Hij stond toch wel het dichtst van allemaal bij die jongens, een soort vaderfiguur. Maar de andere mensen waren ook kapot hoor...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:48 schreef Rickazio het volgende:
Waarom was maester Luwin er dan zo kapot van? Meer dan de andere mensen
dat dus...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hij heeft die kinderen toch praktisch opgevoed?
De overgave van The Crag aan het aanvaarden...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:59 schreef Mascio het volgende:
Wat was Robb nu eigenlijk aan het doen? Waar was hij op het einde? Heb dat niet helemaal meegekregen..
spoilers op die sitequote:Op maandag 14 mei 2012 15:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
De overgave van The Crag aan het aanvaarden...
Waarschijnlijk gaat ie het eerst in het verkeerde gaatje proberen.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
Ben benieuwd hoe het nu ook verder gaat tussen Sanse en JoffreyVolgens mij heeft die sukkel geen enkel idee wat hij moet gaan doen.
En eigenlijk wil ook aan de ene kant ook helemaal niet weten wat hij wel doet
Je worst ergens insteken en voortplanten kan z.g.a. elke idioot jammer genoegquote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
Ben benieuwd hoe het nu ook verder gaat tussen Sanse en JoffreyVolgens mij heeft die sukkel geen enkel idee wat hij moet gaan doen.
En eigenlijk wil ook aan de ene kant ook helemaal niet weten wat hij wel doet
Hij vindt haar wel verschikkelijk he. Dus dan kan ie hem misschien niet omhoog krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je worst ergens insteken en voortplanten kan z.g.a. elke idioot jammer genoeg
Maar hij geilt op macht, dus alleen het feit dat zij hem ook verschrikkelijk vindt en niet wil zorgt dat ie waarschijnlijk al een natte plek in z'n broek heeft voordat ie 'm uit heeftquote:Op maandag 14 mei 2012 15:13 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hij vindt haar wel verschikkelijk he. Dus dan kan ie hem misschien niet omhoog krijgen.
Maar daar komt dan weer geen voortplanting van.....quote:Op maandag 14 mei 2012 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hij geilt op macht, dus alleen het feit dat zij hem ook verschrikkelijk vindt en niet wil zorgt dat ie waarschijnlijk al een natte plek in z'n broek heeft voordat ie 'm uit heeft.
Hij vindt vast wel iets waar ie het dan vervolgens wel mee in Sansa kan krijgenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:16 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar daar komt dan weer geen voortplanting van.....
Poor little dove....quote:Op maandag 14 mei 2012 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij vindt vast wel iets waar ie het dan vervolgens wel mee in Sansa kan krijgen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij vindt vast wel iets waar ie het dan vervolgens wel mee in Sansa kan krijgen.
Schijnbaar dachten er mensen dat er maar 9 eps waren...twitter:BryanCogman twitterde op maandag 14-05-2012 om 16:08:49Hi all - once again... there are THREE #GoT episodes left. Not two. reageer retweet
^Nieuwe TTquote:
Dat waren toch gewoon de Dothraki mannen van Daenerys?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
was verwarrende opmerking, ik bedoel 'de manschappen van' die neger
[ afbeelding ]
Hahahaha deze is wel episch:quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef skudkind het volgende:
Ben echt jaloers op deze youtuber. Wat een paar video's waarbij je je ongezouten mening geeft over elk aflevering op je stoffige kamer wel niet kan opleveren. Hij wordt trouw gevolgd door beide producers en een groot deel van de cast.
Hier ontvangt hij een gesigneerde poster van de twee producers van GoT en zijn grote held Ned Stark (Sean Bean) en een aanmoediging. Hij moet er op het eind van janken.
Hadden ze die gozer geen fatsoenlijke camera kunnen geven?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef skudkind het volgende:
Ben echt jaloers op deze youtuber. Wat een paar video's waarbij je je ongezouten mening geeft over elk aflevering op je stoffige kamer wel niet kan opleveren. Hij wordt trouw gevolgd door beide producers en een groot deel van de cast.
Hier ontvangt hij een gesigneerde poster van de twee producers van GoT en zijn grote held Ned Stark (Sean Bean) en een aanmoediging. Hij moet er op het eind van janken.
En d'r mantel optillen, en toespelingen maken, bohhh ik had het wel geweten hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 17:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
fuck die oath, zo'n lekkere rooie die je loopt te mindfucken en dan nog vastgebonden ook
*tik em aan*quote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En d'r mantel optillen, en toespelingen maken, bohhh ik had het wel geweten hoor
*boks*quote:
Vind ik ook, maar dat gelul tussen Jaime en zijn zoon (toch? Het was toch de leerlingsmid?) verveelde me nogal. Funny dat hij zijn eigen zoon doodslaat zonder het te weten... Wanneer zou ie erachterkomen?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
^Nieuwe TT
De scènes tussen Tywin Lannister en Arya zijn ook erg goed trouwens.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahahaha deze is wel episch:
"He's on the goddamn cover from the fucking book"
Jaime heeft alleen kinderen met Cersei. Die leerlingsmid, Gendry, is een bastaard van koning Robertquote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dat gelul tussen Jaime en zijn zoon (toch? Het was toch de leerlingsmid?) verveelde me nogal. Funny dat hij zijn eigen zoon doodslaat zonder het te weten... Wanneer zou ie erachterkomen?
Oh, ik ben weer eens in de war.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaime heeft alleen kinderen met Cersei. Die leerlingsmid, Gendry, is een bastaard van koning Robert
Of had je het niet over Gendry?
Wat een overacting, lijkt wel een zwarte hansie hansiequote:
Neen gewoon een willekeurige Lannister neef.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef benx het volgende:
Dat was toch niet Gendry die dood werd gemept door Jaime?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |