ojaquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Robin1988 het volgende:
[..]
als ik zou zeggen wie ik ben, zou het nut van de kloon een beetje weggaan natuurlijk.
haha vememe was ik al helemaal vergetenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Mender het volgende:
toothless of vememe/ntv? toothless was gebanned en vememe/ntv is zijn wachtwoord vergeten
Blijft leuk om het te proberen te raden iigquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:14 schreef Robin1988 het volgende:
godverdomme ik zal nog eens zeggen dat ik een kloon ben zeg, nieuwsgierige aagjes
ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
haha vememe was ik al helemaal vergeten
Wat heeft het dan voor nut op te scheppen over je pcquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:15 schreef Robin1988 het volgende:
(ik ben nog actief btw, meer zeg ik niet)
ik heb deze kloon omdat niet de hele wereld hoeft te weten wat voor uber pc ik bouw. Dus als je nu weet wie ik ben door die info, hou het dan aub voor je
Ja sjonge, mensen, doe niet zo ingewikkeldquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor nut op te scheppen over je pc
Hoi Wijnand.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:15 schreef Robin1988 het volgende:
(ik ben nog actief btw, meer zeg ik niet)
ik heb deze kloon omdat niet de hele wereld hoeft te weten wat voor uber pc ik bouw. Dus als je nu weet wie ik ben door die info, hou het dan aub voor je
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:17 schreef Robin1988 het volgende:
[..]
Ja sjonge, mensen, doe niet zo ingewikkeld
Ik had je slimmer ingeschat mauriesje.quote:
Ok de eerstvolgende die post... weten we genoegquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Robin1988 het volgende:
sorrywou gewoon ff pimpen maarja niemand reageert op t feit hoe epic mijn kaart wel niet is
dus dan ga ik maar weer op me normale account posten..
Michael Jackson coveren. Dat is net als denken dat je een succesvol T-shirt verkoper bent; hopeloos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |