abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:18:45 #1
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111378933




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, en seizoen 2 wordt van 1 april t/m 3 juni uitgezonden.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.



Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.



De serie zelf: http://www.imdb.com/title/tt0944947/
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): http://www.imdb.com/name/nm1125275/
George RR Martin zelf is ook betrokken: http://www.imdb.com/name/nm0552333/





Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.

Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_111378960
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Stark, Arryn, Tully, Grejoy, Lannister, Baratheon, Tyrell, Martell, Targaryen.

Margaery en Loras Tyrell dus
en van martell kennen we alleen nog referenties:
Het gesprek tussen Pycelle en Tyrion bijvoorbeeld:
Typfout herstelt |:(
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:20:37 #3
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_111379016
Ik keek trouwens gisteren the Girl with the Dragon Tattoo en ik kwam zomaar Maester Luwin tegen :P

Toch leuk
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:25:19 #4
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111379318
Ja die droom was wel leuk bedacht. Had er eerst eigenlijk niet eens wat achter gezocht.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:28:11 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_111379360
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Ja die droom was wel leuk bedacht. Had er eerst eigenlijk niet eens wat achter gezocht.
Ik ook niet :@ Pas op dezelfde aflevering nét een stukje ervoor :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:35:49 #7
211083 Angelof9
I must go first
pi_111379676
Er zit overal wat achter in Game of Thrones
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:36:07 #8
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_111379692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:28 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ook niet :@ Pas op dezelfde aflevering nét een stukje ervoor :')
Same here, voelde me een beetje dom :@
"oooohh, ik weet wat er ga.. Oh het gebeurt nu"
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:42:04 #9
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111379913
quote:
19s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:36 schreef kingmob het volgende:

[..]

Same here, voelde me een beetje dom :@
"oooohh, ik weet wat er ga.. Oh het gebeurt nu"
Ja, ik dacht ook wel dat het iets betekende toen ik het voor het eerst zag, maar wat precies wist ik ook niet...
pi_111379922
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is? Want als het een andere was geweest die het doorgeluld had, zat ze nu dan bij Greyjoy of Arryn?
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:43:24 #11
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111379968
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is? Want als het een andere was geweest die het doorgeluld had, zat ze nu dan bij Greyjoy of Arryn?
Volgens mij was het altijd het plan haar te sturen waar ze nu naartoe gaat, voor haar veiligheid.
pi_111379973
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is? Want als het een andere was geweest die het doorgeluld had, zat ze nu dan bij Greyjoy of Arryn?
Nee ze moet met een één of andere prins in Dorne trouwen
Beneath the gold, the bitter steel
pi_111379998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is? Want als het een andere was geweest die het doorgeluld had, zat ze nu dan bij Greyjoy of Arryn?
Lijkt me niet. Hij gebruikte het vooral om te kijken wie de mol was. Dat Myrcella daarna echt erheen is gegaan lijkt me gewoon een logisch vervolg. Als ze anders naar bijv. Greyjoy was gestuurd had Tyrion er wel een stokje voor gestoken denk ik.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:44:22 #14
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_111380005
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is? Want als het een andere was geweest die het doorgeluld had, zat ze nu dan bij Greyjoy of Arryn?
Voor haar veiligheid en om een soort van vrede tussen de Martells en de Lannisters te vormen, aangezien de Martells de Lannisters haten.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_111380028
Zo wat een reacties
pi_111380053
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is? Want als het een andere was geweest die het doorgeluld had, zat ze nu dan bij Greyjoy of Arryn?
Neuh, het is ook wel om haar veilig te houden, ver weg van de oorlog in het noorden (alles is noord vanuit dorne gezien ;)). En ze moet inderdaad uitgehuwelijkt worden, zoals elk ander Noble born girl.
Denk wel dat ze idd anders bij Greyjoy of Arryn had gezeten, maar dat weten we nooit zeker
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:45:23 #17
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111380060
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:44 schreef Funzel het volgende:
Zo wat een reacties
En allemaal on topic. :D
pi_111380072
Hahaha, het is druk in t GoT topic :p
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_111380075
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef JackHerrer het volgende:
Maar is Myrcella nu alleen maar weggestuurd door Tyrion om er achter te komen wie die mol in de raad is?
Nee, Myrcella is ook weggestuurd om te trouwen met iemand uit Dorne en daar dus ook vriendschappelijke relaties mee op te bouwen.

Dat, en het feit dat stannis op de loer ligt met een belachelijk sterke vloot. Beter om wat familieleden veilig te stellen ergens mocht het verkeerd uitpakken. Dan blijft de naam in ieder geval leven.

Tyrion heeft verder het beste voor met Myrcella. :)

edit: Oh wacht, het was al verklaard :P

[ Bericht 6% gewijzigd door ems. op 10-05-2012 16:02:11 ]
Conscience do cost.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:48:28 #20
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_111380204
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:45 schreef Wihakayda het volgende:
Hahaha, het is druk in t GoT topic :p
Ja heb het gisteren pas gekeken vanwege alle kutrips de afgelopen dagen :X
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_111380273
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Ja die droom was wel leuk bedacht. Had er eerst eigenlijk niet eens wat achter gezocht.
Ik wel eigenlijk, vond het toen al vrij duidelijk waar het over ging.
pi_111380483
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja, ik dacht ook wel dat het iets betekende toen ik het voor het eerst zag, maar wat precies wist ik ook niet...
Ik vond het een mooie beeldsprekende droom.....
pi_111380486


Theon zei nog tegen Bran in brans slaapkamer iets van "we came over your walls, with hookblades" ofzoeits
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_111380540
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:50 schreef Klauz het volgende:

[..]

Ik wel eigenlijk, vond het toen al vrij duidelijk waar het over ging.
Ja was vrij duidelijk en ik snap niet waarom Osha toen niet alarm sloeg of Brandon iig probeerde te waarschuwen.
Want ze weet toch al een tijd dat hij bijzonder is/bijzondere dromen heeft. Waarom gaat ze anders met hem in discussie over iedereen droomt en wie de leugenaar is.
Maar wie weet heeft ze een dubbele agenda zoals veel anderen in GoT.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:56:29 #25
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_111382881
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:43 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Volgens mij was het altijd het plan haar te sturen waar ze nu naartoe gaat, voor haar veiligheid.
Niet alleen dat, ook om de loyaliteit van de Martells van Dorne te verzekeren :).
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:57:06 #26
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_111382914
Oh, mosterd na de maaltijd -O- .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_111383821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Ja die droom was wel leuk bedacht. Had er eerst eigenlijk niet eens wat achter gezocht.
Ik dacht het meteen al vooral omdat Theon het plan had om Winterfel aan te vallen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_111385531
Ik vind Theon echt heel goed gespeeld, hij is de sukkel der sukkels, maar hij probeert toch de bink te zijn, zelfs als hij er zelf niet helemaal in gelooft.
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:59:25 #29
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111385596
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik dacht het meteen al vooral omdat Theon het plan had om Winterfel aan te vallen.
Volgens mij werd die droom en het plan van het overvallen van Winterfell ook vlak achterelkaar uitgezonden toch?
Naja ik legde in ieder geval wel meteen de link.

Osha ook, maar ik weet niet zeker of zij eerst ook al wist dat de "zee" de familie Greyjoy moest voorstellen? Ik denk tenminste niet dat ze nu al op de hoogte is van de grote families in Westeros.
吴 曼 迪
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:59:38 #30
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111385604
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:57 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind Theon echt heel goed gespeeld, hij is de sukkel der sukkels, maar hij probeert toch de bink te zijn, zelfs als hij er zelf niet helemaal in gelooft.
Klopt hij zet hem ook erg goed neer :P je krijgt nu al medelijden met die knul ;)

Ach hij wordt tenminste niet uitgescholden op straat zoals de acteur die Joffrey speelt :D \

Ik heb alleen nog steeds moeite met margery :') als ik haar zie krijg ik het gevoel dat ze gewoon 15 jaar te oud is voor de rol
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:01:22 #31
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111385674
Robb vind ik dit seizoen ook echt groter/volwassener lijken tegenover seizoen 1. Wat ook wel met zijn transformatie in het verhaal past, maar hij lijkt ook serieus breder en indrukwekkender.
Hoewel waarschijnlijk ook veel te danken is aan het harnas (had hij dat in seizoen 1 ook al constant aan of is dat nu alleen tijdens de oorlog?)
吴 曼 迪
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:38:32 #32
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111386975
Zei er iemand wallpapers?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_111387347
Disclaimer, onderstaande theorie is geen spoiler, maar speculatie van een niet-boekenlezer op WinterIsComing:

quote:
IMHO, this is a bogus message that Tywin planted specifically to discover if his new cupbearer is a Northern spy. Silverhill isn’t anywhere near the coast.

Arya herself is worried that Tywin will discover her true identity, but he’s been playing a different game all along:

a) The reason it was Amory Lorch – a member of Tywin’s inner circle – who took Yoren’s prisoners is that the Gold Cloaks asked Tywin for assistance in the hunt for Gendry, Robert’s only remaining bastard child. Evidently, Tywin agreed to take care of it because there were no Gold Cloaks in Amory’s party. He would have reported the capture of the NW prisoners to Tywin, who rushed to shut down the Tickler’s little horror show before Gendry is killed. Tywin knew full well that a bastard has no claim on the throne anyhow, so he decided to put a stop to this particular madness of Joffrey’s.

Ever pragmatic, Tywin also didn’t want to waste manpower in the middle of a war. A smith is a valuable resource. It’s unclear if Tywin realized that he was in fact Gendry the black-haired armorer’s apprentice, chances are he suspected as much.

b) Surveying the prisoner pen, Tywin saw a young girl in boy’s clothing. Very unusual! When he asked her why she was in disguise, she answered that it was safer to travel that way. Her Northern accent immediately revealed to Tywin that she wasn’t from a village near Harrenhal. Also, the Night’s Watch doesn’t take girls, so why was she traveling with Yoren? Why was she traveling at all? Tywin smelled a rat and made her his cupbearer, determined to get to the bottom of this mystery.

c) At he first meeting of his war council, he quickly exposed her as a liar when he asked about where she was really from. He also asked her what Northerners were now saying about Robb, to assess where her loyalties lay. The “Young Wolf” moniker and the tall tales about his invincibility are relatively new, so where did she hear about them? Also, she dismissed them, saying that “anyone can be killed” directly to Tywin’s face. Ok, so she’s fiercely loyal to the North. This Lannister keeps his friends close and his pint-sized enemies closer.

d) Tywin now decided to find out if she was, in fact, a spy. Using an intelligent child for such work wasn’t unusual: he was Hand of the King for 20 years before Robert’s rebellion and knew of Varys’ little birds. Indeed, if his new cupbearer was spying, it might not even be for Robb. After all, Tyrion said Tywin hadn’t sent any ravens to KL in weeks.

e) The first step was finding out if the cupbearer could read, so Tywin and Amory concocted a ruse about the latter inadvertently sending messages to the enemy because he couldn’t read or write. Seriously, would Tywin really permit an illiterate person who wasn’t a Lannister to be part of his war council?

f) Next, Tywin planted the above bogus message on the table. Quizzing Arya who taught her to read, she answered that it was her father, a stonemason who was killed for his “loyalty”. How many Northern girls living in KL had lost their fathers for their loyalty? At this point, if not sooner, Tywin must have realized that she might in fact be Arya Stark. If so, his idiot grandson Joffrey had failed to keep her locked up.

g) Next, he demonstratively set down with his back to the table and allowed the girl to change the subject. Would Tywin have left a message of genuine military value on the table for her to take a peek at and take when he asks her to go fetch something? Of course not!

h) It was also no coincidence that the person who intercepted her was Amory. He was able to read the message quick smart! Not so smart, however, was his failure to seize the girl.

j) Amory still held the message in his hand when he died, so Tywin now has proof positive that his cupbearer is indeed a military spy, probably for Robb Stark. Moreover, she or someone working with her assassinated Amory. Killing him didn’t protect Arya, it exposed her.
pi_111387554
oh, ik had helemaal niet door dat Amory dat blaadje nog vast had. lijkt me wel duidelijk dat Tywin het al uitgevogeld moet hebben.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_111389266
quote:
6s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:38 schreef Zeroku het volgende:
Zei er iemand wallpapers?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei iemand Jagen UI :7
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:33:34 #36
1234 HiZ
Istanbullu
pi_111392487
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Nagil het volgende:
Disclaimer, onderstaande theorie is geen spoiler, maar speculatie van een niet-boekenlezer op WinterIsComing:

[..]

Behalve dat hij helemaal niet wist dat de NW gevangenen tussen die dorpelingen zaten.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:34:12 #37
1234 HiZ
Istanbullu
pi_111392519
quote:
17s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef megamandy het volgende:
Robb vind ik dit seizoen ook echt groter/volwassener lijken tegenover seizoen 1. Wat ook wel met zijn transformatie in het verhaal past, maar hij lijkt ook serieus breder en indrukwekkender.
Hoewel waarschijnlijk ook veel te danken is aan het harnas (had hij dat in seizoen 1 ook al constant aan of is dat nu alleen tijdens de oorlog?)
Vond ik ook; hij ziet er flink volwassener uit dan voorheen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:13:08 #38
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_111394852
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Klopt hij zet hem ook erg goed neer :P je krijgt nu al medelijden met die knul ;)

Ach hij wordt tenminste niet uitgescholden op straat zoals de acteur die Joffrey speelt :D \

Ik heb alleen nog steeds moeite met margery :') als ik haar zie krijg ik het gevoel dat ze gewoon 15 jaar te oud is voor de rol
Robb en Jon zijn ook ongeveer 10 jaar te oud voor hun rol. :Y
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_111394965
Dat was Sean Bean ook..
pi_111399818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Frag_adder het volgende:

Ach hij wordt tenminste niet uitgescholden op straat zoals de acteur die Joffrey speelt :D
De regisseurs, acteurs & schrijver benadrukken ook heel vaak dat het een superaardige jongen is _O- Volgens mij doen ze dat ook wel met die reden :D

Wel jammer dat de acteur van Joffrey vorig seizoen geen commentaar deed bij de Blurays. Hopelijk dit seizoen wel :)
pi_111400207
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Frag_adder het volgende:

Ach hij wordt tenminste niet uitgescholden op straat zoals de acteur die Joffrey speelt :D

Wat :P Dat gaat toch wel erg ver. Hoe graag ik dat personage in de serie ook het liefst zonder hoofd op zijn nek zou zien :7
pi_111401908
http://www.reddit.com/r/g(...)you_missed_the_most/

Theorie over wie het kan zijn die de draakjes heeft gestolen
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:59:53 #43
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_111403130
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Wat :P Dat gaat toch wel erg ver. Hoe graag ik dat personage in de serie ook het liefst zonder hoofd op zijn nek zou zien :7
Ach dat is het risico van het vak Joost Buitenweg werd ten tijden van zijn rol als Rien Hogendoorn ook veelvuldig in de supermarkt uitgescholden.

Jack Gleeson doet het op studie gebied overigens ook aardig: Game of Thrones star becomes Trinity scholar
  vrijdag 11 mei 2012 @ 00:41:10 #44
11102 knep
Mountainfreak
pi_111404691
Zo aflevering S02E06 gekeken en topics teruggelezen, wat een ellende zeg :') _O-.
Begin me wel steeds meer te ergeren aan dat draken-wicht, wat een vervelend mens :N.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 07:49:25 #45
285005 Splodgenessabounds
Two pints of lager...
pi_111408198
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef knep het volgende:
Zo aflevering S02E06 gekeken en topics teruggelezen, wat een ellende zeg :') _O-.
Begin me wel steeds meer te ergeren aan dat draken-wicht, wat een vervelend mens :N.
Zit in de familie denk ik :D Zij is inderdaad echt iemand die ik in S1 wel tof vond maar die steeds irritanter wordt. Toen ze net in beeld kwam was het natuurlijk heel zielig en zo en vond ze de Dothraki helemaal niks maar nu is ze compleet doorgeslagen.
...and a packet of crisps, please.
pi_111412901
In een grote brand lopen en dat overleven geeft je ook wel een enorme egoboost natuurlijk :P

Vond dat stukje ook wel grappig met die shipsowner:

"With blood and fire (weet niet of dit stukje juist is) I take what is mine!"
"yes darling, but not with my ships."
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:28:47 #47
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_111412965
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef Cornelis83 het volgende:
In een grote brand lopen en dat overleven geeft je ook wel een enorme egoboost natuurlijk :P

Vond dat stukje ook wel grappig met die shipsowner:

"With blood and fire (weet niet of dit stukje juist is) I take what is mine!"
"yes darling, but not with my ships."
"With fire and blood!"

Fire and blood zijn de woorden van house Targaryen.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_111412976
Maar sowieso dom dat ze die draken niet altijd bij zich heeft :P
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:30:29 #49
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111413027
Wat hebben die anderen eigenlijk aan die draken, het is toch niet dat ze zomaar iedereens bevelen op gaan volgen lijkt me?
O)))
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:34:45 #50
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111413163
Beauty and the Beast _O-

Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')