En ik doe het toch altijd fout.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zullen zich vast wel meer kansen voordoen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
En ik doe het toch altijd fout.
Nou ja, ik mij voorstellen dat als je homofiel bent het nog moeilijker is om een stap te zetten. Daar je nooit weet of de andere ook homo is en op de een of andere manier lijkt me het vervelender dat als je een hetero probeert te hosselen dan dat je als hetero een meisje probeert te hosselen die geen interesse heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
En ik doe het toch altijd fout.
Heul niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:50 schreef luckass het volgende:
TS werd gewoon door de hele bus aangestaard omdat ie erbij zit als een relnicht
Fileparkerenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi ts zal eindigen als parkeerplaatshomo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Vertel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Het is je eigen schuld TS je had hem maar moeten aanspreken.
Mannetjeshommo. Je hebt normale hommo's die niet opvallen en verwijfde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Effies serieus, TS. Ben je mannetjes- of vrouwtjeshomo of werkt dat niet echt zo?
Ik heb wel gevoel voor kleding ja. Maar een kwartier in de keukenkwartier voor de spiegel is ehh.. wat overdreven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En heb je eigenlijk gevoel voor mode en stijl enzo? Want mijn oom is homo en die draagt kutkleren maar veel homosuelen dragen mooie kleren en staan een kwartier voor de spiegel hun haar te doen enzo
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
FileparkerenAchteruit instekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bwahahaha
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe weet je of hij homo was?
Oh wacht Bieber haar..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |