schijnbaar is die op sterkte..quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Vreemd eigenlijk die zonnebril de hele tijd op.
Amsterdam vooral, dan hoor je af en toe vreemd getik van onder de tafel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:17 schreef waxmask het volgende:
Mathijs krijgt van alles een stijve plasser als het maar uit Den Haag komt...![]()
![]()
Welnee, die ziet er tenminste normaal uit en niet als een opgezette mummie.quote:
twitter:FemkeHalsema twitterde op donderdag 10-05-2012 om 20:18:15Zou hij om zijn bril heen geschminkt zijn? #sorrykonhetnietlaten #dwdd reageer retweet
Echt amsterdams sfeertje altijdquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
matthijs wil altijd graag even laten weten dat hij de weg weet in Amsterdam
Dan zie je de rimpels om zijn ogen niet....hij was even vergeten daar botox in te laten spuiten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Vreemd eigenlijk die zonnebril de hele tijd op.
Nee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Elusive het volgende:
toch 50x beter dan al die hippe indie bandjes van de afgelopen 2 jaar bij de DWDD
Femkequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Paul het volgende:
Zelfs Femke Halsema heeft er haar mening overtwitter:FemkeHalsema twitterde op donderdag 10-05-2012 om 20:18:15Zou hij om zijn bril heen geschminkt zijn? #sorrykonhetnietlaten #dwdd reageer retweet
Ik zie/hoor geen verschil....quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Elusive het volgende:
toch 50x beter dan al die hippe indie bandjes van de afgelopen 2 jaar bij de DWDD
hoe oud zijn ze eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Voor een stel ouwe knarren kunnen ze het nog prima
Die heeft zeker een televisie in de keukenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Paul het volgende:
Zelfs Femke Halsema heeft er haar mening overtwitter:FemkeHalsema twitterde op donderdag 10-05-2012 om 20:18:15Zou hij om zijn bril heen geschminkt zijn? #sorrykonhetnietlaten #dwdd reageer retweet
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Paul het volgende:
Vergeleken met de Stones komen ze net kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Zullen we een bandje oprichten ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
............quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die heeft zeker een televisie in de keuken
Ex-Groupie?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
wel leuk !quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Paul het volgende:
Golden Earring is ouder toch? Oudste band ter wereld die nog tourt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vergeleken met de Stones komen ze net kijken.
Valt best mee, ik heb net zelf een zonnebril op sterkte laten maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je ziet toch helemaal niks met zo'n ding op.
First Lada Samara bedoelt ie natuurlijk, maarja dat bekt niet zo lekker.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:21 schreef NoCigar het volgende:
First Caddilac. Laten we net doen of we Amerikanen zijn.
Ik ook niet maar we hebben 10-15 jaar om er te staanquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen en niets bespelen, dus dat wordt een beetje lastig.
[..]
Binnen bij kunstlicht?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb net zelf een zonnebril op sterkte laten maken.
Dit soort posts zijn nog erger dan een bejaarde met een zonnebril.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef Paul het volgende:
HENK JAN SMITS TWEETTE NAAR MIJ DAT HIJ HET STOER VOND STAAN DE ZONNEBRIL IK BEN ZO GELUKKIG DAT HIJ TEGEN MIJ PRAATTE![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn nog erger dan een bejaarde met een zonnebril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef borisz het volgende:
Ik heb de schaal van PSV gejat.Ja en dat heb je weer gejat van Jan Roos dat grappieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ja, maar ligt wel aan het feit of je bruine of grijze glazen kiest. Bruine glazen werken prima.quote:
quote:PR-stunt Maassen met Ajax-schaal
Cabaretier Theo Maassen heeft in samenwerking met voetbalmuseum Ajax Experience een pr-stunt uitgehaald met de kampioensschaal. In het tv-programma De Wereld Draait Door toverde de Eindhovenaar de trofee tevoorschijn en zei hij dat hij hem had gestolen.
Maassen veroorzaakte jaren geleden ophef door de UEFA Cup bij PSV te stelen. Later stal hij ook een plaquette van de Europese Supercup die in het bezit was van de Eindhovenaren.
Ajax kreeg de kampioensschaal vorige week woensdag. De trofee is vanaf morgen weer te zien in de Ajax Experience.
Ik geef het op. Ik geloof je.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, maar ligt wel aan het feit of je bruine of grijze glazen kiest. Bruine glazen werken prima.
Laat Barry maar lopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef Specularium het volgende:
Dit soort posts zijn nog erger dan een bejaarde met een zonnebril.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Elusive het volgende:
Deze fan heeft al kaartjes besteld voor februari alvast in Eindhoven. Als wij door de loting heen komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Barry draagt bij optredens ook altijd een zonnebril af en toe doet hij zijn bril af.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:57 schreef NvM het volgende:
Barry Hay: neem jezelf niet zo serieus en doe die zonnebril af.
Jaaaaaaaaaaaa mijn idolen bedoel ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
Bedoel je niet: mijn idolen?
Of, eeh, zijn ze echt fan van jou?
Inderdaad, daar was niet doorheen te komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:12 schreef DavidTwente het volgende:
De stem van Barry is helemaal naar de kloten. Luister maar naar zijn cd met het Metropole Orkest. Zo zonde van de goede muziek dat die man er door heen "zingt".
quote:
Beter past René op vanavond.quote:
Had je dat anders verwacht dan? Ik had eigenlijk wel meteen gedacht dat het doorgestoken kaart was. Zelfs Theo lukt het niet om twee keer zo'n belangrijk ding te jatten. Maar dat maakt het niet minder grappig toch, vooral ook hoe hij heb bracht: "ik ben er niet trots op...."quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo zitten er vaak dezelfde mensen:
http://www.imdb.com/title/tt0945531/fullcredits#cast
Die lijst klopt niet. Volgens IMDB heeft Paul Haenen / Gremdaat er maar twee keer gezeten. Lijkt me niet he.quote:
quote:Te gast in de uitzending van vrijdag 11 mei zijn: Twan Huys, Postman, Evert Wilbrink, Waylon, Dominee Gremdaat en Marga van Praag. Muziek is er van Rilan & the Bombardiers, tafeldame is Claudia de Breij. Ook stand-up comedy met Pieter Derks, Soundbites en JeMistMeerDanJeZiet!
Felix die er het meest zit als niet tafelheer klopt wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Die lijst klopt niet. Volgens IMDB heeft Paul Haenen / Gremdaat er maar twee keer gezeten. Lijkt me niet he.
Speciaal item voor DrDentz.quote:- Twan Huys gaat in op de steun van Obama voor het homohuwelijk.
- Gisteren kwam de documentaire 'Bob Marley, The definitive story' uit. We bespreken de reggae-legende en zijn erfenis met Postman, Evert Wilbrink en Waylon.
- De Week Draait Door: Marga van Praag bespreekt Max Tailleur en Dominee Gremdaat steekt John Travolta een hart onder de riem. Drie mannelijke masseurs claimen door Travolta te zijn aangerand.
Muziek is er van Rilan & the Bombardiers, tafeldame is Claudia de Breij. Ook stand-up comedy met Pieter Derks, Soundbites en JeMistMeerDanJeZiet!
twitter:zwartekat twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 17:26:45Vanavond weer Pieter Derks bij @dwdd om de week door te nemen. Vandaag maakte hij bekend te gaan trouwen. Zou ie dat ook noemen? #hiephoezee reageer retweet
Wat is deze?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:58 schreef BlueMage het volgende:
Twan Huys vind ik ook slaapverwekkend eerlijk gezegd.
Daar moesten vrouwen het vroeger mee doen als de mannen aan het jagen waren.quote:
Zulke grotequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Daar moesten vrouwen het vroeger mee doen als de mannen aan het jagen waren.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige positieve wat ze veroorzaakt heeft.
Kwestie van goed gladschuren met fijn schuurpapierquote:
Hehe.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige positieve wat ze veroorzaakt heeft.
hier spreekt een man met ervaring, eiken of beuken ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwestie van goed gladschuren met fijn schuurpapier
Alorsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:35 schreef Elusive het volgende:
is er dan niemand die claudia kan waarderen?
nee.
Postman is dat, ex van Anoukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Die vent daarachter met die pet heeft wel een hele toffe snor
In het 3fm topic ben ik ook de enige die haar radioshow kan waarderenquote:
Ze stelt idd soms best goede vragen maar bijv dat gedoe met Maurice De Hond waar ze een liedje voor 'm zingt dat ie door moet gaan met mensen onterecht beschuldigen...tsja...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Als ze niet zit te hinniken kan ik haar wel pruimen, maar dat gelach daar word ik helemaal kriegel van.
nou nou, zo erg als Paul kan heul niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
In het 3fm topic ben ik ook de enige die haar radioshow kan waarderen![]()
![]()
Ik voel me nu een beetje de Paultje van Claudia.
Waarom heeft ie dan een gevolg?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef BlueMage het volgende:
Phelphs neemt niemand meer serieus hoor, zelfs in een (extreem) Christelijke staat zoals Kansas.
Ja, haar ex kon het gehinnik ook niet aan. Zou ze ook hinniken op andere momenten?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, haar ex kon het gehinnik ook niet aan. Zou ze ook hinniken op andere momenten?
Gaat er ook over dat je als partner geen green card kan krijgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef BlueMage het volgende:
Gelul weer van Claudia...ik ben vaker met m'n vriendin in de VS geweest, geen problemen gehad, hotels willen kamers verkopen en 't boeit verder niet aan wie en hoe of wat.
Ze ging zeiken dat ze niet in de taxi kon instappenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Gaat er ook over dat je als partner geen green card kan krijgen.
Nee even later zei ze "zelfs in Amerika moet ik zeggen dat mijn partner en ik zussen zijn! Boehoe!"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Precies, dit ging over permanent wonen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nee het ging over op vakantie gaan in landen waar homohuwelijk niet bestaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, dit ging over permanent wonen.
Ja eerst, en toen over dat je in de VS geen green card kan krijgen als Europese homo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee het ging over op vakantie gaan in landen waar homohuwelijk niet bestaat.
Triest tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee even later zei ze "zelfs in Amerika moet ik zeggen dat mijn partner en ik zussen zijn! Boehoe!"
Hij is een soort Jeroen Krabbe.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef Elusive het volgende:
waar is Waylan geen fan van, hij is er altijd
Hopelijk gaat ie weer huilen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef Elusive het volgende:
waar is Waylan geen fan van, hij is er altijd
Moet je meer blowen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:51 schreef Deckard het volgende:
Als er een genre is wat echt verschrikkelijk is, dan is het raggae..
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:51 schreef Deckard het volgende:
Als er een genre is wat echt verschrikkelijk is, dan is het raggae..
Dat is zelfs te pruimen boven bob marleyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
DJ Antitiesto - Wanked On The Moon (Splittertone Break Mix Splittercore, Speedcore,Hardcore)xtrem HD
gr gr
Messias, je weet toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef Buitendam het volgende:
Waylon zijn leven is weer eens veranderd, hoor.
Nep figuur is het toch.
Held.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is zelfs te pruimen boven bob marley
Waarom.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Waylon moet zijn wenkbrauwen eens epileren.
Nee dat was met eurohousequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef Elusive het volgende:
hoe kan je bob marley nou niet waarderen![]()
alsof je vroegah... toen bij het roken van je eerste sticky niet liep te trippen op bob
En aanhanger was van een regime wat mensen levend aan krokodillen voerde als volksvermaak.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Deckard het volgende:
"een soort messias", ja iemand die vrouwen sloeg. En kutmuziek maakt.
NEEquote:
.................... Wat ben je toch eigenlijk een sloerie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Jan is wel wat lekkerder, alhoewel ik Waylon ook zeker zou geven.
Op blote voeten.quote:
Geen poep, Shirley.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef hexje het volgende:
[..]
.................... Wat ben je toch eigenlijk een sloerie.
en over $insert_random_dode_artiestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waylon had al eerder een soort gelijk verhaal, alleen ging het toen over Michael Jackson
Ja maar Jackson was de messias. Kijk hem zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waylon had al eerder een soort gelijk verhaal, alleen ging het toen over Michael Jackson
Hij heeft ook meerdere Mesiasses.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Over Waylon Jennings toch ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Messiae.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft ook meerdere Mesiasses.
Messias'
Messiassen.
Ik pas bij VIquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ik ga vast mijn broek uitdoen voor DTDD.
geen idee, ik heb claudia afgeplakt met een A4'tje op m'n TVquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef Buitendam het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje.
Wie zijn die 2 op krukje achter Claudia?
Hoe dan ook, oerdomme beslissing.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef Klauz het volgende:
Volgens mij zat er een religieuze verklaring achter het niet amputeren van de teen.
En je zet je tv steeds snel op mute als ze praat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef Elusive het volgende:
[..]
geen idee, ik heb claudia afgeplakt met een A4'tje op m'n TV
Dadelijk gaan ze hopelijk zingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef Elusive het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef Elusive het volgende:
[..]
Dacht ik trouwens ook...zijn geloof stond geen behandeling voor kanker toe, zoiets.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef Klauz het volgende:
Volgens mij zat er een religieuze verklaring achter het niet amputeren van de teen.
Mooi toch. Als alle religieuze troep voornamelijk zichzelf benadelen is daar niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dacht ik trouwens ook...zijn geloof stond geen behandeling voor kanker toe, zoiets.
Zodra ik Boskamp ziequote:
quote:
Ook volgens wikipedia.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dacht ik trouwens ook...zijn geloof stond geen behandeling voor kanker toe, zoiets.
Volgens mij mocht zijn teen er niet af, omdat hij dan niet "compleet" zou zijn wanneer hij uit de dood op zou staan wanneer Jezus terug komt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |