Hmm, okay.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:06 schreef Jula123 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1435_777R_1.jpg]&set=key[rotate],value[2.8]&set=key[width],value[2719]&set=key[height],value[3179]&set=key[x],value[828]&set=key[y],value[657]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Okee, in de omschrijving stond wel 'korte jurk', maar hij eindigt bij mij ter hoogte van de onderkant van haar tasje...... en ik ben 1,73. Is dat model 1,50m?!
Nou ik heb hem nog eens goed gepast en de lengte valt toch wel mee . Alleen zit hij strak van boven en om mijn kont maar lubbert hij in mijn taille. Ziet er niet uit en is daardoor dikmakend. . Kan ook door de kleur komen. Helaas niks voor mij dus, verder is hij wel erg mooi.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm, okay.Ik heb die in het blauw besteld. Ben benieuwd, ik ben namelijk 1,72!
Haha, okay. We zullen het zien! Hij staat nu toch pas op een leverdatum in juni.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Nou ik heb hem nog eens goed gepast en de lengte valt toch wel mee . Alleen zit hij strak van boven en om mijn kont maar lubbert hij in mijn taille. Ziet er niet uit en is daardoor dikmakend. . Kan ook door de kleur komen. Helaas niks voor mij dus, verder is hij wel erg mooi.
Bezorging:2-6 julquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha, okay. We zullen het zien! Hij staat nu toch pas op een leverdatum in juni.
ik ben ook 173mquote:
bestelling verzondenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:34 schreef saaw het volgende:
Zomerhemdjes
Ben alleen vergeten de kortingscode te gebruiken
[edit] bestelling geannuleerd en opnieuw gedaan met kortingcodes5 hemdjes incl verzenden voor ¤24,91
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:49 schreef Saisai het volgende:
ik heb deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G29%2000479%2087007%2037%202250%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G29%2000480%2087007%2037%202257%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
voor mn moeder besteld. leuk hè?
Zeg, het is nog lente, positief blijven hè?quote:
Ik wilde deze ook bestellen, maar als die zo lang is dan twijfel ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:06 schreef Jula123 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1435_777R_1.jpg]&set=key[rotate],value[2.8]&set=key[width],value[2719]&set=key[height],value[3179]&set=key[x],value[828]&set=key[y],value[657]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Okee, in de omschrijving stond wel 'korte jurk', maar hij eindigt bij mij ter hoogte van de onderkant van haar tasje...... en ik ben 1,73. Is dat model 1,50m?!
ik was het ook al tegengekomen ja, maar dit is allemaal Trend altijd. En dat is sowieso al duurder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Winter preview! Zitten wat stukken tussen die aardig aan de prijs zijn,.
http://www.ilovefashionne(...)er-collectie-van-hm/
Ja I know, maartoch. Ook voor Trend zijn sommige dingen wel èrg duur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
ik was het ook al tegengekomen ja, maar dit is allemaal Trend altijd. En dat is sowieso al duurder.
Meh.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Wow, fuglyquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij valt ie net als bij het model, een.stukje boven de knie. Maar als jij twintig cm kleiner bent zal ie bij jouw wel op of over de knie vallen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef loezzzje het volgende:
Is dat jurkje heel lang ja? Ik ben namelijk 1.55m dus dan moet ik wel ff weten hoe lang hij hangt voordat ik hem bestel
Dan staat ie gelijk zo opoequote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij valt ie net als bij het model, een.stukje boven de knie. Maar als jij twintig cm kleiner bent zal ie bij jouw wel op of over de knie vallen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
juh, die doet het dus ook écht maar 1 keer, en die heb ik gebruikt op kleding van mn moederquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:49 schreef alors het volgende:
1304 voor 5 euro, en 9690 voor 25% op 1 artikel.
Whehe, lekker praktisch weerquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
Bikini's besteld, krijg ik de broekjes en topjes los van elkaar binnen (nu en in juni).
Ja dat past makkelijk!
die was volgens mij tot de 13e geldig. Bij mijn weten zijn er momenteel geen codes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:21 schreef Dwyn het volgende:
9800 heb ik laatst gebruikt voor 25% korting.
Ja, handig!quote:Op maandag 14 mei 2012 06:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik ben ook 173mwe kunnen elkaar op de hoogte gaan houden van de H&M jurkjes lengte
Ik vind T-Shirts van H&M altijd maar van die slappen dingen, zit altijd weinig model aan... De opdrukken zijn vaak wel erg mooi!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:34 schreef Miniem het volgende:
Bij nieuwe artikelen stond dit t-shirt.
Vind hem wel leuk, als ik de buurt ben even meepikken denk ik.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G72_0055_004R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[2490]&set=key[height],value[2912]&set=key[x],value[885]&set=key[y],value[311]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat had ik laatst ook jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:19 schreef Dwyn het volgende:
Levertijd onbekend, pakketbezorger is onderweg.
Lekker dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook jaMaar toen kwam ie alsnog twee dagen later.
Bij een normaal katoentje zou dan niet nodig moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:36 schreef loezzzje het volgende:
Soms heb ik een shirtje en dan zitten er na 1x wassen al gaatjes in. De eerste heb ik weggegooid maar nou gebeurde het weer bij een vestje en nou heb ik toch de klantenservice gebeld. Kreeg wel mooi een nieuw vestjeEn doe ik het voortaan maar in zo'n waszak.
Je kunt ze gewoon bellen en zeggen dat het nu al kapot is. Mits je het online hebt besteld, anders moet je naar de winkel terug. En in de winkel doen ze meestal moeilijker dan aan de telefoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bij een normaal katoentje zou dan niet nodig moeten zijn.
Maar als het helpt, dan moet ik het ook gaan proberen.
Wel blij te lezen dat anderen de ervaring ook hebben.
Dat moet ik ook maar gaan doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je kunt ze gewoon bellen en zeggen dat het nu al kapot is. Mits je het online hebt besteld, anders moet je naar de winkel terug. En in de winkel doen ze meestal moeilijker dan aan de telefoon.
Had ik ook met 1 jurkje. Mijn tieten hingen er bijna uit dus ik wilde een topje eronder doen maar aan de achterkant zat hij zo laag dat je de helft van dat topje zag. Zo lelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:49 schreef Dwyn het volgende:
Twee van de vier jurkjes blijven. Eentje was te kort, hingen aan de voorkant mijn tieten eruit en aan de achterkant mijn bh bandje. De andere had okselinkijk.
Ja precies! Dus een topje eronder kan ook niet. Jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Had ik ook met 1 jurkje. Mijn tieten hingen er bijna uit dus ik wilde een topje eronder doen maar aan de achterkant zat hij zo laag dat je de helft van dat topje zag. Zo lelijk
Nog 4 jurkjes onderweg. 1 ervan was al heel leuk maar was te klein dus heb ik geruild (36) dus nu maar hopen dat de 38 weer niet te groot is.
Ik durf geen advies te geven over je vraag van dat openstaande bedrag, maar je kunt áltijd een email sturen via de klantenservice.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:37 schreef cafpow het volgende:
Ik heb niet veel zin om nu gelijk naar het 0900 nummer te bellen, dus mischien dat iemand mij nu een beetje op weg kan helpen met hoe dit nou precies zit??
Ok, dan ga ik dat eerst proberenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf geen advies te geven over je vraag van dat openstaande bedrag, maar je kunt áltijd een email sturen via de klantenservice.(Klantenservice-contact-onderaan het contactformulier)
Ik bel ook nooit, doe alles via de mail (vragen over verkeerde zendingen, retouren, bedragen die niet kloppen, etc). En ze reageren daar vaak echt snel op!
Kijk ook even op mijn H&M wat daar open staat.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik dat eerst proberenWant het gaat heir over de bestellingen tot en met eind april en die zijn allemaal al betaald...
Dat het langer gaat durenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef loezzzje het volgende:
Wat betekent het als er staat; niet verzonden, verwachte bezorgingsdag aangepast
Nice!! Ik heb een bikini besteld, het broekje wordt deze week geleverd en het topje over 3 weken oidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef eenleukenaam het volgende:
Wauw oke, snelste bestelling ooit. de 22e (3 dagen geleden) besteld, meteen in behandeling, lag vandaag al in de brievenbus (het was een klein pakketje). 3 dagen!!!!! Ik heb wel eens 3 maanden moeten wachten! Wauw.
in Groningen vast nog wel, die collectie raken ze aan de straatstenen niet kwijtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:55 schreef Eva4Evah het volgende:
Lieve mensen, ik ben op zoek naar dit vest. Mijn huisgenoot heeft hem vandaag gekocht en het is echt een chill ding. Het is van fashion against aids. Ik kan hem niet vinden op de H&M website, iemand wel? En weet iemand waar die collectie allemaal in de winkel ligt, weet iemand het van Leiden misschien? Mijn huisgenoot had hem uit Den Haag.
[ afbeelding ]
Haha ja, vind het meeste ook lelijk, maar dit jasje is best wel leuk in het echtquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:12 schreef loezzzje het volgende:
Omdat het ook lelijke dingen zijnIn Amsterdam hingen ook nog rekken vol
Dat is ook een optie ja hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:50 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha ja, vind het meeste ook lelijk, maar dit jasje is best wel leuk in het echtook al ziet het er misschien niet zo uit. Het is echt een chill ding. Maar ik weet niet of ik hem nog ga kopen, heb de laatste tijd al veel geshopt... ik leen m wel van mn huisgenoot hehe
Die vind ik ook wel tof (en het badpak ook wel, maar de kleur is te licht) maar ik zou er niet mee rondlopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:49 schreef Eva4Evah het volgende:
Hebben jullie de nieuwe collectie H&M for water al gezien? Zitten weer wat bizarre dingen tussen
Deze is wel leuk, alleen zou mij niet staan
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G83%2099689%2009090%2090%203211%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |