Mooi.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ha, meer is beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"35. Ik snap een grap meestal als laatste."quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bezigheidstherapie: Maak test, plaats score
Mijnes; 5
*drukt boner naar beneden*quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:40 schreef vogelkooi het volgende:
Nee daar had ik maar 2 fout maar regelgeving enzo daar had ik veel.
Een schuddebuikje voor jullie.
Aldus een autist.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen met een beetje autisme verdienen volgens mij gemiddeld meer dan dan mensen met weinig tot geen autisme. Een stuk secuurder en beter oog voor details enzo natuurlijk ook, voor zover ik bij onze leveranciers kan zien ook beter met programmeren dan niet-autisten.
wat zeg jij? gepost op 14:18:20 HAHAquote:
Agreedquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
ooowh idd, wel leuk ja.
Maar t was baziger toen er 2 topics tegelijk geopend werden!
datquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat zou wel heel erg van het feestje afhangen, het moet wel erg triest zijn wil ik liever op Fok! rondhangen.
quote:Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
quote:Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, voetbal, games, muziek,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |