abonnement Unibet Coolblue
pi_111696560
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:19 schreef Dwyn het volgende:
Levertijd onbekend, pakketbezorger is onderweg. :')
Dat had ik laatst ook ja :') Maar toen kwam ie alsnog twee dagen later.
Tap tap tap
pi_111696815
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat had ik laatst ook ja :') Maar toen kwam ie alsnog twee dagen later.
Lekker dan. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_111696835
Hebben jullie ook het idee dat de kwaliteit van de kleding achteruit is gegaan?
Tenminste, ik heb shirts in de kast die na jaren nog in prima staat zijn. Maar de huidige shirtjes vallen hier zo uit elkaar. Overal draadjes.

En waarom zitten overal 4 labels in? Het kriebelt als een gek. Ik blijf ze eruit knippen ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_111696878
Soms heb ik een shirtje en dan zitten er na 1x wassen al gaatjes in. De eerste heb ik weggegooid maar nou gebeurde het weer bij een vestje en nou heb ik toch de klantenservice gebeld. Kreeg wel mooi een nieuw vestje O+ En doe ik het voortaan maar in zo'n waszak.
pi_111696939
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:36 schreef loezzzje het volgende:
Soms heb ik een shirtje en dan zitten er na 1x wassen al gaatjes in. De eerste heb ik weggegooid maar nou gebeurde het weer bij een vestje en nou heb ik toch de klantenservice gebeld. Kreeg wel mooi een nieuw vestje O+ En doe ik het voortaan maar in zo'n waszak.
Bij een normaal katoentje zou dan niet nodig moeten zijn.
Maar als het helpt, dan moet ik het ook gaan proberen.

Wel blij te lezen dat anderen de ervaring ook hebben.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_111697182
Vorig jaar ook twee shirtjes gehad die na twee keer wassen enorm uitlubberden en gaatjes kregen (en er kwamen rare vlekken in?). Beetje jammer, want ze waren supertof ;(
Tap tap tap
pi_111697478
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:39 schreef Natalie het volgende:

[..]

Bij een normaal katoentje zou dan niet nodig moeten zijn.
Maar als het helpt, dan moet ik het ook gaan proberen.

Wel blij te lezen dat anderen de ervaring ook hebben.
Je kunt ze gewoon bellen en zeggen dat het nu al kapot is. Mits je het online hebt besteld, anders moet je naar de winkel terug. En in de winkel doen ze meestal moeilijker dan aan de telefoon.
pi_111697638
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:02 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Je kunt ze gewoon bellen en zeggen dat het nu al kapot is. Mits je het online hebt besteld, anders moet je naar de winkel terug. En in de winkel doen ze meestal moeilijker dan aan de telefoon.
Dat moet ik ook maar gaan doen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_111699666
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Lekker dan. :')
Pakketje is binnen *O*
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_111700095


Ik heb echt vreselijk gezondigd.... Maar het is bijna zomer dus ik moet wel nieuwe kleding :*

Veel nieuwe zomerdingetjes en 2 truien uit de sale voor vriendlief. Geen idee welke leuker staat dus heb het maar allebei in m'n winkelmandje gegooid
pi_111701946
Die hemdjes en korte broekjes zijn leuk, denk binnenkort ook weer wat bestellen:o
pi_111708748
Twee van de vier jurkjes blijven. Eentje was te kort, hingen aan de voorkant mijn tieten eruit en aan de achterkant mijn bh bandje. De andere had okselinkijk. :')

De andere twee zijn hartstikke leuk *O*

Nog eentje in de backorder voor juli :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_111709067
In de winkel hing zo'n turquoise blazer, maar staat niet (meer) op de site. ;(
pi_111709093
Bestelling verzonden, terwijl er stond dat het pas in juli verzonden zou worden. *O*
pi_111709169
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:49 schreef Dwyn het volgende:
Twee van de vier jurkjes blijven. Eentje was te kort, hingen aan de voorkant mijn tieten eruit en aan de achterkant mijn bh bandje. De andere had okselinkijk. :')
Had ik ook met 1 jurkje. Mijn tieten hingen er bijna uit dus ik wilde een topje eronder doen maar aan de achterkant zat hij zo laag dat je de helft van dat topje zag. Zo lelijk :')

Nog 4 jurkjes onderweg. 1 ervan was al heel leuk maar was te klein dus heb ik geruild (36 :')) dus nu maar hopen dat de 38 weer niet te groot is.
pi_111709231
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:59 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Had ik ook met 1 jurkje. Mijn tieten hingen er bijna uit dus ik wilde een topje eronder doen maar aan de achterkant zat hij zo laag dat je de helft van dat topje zag. Zo lelijk :')

Nog 4 jurkjes onderweg. 1 ervan was al heel leuk maar was te klein dus heb ik geruild (36 :')) dus nu maar hopen dat de 38 weer niet te groot is.
Ja precies! Dus een topje eronder kan ook niet. Jammer maar helaas.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zaterdag 19 mei 2012 @ 09:22:33 #67
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_111733394
Pfff.. af en toe heb ik zo de balen van die H&M site. Wil al een tijdje deze bikini (http://www.hm.com/nl/product/98278?article=98278-D) met deze bikinitanga (http://www.hm.com/nl/product/98287?article=98287-D) en nu staat er bij beide beschikbaar.

Maar als ik het in m'n shoppingbag gooi en naar de kassa ga is de tanga ineens niet meer beschikbaar. En als je dan weer naar het artikel gaat staat daar nog steeds beschikbaar. Waarom hebben ze niet gewoon een systeem dat de beschikbaarheid automatisch meteen aangepast wordt?
pi_111733695
*O* bestelling is binnen!

Mouwloze tops, biknini's en opbergmandjes O+ als er iets bij zit dat een aanrader is post ik het wel ;)

De opbergmandjes zijn geniaal (die juten) O+

Verder zijn alle mouwloze tops zo'n beetje knielengte :D en wijde oksels ;(
Bandeau bikini's heten minimizers en mini tanga's.. tsja mini!

Deze zit wel echt heerlijk (shortje):


Hoop dat deze goed zit:



En ik er nog een keer een broekje bij kan scoren :D
*O* gelukt!

[ Bericht 10% gewijzigd door Ml-etje op 19-05-2012 10:48:17 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111775291
hai..kan iemand mij mischien helpen, want ik snap nu even niks meer van onderstaande.

ik heb een vraagje, ik heb al lange tijd per ongeluk 2 klantnummers. Waarvan ik 1 weinig gebruik.
Toevallig heb ik degene die ik weinig gebruik afgelopen week weer gebruikt. En nu heb ik 2 brieven behorend bij dat klantnummer ontvangen.
Bij dit klantnummer gebruik ik maandfacturen, maar alle bestellingen heb ik met acceptogiro gedaan. En ook alles is volgens mij betaald..

maar nu in de 2e brief staat dat ik mijn saldo op 30.04-2012 een bedrag van 35.55 betaalt. En dat mijn verzocht word dat bedrag te betalen. maar ik snap niet waar dat bedrag vandaag komt..aangezien alles al via internetbankieren(met acceptogiro kenmerk) is betaald.

Nu snap ik niet meer hoe dit zit, en wat ik ermee moet doen..mischien kan iemand mij op weg helpen?

Ik heb niet veel zin om nu gelijk naar het 0900 nummer te bellen, dus mischien dat iemand mij nu een beetje op weg kan helpen met hoe dit nou precies zit??
pi_111775353
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:37 schreef cafpow het volgende:

Ik heb niet veel zin om nu gelijk naar het 0900 nummer te bellen, dus mischien dat iemand mij nu een beetje op weg kan helpen met hoe dit nou precies zit??
Ik durf geen advies te geven over je vraag van dat openstaande bedrag, maar je kunt áltijd een email sturen via de klantenservice. :) (Klantenservice-contact-onderaan het contactformulier)
Ik bel ook nooit, doe alles via de mail (vragen over verkeerde zendingen, retouren, bedragen die niet kloppen, etc). En ze reageren daar vaak echt snel op! ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111775476
quote:
3s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik durf geen advies te geven over je vraag van dat openstaande bedrag, maar je kunt áltijd een email sturen via de klantenservice. :) (Klantenservice-contact-onderaan het contactformulier)
Ik bel ook nooit, doe alles via de mail (vragen over verkeerde zendingen, retouren, bedragen die niet kloppen, etc). En ze reageren daar vaak echt snel op! ^O^
Ok, dan ga ik dat eerst proberen :) Want het gaat heir over de bestellingen tot en met eind april en die zijn allemaal al betaald...
pi_111775594
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:44 schreef cafpow het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik dat eerst proberen :) Want het gaat heir over de bestellingen tot en met eind april en die zijn allemaal al betaald...
Kijk ook even op mijn H&M wat daar open staat.
Die maandfacturen lopen nogal achter.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111775777
In mijn H&m staat ook dat bedrag van 35.55 als openstaand, terwijl dat niet kan omdat ik alle bestellingen heb betaald, met aftrek van alles wat is teruggestuurd.

Verder staat daar dus ook de laatste bestellingen van nu eind mij bij opgeteld..wat uitkomt op een totaal van 76.65¤.

Maar heb even een mail gestuurd naar de winkel. En ga zo alle betalingen opzoeken in mijn internet bankieren om dat in ieder geval bij de hand te hebben, want dit kan niet kloppen!
pi_111865299
Wat betekent het als er staat; niet verzonden, verwachte bezorgingsdag aangepast :?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:29:40 #75
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_111865729
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef loezzzje het volgende:
Wat betekent het als er staat; niet verzonden, verwachte bezorgingsdag aangepast :?
Dat het langer gaat duren ;(
O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')