Och, op een spoedcursus Nederlands denk ik zeker wel...quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik draag overal een stylish overall en mooie kaplaarsen met stalen neus en hittestendig tot 250 celsius. Maak ik kans?
Ook aan de dames gevraagd/t/dt.
Ik wilde je een helpende hand insteken...quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
vriend stokvis hou je commentaar voor je je bent een commentaars xD xD
Ach ik probeer altijd een ingang te vinden om iemand te helpen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar ben jij wel handig in, jij manusje van (b)alles xD xD
Nee?
De achteringang in dit geval.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach ik probeer altijd een ingang te vinden om iemand te helpen.
Worstquote:
Ja klopt, gisteren zat ik ook in een kast, maar die donderde toen inene zo van de muur afquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Al die mensen die opeens heel opvallend hetero gaan doen.
Kasthomo's zijn dat, LOL.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:50 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja klopt, gisteren zat ik ook in een kast, maar die donderde toen inene zo van de muur af
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:57 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]mag wel maar dan wel met wat sfeermuziek en een kaarsje
Goede oplossing ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en ik hou mijn jas aan, voor je denkt dat ik zit te flirten met je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |