Volgens mij is het ook een middel van macht over Cersei. Tyrion heeft nu haar dochter, weliswaar in Dorne.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Volgens mij was het altijd het plan haar te sturen waar ze nu naartoe gaat, voor haar veiligheid.
Dat lijkt me ook niet nee, maar dat is het enige wat Daenerys bezit op het moment dus ze is sowieso flink de lul.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef arucard het volgende:
Wat hebben die anderen eigenlijk aan die draken, het is toch niet dat ze zomaar iedereens bevelen op gaan volgen lijkt me?
Denk niet dat als je de Moeder der Draken bent, je draken je zomaar in de steek laten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef arucard het volgende:
Wat hebben die anderen eigenlijk aan die draken, het is toch niet dat ze zomaar iedereens bevelen op gaan volgen lijkt me?
Ook vanwege Joffrey. Je moet er toch niet aan denken dat Cersei van Myrcella ook zo'n monster maakt? Myrcella kan maar beter ergens anders worden opgevoed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een middel van macht over Cersei. Tyrion heeft nu haar dochter, weliswaar in Dorne.
Tuurlijk niet; Tyrion heeft Mycella helemaal niet, zij is nu gewoon in de macht van de Martel's. Wat hij in ruil daarvoor heeft is een losse alliantie met Dorne. De positie van Mycella is niet veel anders dan die van Sansa in King's Landing. Met dien verstande dat Sansa alleen maar de verloofde van Joffrey is en niet zijn vrouw.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een middel van macht over Cersei. Tyrion heeft nu haar dochter, weliswaar in Dorne.
Ik snap dit hele stuk niet, heb ik iets gemist? Mycella is de dochter van Cersei toch? En wie of wat zijn de Martel's?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet; Tyrion heeft Mycella helemaal niet, zij is nu gewoon in de macht van de Martel's. Wat hij in ruil daarvoor heeft is een losse alliantie met Dorne. De positie van Mycella is niet veel anders dan die van Sansa in King's Landing. Met dien verstande dat Sansa alleen maar de verloofde van Joffrey is en niet zijn vrouw.
Alleen met woorden, geen beelden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ik snap dit hele stuk niet, heb ik iets gemist? Mycella is de dochter van Cersei toch? En wie of wat zijn de Martel's?Dit komt allemaal amper in de serie voor of wel?
Dat is inderdaad alleen tussen neus en lippen door gezegd tot nu toe. House Martell is gevestigd in Dorne, waar Myrcella nu naartoe is. Plan is om haar met een van de Martells (eentje van ong haar leeftijd) te laten trouwen als ze oud genoeg zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ik snap dit hele stuk niet, heb ik iets gemist? Mycella is de dochter van Cersei toch? En wie of wat zijn de Martel's?Dit komt allemaal amper in de serie voor of wel?
Dorne/House Martell speelt nog niet echt een rol van betekenis net zoals eigenlijk de Greyjoy's in seizoen 1 geen echte rol speelden maar nu prominent aanwezig zijn in seizoen 2 kunnen we waarschijnlijk hetzelfde van de Martell's verwachten in toekomstige seizoenen. Dat hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
en dan zegt de khaleesi dat haar dromen uitkomen. Volgens mij gaan die 2 ooit nog weleens baby's makenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Ja die droom was wel leuk bedacht. Had er eerst eigenlijk niet eens wat achter gezocht.
Is uit een film. The Brothers Grimm?quote:
Actrice die je daar ziet is Lena Headey, ook wel Cersei.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh die heb ik nooit gezien maar ik mis de link nu even
Oow, ik snapte al niet waarom dat plaatje hier stond.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Actrice die je daar ziet is Lena Headey, ook wel Cersei.
Plaatje doet het niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef Young_David het volgende:
Verbaas me best wel over het feit dat deze vrouw:
[ afbeelding ]
Brienne speelt. Wat een beetje meer of minder make-up al niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |