Hier kom ik later op terugquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:12 schreef strontboer het volgende:
Is het mogelijk dat we een abonnement nemen, zodat we 'm elke dag/week/maand in de brievenbus hebben liggen?
Ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef Dimens het volgende:
Ik zoek altijd naar de verhaaltjes over meisjes met seks problemen.
Hoe weet jij of ze het fluorescerend maken?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
ik neem een abo zodra dit in de winkels licht
omdat je dit soort succes niet moet verwaarlozenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ze het fluorescerend maken?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ze het fluorescerend maken?
nee jij dan met je breezah sitesquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:01 schreef Tropanzia het volgende:
Wie gaat dit nou maken, en dan op een forum plaatsen![]()
Oja, als dit echt bestond was het net zo gay als gewone meidenbladen lezen.
quote:
Ge-update. Mocht nog iets veranderd willen hebben, stuur me een PM.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan de OP niet meer aanpassen. Hier dan maar het vervolg van BOYSBOYS
Iemand die tijdschriftjes ontwerpt.quote:
Onder anderequote:
Ik dacht ik maak er een Jip en Janneke versie van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Onder andere
Maar in het kort: Dat je tijdschrift er pro uit ziet, de teksten leesbaar zijn en de foto's mooi scherp blijven , het goed gedrukt wordt , en goede koffie zet.
Waardeer ik zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak er een Jip en Janneke versie van.
Deze eindbaas is dus medeverantwoordelijk voor boysboys, even wat respect jongens, +1 respect, +1 like enzquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:24 schreef vegetableman het volgende:
Ik ben de andere schrijver/tekenaar van dit magazine. Ik kan garanderen dat alles wat in dit blad staat 100% echte verhalen van echte mensen zijn.
http://boyzboyzmag.tumblr.com/
Credits daarvoor naar vegetablemanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
sinterklaaskapoentje ik vond je al leuk, maar je bent een baas, dat verhaal over die puppy in de oven
Haha ja daar ging ik ook stukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:20 schreef iGiorni het volgende:
Schaamhaartransplantatie
Een zeker politicus
Puppy in de oven![]()
Held
Ook voor hem dan complimentenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze eindbaas is dus medeverantwoordelijk voor boysboys, even wat respect jongens, +1 respect, +1 like enz
[..]
Credits daarvoor naar vegetableman
daarvoor heb ik het internetquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef Dimens het volgende:
Ik zoek altijd naar de verhaaltjes over meisjes met seks problemen.
Waarom nu al stoppen? Ze zitten zelfs nog in de 'opbouwende fase' en het is gewoon geniaalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een prachtige parodie. Ik kon er om lachen. Wel zou ik er meer stoppen voordat het oud wordt. Al die meidentijdschiften zijn stom en dom, we snappen het. We hebben er om gelachen. We gaan verder met ons leven. Zo zou het moeten zijn.
??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Project is bij deze afgeblazen wegens omstandigheden... Heel jammer.
Kan niet in dat forum komen, dm anders waarom :/quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Idem. Hoor het graagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan niet in dat forum komen, dm anders waarom :/
Prive forumquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ahww, dat is echt jammer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ík ben ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef Nestalgie het volgende:
Kan iemand het postwn wat in dat prive forum staat?
Link je nu naar het sm gedeelte van FOK! ofzo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het forum voor mensen met een abo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Link je nu naar het sm gedeelte van FOK! ofzo?
quote:
Nouw!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het forum voor mensen met een abo.
En ik mag niet lekken uit een privéforum, dus sinterklaaskapoentje moet het hier zelf maar posten als hij dat nodig vindt.
Kenne we niet bij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De kloothommolquote:Op zondag 20 mei 2012 05:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Degene waarmee ik het hele idee maakte heeft een enorme backstabactie gedaan, hij is niet meer te vertrouwen als vriend. In mijn eentje doorgaan heeft dus ook geen zin. Laten we het daarbij houden. Het is gewoon erg jammer want het had potentie
Ahww. We leven met je mee, Sint.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Degene waarmee ik het hele idee maakte heeft een enorme backstabactie gedaan, hij is niet meer te vertrouwen als vriend. In mijn eentje doorgaan heeft dus ook geen zin. Laten we het daarbij houden. Het is gewoon erg jammer want het had potentie
Graag, misschien geeft dat me inspiratie om nog alleen door te gaanquote:Op zondag 20 mei 2012 06:32 schreef heloef het volgende:
Sint zou ik met mijn bescheiden tijdschrijftmaakkunsten mogen proberen dit heldige concept in leven te houden?
Blijf je het tekenen (wat natuurlijk het bazigst blijft) of moet ik wat proberen te kloten met mijn tijdschriftprogramma's? Dan kan je er zelfs nog een app van maken.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Graag, misschien geeft dat me inspiratie om nog alleen door te gaan
Oh wat jammerquote:Op zondag 20 mei 2012 05:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DOE HET!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf je het tekenen (wat natuurlijk het bazigst blijft) of moet ik wat proberen te kloten met mijn tijdschriftprogramma's? Dan kan je er zelfs nog een app van maken.
dit held dat je weer begint baasquote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Little_Dolls het volgende:
Joepie!!!!![]()
![]()
Wat een baas ben jij toch!
Eigenlijk heb ik die rubriek alquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Kadafi het volgende:
Zo'n rubriek met vragen over seks is uiteraard score.
Van die lame shit als "Is mijn vriendin nu zwanger?"
Meer Berndt Staufshaberstquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik die rubriek al
Ik kijk wel, ik dacht aan een naaktrubriek zoals in de break-out vroeger, van geef je lichaam een cijferquote:
Klinkt al goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk wel, ik dacht aan een naaktrubriek zoals in de break-out vroeger, van geef je lichaam een cijfer
Je hebt al ren ttt.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet hier eigenlijk nog eens aan verder werken om mijn TTT nog eens te krijgen
Iemand nog ideeën voor een rubriekje?
Nee, hij heeft een sealtje, nog geen TTTquote:Op donderdag 13 september 2012 12:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je hebt al ren ttt.
Maak een rubriek over onz+
Ah dacht dat het het zelfde wasquote:Op donderdag 13 september 2012 12:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een sealtje, nog geen TT
wat is ONZ+quote:Op donderdag 13 september 2012 12:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je hebt al ren ttt.
Maak een rubriek over onz+
Bezeik die gast, moet ik over hem heen gaan pissenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:11 schreef StormS.A het volgende:
bezeik die gast die zogenaamde vriend van je waarmee je tekende. Verdiend wel een mooi plaatsje in je tijdschrift.
Ik zeg doen!
ik geloof er niets van!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het schijnt dat de redactie vanavond weer bijeen is voor een nieuwe issue...
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het schijnt dat de redactie vanavond weer bijeen is voor een nieuwe issue...
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://www.facebook.com/boyzboyzmag
De facebook pagina met nog leuke extra's af en toe
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ennnnn... My Tattoo! (layout van deze is nogal verklootMaar goed)
[ afbeelding ]
Dat was zo geniaal manquote:Op maandag 17 september 2018 01:14 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet...
(Kickje...)
De fancy voor echte jongens.quote:
Newbiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |