abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111374379
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:07 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik heb een iq van 345. Jij?
Nou, ze waren laatst afgedaald in de Mariannentrog en toen kwamen ze hem tegen ;(
pi_111374417
quote:
9s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:08 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Nou, ze waren laatst afgedaald in de Mariannentrog en toen kwamen ze hem tegen ;(
:')
Roken is lekker
pi_111374449
Ik ga van FOK!

xx
Roken is lekker
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:13:10 #104
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_111374546
Alleen OP gelezen en ik herken mijzelf er in, maar dan niet in het OV en gewoon met dames zoals een gezond persoon zou betamen.

:*
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_111374614
'gezond persoon'

smoooooooooooooooth talking there

enfin, homosuelen zijn vriendelijke mensen, heterosuelen ook, bisuelen ook, de andere -suelens wat minder.

(sper)mafketels xDxDxD
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:18:44 #106
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111374728
Ik wezen is het natuurlijk erg vervelend om homo te zijn; iedere keer als je wel sjans hebt (of denkt te hebben) kan het zomaar voor komen dat die persoon hetero is, want die kans is veel groter. Met uitgaan lijkt me dit ook vervelend en soms zelfs riskant, er zijn gekken die slaan als je ze als homo zijnde vraagt.
Dus in die zin lijkt het me erg vervelend om homo te zijn, de enige zekerheid heb je in de gaybar.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_111374784
Dankzij TS weet ik dat ik vandaag sjans heb gehad met 3 opa's, 5 milfs, 4 kleuters, 2 travestieten en 5 chimeids.
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:21:38 #108
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_111374827
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wezen is het natuurlijk erg vervelend om homo te zijn;]
Ik vind dat wel wat denigrerend tov homosexuelen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:30:03 #109
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_111375123
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wezen is het natuurlijk erg vervelend om homo te zijn; iedere keer als je wel sjans hebt (of denkt te hebben) kan het zomaar voor komen dat die persoon hetero is, want die kans is veel groter. Met uitgaan lijkt me dit ook vervelend en soms zelfs riskant, er zijn gekken die slaan als je ze als homo zijnde vraagt.
Dus in die zin lijkt het me erg vervelend om homo te zijn, de enige zekerheid heb je in de gaybar.
Ik denk ook dat de meeste mensen zich geen houding zouden weten te geven. Vraag me of ik wel eens aangesproken ben door een homo. Denk het niet anders had ik het wel onthouden. Maar ja het logische is gewoon om te antwoorden met: "Nee ik ben hetero". Ow trouwens, een tijdje geleden wilde een excollega (die homo was) mij op mijn wang zoenen. Omdat die weer blij was om me te zien. Maar ik heb hem toch maar netjes weggeduwd, geen homohaat maar gewoon een ongemakkelijk gevoel toch wel.

Neemt natuurlijk ook niet weg dat er in het uitgaansleven gewoon ontzettende randdebielen rondlopen. O.a. stoere pubertjes die zich voor elkaar moeten bewijzen met kk homo's dit dat of mensen met vooroordelen en religieuze indoctrinaties zodat ze zich 'beledigd' voelen of helemaal niet weten hoe ze ermee om moeten gaan omdat ze hun vingers in hun oren stoppen en denken tralalala ik wil er niks over weten en dus maar voor geweld kiezen.

Of mensen die homo's met pedo's vergelijken ook zo dom. :')
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:46:27 #110
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111375700
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:30 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik denk ook dat de meeste mensen zich geen houding zouden weten te geven. Vraag me of ik wel eens aangesproken ben door een homo. Denk het niet anders had ik het wel onthouden. Maar ja het logische is gewoon om te antwoorden met: "Nee ik ben hetero". Ow trouwens, een tijdje geleden wilde een excollega (die homo was) mij op mijn wang zoenen. Omdat die weer blij was om me te zien. Maar ik heb hem toch maar netjes weggeduwd, geen homohaat maar gewoon een ongemakkelijk gevoel toch wel.

Neemt natuurlijk ook niet weg dat er in het uitgaansleven gewoon ontzettende randdebielen rondlopen. O.a. stoere pubertjes die zich voor elkaar moeten bewijzen met kk homo's dit dat of mensen met vooroordelen en religieuze indoctrinaties zodat ze zich 'beledigd' voelen of helemaal niet weten hoe ze ermee om moeten gaan omdat ze hun vingers in hun oren stoppen en denken tralalala ik wil er niks over weten en dus maar voor geweld kiezen.

Of mensen die homo's met pedo's vergelijken ook zo dom. :')
Dat is nog steeds het grote probleem inderdaad. Ik was laatst 's nachts in de stad en toen liep er een homofiel stelletje hand in hand voorbij en bepaalde dronken pubers vonden het nodig om ze helemaal verrot te schelden. Tuurlijk vond ik het een 'raar' gezicht (in de zin van dat het op de een of andere manier er niet 'goed' uit ziet) maar het is van de zotte dat dit eigenlijk niet kan, hoewel als ik zelf homofiel was er wellicht niet voor had gekozen om 's nachts in de stad hand in hand te lopen maar dat terzijde.
Dat zoenen slaat eigenlijk nergens op, net als dat je als man een vrouw een zoen op de wang geeft zit daar niet altijd wat achter (in bepaalde culturen is het normaal om een andere man een begroetingszoen te geven) maar ik kan mij wel voorstellen dat het niet gemakkelijk voelt inderdaad.
Kortom, homo's hebben het eigenlijk helemaal niet zo makkelijk en dit in een land dat bekend staat om haar tolerantie.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:56:57 #111
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_111376060
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat is nog steeds het grote probleem inderdaad. Ik was laatst 's nachts in de stad en toen liep er een homofiel stelletje hand in hand voorbij en bepaalde dronken pubers vonden het nodig om ze helemaal verrot te schelden. Tuurlijk vond ik het een 'raar' gezicht (in de zin van dat het op de een of andere manier er niet 'goed' uit ziet) maar het is van de zotte dat dit eigenlijk niet kan, hoewel als ik zelf homofiel was er wellicht niet voor had gekozen om 's nachts in de stad hand in hand te lopen maar dat terzijde.
Dat zoenen slaat eigenlijk nergens op, net als dat je als man een vrouw een zoen op de wang geeft zit daar niet altijd wat achter (in bepaalde culturen is het normaal om een andere man een begroetingszoen te geven) maar ik kan mij wel voorstellen dat het niet gemakkelijk voelt inderdaad.
Kortom, homo's hebben het eigenlijk helemaal niet zo makkelijk en dit in een land dat bekend staat om haar tolerantie.
Ja dat roepen en zo is echt triest. Maar dat zijn sowieso trieste mensen die schelden van alles uit.

Ik was wel een keer geschrokken van twee homo's die op klaarlichte dag in een parkje waar ouders met kleine kinderen aan het wandelen waren bovenop elkaar lagen pal naast het wandelpad en ze waren flink aan het zoenen en elkaar aan het betasten, echt alsof hun leven er van af hing. Dacht eerst dat het een jongen en een meisje waren maar zag het later pas.

Vind niet dat zoiets verboden moet worden, maar handig is het ook niet.

Ook niet makkelijk voor voorbijgangers, op hun kinderen op dat moment maar uit te leggen dat sommige mannen het ook leuk vinden om op zo'n manier te knuffelen en te zoenen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_111376907
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:56 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja dat roepen en zo is echt triest. Maar dat zijn sowieso trieste mensen die schelden van alles uit.

Ik was wel een keer geschrokken van twee homo's die op klaarlichte dag in een parkje waar ouders met kleine kinderen aan het wandelen waren bovenop elkaar lagen pal naast het wandelpad en ze waren flink aan het zoenen en elkaar aan het betasten, echt alsof hun leven er van af hing. Dacht eerst dat het een jongen en een meisje waren maar zag het later pas.

Vind niet dat zoiets verboden moet worden, maar handig is het ook niet.

Ook niet makkelijk voor voorbijgangers, op hun kinderen op dat moment maar uit te leggen dat sommige mannen het ook leuk vinden om op zo'n manier te knuffelen en te zoenen.
Dat topic herinner ik me nog :') bwehehehehe

Maar in deze discussie, ik heb sowieso een hekel aan gelebber in het openbaar. Hetero of homo, van mij hoeft het niet.
pi_111391936
Aww ;( Weer een Bieber laten lopen?

Als je hem nog een keer ziet grijp je kans :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111391992
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef SomePerson het volgende:
Aww ;( Weer een Bieber laten lopen?

Als je hem nog een keer ziet grijp zijn zwans :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 20:26:47 ]
pi_111392829
quote:
3s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

;(
Ook een optie
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:53:18 #116
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111393653
Je bent gewoon een kut
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  Forum Admin vrijdag 11 mei 2012 @ 07:56:59 #117
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_111408281
Je hebt wel moeite gedaan voor je lemming

#Lief dagboek - Die laatste blik die ze je geven voordat ze uitstappen

mmmm verschilt toch wel veel, toeval dan maar.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_111408384
quote:
3s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

;(
:')
''The root of suffering is attachment''
pi_111796944
Ik wacht met smart op donderdag. Ik zal en moet hem aanspreken, durven of niet.
pi_111797100
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef davako het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
pi_111797122
quote:
7s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik wacht met smart op donderdag. Ik zal en moet hem aanspreken, durven of niet.
Kind, ik duim voor je...

toi toi toi O+
pi_111797190
quote:
17s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Kind, ik duim voor je...

toi toi toi O+
Ahww dat vindt ik nou lief van je. O+

quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef tonystark het volgende:

[..]

_O-
Lachen om een plaatje dat al op internet circuleert sinds het uitgevonden is. :')
pi_111797517
quote:
7s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Ahww dat vindt ik nou lief van je. O+
Ik bedoelde het een beetje plagerig maar ik duim echt voor je hoor, iedereen heeft recht op zijn eigen "justin bieber" ;)
pi_111803188
quote:
7s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

[..]

Lachen om een plaatje dat al op internet circuleert sinds het uitgevonden is. :')
Kan je er niet tegen omdat het waar is? :')
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
pi_111803365
Hij is echt homo, dan verliest dat plaatje zijn kracht wel hoor :')
pi_111803806
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij is echt homo, dan verliest dat plaatje zijn kracht wel hoor :')
Al verliest het plaatje z'n kracht, het klopt nog steeds.
pi_111803988
Kom we gaan homosexuelen voor homo uitschelden
pi_111804266
TS is gay :o
pi_111804874
quote:
_O-
  maandag 21 mei 2012 @ 01:38:00 #131
204987 9611Niels
berenpak9
pi_111817047
quote:
13s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit was dus een extreme vorm van flirten. Oogcontact en jas uit. Maar ik kan er gewoon echt niet tegen. :D
Zeer extreem inderdaad :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 21 mei 2012 @ 01:53:43 #132
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_111817325
Ik snap niet dat je nog leeft ts, meeste heteromannen slaan starende homos in elkaar!
Doei!
pi_111817535
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:53 schreef Meloewa het volgende:
Ik snap niet dat je nog leeft ts, meeste heteromannen slaan starende homos in elkaar!
Alleen onzekere macho's met gay feelings.
pi_111817610
Neen, alle heteromannen hebben een aangeboren intense haat jegens homo's. Dat jij dat niet weet wil zeggen dat jij ook homo bent.
  maandag 21 mei 2012 @ 02:13:29 #135
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_111817640
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:05 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Alleen onzekere macho's met gay feelings.
En homohaters.
Doei!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')