelijk het vertrouwen gevonden waar ze eergisteren een paar losse stapjes deed liep ze gister van de bank zo om de tafel heen! *O*

Ik denk dat jou dame straks ook in een keer je gewoon voorbij loopt Gerberaatje!
Wat goed! *O*

Ja het komt echt wel ooit, ik weet het... voor haar 4e zeker! (toch? TOCH?) ;)
pi_111409417
En oh KJ, heerlijk zo'n zure lucht in de ochtend :r arme Sofie...
pi_111409601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo lekker!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111409809
quote:
Lekker!!!

Hier ook, gister paste mijn zusje op en Saar is bijna zonder problemen gaan slapen tot vanmorgen 6 uur :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:48:27 #8
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_111418016
quote:
Haha ik moest lachen. Ik las de eerste zin dus dacht "he, wat fijn!" en dan die tweede zin :D

Ach KJ wat sneu! Arme fietje.

Schattig MP!
pi_111418749
Aah arme Sophie.
DML, haha ik moest ook lachen.

Eva heeft het lopen helemaal door. Loopt heel de kamer door en wil géén handje! Want ze is 1 en ze kan het wel alleen, hehe.
Ik vraag me nog steeds af wat het meest zeer doet bij doorkomende kiezen, het opkomen of doorbreken? Van 1 kies is nu een puntje door, heeft ze dan het ergste gehad of gaat het nu pas echt zeer doen? Iemand?
pi_111418994
Jouw kind is sneller dan de mijne dus geen idee Danic.
Hier nog geen kiezen.

:7 Ik ga maar eens gebruik maken van het kindloze samen met Mr.DML 8-)

Overigens bij oma tot half acht geslapen. Hier is dat maar tot zes uur hoor :o Altijd hè, alsof ze je willen plagen? :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111419074
Als de punt door is, is hier het leed vrijwel geleden.

Veel plezier DML!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111419081
Leuk hè Dml. Hier is er een moe. Maar slapen ho maar. En bij de gashouder slaapt ze van 13 tot 16
pi_111434961
Aan de andere kant is nu ook een puntje door, dus gewoon weer 2 kiezen in 1x!
Ik hoop dat je gelijk hebt Vanyel!

Dat slapen is dus ook zo lekker herkenbaar. Bij opa en oma ook altijd tot 8.00 terwijl het bij ons meestal 07.00 is.
's Avonds inslapen is de laatste tijd ook drama. Gisteren was het 20.45 en nu is ze ook nog wakker. Wel in bed sinds 19.15/19.30, maar gewoon haar draai niet kunnen vinden.
pi_111435775
Ohh Sofie wat sneu!! Fijn dat ze er verder geen last van heeft!

Danic hier leek het leed ook altijd geleden wanneer er een puntje door was!

hahaha DML! :Y)

Ben ik trouwens de enige?? Mijn dame is nog niet uit logeren geweest en ben er zelf vooral nog heeeeeeeeeeelemaal niet aan toe ;)

Heb vanmiddag een compleet gesloopt meisje opgehaald bij het kdv.. ze had 2x geslapen... en wilde zelfs niet onder de douche na het eten.. Ze heeft duidelijk nog geen nieuwe reserves opgebouwd...
Ben benieuwd voor morgen.. dan staat een dagje apenheul op de planning.. ik hoop dat ze het een beetje trekt..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111436019
Nee hoor :D muppet is 1 keer uit logeren geweest, toen was ze 15 maanden ofzo? Omdat ik het graag een keer gehad wilde hebben voor als het echt een keer nodig zou zijn (jaja, kul reden :')) en dat ging prima. Zelf vond ik het verschrikkelijk!

Mijn schoonmoeder wil maar wat graag dat ze komt logeren, liefst elke week geloof ik :') maar zowel meneer als ik vinden het gewoon nog niet nodig :) als ze straks op een leeftijd is dat ze er zelf om kan vragen, dus omdat ze het zelf wil, dan vind ik het wat anders.

Ik snap overigens heel goed dat andere mensen het wel fijn vinden, even een dag of paar dagen voor zichzelf, of eens een nacht goed doorslapen ;)
pi_111436987
Dat ja!
Vinden het ook niet nodig... fam. zou het graag willen ;)
& snap ook heeeel goed wanneer anderen er juist van kunnen genieten..

Ik heb zelf 1x ergens anders geslapen.. maar toen was ze wel met Marcek samen thuis..
Was mee op schoolkamp... moest eigenlijk 2 nachten maar heb me gelukkig onder 1tje uit weten te lullen ;) Maar vond het verschrikkelijk...
Miste vooral het -nog even onderstoppen/bedje gluren- rond de tijd dat we zelf naar bed gaan..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111437170
Mijnesse gaan gemiddeld 1x per week een nachtje naar opa en oma omdat ik dan slaapdienst heb. Ik vond dat heel lastig, maar nu zie ik het als een nachtje bijslapen op mijn werk :') :@ Daar word ik over het algemeen 's nachts niet gewekt.
Maarrr mijn zusje heeft nu een huisje gekocht en begon al dat ze dan wel bij haar konden logeren, maar dat zie ik eerlijk gezegd nog niet helemaal gebeuren..
pi_111437472
Waarom :@ MP? Juist heel logisch zo!

Ik ben dit weekend alleen met de dame, meneer is een weekend weg voor werk en ze heeft zo'n beetje de hele tijd papa? papa? gezegd en dan het werk gebaar erbij gemaakt :D met een vragende blik, maar ze bleef wel om hem vragen... ik ben dus blij dat ík er in elk geval ben... weet wel dat het anders is als ze bij opa & oma zou logeren, of als ze dat gewend zou zijn, maar toch...

Weet je, als ik een slechte slaper zou hebben of behoefte zou hebben om zelf of echt samen met meneer dingen te gaan doen, dan zou ik haar met liefde wegbrengen! Het is namelijk niet dat ik mijn schoonouders (eigen ouders leven niet meer, daarom heb ik het alleen over schoonouders) niet vertrouw, maar ik zie nu de toegevoegde waarde gewoon niet zo :D
pi_111437478
Dot gaat zo'n beetje elke zes weken wel een paar dagen uit logeren. Vinden wij fijn, zij fijn en het logeeradres fijn.

Vandaag gesprekje op het kinderdagverblijf (ze gaat bijna naar de volgende groep). Ze noemden haar 'een heel bijzonder kind' dan denk je dus eerst: "ze vinden mijn kind raar :o". Ze amuseert zich prima alleen en is net zo lief zelf aan het spelen als aan het knuffelen met de leidsters, kan zo een uur gefascineerd met een speeltje bezig zijn en als ze huilt, kijkt iedereen verschrikt op omdat er iets ernstigs aan de hand moet zijn. Gelukkig is ze ook daar wel sociaal genoeg om niet raar te zijn, ze komt zelf actief aandacht zoeken, maar gaat dan ook weer weg als ze het genoeg vindt. Met haar 15 maanden heeft ze nog geen verlatingsangst en dus laat ze eigenlijk nooit een traan als we haar ergens achterlaten. Ze steekt eerder even haar hand op en gaat weer verder spelen. Bij het ophalen is dat gelukkig wel anders ;)

Dat maakt het natuurlijk ook wel makkelijker om haar uit logeren te sturen, hoewel we haar dan wel missen. Ze is zo gezellig!
pi_111437604
Herkenbaar wel, Vanyel :D hier begint nu pas een beetje de eenkennigheid echt te komen, wat met achterlaten op het KDV goed te verhelpen is door gewoon iets langer even erbij te blijven....

Maar ik heb ook het idee dat het huidige extreme-mama-plak (eenkennig, alleen ik ben goed, het liefst de hele dag OP me spelen, constant een vorm van contact moeten hebben door een hand op mijn hand, of een voet op mijn schoot terwijl ze speelt bijv.. terwijl ze voorheen juist raar opkeek als je met haar ging spelen :') zo van, hallo ik ben aan het spelen, laat me eens met rust :')) komt door de veranderingen die op stapel staan :)
pi_111438109
Floris heeft denk ik een keer of 4 ergens anders geslapen.
Eerste keer toen ie een maand of 4 was denk ik, we gingen toen naar de bios en daarna nog wat drinken. Mijn moeder pastte op en ik vond het zieliger om hem uit zn bed te halen dan daar te laten slapen.
Een keer bij mn ouders toen ik voor mn verjaardag een bon voor een nachtje weg had gekregen. Zijn we lekker met zn 2en weggeweest. Toen was ie een maand of 8.
Afgelopen december toen we met kantoor een weekend weggingen (dat was ook t langste tot nu toe :D).
En in maart een nachtje toen mn ouders 30 jaar getrouwd waren en we uit eten gingen zonder kinderen. Toen sliep ie bij mn schoonouders. Wat toen ook wel fijn was, omdat ie toen iedere keer heel vroeg wakker was :')
En misschien een keer bij mn zus, maar dat weet ik dus niet zeker...Kan ook zijn dat we m uiteindelijk wel opgehaald hebben (ik vermoed dat laatste, maar weet t dus neit :'))

Verder vind ik t niet nodig. Soms zou ik t best wel lekker vinden, vooral op momenten dat ie wat rotter slaapt :+ Maar dan kan k t nog niet verantwoorden voor mezelf om m ergens weg te doen :P
Als ie consequent slecht zou slapen zou t anders zijn.
We hebben verder ook niet echt de behoefte er met zn 2en op uit te trekken. Af en toe een avondje uit eten is ook prima (hoewel we dat ook niet veel doen meer trouwens sinds Floris er is)
pi_111438123
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Waarom :@ MP? Juist heel logisch zo!

Omdat ik me er zelf wel eens schuldig over voelde dat ik het fijn vond dat ik ze (en dan vooral Sarah) even achter kon laten bij mijn ouders. Maar zomaar logeren en dat ik dan thuis ben zonder dat de meisjes er zijn dat gebeurt eigenlijk niet hoor, ik kan niet zo goed zonder ze..
Volgend weekend ga ik een nachtje naar Nijmegen met mijn moeder en zussen, dat vond ik al lastig want ik moet er zijn voor de meiden. Heb mezelf echt in moeten prenten dat ze het ook heel leuk vinden alleen met papa :) En dat het ook heus wel goed gaat zonder mij!
pi_111438255
Ik ga in juli een week alleen weg en ik heb er zin in.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_111438284
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga in juli een week alleen weg en ik heb er zin in.
Je eerste?
pi_111438291
Ik ben trouwens 1 keer weggeweest zonder Floris en vriend.
Ging k met mn moeder, zus en nichtje naar Disney. Toen was ie iets van 8 maanden. T viel me nog mee hoe erg k m mistte eigenlijk :@ (klinkt een beetje rot zo :'))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')