hommosueelquote:
Is dat gayspeak voor je p-nis uit je broek halen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef KritischeMassa het volgende:
Users die nu nog niet weten dat TS zo van de verkeerde kant is dat ie bijna weer goed uitkomt
ontopic, kut voor je TS... volgende keer toch maar een hengeltje uitwerpen
Hij vocht dus aan de zijde van de nazi's in WOII?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef KritischeMassa het volgende:
Users die nu nog niet weten dat TS zo van de verkeerde kant is dat ie bijna weer goed uitkomt
ontopic, kut voor je TS... volgende keer toch maar een hengeltje uitwerpen
Dat gezegde wil ook gewoon zeggen dat je homosueel bent, hoor. Suffie Frank, jij hebt nog e.e.a. te leren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij vocht dus aan de zijde van de nazi's in WOII?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat gezegde wil ook gewoon zeggen dat je homosueel bent, hoor. Suffie Frank, jij hebt nog e.e.a. te leren.
Daar doelde ik dus op...quote:
Maar als je uitgaat komt dit toch ook voor?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit was dus een extreme vorm van flirten. Oogcontact en jas uit. Maar ik kan er gewoon echt niet tegen.
Nee, ga ik dus nooit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als je uitgaat komt dit toch ook voor?Tenzij je nooit uitgaat natuurlijk.
Jas aanhouden dus voortaan...quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:12 schreef sinepedraap het volgende:
Dus als ik in de trein stap, doe mijn jas uit en kijk iemand aan kan die gene denken dat ik aan het flirten ben?
Ik doe ook weleens mijn colbertje uit als ik het warm heb. En als er dan een gast zit te staren kijk ik ook terug. Het wil dus niet zeggen dat die gast ook 'van de foute kant' was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit was dus een extreme vorm van flirten. Oogcontact en jas uit. Maar ik kan er gewoon echt niet tegen.
Nee NSB'ers waren zeker aan het einde van de oorlog slecht te herkennenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe ook weleens mijn colbertje uit als ik het warm heb. En als er dan een gast zit te staren kijk ik ook terug. Het wil dus niet zeggen dat die gast ook 'van de foute kant' was.
jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:12 schreef sinepedraap het volgende:
Dus als ik in de trein stap, doe mijn jas uit en kijk iemand aan kan die gene denken dat ik aan het flirten ben?
Dit was echt heel anders.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe ook weleens mijn colbertje uit als ik het warm heb. En als er dan een gast zit te staren kijk ik ook terug. Het wil dus niet zeggen dat die gast ook 'van de foute kant' was.
En vooral dat laatste spreekt je zeker aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Homosualiteit is overigens wel optimaal. Lekker samenwonen met je beste vriend, de hele dag gamen, nooit opruimen, ongezond eten, elkaar op de kaak slaan als je ruzie hebt en het meteen weer bijleggen en als kers op te taart de hele maand door elkaar in de kont neuken omdat bloedende kutten niet aan de orde zijn.
Nou ja ik weet het niet. Vergeet niet dat homoseksualiteit niet zo heel vaak voorkomt, dus de kans dat die gast ook homo was is naar mijn mening vrij klein. Of is het waar dat jullie homo's elkaar kunnen herkennen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dit was echt heel anders.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja ik weet het niet. Vergeet niet dat homoseksualiteit niet zo heel vaak voorkomt, dus de kans dat die gast ook homo was is naar mijn mening vrij klein. Of is het waar dat jullie homo's elkaar kunnen herkennen?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe weet je of hij homo was?
Oh wacht Bieber haar..
Daarom.shemalesquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Homosualiteit is overigens wel optimaal. Lekker samenwonen met je beste vriend, de hele dag gamen, nooit opruimen, ongezond eten, elkaar op de kaak slaan als je ruzie hebt en het meteen weer bijleggen en als kers op te taart de hele maand door elkaar in de kont neuken omdat bloedende kutten niet aan de orde zijn.
Dat wil echt niets zeggen hoor. Ik had ook een maat die zo'n kapsel had (overigens toen hij lam lag te slapen in een soort coma expres gemillimeterd) maar die gast was echt geen homofiel.quote:
Het zal idd waarschijnlijk niet 100% waterdicht zijn maar het geeft wel een indicatie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat wil echt niets zeggen hoor. Ik had ook een maat die zo'n kapsel had (overigens toen hij lam lag te slapen in een soort coma expres gemillimeterd) maar die gast was echt geen homofiel.
Zet een advertentie op treinflirt.nlquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel zwaar klote.
Er zullen zich vast wel meer kansen voordoen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel zwaar klote.
Dus wen maar vast aan het gevoelquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zullen zich vast wel meer kansen voordoen.
Vast, maar dit komt niet bepaald vaak voor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zullen zich vast wel meer kansen voordoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |