Dit wilde ik nog even quoten.quote:Hier ben ik het volledig mee eens maar de spoorbomen waren nog niet dicht aan het gaan plus de trein was echt ver weg anders had ik het ook wel begrepen maar dit was gewoon bizar naar mijn mening.
welquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
fuck you jij had geeneens lapo ahahah
heb het wat aangevultdtdquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plaatje in de OP is trouwens wel errug groot zo, de rest van de OP daarentegen is dan weer zo leeg.
GEEF JE IDEETJES TIPS EN SUGGESTIES MENSEN
Ze hebben er nog een jaar aan gewerkt voor de xbox; daarom heet het "enhanced" door alle nieuwe features. Dus alle echt klote dingen zijn gefixed en een groot aantal nieuwe dingen zitten erin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Vond the Witcher wel vet maar op een of andere manier helemaal geen replay waarde hebben.
Je maakt keuzes die wat invloed hebben maar de opties waaruit je kan kiezen zijn eigenlijk altijd "evil optie 1, evil optie 2 en evil optie 3. Het voelde voor mij niet alsof ik de persoonlijkheid van Gerald beïnvloedde.
Ach misschien over een jaar weer eens uit de kast pakkenBlijft een top game. (oh en wat ben ik toch slecht in die boss fights
)
So sad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Idem voor broodje bapao. Laatst nog aan een vriend geadviseerd/t/dt. Propt hij die dingen in het prinsessentosti-ijzertje van zijn zusje
Vierkante Bapao en een kapot tosti-ijzertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C4Dquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Ame_thyst het volgende:
kut zooi, update ik mijn videodriver, sloop ik Cinema4D
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
So sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stellen we minimaal één afbeelding van Ariana per topic verplicht?
Voeg maar toe: De dag dat Ame_thyst gebanned werd van de tekkit serverquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Welkom in de Minecraft SlowChat!
[ afbeelding ]
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, het falen van mender als admin, maurisioo's commentaar op de OP, de illuminatie, de gezondheid verbeteren eigenschappen van MineraalWater,Bobber die elk topic kaapt, wat er in de OP moet staan en frikandellen.
De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft
Veel plezier
Is goed, Die zal ik op mijn lijstje zetten voor jouw.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, dat was echt een kut game.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke keer dat ik zin heb om het te downloaden en te proberen, moet ik aan die overhypte drol die Dragon(s?) Age: Origins heette denken. Lijkt het daar een beetje op?
Beetje egoïstisch om mijzelf een aantal keer te benoemen misschien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef Mender het volgende:
[..]
Voeg maar toe: De dag dat Ame_thyst gebanned werd van de tekkit server
Is meer ook goed, Zie mijn andere post.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]![]()
ja maak dat er anders maar vanquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"een lichtelijk geirriteerde Mender"
Ha, meer is beter!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is meer ook goed, Zie mijn andere post.
Mooi.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ha, meer is beter!
"35. Ik snap een grap meestal als laatste."quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bezigheidstherapie: Maak test, plaats score
Mijnes; 5
*drukt boner naar beneden*quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:40 schreef vogelkooi het volgende:
Nee daar had ik maar 2 fout maar regelgeving enzo daar had ik veel.
Een schuddebuikje voor jullie.
Aldus een autist.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen met een beetje autisme verdienen volgens mij gemiddeld meer dan dan mensen met weinig tot geen autisme. Een stuk secuurder en beter oog voor details enzo natuurlijk ook, voor zover ik bij onze leveranciers kan zien ook beter met programmeren dan niet-autisten.
wat zeg jij? gepost op 14:18:20 HAHAquote:
Agreedquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
ooowh idd, wel leuk ja.
Maar t was baziger toen er 2 topics tegelijk geopend werden!
datquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat zou wel heel erg van het feestje afhangen, het moet wel erg triest zijn wil ik liever op Fok! rondhangen.
quote:Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
quote:Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, voetbal, games, muziek,
die de.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
alternatief: "loon de server sloopt,"
17quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bezigheidstherapie: Maak test, plaats score
Mijnes; 5
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
examen gelukt? Dan heb ik meteen nog een test voor je
Ja dat pas wel meer in de MC reeks.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ahja, ik was in de war met 'waar...'
quote:Minecraft Snapshot 12w19a
by Jens Bergensten on May 10, 2012
It’s time for the weekly snapshot. We are continuing on the work to separate the client from the server, and have fixed a bunch of stuff related to that transition. We’ve also,
Added cocoa plants to jungles
Added a “large biomes” world type
Added specific names for the different sandstone and smooth stone blocks
Get the snapshot here:
Client: http://assets.minecraft.net/12w19a/minecraft.zip* (See below!)
Server: http://assets.minecraft.net/12w19a/minecraft_server.jar (or EXE)
* The client now comes with both the client-side and the server-side JAR files. The file called “minecraft.jar” should be in your “.minecraft/bin” folder as usual, and the “minecraft_server.jar” file should be in a folder called “.minecraft/server”.
If you havent downloaded Minecraft you can grab it here: www.minecraft.net/download
Also! Cobalt was updated yesterday! Read all about it here: http://www.oxeyegames.com/cobalt-v105-alpha-change-log/
// The Minecraft Team
ja die is allang weggeklikt.quote:
ja da heb k al gedaan :\quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bob check je topic over skype.
[..]
Die van mij was 6.
IB4 excentric.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef TJV het volgende:
Mag ik hier mijn gal spuwen over een bepaalde user?
Niet eens.quote:
furtellquote:
ene jelle die rept over alles maar nergens wat vanaf weet. Houd je tyfussmoel dan gewoon.quote:
link van t topicquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:07 schreef TJV het volgende:
[..]
ene jelle die rept over alles maar nergens wat vanaf weet. Houd je tyfussmoel dan gewoon.
`quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol, zo sneu
http://www.facebook.com/profile.php?user=100002992784817
trollface.jpegquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol, zo sneu
OMG HOE WEET JIJ MIJN ACOUNT!!!!!!!!???????quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol, zo sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nope, ik haal niks weg. Eigen schuld, had je je maar beter moeten verbergen.
DM heeft ook geen zin
En bloedquote:
*geeft hand* Hoi ik ben erik, En met deze hand mastrubeer ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is ook maar net wat je hobby is.
Joh, vlieg een end op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is je adres? Ben nu aan de lijn met de dierenpolitie.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:30 schreef MineraalWater het volgende:
Doe effe spoiler dan.
Dit hangt boven mijn bed, Begin van mijn collectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, dat is wel vet, ja!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:30 schreef MineraalWater het volgende:
Doe effe spoiler dan.
Dit hangt boven mijn bed, Begin van mijn collectie.HAHAHAHA OP HAAR HOOFD SPUITEN HI HA HOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Joh, vlieg een end op.
lifesize poster en dan een fleshlight op kuthoogte?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, misschien heeft mijn zusje nog van die postertjes. Eens informeren.
Daag me niet uit om je echte facebook te vinden hèquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nope, ik haal niks weg. Eigen schuld, had je je maar beter moeten verbergen.
DM heeft ook geen zin
En je nichtje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, misschien heeft mijn zusje nog van die postertjes. Eens informeren.
Nee want die is ook zo geheim, ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Daag me niet uit om je echte facebook te vinden hè
mogelijke dingen die je collega's nu denkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:45 schreef vogelkooi het volgende:
GVD zit hier op me werk met collega's naast me. Gaan jullie dat posten.
Wat vinden ze van mijn collectie?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:45 schreef vogelkooi het volgende:
GVD zit hier op me werk met collega's naast me. Gaan jullie dat posten.
Kast-autist?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:54 schreef Sitethief het volgende:
Uw score op deze test is 15.
Pfff, ik ben blijkbaar een nep autist volgens die test....
Ze dachten toch al dat ik gek ben. En ze denken dat ik meer in de kroeg ben dan in me bed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
mogelijke dingen die je collega's nu denken
- vogelkooi vind kleine jongetjes met gitaartjes leuk
- vogelkooi valt op Disney meisjes
- vogelkooi is een fokker untermench
Niet eensquote:
Volgens mij geeft die score beter aan of iemand van boeken lezen houdt dan of je wel of geen autistische verschijnselen vertoondquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:54 schreef Sitethief het volgende:
Uw score op deze test is 15.
Pfff, ik ben blijkbaar een nep autist volgens die test....
En ik heb nog wel 5 boekenkasten volquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij geeft die score beter aan of iemand van boeken lezen houdt dan of je wel of geen autistische verschijnselen vertoond
oh nou dan klopt mijn hypothese ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En ik heb nog wel 5 boekenkasten vol.
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 10-05-2012 om 17:41:25Waar doet deze plant mij toch aan denken? Help me effe! http://t.co/Tpy8PC8W reageer retweet
Ahhh, doet me denken aan die oude smilies in die vorm voor MSN. Heb daar toch een aantal mensen goed mee te pakken gehadquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Crysis 3 kan er nog een puntje aan zuigen.
[ afbeelding ]
Ik schrokquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol, zo sneu
Ja dat kwam omdat ik het in beide topics had gepost, zo graag wil ik opscheppenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:02 schreef maurisioo het volgende:
edit lol dacht dat er iets misgegaan was met mijn post maar postte dus dubbel
Hoe heb jij dat ge-edit zonder dat het er onder komt te staan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:02 schreef maurisioo het volgende:
edit lol dacht dat er iets misgegaan was met mijn post maar postte dus dubbel
OMG mender, hoe lang fok je nu al, dat is ALTIJD binnen 5 minuten. (ja ik ken je, ik ben een kloon)quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef Mender het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat ge-edit zonder dat het er onder komt te staan?
ken je me van mc topic? ofquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef Robin1988 het volgende:
[..]
OMG mender, hoe lang fok je nu al, dat is ALTIJD binnen 5 minuten. (ja ik ken je, ik ben een kloon)
falertquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:11 schreef Mender het volgende:
Ja ik lijk echt een noob, ik dacht ook al desmiley te doen door : O te typen.
Je bent toothless?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef Robin1988 het volgende:
[..]
OMG mender, hoe lang fok je nu al, dat is ALTIJD binnen 5 minuten. (ja ik ken je, ik ben een kloon)
ojaquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Robin1988 het volgende:
[..]
als ik zou zeggen wie ik ben, zou het nut van de kloon een beetje weggaan natuurlijk.
haha vememe was ik al helemaal vergetenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Mender het volgende:
toothless of vememe/ntv? toothless was gebanned en vememe/ntv is zijn wachtwoord vergeten
Blijft leuk om het te proberen te raden iigquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:14 schreef Robin1988 het volgende:
godverdomme ik zal nog eens zeggen dat ik een kloon ben zeg, nieuwsgierige aagjes
ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
haha vememe was ik al helemaal vergeten
Wat heeft het dan voor nut op te scheppen over je pcquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:15 schreef Robin1988 het volgende:
(ik ben nog actief btw, meer zeg ik niet)
ik heb deze kloon omdat niet de hele wereld hoeft te weten wat voor uber pc ik bouw. Dus als je nu weet wie ik ben door die info, hou het dan aub voor je
Ja sjonge, mensen, doe niet zo ingewikkeldquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor nut op te scheppen over je pc
Hoi Wijnand.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:15 schreef Robin1988 het volgende:
(ik ben nog actief btw, meer zeg ik niet)
ik heb deze kloon omdat niet de hele wereld hoeft te weten wat voor uber pc ik bouw. Dus als je nu weet wie ik ben door die info, hou het dan aub voor je
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:17 schreef Robin1988 het volgende:
[..]
Ja sjonge, mensen, doe niet zo ingewikkeld
Ik had je slimmer ingeschat mauriesje.quote:
Ok de eerstvolgende die post... weten we genoegquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Robin1988 het volgende:
sorrywou gewoon ff pimpen maarja niemand reageert op t feit hoe epic mijn kaart wel niet is
dus dan ga ik maar weer op me normale account posten..
Michael Jackson coveren. Dat is net als denken dat je een succesvol T-shirt verkoper bent; hopeloos.quote:
je weet het niet, maar hij moet weer terugquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb ook net een nieuwe videokaart, waar is dan het nut van nog een nieuwe?
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat ben ik niet hoor, tom en plex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True my friend.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Michael Jackson coveren. Dat is net als denken dat je een succesvol T-shirt verkoper bent; hopeloos.
Helaas kan ik nergens meer zulke muziek vinden![]()
Luister dit dan, China mutchquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Michael Jackson coveren. Dat is net als denken dat je een succesvol T-shirt verkoper bent; hopeloos.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn nog al wat doelen, en uiteraard ook totaal realistisch.quote:
Haha ja, wel een beetje erg rooskleurig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zijn nog al wat doelen, en uiteraard ook totaal realistisch.Dan wel weer grappig dat het wordt ingesproken door dezelfde persoon die ook de Anno 2070 trailers insprak.
hahahah haha haha ha wat een grappenquote:
Ohja, toen dacht jij van wel en remlof en ik van nietquote:
Nog minder tijd om te gamenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ohja, toen dacht jij van wel en remlof en ik van niet
Enfin, vanaafjes net van acht tot kwart voor elf bespreking op kantoor gehad over de nieuw te ontwikkelen website. Contactpersoon voor de websitemaker gemaakt, de mailing z.s.m. ook.
Wat wil dat concreet zeggen? Nou, deze man (MAN JA) mag in het vervolg ook 's avonds werken en uren schrijven.
quote:
katy Perry!quote:
gwoon samen zaakje oprichten verkopen rentenieren btje chille bij de c1000 met broodje frikadel en energy :$:$:$quote:
Doe je basis ofzo? Want volgende week begint alles pas voor TL enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja deze hele week al
Volgende week en de week daarop praktijk examen.
800 minuten
Misschien wel van zijn leven, ripquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laatste dag van de werkweek of van je werk?
Koop je gewoon meteen een goede laptopquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee duh, omdat die onderdelen niet te vervangen zijn
Als één van de onderdelen niet meer werkt, ben je meteen meer geld kwijt
Ik wil geen laptopquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:08 schreef maurisioo het volgende:
Waarom praten jullie zoveel over computers? Koop gewoon een laptop. Hoef je ook niet meer te discussiëren over een betere videokaart, processor of wat dan ook.
Ging goed, Was wel makkelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hoe ging je tentamen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |