Volgens mij is het ook een middel van macht over Cersei. Tyrion heeft nu haar dochter, weliswaar in Dorne.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Volgens mij was het altijd het plan haar te sturen waar ze nu naartoe gaat, voor haar veiligheid.
Dat lijkt me ook niet nee, maar dat is het enige wat Daenerys bezit op het moment dus ze is sowieso flink de lul.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef arucard het volgende:
Wat hebben die anderen eigenlijk aan die draken, het is toch niet dat ze zomaar iedereens bevelen op gaan volgen lijkt me?
Denk niet dat als je de Moeder der Draken bent, je draken je zomaar in de steek laten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef arucard het volgende:
Wat hebben die anderen eigenlijk aan die draken, het is toch niet dat ze zomaar iedereens bevelen op gaan volgen lijkt me?
Ook vanwege Joffrey. Je moet er toch niet aan denken dat Cersei van Myrcella ook zo'n monster maakt? Myrcella kan maar beter ergens anders worden opgevoed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een middel van macht over Cersei. Tyrion heeft nu haar dochter, weliswaar in Dorne.
Tuurlijk niet; Tyrion heeft Mycella helemaal niet, zij is nu gewoon in de macht van de Martel's. Wat hij in ruil daarvoor heeft is een losse alliantie met Dorne. De positie van Mycella is niet veel anders dan die van Sansa in King's Landing. Met dien verstande dat Sansa alleen maar de verloofde van Joffrey is en niet zijn vrouw.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een middel van macht over Cersei. Tyrion heeft nu haar dochter, weliswaar in Dorne.
Ik snap dit hele stuk niet, heb ik iets gemist? Mycella is de dochter van Cersei toch? En wie of wat zijn de Martel's?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet; Tyrion heeft Mycella helemaal niet, zij is nu gewoon in de macht van de Martel's. Wat hij in ruil daarvoor heeft is een losse alliantie met Dorne. De positie van Mycella is niet veel anders dan die van Sansa in King's Landing. Met dien verstande dat Sansa alleen maar de verloofde van Joffrey is en niet zijn vrouw.
Alleen met woorden, geen beelden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ik snap dit hele stuk niet, heb ik iets gemist? Mycella is de dochter van Cersei toch? En wie of wat zijn de Martel's?Dit komt allemaal amper in de serie voor of wel?
Dat is inderdaad alleen tussen neus en lippen door gezegd tot nu toe. House Martell is gevestigd in Dorne, waar Myrcella nu naartoe is. Plan is om haar met een van de Martells (eentje van ong haar leeftijd) te laten trouwen als ze oud genoeg zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ik snap dit hele stuk niet, heb ik iets gemist? Mycella is de dochter van Cersei toch? En wie of wat zijn de Martel's?Dit komt allemaal amper in de serie voor of wel?
Dorne/House Martell speelt nog niet echt een rol van betekenis net zoals eigenlijk de Greyjoy's in seizoen 1 geen echte rol speelden maar nu prominent aanwezig zijn in seizoen 2 kunnen we waarschijnlijk hetzelfde van de Martell's verwachten in toekomstige seizoenen. Dat hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
en dan zegt de khaleesi dat haar dromen uitkomen. Volgens mij gaan die 2 ooit nog weleens baby's makenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Ja die droom was wel leuk bedacht. Had er eerst eigenlijk niet eens wat achter gezocht.
Is uit een film. The Brothers Grimm?quote:
Actrice die je daar ziet is Lena Headey, ook wel Cersei.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh die heb ik nooit gezien maar ik mis de link nu even
Oow, ik snapte al niet waarom dat plaatje hier stond.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Actrice die je daar ziet is Lena Headey, ook wel Cersei.
Plaatje doet het niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef Young_David het volgende:
Verbaas me best wel over het feit dat deze vrouw:
[ afbeelding ]
Brienne speelt. Wat een beetje meer of minder make-up al niet doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelt ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ziet er in het normale leven zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelt ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ziet er in het normale leven zo uit:Ja, trauma opgelopen hier zeg. Ik wilde Tonks helemaal niet naakt zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, trauma opgelopen hier zeg. Ik wilde Tonks helemaal niet naakt zien...![]()
Vroeg me in de boeken altijd af of zodra Tonks haar haar veranderd het daar beneden mee kleurt![]()
![]()
I just love her suit of armor!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow wow. Dat is wel een verschil.
[ afbeelding ]![]()
Goede upwrite voor Ms Van Houten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:37 schreef Jester65 het volgende:
Interview met Carice van Houten: http://latimesblogs.latim(...)s-red-priestess.html![]()
Dat vond ik inderdaad ook ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar sowieso dom dat ze die draken niet altijd bij zich heeft
Beetje die draakjes in je kamer achterlaten. Nou is het misschien ook wel lastig om met die draken op je schouder rond te lopen door de stad....non est vivere sed valere vita est ..![]()
CGI is expensive you know!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook ja.
Beetje die draakjes in je kamer achterlaten. Nou is het misschien ook wel lastig om met die draken op je schouder rond te lopen door de stad..![]()
![]()
Denk eerder dat degenen die de drie draakjes gejat hebben flink de lul zijn, het zijn immers geen domme leguanen en daar zullen ze volgens mij snel genoeg achter komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nee, maar dat is het enige wat Daenerys bezit op het moment dus ze is sowieso flink de lul.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
De draakjes gaan de echte draak in zichzelf ontdekkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:14 schreef skudkind het volgende:
[..]
Denk eerder dat degenen die de drie draakjes gejat hebben flink de lul zijn, het zijn immers geen domme leguanen en daar zullen ze volgens mij snel genoeg achter komen.
吴 曼 迪![]()
Handig toch van die aanstekers, eventjes knijpen en je hebt vuurquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:14 schreef skudkind het volgende:
[..]
Denk eerder dat degenen die de drie draakjes gejat hebben flink de lul zijn, het zijn immers geen domme leguanen en daar zullen ze volgens mij snel genoeg achter komen.![]()
![]()
Sorry, ik had misschien ff wat info erbij moeten zetten, ipv het plaatje te dumpenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow, ik snapte al niet waarom dat plaatje hier stond.
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
![]()
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
daenerys zal niet veel anders kunnen dan trouwen met die dikke nu der draken weg zijn.. anders belant ze in de gootPSN: Duuc-nl![]()
13 mei 2012 Game of Thrones S02E07 - A Man Without Honorquote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
je weet dat er tijdverschil is tussen de vs en nederland?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
13 mei 2012 Game of Thrones S02E07 - A Man Without Honor![]()
niet waar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
je weet dat er tijdverschil is tussen de vs en nederland?Voor vrienden is het kortweg Wauw
Forum Opties Forumhop: Hop naar: