zieligquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
het moment dat hij met die gejatte gehuurde uefa cup aan tafel zit
En hij moest oprecht huilenquote:
Leukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:24 schreef Dorst het volgende:
eind deze maand naar een show van hem in het luxor
Straks eens luisteren.quote:
Ik kende het al. Is van z'n eerste volwaardige theatershow. Blijft leuk.quote:
Ik ben groot fan van Theo, maar hier werd hij er toch echt onder geluld door Paay. Waardeloos optreden van hem.quote:
Hij had gelijk. Maar pakte het verkeerd aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Theo, maar hier werd hij er toch echt onder geluld door Paay. Waardeloos optreden van hem.
Hij had zeker gelijk. Maar hij was zwak in zijn argumentatie. Ongehoord zwak voor zijn doen, alsof hij zich het ene moment inhield om het volgende moment te hard uit de bocht te vliegen. Had veel meer ingezeten, hij had Paay kapot moeten slopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had gelijk. Maar pakte het verkeerd aan.
Precies. Zo zag ik ooit een interview van Johan Anthierens samen met Mies met Pierre Kartner. Anthierens is een geweldige journalist, maar vloog helemaal uit de bocht. Ging gelijk in de aanval. En maakte agressieve fout na fout. Is op you tube te zien. Als je tijd hebt moet je het eens kijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij had zeker gelijk. Maar hij was zwak in zijn argumentatie. Ongehoord zwak voor zijn doen, alsof hij zich het ene moment inhield om het volgende moment te hard uit de bocht te vliegen. Had veel meer ingezeten, hij had Paay kapot moeten slopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |