Eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik het nog eens zou meemaken.

Vanmorgen zat ik in de bus. Op zich best klachtwaardig, maar in dit geval gaat deze klacht niet over het OV. Nee hoor, er is zowaar geflirt met uw Fluisteraar. Hoe dat zo?
Nou, eenmaal onderweg stapte er een gigantisch leuke jongen naar binnen. Abnormaal gewoon. Met een soort van dat Bieber-haar.

Ja, mijn ogen vielen daar natuurlijk een beetje op. Ik kon het niet voorkomen dat ik net wat te lang staarde naar die gast, wat hij opmerkte. Ik haalde met mijn mauw het vocht van de ramen af, waarna ik probeerde daar doorheen te kijken om het zo allemaal wat minder te laten opvallen. Niet dat dat werkte. Terwijl ik dus naar buiten keek voelde ik zijn ogen echter gewoon branden. Ik kon er niets aan doen, maar ik keek naar hem
Oogcontact dus. Fuck. Kan het erger? JA DAT KAN DUS. Wel verdomme, vanuit mijn ooghoeken zag ik dat hij zijn jas uitdeed, waardoor hij in zijn shirt zat en ik dus nóg meer moeite had te doen of hij niet bestond. Daarnaast bleef hij me steeds aankijken. En ik? Ik keek naar buiten en speelde met mijn OV-kaart.

Toen ik eenmaal bij school was stapte ik snel uit met het gevoel dat ik alles fout heb gedaan. Waarom heb ik die gast laten lopen? Misschien zie ik hem nooit meer.
Klacht: lees OP. Deel hier uw medelijden met TS.