quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nou, ze waren laatst afgedaald in de Mariannentrog en toen kwamen ze hem tegen
Ik vind dat wel wat denigrerend tov homosexuelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wezen is het natuurlijk erg vervelend om homo te zijn;]
Ik denk ook dat de meeste mensen zich geen houding zouden weten te geven. Vraag me of ik wel eens aangesproken ben door een homo. Denk het niet anders had ik het wel onthouden. Maar ja het logische is gewoon om te antwoorden met: "Nee ik ben hetero". Ow trouwens, een tijdje geleden wilde een excollega (die homo was) mij op mijn wang zoenen. Omdat die weer blij was om me te zien. Maar ik heb hem toch maar netjes weggeduwd, geen homohaat maar gewoon een ongemakkelijk gevoel toch wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wezen is het natuurlijk erg vervelend om homo te zijn; iedere keer als je wel sjans hebt (of denkt te hebben) kan het zomaar voor komen dat die persoon hetero is, want die kans is veel groter. Met uitgaan lijkt me dit ook vervelend en soms zelfs riskant, er zijn gekken die slaan als je ze als homo zijnde vraagt.
Dus in die zin lijkt het me erg vervelend om homo te zijn, de enige zekerheid heb je in de gaybar.
Dat is nog steeds het grote probleem inderdaad. Ik was laatst 's nachts in de stad en toen liep er een homofiel stelletje hand in hand voorbij en bepaalde dronken pubers vonden het nodig om ze helemaal verrot te schelden. Tuurlijk vond ik het een 'raar' gezicht (in de zin van dat het op de een of andere manier er niet 'goed' uit ziet) maar het is van de zotte dat dit eigenlijk niet kan, hoewel als ik zelf homofiel was er wellicht niet voor had gekozen om 's nachts in de stad hand in hand te lopen maar dat terzijde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de meeste mensen zich geen houding zouden weten te geven. Vraag me of ik wel eens aangesproken ben door een homo. Denk het niet anders had ik het wel onthouden. Maar ja het logische is gewoon om te antwoorden met: "Nee ik ben hetero". Ow trouwens, een tijdje geleden wilde een excollega (die homo was) mij op mijn wang zoenen. Omdat die weer blij was om me te zien. Maar ik heb hem toch maar netjes weggeduwd, geen homohaat maar gewoon een ongemakkelijk gevoel toch wel.
Neemt natuurlijk ook niet weg dat er in het uitgaansleven gewoon ontzettende randdebielen rondlopen. O.a. stoere pubertjes die zich voor elkaar moeten bewijzen met kk homo's dit dat of mensen met vooroordelen en religieuze indoctrinaties zodat ze zich 'beledigd' voelen of helemaal niet weten hoe ze ermee om moeten gaan omdat ze hun vingers in hun oren stoppen en denken tralalala ik wil er niks over weten en dus maar voor geweld kiezen.
Of mensen die homo's met pedo's vergelijken ook zo dom.![]()
Ja dat roepen en zo is echt triest. Maar dat zijn sowieso trieste mensen die schelden van alles uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is nog steeds het grote probleem inderdaad. Ik was laatst 's nachts in de stad en toen liep er een homofiel stelletje hand in hand voorbij en bepaalde dronken pubers vonden het nodig om ze helemaal verrot te schelden. Tuurlijk vond ik het een 'raar' gezicht (in de zin van dat het op de een of andere manier er niet 'goed' uit ziet) maar het is van de zotte dat dit eigenlijk niet kan, hoewel als ik zelf homofiel was er wellicht niet voor had gekozen om 's nachts in de stad hand in hand te lopen maar dat terzijde.
Dat zoenen slaat eigenlijk nergens op, net als dat je als man een vrouw een zoen op de wang geeft zit daar niet altijd wat achter (in bepaalde culturen is het normaal om een andere man een begroetingszoen te geven) maar ik kan mij wel voorstellen dat het niet gemakkelijk voelt inderdaad.
Kortom, homo's hebben het eigenlijk helemaal niet zo makkelijk en dit in een land dat bekend staat om haar tolerantie.
Dat topic herinner ik me nogquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dat roepen en zo is echt triest. Maar dat zijn sowieso trieste mensen die schelden van alles uit.
Ik was wel een keer geschrokken van twee homo's die op klaarlichte dag in een parkje waar ouders met kleine kinderen aan het wandelen waren bovenop elkaar lagen pal naast het wandelpad en ze waren flink aan het zoenen en elkaar aan het betasten, echt alsof hun leven er van af hing. Dacht eerst dat het een jongen en een meisje waren maar zag het later pas.
Vind niet dat zoiets verboden moet worden, maar handig is het ook niet.
Ook niet makkelijk voor voorbijgangers, op hun kinderen op dat moment maar uit te leggen dat sommige mannen het ook leuk vinden om op zo'n manier te knuffelen en te zoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef SomePerson het volgende:
AwwWeer een Bieber laten lopen?
Als je hem nog een keer ziet grijp zijn zwansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 20:26:47 ]
Kind, ik duim voor je...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik wacht met smart op donderdag. Ik zal en moet hem aanspreken, durven of niet.
Ahww dat vindt ik nou lief van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Kind, ik duim voor je...
toi toi toi
Lachen om een plaatje dat al op internet circuleert sinds het uitgevonden is.quote:
Ik bedoelde het een beetje plagerig maar ik duim echt voor je hoor, iedereen heeft recht op zijn eigen "justin bieber"quote:Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ahww dat vindt ik nou lief van je.
Kan je er niet tegen omdat het waar is?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Lachen om een plaatje dat al op internet circuleert sinds het uitgevonden is.
Al verliest het plaatje z'n kracht, het klopt nog steeds.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij is echt homo, dan verliest dat plaatje zijn kracht wel hoor
Zeer extreem inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit was dus een extreme vorm van flirten. Oogcontact en jas uit. Maar ik kan er gewoon echt niet tegen.
Alleen onzekere macho's met gay feelings.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:53 schreef Meloewa het volgende:
Ik snap niet dat je nog leeft ts, meeste heteromannen slaan starende homos in elkaar!
En homohaters.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Alleen onzekere macho's met gay feelings.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |