Vond hem niet zo sterk spelen dit keer, al had hij wel een leuk script...quote:Op maandag 14 mei 2012 13:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Jaime Lady Stark aan het opfokken is
Lijkt me wel, de eikelquote:Op maandag 14 mei 2012 13:32 schreef Mascio het volgende:
Maar wist die neger al die tijd al dat de draken door die Warlock waren gejat?
Ben benieuwd of bad-ass Qhorin hem komt reddenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:38 schreef Boomeister het volgende:
lol'd @ jon snow, Sta je daar dan in de middle of nowhere omringd door wildlings >_>
was verwarrende opmerking, ik bedoel 'de manschappen van' die negerquote:Op maandag 14 mei 2012 13:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die Thirteen of Qarth waren de machtigste mannen van de stad. Als je die allemaal uitschakelt behalve jijzelf, wat maakt dat jezelf dan?
Mja er zitten wel meer inconsistenties in de serie. Ze wijken in sommige delen ook sterk af van het boek, dus is niet altijd te voorkomen...quote:Op maandag 14 mei 2012 13:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
was verwarrende opmerking, ik bedoel 'de manschappen van' die neger
[ afbeelding ]
Een mooie zin die met name de boeklezers extra aanspreekt....mooi detail!!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:02 schreef Asskimo het volgende:
Jamie![]()
"You've become a real she-wolf in your later years. There's not much fish left in you."
OMG, thx![]()
Boekenserie is nog niet af, dus kan het je niet met zekerheid zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:30 schreef TwenteFC het volgende:
Zat me eigenlijk af te vragen, hoeveel seizoenen kunnen er nog bij komen voordat ze het gehele boek hebben verfilmd?
Iemand die de boeken gelezen heeft die weet in welk tempo het gaat?
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Boekenserie is nog niet af, dus kan het je niet met zekerheid zeggen
Qua verhaal wat er nu is geschreven kan er nog wel een seizoen of 2/3 bij komen.
In de Britse pockets ja, ook in de serie?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Mascio het volgende:
Nog wel meer seizoenen hoor. Boek 3 wordt bijvoorbeeld in tweeën gesplitst.
Ja, teveel info voor 1 seizoenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In de Britse pockets ja, ook in de serie?
Jep.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In de Britse pockets ja, ook in de serie?
Mja moet ook nog wel erg veel gebeuren in 3 afleveringen om het 2e boek af te maken idd...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ja, teveel info voor 1 seizoenVolgens mij gaat dit seizoen ook niet eindigen waar boek 2 eindigt, maar ergens net op 3/4e van het boek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rip(of toch niet)
[ Bericht 5% gewijzigd door Rickazio op 14-05-2012 14:57:11 ]♔ KoningenUitGroningen ♔
Hij heeft die kinderen toch praktisch opgevoed?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:48 schreef Rickazio het volgende:
Waarom was maester Luwin er dan zo kapot van? Meer dan de andere mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |