je weet het niet, maar hij moet weer terugquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb ook net een nieuwe videokaart, waar is dan het nut van nog een nieuwe?
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat ben ik niet hoor, tom en plex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True my friend.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Michael Jackson coveren. Dat is net als denken dat je een succesvol T-shirt verkoper bent; hopeloos.
Helaas kan ik nergens meer zulke muziek vinden![]()
Luister dit dan, China mutchquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Michael Jackson coveren. Dat is net als denken dat je een succesvol T-shirt verkoper bent; hopeloos.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn nog al wat doelen, en uiteraard ook totaal realistisch.quote:
Haha ja, wel een beetje erg rooskleurig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zijn nog al wat doelen, en uiteraard ook totaal realistisch.Dan wel weer grappig dat het wordt ingesproken door dezelfde persoon die ook de Anno 2070 trailers insprak.
hahahah haha haha ha wat een grappenquote:
Ohja, toen dacht jij van wel en remlof en ik van nietquote:
Nog minder tijd om te gamenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ohja, toen dacht jij van wel en remlof en ik van niet
Enfin, vanaafjes net van acht tot kwart voor elf bespreking op kantoor gehad over de nieuw te ontwikkelen website. Contactpersoon voor de websitemaker gemaakt, de mailing z.s.m. ook.
Wat wil dat concreet zeggen? Nou, deze man (MAN JA) mag in het vervolg ook 's avonds werken en uren schrijven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |