Vanmorgen zat ik in de bus. Op zich best klachtwaardig, maar in dit geval gaat deze klacht niet over het OV. Nee hoor, er is zowaar geflirt met uw Fluisteraar. Hoe dat zo?
 Vanmorgen zat ik in de bus. Op zich best klachtwaardig, maar in dit geval gaat deze klacht niet over het OV. Nee hoor, er is zowaar geflirt met uw Fluisteraar. Hoe dat zo?

Toen ik eenmaal bij school was stapte ik snel uit met het gevoel dat ik alles fout heb gedaan. Waarom heb ik die gast laten lopen? Misschien zie ik hem nooit meer.
 Toen ik eenmaal bij school was stapte ik snel uit met het gevoel dat ik alles fout heb gedaan. Waarom heb ik die gast laten lopen? Misschien zie ik hem nooit meer. 

hommosueelquote:

Is dat gayspeak voor je p-nis uit je broek halen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef KritischeMassa het volgende:
Users die nu nog niet weten dat TS zo van de verkeerde kant is dat ie bijna weer goed uitkomt
ontopic, kut voor je TS... volgende keer toch maar een hengeltje uitwerpen

Hij vocht dus aan de zijde van de nazi's in WOII?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef KritischeMassa het volgende:
Users die nu nog niet weten dat TS zo van de verkeerde kant is dat ie bijna weer goed uitkomt
ontopic, kut voor je TS... volgende keer toch maar een hengeltje uitwerpen

Dat gezegde wil ook gewoon zeggen dat je homosueel bent, hoor. Suffie Frank, jij hebt nog e.e.a. te leren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij vocht dus aan de zijde van de nazi's in WOII?

quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat gezegde wil ook gewoon zeggen dat je homosueel bent, hoor. Suffie Frank, jij hebt nog e.e.a. te leren.
Daar doelde ik dus op...quote:

Maar als je uitgaat komt dit toch ook voor?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit was dus een extreme vorm van flirten. Oogcontact en jas uit. Maar ik kan er gewoon echt niet tegen.
 Tenzij je nooit uitgaat natuurlijk.
 Tenzij je nooit uitgaat natuurlijk.

Nee, ga ik dus nooit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als je uitgaat komt dit toch ook voor?Tenzij je nooit uitgaat natuurlijk.

Jas aanhouden dus voortaan...quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:12 schreef sinepedraap het volgende:
Dus als ik in de trein stap, doe mijn jas uit en kijk iemand aan kan die gene denken dat ik aan het flirten ben?

Ik doe ook weleens mijn colbertje uit als ik het warm heb. En als er dan een gast zit te staren kijk ik ook terug. Het wil dus niet zeggen dat die gast ook 'van de foute kant' was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit was dus een extreme vorm van flirten. Oogcontact en jas uit. Maar ik kan er gewoon echt niet tegen.

Nee NSB'ers waren zeker aan het einde van de oorlog slecht te herkennenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe ook weleens mijn colbertje uit als ik het warm heb. En als er dan een gast zit te staren kijk ik ook terug. Het wil dus niet zeggen dat die gast ook 'van de foute kant' was.

jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:12 schreef sinepedraap het volgende:
Dus als ik in de trein stap, doe mijn jas uit en kijk iemand aan kan die gene denken dat ik aan het flirten ben?

Dit was echt heel anders.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe ook weleens mijn colbertje uit als ik het warm heb. En als er dan een gast zit te staren kijk ik ook terug. Het wil dus niet zeggen dat die gast ook 'van de foute kant' was.

En vooral dat laatste spreekt je zeker aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Homosualiteit is overigens wel optimaal. Lekker samenwonen met je beste vriend, de hele dag gamen, nooit opruimen, ongezond eten, elkaar op de kaak slaan als je ruzie hebt en het meteen weer bijleggen en als kers op te taart de hele maand door elkaar in de kont neuken omdat bloedende kutten niet aan de orde zijn.

Nou ja ik weet het niet. Vergeet niet dat homoseksualiteit niet zo heel vaak voorkomt, dus de kans dat die gast ook homo was is naar mijn mening vrij klein. Of is het waar dat jullie homo's elkaar kunnen herkennen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dit was echt heel anders.

quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja ik weet het niet. Vergeet niet dat homoseksualiteit niet zo heel vaak voorkomt, dus de kans dat die gast ook homo was is naar mijn mening vrij klein. Of is het waar dat jullie homo's elkaar kunnen herkennen?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe weet je of hij homo was?
Oh wacht Bieber haar..

Daarom.shemalesquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Homosualiteit is overigens wel optimaal. Lekker samenwonen met je beste vriend, de hele dag gamen, nooit opruimen, ongezond eten, elkaar op de kaak slaan als je ruzie hebt en het meteen weer bijleggen en als kers op te taart de hele maand door elkaar in de kont neuken omdat bloedende kutten niet aan de orde zijn.

Dat wil echt niets zeggen hoor. Ik had ook een maat die zo'n kapsel had (overigens toen hij lam lag te slapen in een soort coma expres gemillimeterd) maar die gast was echt geen homofiel.quote:

Het zal idd waarschijnlijk niet 100% waterdicht zijn maar het geeft wel een indicatie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat wil echt niets zeggen hoor. Ik had ook een maat die zo'n kapsel had (overigens toen hij lam lag te slapen in een soort coma expres gemillimeterd) maar die gast was echt geen homofiel.

Zet een advertentie op treinflirt.nlquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel zwaar klote.

Er zullen zich vast wel meer kansen voordoen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel zwaar klote.

Dus wen maar vast aan het gevoelquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zullen zich vast wel meer kansen voordoen.

Vast, maar dit komt niet bepaald vaak voor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]

En ik doe het toch altijd fout.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
En ik doe het toch altijd fout.

Nou ja, ik mij voorstellen dat als je homofiel bent het nog moeilijker is om een stap te zetten. Daar je nooit weet of de andere ook homo is en op de een of andere manier lijkt me het vervelender dat als je een hetero probeert te hosselen dan dat je als hetero een meisje probeert te hosselen die geen interesse heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
En ik doe het toch altijd fout.

Heul niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:50 schreef luckass het volgende:
TS werd gewoon door de hele bus aangestaard omdat ie erbij zit als een relnicht

Fileparkerenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi ts zal eindigen als parkeerplaatshomo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad

Vertel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Het is je eigen schuld TS je had hem maar moeten aanspreken.

Mannetjeshommo. Je hebt normale hommo's die niet opvallen en verwijfde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Effies serieus, TS. Ben je mannetjes- of vrouwtjeshomo of werkt dat niet echt zo?

Ik heb wel gevoel voor kleding ja. Maar een kwartier in de keukenkwartier voor de spiegel is ehh.. wat overdreven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En heb je eigenlijk gevoel voor mode en stijl enzo? Want mijn oom is homo en die draagt kutkleren maar veel homosuelen dragen mooie kleren en staan een kwartier voor de spiegel hun haar te doen enzo

quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
FileparkerenAchteruit instekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bwahahaha

quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe weet je of hij homo was?
Oh wacht Bieber haar..

Och, op een spoedcursus Nederlands denk ik zeker wel...quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik draag overal een stylish overall en mooie kaplaarsen met stalen neus en hittestendig tot 250 celsius. Maak ik kans?
Ook aan de dames gevraagd/t/dt.

Ik wilde je een helpende hand insteken...quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
vriend stokvis hou je commentaar voor je je bent een commentaars xD xD

Ach ik probeer altijd een ingang te vinden om iemand te helpen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar ben jij wel handig in, jij manusje van (b)alles xD xD
Nee?

De achteringang in dit geval.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach ik probeer altijd een ingang te vinden om iemand te helpen.

Worstquote:

Ja klopt, gisteren zat ik ook in een kast, maar die donderde toen inene zo van de muur afquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Al die mensen die opeens heel opvallend hetero gaan doen.
Kasthomo's zijn dat, LOL.

quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:50 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja klopt, gisteren zat ik ook in een kast, maar die donderde toen inene zo van de muur af

Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:57 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]mag wel maar dan wel met wat sfeermuziek en een kaarsje

Goede oplossing ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en ik hou mijn jas aan, voor je denkt dat ik zit te flirten met je

quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nou, ze waren laatst afgedaald in de Mariannentrog en toen kwamen ze hem tegen

Ik vind dat wel wat denigrerend tov homosexuelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wezen is het natuurlijk erg vervelend om homo te zijn;]

Ik denk ook dat de meeste mensen zich geen houding zouden weten te geven. Vraag me of ik wel eens aangesproken ben door een homo. Denk het niet anders had ik het wel onthouden. Maar ja het logische is gewoon om te antwoorden met: "Nee ik ben hetero". Ow trouwens, een tijdje geleden wilde een excollega (die homo was) mij op mijn wang zoenen. Omdat die weer blij was om me te zien. Maar ik heb hem toch maar netjes weggeduwd, geen homohaat maar gewoon een ongemakkelijk gevoel toch wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wezen is het natuurlijk erg vervelend om homo te zijn; iedere keer als je wel sjans hebt (of denkt te hebben) kan het zomaar voor komen dat die persoon hetero is, want die kans is veel groter. Met uitgaan lijkt me dit ook vervelend en soms zelfs riskant, er zijn gekken die slaan als je ze als homo zijnde vraagt.
Dus in die zin lijkt het me erg vervelend om homo te zijn, de enige zekerheid heb je in de gaybar.

Dat is nog steeds het grote probleem inderdaad. Ik was laatst 's nachts in de stad en toen liep er een homofiel stelletje hand in hand voorbij en bepaalde dronken pubers vonden het nodig om ze helemaal verrot te schelden. Tuurlijk vond ik het een 'raar' gezicht (in de zin van dat het op de een of andere manier er niet 'goed' uit ziet) maar het is van de zotte dat dit eigenlijk niet kan, hoewel als ik zelf homofiel was er wellicht niet voor had gekozen om 's nachts in de stad hand in hand te lopen maar dat terzijde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de meeste mensen zich geen houding zouden weten te geven. Vraag me of ik wel eens aangesproken ben door een homo. Denk het niet anders had ik het wel onthouden. Maar ja het logische is gewoon om te antwoorden met: "Nee ik ben hetero". Ow trouwens, een tijdje geleden wilde een excollega (die homo was) mij op mijn wang zoenen. Omdat die weer blij was om me te zien. Maar ik heb hem toch maar netjes weggeduwd, geen homohaat maar gewoon een ongemakkelijk gevoel toch wel.
Neemt natuurlijk ook niet weg dat er in het uitgaansleven gewoon ontzettende randdebielen rondlopen. O.a. stoere pubertjes die zich voor elkaar moeten bewijzen met kk homo's dit dat of mensen met vooroordelen en religieuze indoctrinaties zodat ze zich 'beledigd' voelen of helemaal niet weten hoe ze ermee om moeten gaan omdat ze hun vingers in hun oren stoppen en denken tralalala ik wil er niks over weten en dus maar voor geweld kiezen.
Of mensen die homo's met pedo's vergelijken ook zo dom.

Ja dat roepen en zo is echt triest. Maar dat zijn sowieso trieste mensen die schelden van alles uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is nog steeds het grote probleem inderdaad. Ik was laatst 's nachts in de stad en toen liep er een homofiel stelletje hand in hand voorbij en bepaalde dronken pubers vonden het nodig om ze helemaal verrot te schelden. Tuurlijk vond ik het een 'raar' gezicht (in de zin van dat het op de een of andere manier er niet 'goed' uit ziet) maar het is van de zotte dat dit eigenlijk niet kan, hoewel als ik zelf homofiel was er wellicht niet voor had gekozen om 's nachts in de stad hand in hand te lopen maar dat terzijde.
Dat zoenen slaat eigenlijk nergens op, net als dat je als man een vrouw een zoen op de wang geeft zit daar niet altijd wat achter (in bepaalde culturen is het normaal om een andere man een begroetingszoen te geven) maar ik kan mij wel voorstellen dat het niet gemakkelijk voelt inderdaad.
Kortom, homo's hebben het eigenlijk helemaal niet zo makkelijk en dit in een land dat bekend staat om haar tolerantie.

Dat topic herinner ik me nogquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dat roepen en zo is echt triest. Maar dat zijn sowieso trieste mensen die schelden van alles uit.
Ik was wel een keer geschrokken van twee homo's die op klaarlichte dag in een parkje waar ouders met kleine kinderen aan het wandelen waren bovenop elkaar lagen pal naast het wandelpad en ze waren flink aan het zoenen en elkaar aan het betasten, echt alsof hun leven er van af hing. Dacht eerst dat het een jongen en een meisje waren maar zag het later pas.
Vind niet dat zoiets verboden moet worden, maar handig is het ook niet.
Ook niet makkelijk voor voorbijgangers, op hun kinderen op dat moment maar uit te leggen dat sommige mannen het ook leuk vinden om op zo'n manier te knuffelen en te zoenen.
 bwehehehehe
 bwehehehehe 

Weer een Bieber laten lopen?
  Weer een Bieber laten lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef SomePerson het volgende:
AwwWeer een Bieber laten lopen?
Als je hem nog een keer ziet grijp zijn zwansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 20:26:47 ]

Kind, ik duim voor je...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik wacht met smart op donderdag. Ik zal en moet hem aanspreken, durven of niet.

Ahww dat vindt ik nou lief van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Kind, ik duim voor je...
toi toi toi

Lachen om een plaatje dat al op internet circuleert sinds het uitgevonden is.quote:

Ik bedoelde het een beetje plagerig maar ik duim echt voor je hoor, iedereen heeft recht op zijn eigen "justin bieber"quote:Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ahww dat vindt ik nou lief van je.

Kan je er niet tegen omdat het waar is?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Lachen om een plaatje dat al op internet circuleert sinds het uitgevonden is.

Al verliest het plaatje z'n kracht, het klopt nog steeds.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij is echt homo, dan verliest dat plaatje zijn kracht wel hoor

Zeer extreem inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:

Alleen onzekere macho's met gay feelings.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:53 schreef Meloewa het volgende:
Ik snap niet dat je nog leeft ts, meeste heteromannen slaan starende homos in elkaar!

En homohaters.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Alleen onzekere macho's met gay feelings.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |