Ze hebben er nog een jaar aan gewerkt voor de xbox; daarom heet het "enhanced" door alle nieuwe features. Dus alle echt klote dingen zijn gefixed en een groot aantal nieuwe dingen zitten erin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Vond the Witcher wel vet maar op een of andere manier helemaal geen replay waarde hebben.
Je maakt keuzes die wat invloed hebben maar de opties waaruit je kan kiezen zijn eigenlijk altijd "evil optie 1, evil optie 2 en evil optie 3. Het voelde voor mij niet alsof ik de persoonlijkheid van Gerald beïnvloedde.
Ach misschien over een jaar weer eens uit de kast pakkenBlijft een top game. (oh en wat ben ik toch slecht in die boss fights
)
So sad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Idem voor broodje bapao. Laatst nog aan een vriend geadviseerd/t/dt. Propt hij die dingen in het prinsessentosti-ijzertje van zijn zusje
Vierkante Bapao en een kapot tosti-ijzertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C4Dquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Ame_thyst het volgende:
kut zooi, update ik mijn videodriver, sloop ik Cinema4D
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
So sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stellen we minimaal één afbeelding van Ariana per topic verplicht?
Voeg maar toe: De dag dat Ame_thyst gebanned werd van de tekkit serverquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Welkom in de Minecraft SlowChat!
[ afbeelding ]
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, het falen van mender als admin, maurisioo's commentaar op de OP, de illuminatie, de gezondheid verbeteren eigenschappen van MineraalWater,Bobber die elk topic kaapt, wat er in de OP moet staan en frikandellen.
De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft
Veel plezier
Is goed, Die zal ik op mijn lijstje zetten voor jouw.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, dat was echt een kut game.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke keer dat ik zin heb om het te downloaden en te proberen, moet ik aan die overhypte drol die Dragon(s?) Age: Origins heette denken. Lijkt het daar een beetje op?
Beetje egoïstisch om mijzelf een aantal keer te benoemen misschien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef Mender het volgende:
[..]
Voeg maar toe: De dag dat Ame_thyst gebanned werd van de tekkit server
Is meer ook goed, Zie mijn andere post.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]![]()
ja maak dat er anders maar vanquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"een lichtelijk geirriteerde Mender"
Ha, meer is beter!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is meer ook goed, Zie mijn andere post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |