Typfout hersteltquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Stark, Arryn, Tully, Grejoy, Lannister, Baratheon, Tyrell, Martell, Targaryen.
Margaery en Loras Tyrell dus
en van martell kennen we alleen nog referenties:
Het gesprek tussen Pycelle en Tyrion bijvoorbeeld:
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Ja die droom was wel leuk bedacht. Had er eerst eigenlijk niet eens wat achter gezocht.
Same here, voelde me een beetje domquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook nietPas op dezelfde aflevering nét een stukje ervoor
Ja, ik dacht ook wel dat het iets betekende toen ik het voor het eerst zag, maar wat precies wist ik ook niet...quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Same here, voelde me een beetje dom
"oooohh, ik weet wat er ga.. Oh het gebeurt nu"
Volgens mij was het altijd het plan haar te sturen waar ze nu naartoe gaat, voor haar veiligheid.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is? Want als het een andere was geweest die het doorgeluld had, zat ze nu dan bij Greyjoy of Arryn?
Nee ze moet met een één of andere prins in Dorne trouwenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is? Want als het een andere was geweest die het doorgeluld had, zat ze nu dan bij Greyjoy of Arryn?
Lijkt me niet. Hij gebruikte het vooral om te kijken wie de mol was. Dat Myrcella daarna echt erheen is gegaan lijkt me gewoon een logisch vervolg. Als ze anders naar bijv. Greyjoy was gestuurd had Tyrion er wel een stokje voor gestoken denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Voor haar veiligheid en om een soort van vrede tussen de Martells en de Lannisters te vormen, aangezien de Martells de Lannisters haten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Neuh, het is ook wel om haar veilig te houden, ver weg van de oorlog in het noorden (alles is noord vanuit dorne gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Nee, Myrcella is ook weggestuurd om te trouwen met iemand uit Dorne en daar dus ook vriendschappelijke relaties mee op te bouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is?
Ja heb het gisteren pas gekeken vanwege alle kutrips de afgelopen dagenquote:
Ik wel eigenlijk, vond het toen al vrij duidelijk waar het over ging.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Ja die droom was wel leuk bedacht. Had er eerst eigenlijk niet eens wat achter gezocht.
Ik vond het een mooie beeldsprekende droom.....quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook wel dat het iets betekende toen ik het voor het eerst zag, maar wat precies wist ik ook niet...
Ja was vrij duidelijk en ik snap niet waarom Osha toen niet alarm sloeg of Brandon iig probeerde te waarschuwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:50 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk, vond het toen al vrij duidelijk waar het over ging.
Niet alleen dat, ook om de loyaliteit van de Martells van Dorne te verzekerenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Volgens mij was het altijd het plan haar te sturen waar ze nu naartoe gaat, voor haar veiligheid.
Ik dacht het meteen al vooral omdat Theon het plan had om Winterfel aan te vallen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Volgens mij werd die droom en het plan van het overvallen van Winterfell ook vlak achterelkaar uitgezonden toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik dacht het meteen al vooral omdat Theon het plan had om Winterfel aan te vallen.
Klopt hij zet hem ook erg goed neerquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:57 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind Theon echt heel goed gespeeld, hij is de sukkel der sukkels, maar hij probeert toch de bink te zijn, zelfs als hij er zelf niet helemaal in gelooft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:IMHO, this is a bogus message that Tywin planted specifically to discover if his new cupbearer is a Northern spy. Silverhill isn’t anywhere near the coast.
Arya herself is worried that Tywin will discover her true identity, but he’s been playing a different game all along:
a) The reason it was Amory Lorch – a member of Tywin’s inner circle – who took Yoren’s prisoners is that the Gold Cloaks asked Tywin for assistance in the hunt for Gendry, Robert’s only remaining bastard child. Evidently, Tywin agreed to take care of it because there were no Gold Cloaks in Amory’s party. He would have reported the capture of the NW prisoners to Tywin, who rushed to shut down the Tickler’s little horror show before Gendry is killed. Tywin knew full well that a bastard has no claim on the throne anyhow, so he decided to put a stop to this particular madness of Joffrey’s.
Ever pragmatic, Tywin also didn’t want to waste manpower in the middle of a war. A smith is a valuable resource. It’s unclear if Tywin realized that he was in fact Gendry the black-haired armorer’s apprentice, chances are he suspected as much.
b) Surveying the prisoner pen, Tywin saw a young girl in boy’s clothing. Very unusual! When he asked her why she was in disguise, she answered that it was safer to travel that way. Her Northern accent immediately revealed to Tywin that she wasn’t from a village near Harrenhal. Also, the Night’s Watch doesn’t take girls, so why was she traveling with Yoren? Why was she traveling at all? Tywin smelled a rat and made her his cupbearer, determined to get to the bottom of this mystery.
c) At he first meeting of his war council, he quickly exposed her as a liar when he asked about where she was really from. He also asked her what Northerners were now saying about Robb, to assess where her loyalties lay. The “Young Wolf” moniker and the tall tales about his invincibility are relatively new, so where did she hear about them? Also, she dismissed them, saying that “anyone can be killed” directly to Tywin’s face. Ok, so she’s fiercely loyal to the North. This Lannister keeps his friends close and his pint-sized enemies closer.
d) Tywin now decided to find out if she was, in fact, a spy. Using an intelligent child for such work wasn’t unusual: he was Hand of the King for 20 years before Robert’s rebellion and knew of Varys’ little birds. Indeed, if his new cupbearer was spying, it might not even be for Robb. After all, Tyrion said Tywin hadn’t sent any ravens to KL in weeks.
e) The first step was finding out if the cupbearer could read, so Tywin and Amory concocted a ruse about the latter inadvertently sending messages to the enemy because he couldn’t read or write. Seriously, would Tywin really permit an illiterate person who wasn’t a Lannister to be part of his war council?
f) Next, Tywin planted the above bogus message on the table. Quizzing Arya who taught her to read, she answered that it was her father, a stonemason who was killed for his “loyalty”. How many Northern girls living in KL had lost their fathers for their loyalty? At this point, if not sooner, Tywin must have realized that she might in fact be Arya Stark. If so, his idiot grandson Joffrey had failed to keep her locked up.
g) Next, he demonstratively set down with his back to the table and allowed the girl to change the subject. Would Tywin have left a message of genuine military value on the table for her to take a peek at and take when he asks her to go fetch something? Of course not!
h) It was also no coincidence that the person who intercepted her was Amory. He was able to read the message quick smart! Not so smart, however, was his failure to seize the girl.
j) Amory still held the message in his hand when he died, so Tywin now has proof positive that his cupbearer is indeed a military spy, probably for Robb Stark. Moreover, she or someone working with her assassinated Amory. Killing him didn’t protect Arya, it exposed her.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:38 schreef Zeroku het volgende:
Zei er iemand wallpapers?Zei iemand Jagen UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behalve dat hij helemaal niet wist dat de NW gevangenen tussen die dorpelingen zaten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Nagil het volgende:
Disclaimer, onderstaande theorie is geen spoiler, maar speculatie van een niet-boekenlezer op WinterIsComing:
[..]
Vond ik ook; hij ziet er flink volwassener uit dan voorheen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef megamandy het volgende:
Robb vind ik dit seizoen ook echt groter/volwassener lijken tegenover seizoen 1. Wat ook wel met zijn transformatie in het verhaal past, maar hij lijkt ook serieus breder en indrukwekkender.
Hoewel waarschijnlijk ook veel te danken is aan het harnas (had hij dat in seizoen 1 ook al constant aan of is dat nu alleen tijdens de oorlog?)
Robb en Jon zijn ook ongeveer 10 jaar te oud voor hun rol.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt hij zet hem ook erg goed neerje krijgt nu al medelijden met die knul
Ach hij wordt tenminste niet uitgescholden op straat zoals de acteur die Joffrey speelt\
Ik heb alleen nog steeds moeite met margeryals ik haar zie krijg ik het gevoel dat ze gewoon 15 jaar te oud is voor de rol
De regisseurs, acteurs & schrijver benadrukken ook heel vaak dat het een superaardige jongen isquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Frag_adder het volgende:
Ach hij wordt tenminste niet uitgescholden op straat zoals de acteur die Joffrey speelt![]()
Watquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Frag_adder het volgende:
Ach hij wordt tenminste niet uitgescholden op straat zoals de acteur die Joffrey speelt![]()
Ach dat is het risico van het vak Joost Buitenweg werd ten tijden van zijn rol als Rien Hogendoorn ook veelvuldig in de supermarkt uitgescholden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
WatDat gaat toch wel erg ver. Hoe graag ik dat personage in de serie ook het liefst zonder hoofd op zijn nek zou zien
Zit in de familie denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef knep het volgende:
Zo aflevering S02E06 gekeken en topics teruggelezen, wat een ellende zeg![]()
.
Begin me wel steeds meer te ergeren aan dat draken-wicht, wat een vervelend mens.
"With fire and blood!"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef Cornelis83 het volgende:
In een grote brand lopen en dat overleven geeft je ook wel een enorme egoboost natuurlijk
Vond dat stukje ook wel grappig met die shipsowner:
"With blood and fire (weet niet of dit stukje juist is) I take what is mine!"
"yes darling, but not with my ships."
Volgens mij is het ook een middel van macht over Cersei. Tyrion heeft nu haar dochter, weliswaar in Dorne.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Volgens mij was het altijd het plan haar te sturen waar ze nu naartoe gaat, voor haar veiligheid.
Dat lijkt me ook niet nee, maar dat is het enige wat Daenerys bezit op het moment dus ze is sowieso flink de lul.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef arucard het volgende:
Wat hebben die anderen eigenlijk aan die draken, het is toch niet dat ze zomaar iedereens bevelen op gaan volgen lijkt me?
Denk niet dat als je de Moeder der Draken bent, je draken je zomaar in de steek laten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef arucard het volgende:
Wat hebben die anderen eigenlijk aan die draken, het is toch niet dat ze zomaar iedereens bevelen op gaan volgen lijkt me?
Ook vanwege Joffrey. Je moet er toch niet aan denken dat Cersei van Myrcella ook zo'n monster maakt? Myrcella kan maar beter ergens anders worden opgevoed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een middel van macht over Cersei. Tyrion heeft nu haar dochter, weliswaar in Dorne.
Tuurlijk niet; Tyrion heeft Mycella helemaal niet, zij is nu gewoon in de macht van de Martel's. Wat hij in ruil daarvoor heeft is een losse alliantie met Dorne. De positie van Mycella is niet veel anders dan die van Sansa in King's Landing. Met dien verstande dat Sansa alleen maar de verloofde van Joffrey is en niet zijn vrouw.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een middel van macht over Cersei. Tyrion heeft nu haar dochter, weliswaar in Dorne.
Ik snap dit hele stuk niet, heb ik iets gemist? Mycella is de dochter van Cersei toch? En wie of wat zijn de Martel's?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet; Tyrion heeft Mycella helemaal niet, zij is nu gewoon in de macht van de Martel's. Wat hij in ruil daarvoor heeft is een losse alliantie met Dorne. De positie van Mycella is niet veel anders dan die van Sansa in King's Landing. Met dien verstande dat Sansa alleen maar de verloofde van Joffrey is en niet zijn vrouw.
Alleen met woorden, geen beelden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ik snap dit hele stuk niet, heb ik iets gemist? Mycella is de dochter van Cersei toch? En wie of wat zijn de Martel's?Dit komt allemaal amper in de serie voor of wel?
Dat is inderdaad alleen tussen neus en lippen door gezegd tot nu toe. House Martell is gevestigd in Dorne, waar Myrcella nu naartoe is. Plan is om haar met een van de Martells (eentje van ong haar leeftijd) te laten trouwen als ze oud genoeg zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ik snap dit hele stuk niet, heb ik iets gemist? Mycella is de dochter van Cersei toch? En wie of wat zijn de Martel's?Dit komt allemaal amper in de serie voor of wel?
Dorne/House Martell speelt nog niet echt een rol van betekenis net zoals eigenlijk de Greyjoy's in seizoen 1 geen echte rol speelden maar nu prominent aanwezig zijn in seizoen 2 kunnen we waarschijnlijk hetzelfde van de Martell's verwachten in toekomstige seizoenen. Dat hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
en dan zegt de khaleesi dat haar dromen uitkomen. Volgens mij gaan die 2 ooit nog weleens baby's makenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Is uit een film. The Brothers Grimm?quote:
Actrice die je daar ziet is Lena Headey, ook wel Cersei.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh die heb ik nooit gezien maar ik mis de link nu even
Oow, ik snapte al niet waarom dat plaatje hier stond.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Actrice die je daar ziet is Lena Headey, ook wel Cersei.
Plaatje doet het niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef Young_David het volgende:
Verbaas me best wel over het feit dat deze vrouw:
[ afbeelding ]
Brienne speelt. Wat een beetje meer of minder make-up al niet doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelt ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ziet er in het normale leven zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelt ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ziet er in het normale leven zo uit:Ja, trauma opgelopen hier zeg. Ik wilde Tonks helemaal niet naakt zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, trauma opgelopen hier zeg. Ik wilde Tonks helemaal niet naakt zien...![]()
Vroeg me in de boeken altijd af of zodra Tonks haar haar veranderd het daar beneden mee kleurt![]()
![]()
I just love her suit of armor!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow wow. Dat is wel een verschil.
[ afbeelding ]![]()
Goede upwrite voor Ms Van Houten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:37 schreef Jester65 het volgende:
Interview met Carice van Houten: http://latimesblogs.latim(...)s-red-priestess.html![]()
Dat vond ik inderdaad ook ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar sowieso dom dat ze die draken niet altijd bij zich heeft
Beetje die draakjes in je kamer achterlaten. Nou is het misschien ook wel lastig om met die draken op je schouder rond te lopen door de stad....non est vivere sed valere vita est ..![]()
CGI is expensive you know!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook ja.
Beetje die draakjes in je kamer achterlaten. Nou is het misschien ook wel lastig om met die draken op je schouder rond te lopen door de stad..![]()
![]()
Denk eerder dat degenen die de drie draakjes gejat hebben flink de lul zijn, het zijn immers geen domme leguanen en daar zullen ze volgens mij snel genoeg achter komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nee, maar dat is het enige wat Daenerys bezit op het moment dus ze is sowieso flink de lul.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
De draakjes gaan de echte draak in zichzelf ontdekkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:14 schreef skudkind het volgende:
[..]
Denk eerder dat degenen die de drie draakjes gejat hebben flink de lul zijn, het zijn immers geen domme leguanen en daar zullen ze volgens mij snel genoeg achter komen.
吴 曼 迪![]()
Handig toch van die aanstekers, eventjes knijpen en je hebt vuurquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:14 schreef skudkind het volgende:
[..]
Denk eerder dat degenen die de drie draakjes gejat hebben flink de lul zijn, het zijn immers geen domme leguanen en daar zullen ze volgens mij snel genoeg achter komen.![]()
![]()
Sorry, ik had misschien ff wat info erbij moeten zetten, ipv het plaatje te dumpenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow, ik snapte al niet waarom dat plaatje hier stond.
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
![]()
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
daenerys zal niet veel anders kunnen dan trouwen met die dikke nu der draken weg zijn.. anders belant ze in de gootPSN: Duuc-nl![]()
13 mei 2012 Game of Thrones S02E07 - A Man Without Honorquote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
je weet dat er tijdverschil is tussen de vs en nederland?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
13 mei 2012 Game of Thrones S02E07 - A Man Without Honor![]()
niet waar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
je weet dat er tijdverschil is tussen de vs en nederland?Voor vrienden is het kortweg Wauw![]()
Damn, deze episode vond ik tot nu wel de beste, er komt eindelijk actie in.Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.![]()
Joffrey![]()
Douchebag statusLife is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Ik zit 'm gewoon wéér te kijken. HBO herhaalt het de hele week nog een paar keer.![]()
Dit gaat echt nooit vervelen.![]()
-nvm-'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Ik heb het boek gelezen en de serie bekeken, ik verklap niks omdat spoiler maar Joffrey is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb het boek gelezen en de serie bekeken, ik verklap niks omdat spoiler maar Joffrey is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha. Das grappig want jij bent zo'n boeklezer en dan doe je net alsof je ons gaat gaat spoileren over dat Joffrey dood gaat!Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Een spoilerrel komt denk ik niet want die spoilerhuillies zijn gestopt met dit topic te volgen.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Als ze het boek aanhouden wel ja.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
"You see, mother, but you do not observe."quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
Ik zou me gewoon haast ziek melden
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik vraag me af of de draakjes de khaleesi ontbij op bed hebben gebracht vanochtend.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home![]()
Scrambled dragon eggs..quote:Op zondag 13 mei 2012 17:43 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vraag me af of de draakjes de khaleesi ontbij op bed hebben gebracht vanochtend.![]()
Nog even wachten mensen, bijna nieuwe ep!
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
quote:NO FAIR
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Morgen tot 6 uur niet thuis. Kutzooi.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ik kom pas half 6 thuis... kan hem gelukkig op school al wel downloadenquote:Daarna via mijn laptop op tv kijken! awesome.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ik moet 8 uur naar het werk. Ik ben oprecht aan het twijfelen gewoon al om 6 uur op te staan, de pc aanslingeren, en zorgen dat ik 10 over 7 klaar zit om de eerst de aflevering te kijken.
Junk
Laffe huichelaar![]()
Tering jullie zijn wel verslaafd zeg. Ik vind het ook echt een top serie, maar ik kijk het pas als ik zin heb.![]()
![]()
![]()
Ik kijk het wel altijd netjes maandag. Maar sowieso pas s'avonds laat ergens. Shit kijken terwijl het licht is buiten vind ik niet chill
Conscience do cost.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:45 schreef ems. het volgende:
Ik kijk het wel altijd netjes maandag. Maar sowieso pas s'avonds laat ergens. Shit kijken terwijl het licht is buiten vind ik niet chill
Ja dat wil iedereen hier hoor, kijken als ze zin hebbenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef FerryNL het volgende:
Tering jullie zijn wel verslaafd zeg. Ik vind het ook echt een top serie, maar ik kijk het pas als ik zin heb.![]()
. Die zin is gewoon meteen eigenlijk zondagnacht al
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik wacht gewoon tot morgenavond half 9, lekker op TV met echte ondertitels.
Ik ben zo blij dat we hier HBO hebben.![]()
![]()
Dat dusquote:Op zondag 13 mei 2012 22:58 schreef Gwywen het volgende:
Ik ben zo blij dat we hier HBO hebben.![]()
![]()
Remote Desktop via mobiel om op school de zooi thuis aan het downloaden te zetten![]()
HMDI kabel naar mn full HD schermpje![]()
Twijfel nog aan de popcorn uit de magnetron![]()
Telefoon uit, koptelefoon op, brakpak aan , al brand het huis af niemand pakt mijn moment GoT af![]()
![]()
Wrijf het maar in...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:58 schreef Gwywen het volgende:
Ik ben zo blij dat we hier HBO hebben.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Haha heeft iemand hier de reclame voor HBO go op HBO al gezien? Episch![]()
Ze gebruiken de slap van Cersei bij Joffrey, Joffrey zegt dan iets van Don't do that ever again!
zwart beeld - "Weet je dat zeker?"
En dan een stuk of tien keer die slap achter elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
zwart beeld - HBO go, play, pause, rewind ....
En dan weer Joffrey die alleen maar Never zegt.
Ohja ik kan niet uitleggen, merken jullie het?Maar ik vond het echt super grappig, eens kijken of er een filmpje van online staat
吴 曼 迪![]()
Ik begrijp het uitstekend, ik weet niet of de andere zolderautistjes het ook begrijpen maar dan hebben ze maar pech.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kijken
Dat einde, dat kan toch niet zo zijn!!
[ Bericht 19% gewijzigd door Catkiller op 14-05-2012 06:08:58 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Nee denk het nietquote:Op maandag 14 mei 2012 05:25 schreef Catkiller het volgende:
Kijken
Dat einde, dat kan toch niet zo zijn!!![]()
Dit dacht ik stiekem toch ook wel een beetjequote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef FerryNL het volgende:
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
He, weer een half dagje wegblijven hierjammer, de verveling op stage wordt altijd goed verdreven door dit topic hahaha
Voor mij is het misschien wel goed dat ik weg moet blijven, er moet nog een hoop werk gebeuren hier op school. Dus ook namens mij, tot vanavond![]()
![]()
Inderdaad. Heb nog een maandje HBO gratis via Ziggo, dus kijk de aflevering vanavond 20.30 met ondertitels. Hoop wel dat Carice er weer in zit.![]()
![]()
Tuurlijk niet dat zijn die twee orphans, jack en billy, tenminste dat was wat ik meteen dacht.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Dat waren toch gvd niet Bran en Rickon?!?'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Wie waren het dan wel? Totaal onbekenden maken geen indruk...'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Ze willen ze laten denken dat het bran en rickon zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:06 schreef N-E-R-D het volgende:
Tuurlijk niet dat zijn die twee orphans, jack en billy, tenminste dat was wat ik meteen dacht.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
Ik ken geen Jack en Billy, waar moet ik die gezien hebben? Heb ze totaal gemist dan.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Beter opletten dan. Die 2 orphans waar bran en rickon het in het begin over hebben bij die boerderij. Tenminste dat was het eerste wat ik dacht, zeker weten doe ik het niet maar lijkt me wel logisch.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
Hmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is natuurlijk een Wiki.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
- laat maar, ik blijf lekker weg tot ik hem gezien heb
Haha slim maar ik las je post nog. Ik kan niet spoileren want ik heb de boeken niet gelezen, dit is gewoon wat ik denkquote:Op maandag 14 mei 2012 11:50 schreef Wihakayda het volgende:
- laat maar, ik blijf lekker weg tot ik hem gezien heb![]()
![]()
Bran en Rickon zijn volgens mij niet dood. Theon heeft denk ik die 2 orphans, die Rickon in het begin noemt bij die boerderij, geroosterd en laat iedereeen denken dat het Bran en Rickon zijn. En dat doet hij goed blijkbaar
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
Wie het antwoord wil:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Mooi aflevering weer! Het verhaal begint ook eindelijk lekker op gang te komen! Jammer dat het seizoen maar zo weinig afleveringen heeft!Hadden er van mij best meer mogen zijn. Zo 15 ofsow! Maar ja, het is niet anders!
Die ene van Qarth die zichzelf kan verdubbelen! Dat was nog eens een epic actie!
![]()
Ik heb de boeken dan weer wel gelezen, dus ik houd me verder lekker uit de discussie!![]()
Geloof nooit dat het Bran is.
Dan hadden Hodor en die Wildling er ook wel naast gehangen.
Voor de rest puike aflevering. En die rooie wildling
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Snap alleen niet waarom nou alle mannen van die rijkste 'Qarth 13' dood moesten als hij en die warlock samenwerken.
Of waren die van Dany, dat heb ik dan fout gezienWaarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Die Thirteen of Qarth waren de machtigste mannen van de stad. Als je die allemaal uitschakelt behalve jijzelf, wat maakt dat jezelf dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:02 schreef Baszh het volgende:
Snap alleen niet waarom nou alle mannen van die rijkste 'Qarth 13' dood moesten als hij en die warlock samenwerken.
Of waren die van Dany, dat heb ik dan fout gezien![]()
Prachtig muziek bij de eindscene. Heftige aflevering alweer.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Vond hem niet zo sterk spelen dit keer, al had hij wel een leuk script...quote:Op maandag 14 mei 2012 13:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Jaime Lady Stark aan het opfokken isLijkt me wel, de eikelquote:Op maandag 14 mei 2012 13:32 schreef Mascio het volgende:
Maar wist die neger al die tijd al dat de draken door die Warlock waren gejat?
Wel apart hoe die Cersei de ene aflevering wordt neergezet als een superkoele bitch naar iedereen, en de andere aflevering is ze weer het gevoelige zusje...![]()
Ben benieuwd of bad-ass Qhorin hem komt reddenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:38 schreef Boomeister het volgende:
lol'd @ jon snow, Sta je daar dan in de middle of nowhere omringd door wildlings >_>![]()
![]()
was verwarrende opmerking, ik bedoel 'de manschappen van' die negerquote:Op maandag 14 mei 2012 13:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die Thirteen of Qarth waren de machtigste mannen van de stad. Als je die allemaal uitschakelt behalve jijzelf, wat maakt dat jezelf dan?
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Even kieke
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mja er zitten wel meer inconsistenties in de serie. Ze wijken in sommige delen ook sterk af van het boek, dus is niet altijd te voorkomen...quote:Op maandag 14 mei 2012 13:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
was verwarrende opmerking, ik bedoel 'de manschappen van' die neger
[ afbeelding ]
Vermoed dat je het moet interpreteren als het rekken van de geloofwaardigheid van die rijke negert. Weet niet precies wat hun idee erachter was, neem aan dat we dat de volgende aflevering wel weer te zien krijgen...![]()
Toffe aflevering. Ik had wel een soort kippenvel op het eind. Arme maester Luwin. En die scene tussen Arya en Tywin
. Ik vind daar een sterke spanning in zitten
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jamie![]()
"You've become a real she-wolf in your later years. There's not much fish left in you."
OMG, thx![]()
![]()
![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door Waaghals op 14-05-2012 14:14:19 ]Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Een mooie zin die met name de boeklezers extra aanspreekt....mooi detail!!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:02 schreef Asskimo het volgende:
Jamie![]()
"You've become a real she-wolf in your later years. There's not much fish left in you."
OMG, thx![]()
![]()
![]()
Zat me eigenlijk af te vragen, hoeveel seizoenen kunnen er nog bij komen voordat ze het gehele boek hebben verfilmd?
Iemand die de boeken gelezen heeft die weet in welk tempo het gaat?![]()
Boekenserie is nog niet af, dus kan het je niet met zekerheid zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:30 schreef TwenteFC het volgende:
Zat me eigenlijk af te vragen, hoeveel seizoenen kunnen er nog bij komen voordat ze het gehele boek hebben verfilmd?
Iemand die de boeken gelezen heeft die weet in welk tempo het gaat?
Qua verhaal wat er nu is geschreven kan er nog wel een seizoen of 2/3 bij komen.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Boekenserie is nog niet af, dus kan het je niet met zekerheid zeggen
Qua verhaal wat er nu is geschreven kan er nog wel een seizoen of 2/3 bij komen.Da's mooi om te horen
![]()
In de Britse pockets ja, ook in de serie?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Mascio het volgende:
Nog wel meer seizoenen hoor. Boek 3 wordt bijvoorbeeld in tweeën gesplitst.![]()
Ja, teveel info voor 1 seizoenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In de Britse pockets ja, ook in de serie?Volgens mij gaat dit seizoen ook niet eindigen waar boek 2 eindigt, maar ergens net op 3/4e van het boek.
Chronologische volgorde van de boeken zijn trouwens erg verwarrend, dus het blijft lastig om dit soort vragen goed te beantwoorden.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
Jep.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In de Britse pockets ja, ook in de serie?![]()
Mja moet ook nog wel erg veel gebeuren in 3 afleveringen om het 2e boek af te maken idd...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ja, teveel info voor 1 seizoenVolgens mij gaat dit seizoen ook niet eindigen waar boek 2 eindigt, maar ergens net op 3/4e van het boek
Kan me wel een voorstelling maken van de grote cliffhangers![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rip(of toch niet)
[ Bericht 5% gewijzigd door Rickazio op 14-05-2012 14:57:11 ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ik geloof niet dat het ook Bran en Rickon was op het laatste. Dan hadden ze inderdaad ook wel Hodor, Osha en de wolven erbij.
Daarnaast wordt in deze serie nooit iets voor niets genoemd, in dit geval de weeskinderen het waren er twee en waarom zouden ze die in godsnaam benoemen in een gesprek als verder niets met die kinderen zal gebeuren?
En JonSukkeltje, hopelijk komt inderdaad Qorin of Ghost hem redden
吴 曼 迪![]()
Hij heeft die kinderen toch praktisch opgevoed?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:48 schreef Rickazio het volgende:
Waarom was maester Luwin er dan zo kapot van? Meer dan de andere mensen![]()
Hij stond toch wel het dichtst van allemaal bij die jongens, een soort vaderfiguur. Maar de andere mensen waren ook kapot hoor...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:48 schreef Rickazio het volgende:
Waarom was maester Luwin er dan zo kapot van? Meer dan de andere mensendat dus...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hij heeft die kinderen toch praktisch opgevoed?![]()
Wat was Robb nu eigenlijk aan het doen? Waar was hij op het einde? Heb dat niet helemaal meegekregen..![]()
De overgave van The Crag aan het aanvaarden...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:59 schreef Mascio het volgende:
Wat was Robb nu eigenlijk aan het doen? Waar was hij op het einde? Heb dat niet helemaal meegekregen..![]()
spoilers op die sitequote:Op maandag 14 mei 2012 15:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
De overgave van The Crag aan het aanvaarden...
Ik vond Sansa trouwens wel erg mooi deze aflevering. Haar haar zat wat slordiger ofzo, zag er knap uit![]()
![]()
Ben benieuwd hoe het nu ook verder gaat tussen Sanse en JoffreyVolgens mij heeft die sukkel geen enkel idee wat hij moet gaan doen.
En eigenlijk wil ook aan de ene kant ook helemaal niet weten wat hij wel doet
吴 曼 迪![]()
Waarschijnlijk gaat ie het eerst in het verkeerde gaatje proberen.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
Ben benieuwd hoe het nu ook verder gaat tussen Sanse en JoffreyVolgens mij heeft die sukkel geen enkel idee wat hij moet gaan doen.
En eigenlijk wil ook aan de ene kant ook helemaal niet weten wat hij wel doet![]()
Je worst ergens insteken en voortplanten kan z.g.a. elke idioot jammer genoegquote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
En eigenlijk wil ook aan de ene kant ook helemaal niet weten wat hij wel doet♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Hij vindt haar wel verschikkelijk he. Dus dan kan ie hem misschien niet omhoog krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je worst ergens insteken en voortplanten kan z.g.a. elke idioot jammer genoeg![]()
Maar hij geilt op macht, dus alleen het feit dat zij hem ook verschrikkelijk vindt en niet wil zorgt dat ie waarschijnlijk al een natte plek in z'n broek heeft voordat ie 'm uit heeftquote:Op maandag 14 mei 2012 15:13 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hij vindt haar wel verschikkelijk he. Dus dan kan ie hem misschien niet omhoog krijgen..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar daar komt dan weer geen voortplanting van.....quote:Op maandag 14 mei 2012 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hij geilt op macht, dus alleen het feit dat zij hem ook verschrikkelijk vindt en niet wil zorgt dat ie waarschijnlijk al een natte plek in z'n broek heeft voordat ie 'm uit heeft.
![]()
Hij vindt vast wel iets waar ie het dan vervolgens wel mee in Sansa kan krijgenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:16 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar daar komt dan weer geen voortplanting van......
Hoogachtend,
Erik.![]()
Poor little dove....quote:Op maandag 14 mei 2012 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij vindt vast wel iets waar ie het dan vervolgens wel mee in Sansa kan krijgen.
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij vindt vast wel iets waar ie het dan vervolgens wel mee in Sansa kan krijgen.
Hello!♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Geweldige aflevering.
Ygritte.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
En wat de neuk gebeurde er nou bij die warlocks?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Schijnbaar dachten er mensen dat er maar 9 eps waren...twitter:BryanCogman twitterde op maandag 14-05-2012 om 16:08:49Hi all - once again... there are THREE #GoT episodes left. Not two. reageer retweet
"You know nothing, Jon Snow"
YEAH
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
^Nieuwe TTquote:
De scènes tussen Tywin Lannister en Arya zijn ook erg goed trouwens.
Shae blijft drie keer niks.![]()
Ben echt jaloers op deze youtuber. Wat een paar video's waarbij je je ongezouten mening geeft over elk aflevering op je stoffige kamer wel niet kan opleveren. Hij wordt trouw gevolgd door beide producers en een groot deel van de cast.
Hier ontvangt hij een gesigneerde poster van de twee producers van GoT en zijn grote held Ned Stark (Sean Bean) en een aanmoediging. Hij moet er op het eind van janken.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Dat waren toch gewoon de Dothraki mannen van Daenerys?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
was verwarrende opmerking, ik bedoel 'de manschappen van' die neger
[ afbeelding ]
Die hebben helemaal niets met die neger te maken, die neger heeft ze juist uitgeschakeld (bevel voor gegeven).
Overigens is Tywin - Arya echt supersterk
Ik zat gedurende die hele scene met een smile op mn gezicht.
En Snow en zn chick was ook grappig, wat een broekie is t eigenlijk
O en obvious dat t niet Bran en Rickon zijn lijkt me, sowieso noemde Bran eerst al die twee jongetjes en daarna zag je die ook nog door het beeld rennen, Theon heeft ze gewoon zo verminkt zodat de mensen niet kunnen zien dat t niet Bran en Rickon zijn. Daarom moest die maester ook pleite, want die had anders geweten dat t niet de juiste zijn.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hahahaha deze is wel episch:quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef skudkind het volgende:
Ben echt jaloers op deze youtuber. Wat een paar video's waarbij je je ongezouten mening geeft over elk aflevering op je stoffige kamer wel niet kan opleveren. Hij wordt trouw gevolgd door beide producers en een groot deel van de cast.
Hier ontvangt hij een gesigneerde poster van de twee producers van GoT en zijn grote held Ned Stark (Sean Bean) en een aanmoediging. Hij moet er op het eind van janken.
"He's on the goddamn cover from the fucking book"
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hadden ze die gozer geen fatsoenlijke camera kunnen geven?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef skudkind het volgende:
Hier ontvangt hij een gesigneerde poster van de twee producers van GoT en zijn grote held Ned Stark (Sean Bean) en een aanmoediging. Hij moet er op het eind van janken.![]()
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik ben trouwens heel lang uit deze reeks weggebleven omdat ik niks over de afleveringen wilde lezen. Pas toen Ygritte de legendarische woorden "you know nothing, Jon Snow" sprak MOEST ik wel weer even hallo komen zeggen
En d'r mantel optillen, en toespelingen maken, bohhh ik had het wel geweten hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 17:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
fuck die oath, zo'n lekkere rooie die je loopt te mindfucken en dan nog vastgebonden ook
*tik em aan*quote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En d'r mantel optillen, en toespelingen maken, bohhh ik had het wel geweten hoor![]()
*boks*quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
![]()
Whahaha lach me kapot om deze man.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Algemene reactie op deze ep:
Vind ik ook, maar dat gelul tussen Jaime en zijn zoon (toch? Het was toch de leerlingsmid?) verveelde me nogal. Funny dat hij zijn eigen zoon doodslaat zonder het te weten... Wanneer zou ie erachterkomen?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
^Nieuwe TT
De scènes tussen Tywin Lannister en Arya zijn ook erg goed trouwens.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahahaha deze is wel episch:
"He's on the goddamn cover from the fucking book"Hilarische gast
Laatst was er er een enorme rel uitgebroken omdat een aantal van die irritante boeklezers hem zo nodig moesten bombarderen met spoilers. Sindsdien heeft ie de comments uitgeschakeld.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Jaime heeft alleen kinderen met Cersei. Die leerlingsmid, Gendry, is een bastaard van koning Robertquote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dat gelul tussen Jaime en zijn zoon (toch? Het was toch de leerlingsmid?) verveelde me nogal. Funny dat hij zijn eigen zoon doodslaat zonder het te weten... Wanneer zou ie erachterkomen?
Of had je het niet over Gendry?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Oh, ik ben weer eens in de war.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaime heeft alleen kinderen met Cersei. Die leerlingsmid, Gendry, is een bastaard van koning Robert
Of had je het niet over Gendry?
Wat een overacting, lijkt wel een zwarte hansie hansiequote:
Voor de liefhebbers die deze nuttige link nog zochten:
trailer van volgende week
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat was toch niet Gendry die dood werd gemept door Jaime?'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Neen gewoon een willekeurige Lannister neef.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef benx het volgende:
Dat was toch niet Gendry die dood werd gemept door Jaime?![]()
Dat was een neef van Jaime. Jaime z'n tante is met een Frey getrouwd en daar is deze knul uitgekomen. Tijdens het gesprek realiseerde Jaime dus dat hij met een volle neef van hem te maken had.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dat gelul tussen Jaime en zijn zoon (toch? Het was toch de leerlingsmid?) verveelde me nogal. Funny dat hij zijn eigen zoon doodslaat zonder het te weten... Wanneer zou ie erachterkomen?
Gendry die jij bedoeld is nog steeds in Harrenhal (daar hebben we alleen niet veel meer van gezien sinds dat ze daar zijn aangekomen).![]()
Laat me raden, ik vergis me nu voor 2e keer? Hij leek er wel erg op.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef benx het volgende:
Dat was toch niet Gendry die dood werd gemept door Jaime?Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Ok.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:36 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dat was een neef van Jaime. Jaime z'n tante is met een Frey getrouwd en daar is deze knul uitgekomen. Tijdens het gesprek realiseerde Jaime dus dat hij met een volle neem van hem te maken had.
Gendry die jij bedoeld is nog steeds in Harrenhal (daar hebben we alleen niet veel meer van gezien sinds dat ze daar zijn aangekomen).Dat gelul van neef zijn en zijn mams zou dik zijn nam ik aan dat hij niet wilde zeggen: Father, i am your son! Maar het is dus niet zijn zoon, wel zijn neef. Duidelijk.
Nee, Jaime heeft dus een hele dikke tante.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ok.Dat gelul van neef zijn en zijn mams zou dik zijn nam ik aan dat hij niet wilde zeggen: Father, i am your son!
![]()
![]()
Geef toe dat ze op elkaar lijken:
[ Bericht 18% gewijzigd door Kloonhommel op 14-05-2012 17:57:58 ]Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Ik dacht eerst ook even dat het Gendry was, maar hoe zou hij daar dan zijn terecht gekomen vraag je je dan af..quote:Wat triest zeg... maar inderdaad, leuk om te volgen!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:27 schreef skudkind het volgende:
[..]Hilarische gast
Laatst was er er een enorme rel uitgebroken omdat een aantal van die irritante boeklezers hem zo nodig moesten bombarderen met spoilers. Sindsdien heeft ie de comments uitgeschakeld.![]()
Ja als ik erover nadenk van wacht eens ff, Ayra was samen met Gendry en ze dient nu Tywin, dus Gendry zou ook daar ergens moeten zitten?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:47 schreef Smeich het volgende:
Ik dacht eerst ook even dat het Gendry was, maar hoe zou hij daar dan zijn terecht gekomen vraag je je dan af..
Net zoals Sansha, die zwaait op de kust zichzelf op de boot uit. Als ik erover nadenk dan weet ik dat het niet klopt maar schijnbaar zet ik mijn verstand uit als ik GoT aan het kijken ben of zo...
Oh, misschien leuk voor de dames hier: een top 21 van de knapste mannen van GoT: http://ohnotheydidnt.live(...)?page=8&cut_expand=1Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Ik heb er het geduld niet voor, hij praat fucking langzaamquote:![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Oh, misschien leuk voor de dames hier: een top 21 van de knapste mannen van GoT: http://ohnotheydidnt.live(...)?page=8&cut_expand=1
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Nahquote:Op maandag 14 mei 2012 17:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Geef toe dat ze op elkaar lijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
They kill Drogo, I'm droppin' this fuckin' series.quote:
Doei.![]()
Ghe ghe....quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Rakharo lager dan Theonquote:Op maandag 14 mei 2012 17:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Oh, misschien leuk voor de dames hier: een top 21 van de knapste mannen van GoT: http://ohnotheydidnt.live(...)?page=8&cut_expand=1![]()
![]()
Wut? Dat is toch overduidelijk Myrcella?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja als ik erover nadenk van wacht eens ff, Ayra was samen met Gendry en ze dient nu Tywin, dus Gendry zou ook daar ergens moeten zitten?
Net zoals Sansha, die zwaait op de kust zichzelf op de boot uit. Als ik erover nadenk dan weet ik dat het niet klopt maar schijnbaar zet ik mijn verstand uit als ik GoT aan het kijken ben of zo...
De tekst bij Jaqenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Oh, misschien leuk voor de dames hier: een top 21 van de knapste mannen van GoT: http://ohnotheydidnt.live(...)?page=8&cut_expand=1![]()
![]()
Ik haalde die 2 destijds ook door mekaar... Dacht destijds dat Tyrion ter bescherming van Sansha haar liet exporteren ver weg van de crazy little idiot king.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wut? Dat is toch overduidelijk Myrcella?
Kijk, ik had de grootste moeite al die namen en hun trouw aan wie te onthouden, nu begint het al aardig te komen maar soms zoals op vorige pagina wordt gepraat over ene Shae of zo, ik heb geen flauw idee wie dat nu weer is gvd(ja ik ga wel ff googlen)
Shae is Tyrions hoer die eerst in dat huis zat en nu Sansa's (dus niet Myrcella's) handmaiden is.
Hoogachtend,
Erik.![]()
O die... Weet het weer.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Shae is Tyrions hoer die eerst in dat huis zat en nu Sansa's (dus niet Myrcella's) handmaiden is.
Officiele HBO site, spoilers voor degene die de ep van vandaag nog niet hebben gezien
(avoid this topic)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Wihakayda op 14-05-2012 18:45:26 ]Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
Dit zat er al aan te komenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:52 schreef Kloonhommel het volgende:
![]()
same herequote:Op maandag 14 mei 2012 17:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb er het geduld niet voor, hij praat fucking langzaam![]()
---
GGRM <3
Ik weet niet meer wie een fan was van Theon, omdat hij zo aan het groeien was en bladiebla en met zichzelf worstelde bladiebla. Wiha volgens mij ennnn.... nog 1tje... ?
Maar denken die personen nog steeds zo over Theon?
Ook net pas gekeken. Ik ben een beetje achter geraakt met het boek, dus heb geen idee wat er gaat gebeuren. Doe mij zondag maar, ben wel benieuwd.![]()
![]()
Ff een vraag, die kale verdubbelaar vraagt steeds of de Khaleesi mee wil gaan naar de ondode toren "omdat een moeder niet gescheiden hoort van haar kindjes". Waarom gaat ze niet gewoon mee? Kan ze zo haar draakjes weer terug krijgen ook?Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Het gebeurt natuurlijk tegen de achtergrond van 11 moorden, dus ik zou 'm ook niet echt vertrouwen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff een vraag, die kale verdubbelaar vraagt steeds of de Khaleesi mee wil gaan naar de ondode toren "omdat een moeder niet gescheiden hoort van haar kindjes". Waarom gaat ze niet gewoon mee? Kan ze zo haar draakjes weer terug krijgen ook?![]()
Niet echt betrouwbaar nadat iemand iedereen vermoord om überhaupt die draken te krijgenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff een vraag, die kale verdubbelaar vraagt steeds of de Khaleesi mee wil gaan naar de ondode toren "omdat een moeder niet gescheiden hoort van haar kindjes". Waarom gaat ze niet gewoon mee? Kan ze zo haar draakjes weer terug krijgen ook?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Die kale doet me steeds denken aan zo'n andere karige gast:
Xilus uit de Dungeons & Dragonsfilm uit 2000
Geweldig, ik zat erg op dat zinnetje te wachten, khoop dat er nog veel volgenquote:.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat die kalen z'n mantel uittrekt en daaronder een trainingspak blijkt te zitten. Om vervolgens helemaal los te gaan en hakkend door Qarth gaat.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die kale doet me steeds denken aan zo'n andere karige gast:
[ afbeelding ]
Xilus uit de Dungeons & Dragonsfilm uit 2000![]()
ben ik nou de enige die het hele jon snow verhaal geen reet interesseert.
en verder blijkt maar weer dat het niet echt een good vs evil verhaal is (brhalve jeoffry dan)![]()
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat die kale z'n mantel uittrekt en daaronder een scheidsrechterpak blijkt te zitten. Om vervolgens helemaal los te gaan in Quarth met gele en rode kaarten en zijn fluitje.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat die kalen z'n mantel uittrekt en daaronder een trainingspak blijkt te zitten. Om vervolgens helemaal los te gaan en hakkend door Qarth gaat.
Wie is Jeoffry?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
ben ik nou de enige die het hele jon snow verhaal geen reet interesseert.
en verder blijkt maar weer dat het niet echt een good vs evil verhaal is (brhalve jeoffry dan)
Nice onequote:Op maandag 14 mei 2012 19:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat die kale z'n mantel uittrekt en daaronder een scheidsrechterpak blijkt te zitten. Om vervolgens helemaal los te gaan met gele en rode kaarten en zijn fluitje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ook deze episode echt weer 20x wtf achter elkaar op het einde.
Hoop zo dat bran nog leeft
PSN: Duuc-nl![]()
Ik vind het wel mooi hoe ze de Tywin - Arya gesprekken ook gebruiken om wat achtergrond informatie te geven, zonder dat het saai wordt trouwens. Die gesprekken zitten niet in de boeken, maar daar is die informatie ook veel makkelijker te geven in een van de honderden hoofdstukken.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ik merk dat arya hierdoor een klein beetje respect krijgt voor Tywin, en ook andersom, helemaal met de opmerking dat zij op zijn dochter lijkt (cersei dus). Is dit ook anders dat het boek?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef Sitethief het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe ze de Tywin - Arya gesprekken ook gebruiken om wat achtergrond informatie te geven, zonder dat het saai wordt trouwens. Die gesprekken zitten niet in de boeken, maar daar is die informatie ook veel makkelijker te geven in een van de honderden hoofdstukken.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat die kale z'n mantel uittrekt en daaronder een scheidsrechterpak blijkt te zitten. Om vervolgens helemaal los te gaan in Quarth met gele en rode kaarten en zijn fluitje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vraag me af wanneer Tywin het doorkrijgt dat ze een stark is. Hij weet natuurlijk al door dat ze staat te liegen, ben benieuwd hoe dat gaat lopenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:33 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ik merk dat arya hierdoor een klein beetje respect krijgt voor Tywin, en ook andersom, helemaal met de opmerking dat zij op zijn dochter lijkt (cersei dus). Is dit ook anders dat het boek?
PSN: Duuc-nl![]()
Daar komen ze mekaar niet tegenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:33 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ik merk dat arya hierdoor een klein beetje respect krijgt voor Tywin, en ook andersom, helemaal met de opmerking dat zij op zijn dochter lijkt (cersei dus). Is dit ook anders dat het boek?. Daar is het
SPOILER: even tussen spoiler tags, kweet niet of dit nog gaat komen, of dat ze dit niet doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., waar ze cupbearer van wordt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
In het boek is ze niet eens een hulpje van Tywin maar van een andere dude. Tywin verblijft geloof ik wel in dat kasteel maar zit in een andere toren en ziet ze hem maar weinig.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:33 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ik merk dat arya hierdoor een klein beetje respect krijgt voor Tywin, en ook andersom, helemaal met de opmerking dat zij op zijn dochter lijkt (cersei dus). Is dit ook anders dat het boek?
Overigens verandert dat alles niet veel aan het verhaal. So no spoiler![]()
![]()
Ze is nooit cupbearer terwijl de Tywin daar is. In het boek werkt ze op dat moment als een of ander hulpje. Pas later wordt ze cupbearer.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In het boek is ze niet eens een hulpje van Tywin maar van een andere dude. Tywin verblijft geloof ik wel in dat kasteel maar zit in een andere toren en ziet ze hem maar weinig.
Overigens verandert dat alles niet veel aan het verhaal. So no spoilerStroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: