quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
hihihi, ik was je admiratie topic net even aan 't lezen. Ik kreeg het helemaal warm..
Zuurkool vind ik best lekker. Alleen niet die Griekse Zuurkool die zoet is die m'n ma vaak koopt..quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef Erasmo het volgende:
Ik vond nog wat zuurkool, heb dat maar opgemaakt
Ik maak mijn zuurkool zelfquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zuurkool vind ik best lekker. Alleen niet die Griekse Zuurkool die zoet is die m'n ma vaak koopt..
Langs je toogje wrijven zul je bedoelen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon met een sergeantmajoors blik naar wat voor kool ook kijken.
MacDonalds en kaas?quote:
Niet vanuit DLD. Maar bezorgen beter dan TNT...quote:
TNT? of PostNL ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet vanuit DLD. Maar bezorgen beter dan TNT...
Volgens mij wordt het hier uitbesteed aan Selektvracht, je weet wel die tokkies met die sticker op hun eigen autoquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet vanuit DLD. Maar bezorgen beter dan TNT...
boeiend. die pakketdienst.quote:
Treffende beschrijving.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Selektvracht ziet er niet uit, zo'n lesbische shagroker in een oude VW Passat diesel, maar heb er nooit problemen mee gehad
Dat is dus gedeeld, deels leverd PostNl de pakketten af, deels TNT Post. Boeit dus wel degelijk sinds het is opgesplitst, zijn nu 2 aparte bedrijven.quote:
Nee, die vetkezen bij jullie...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Langs je toogje wrijven zul je bedoelen?
Een beetje vet erop glijdt idd een stuk makkelijker naar binnenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach een beetje vriendenvet doet wonderen..
Arme Erwin..quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een beetje vet erop glijdt idd een stuk makkelijker naar binnen
Hij vindt van nietquote:
Vriendenvet ftw, voor meerdere doeleinden bruikbaar. En er zit een NSN op.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach een beetje vriendenvet doet wonderen..
De service verschilt niet. Dus maakt geen verschil.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus gedeeld, deels leverd PostNl de pakketten af, deels TNT Post. Boeit dus wel degelijk sinds het is opgesplitst, zijn nu 2 aparte bedrijven.
Alsof het wat boeit dat het een 16 jarig kassatuutje is. Wat ik veel schokkender en dramatischer vind is het vinden van "wij zijn langsgeweest" kaartjes in je brievenbus terwijl je de hele dag thuis bent en er niet eens aangebeld was. Op een gegeven moment een briefje "je kan je pakketje daar en daar ophalen" terwijl er op staat NIET BIJ DE BUREN BEZORGEN. Iets met extreem waardevolle apparatuur. Een pakketje bij de bruna kunnen ophalen omdat hij volgens Track and trace niet leverbaar was bij jou... En je de hele godganse dag weer thuis zit te wachten op die droeftoeter.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:30 schreef Erasmo het volgende:
Dat is wel erg achteruit gegaan, vooral met de sluiting van postkantoren. Nu krijg je 16-jarige kassatuutjes die toch best wel belangrijke dingen moeten regelen.
Focking relaxed was het dan ook met m'n telefoon: zelf de dag en tijd bepalen en een dag van te voren kreeg ik een mailtje in welke 2 uur ze langs zouden komen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Alsof het wat boeit dat het een 16 jarig kassatuutje is. Wat ik veel schokkender en dramatischer vind is het vinden van "wij zijn langsgeweest" kaartjes in je brievenbus terwijl je de hele dag thuis bent en er niet eens aangebeld was. Op een gegeven moment een briefje "je kan je pakketje daar en daar ophalen" terwijl er op staat NIET BIJ DE BUREN BEZORGEN. Iets met extreem waardevolle apparatuur. Een pakketje bij de bruna kunnen ophalen omdat hij volgens Track and trace niet leverbaar was bij jou... En je de hele godganse dag weer thuis zit te wachten op die droeftoeter.
Nee, officieel niet. Maar wat het doet met de geloofwaardigheid en goede eer van zo'n Karremans en iedereen die onder hem gediend heeft is een tweede.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:42 schreef paintmeester het volgende:
Vervolgen is niet hetzelfde als veroordelen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef Deadre het volgende:
Karremans was goed in het ontvangen van kado's en in feest vieren met zijn gabberlegioentje, terwijl er op dat moment een heel volk op de bus werd gezet.
Ja, en vooral van kinderen die nog in de verrekijker van papa zaten ten tijde van dutchbat 3quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zoveel onnozelheid in dat topic, niet normaal.
[..]
Dat ligt aan de uitspraak.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, officieel niet. Maar wat het doet met de geloofwaardigheid en goede eer van zo'n Karremans en iedereen die onder hem gediend heeft is een tweede.
Ik heb een taxi hoor ik?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:09 schreef Pumatje het volgende:
Voor de rest vandaag 30 journalisten rondgereden.
en ontheffing gekregen voor het voertuig tijdens de landmachtdagen...
vrij crossen
muwhahaquote:
Zelfs al zou Karremans worden vrijgesproken dan werpt dat nog een smet op hem. Dat wil ik ermee zeggen. Dat een rechter hem onschuldig vindt, zegt niets over de publieke opiniequote:
Hij is al lang en breed afgeserveerd door het (NLD) publiek, waarom denk je dat hij in Spanje zit. En daarbij kijk ook eens naar die advocaat (Zegveld) en van welk links activistenbureau die komt. (Bohler) Dat zegt ook wel weer genoeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zelfs al zou Karremans worden vrijgesproken dan werpt dat nog een smet op hem. Dat wil ik ermee zeggen. Dat een rechter hem onschuldig vindt, zegt niets over de publieke opinie
Zoals AchJa al zegt, de publieke opinie is al dermate dat er een smet op hem rust. Nu kan het zwaard van damocles nog wegquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs al zou Karremans worden vrijgesproken dan werpt dat nog een smet op hem. Dat wil ik ermee zeggen. Dat een rechter hem onschuldig vindt, zegt niets over de publieke opinie
Correct.quote:
Je vergeet wat mensen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
AchJa/Cobra vs Vortix/Paintmeester ROUND 1 !!
*Ting ting ting*
Waren de eersten die me zo te binnen schotenquote:
En jij bent natuurlijk helemaal geen echte militair! Je hebt het zelf gehoord in dat landmachtdagen topic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh okquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Esses het volgende:
En dat heb ik reeds ook niet ontkracht toch?
kom op... Je wilt niet eens sporten in eigentijd...quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Esses het volgende:
En dat heb ik reeds ook niet ontkracht toch?
En jij weigert nog altijd om een cursus begrijpend lezen te volgen (Y)quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kom op... Je wilt niet eens sporten in eigentijd...
ALs jij langs die bakker bij het station rijdquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
muwhaha![]()
Bossche Bollen, appeltaart of bier... choose your bribe
Komt iemand mij nog ophalen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:36 schreef Esses het volgende:
[..]
ALs jij langs die bakker bij het station rijd
maar jij bent dikquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:34 schreef Esses het volgende:
[..]
En jij weigert nog altijd om een cursus begrijpend lezen te volgen (Y)
een rechtszaak zou dat alleen maar erger maken. Dan wordt de publieke opinie versterkt. "zie je wel. Zelfs justitie zit m achterna"quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Zoals AchJa al zegt, de publieke opinie is al dermate dat er een smet op hem rust. Nu kan het zwaard van damocles nog weg
The Meaning of Rankquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
AchJa/Cobra vs Vortix/Paintmeester ROUND 1 !!
*Ting ting ting*
Ah zoquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:09 schreef m.k het volgende:
Ben aan het timmeren in een huis maar het is heel precies werk dat in een heel scheef huis gaat
Dit maar dan in een halletje van 170 bij 170 en lelijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Erasmo het volgende:
Wat ben je aan het doen dan, zo'n hippe schrootjeswand aanleggen ofzo
Je maakt een grap?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Dit maar dan in een halletje van 170 bij 170 en lelijk![]()
Doe eens een prijs schatting
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:
Zijn er ook van die hippe bonzai boompjes en lage tafeltjes?!quote:
Nope het is een kansloos projectquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zijn er ook van die hippe bonzai boompjes en lage tafeltjes?!
Same here. Het mag ook gewoon 7000 euro kosten voor 170 bij 170 hokje. Maar dan heb je ook niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:48 schreef Erasmo het volgende:
De eerste gedachte die in me opkomt; why?
.... nogmaals: Is dit een grap?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Same here. Het mag ook gewoon 7000 euro kosten voor 170 bij 170 hokje. Maar dan heb je ook niks
A-team style?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef Rave_NL het volgende:
Als ik zo'n kamer had zou ik nooit de deur open doen als ik naar binnen ging!
Dat zei ik ook al, maarja ik ben nog jong en dom enzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
.... nogmaals: Is dit een grap?
WAAROM?! Ga dan van dat geld naar japan en maakt wat foto's
Gewoon erdoorheen lopen? Gaat hier wat lastiger, het word geen papieren wandje maar plexyglasquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef Rave_NL het volgende:
Als ik zo'n kamer had zou ik nooit de deur open doen als ik naar binnen ging!
Whaha die afro met die UZIquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
http://filmpjekijken.com/nieuws/details/50-jaar-bond-girls
Ja, iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Whaha die afro met die UZI
Pff doe het dan op de échte manier ipv de praxismanierquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maarja ik ben nog jong en dom enzo.
Ik doe dit ook nooit meer, schijt project. halverwege werd er gevraag of er iets vervangen kon worden mocht er wat stuk gaan......... Nee
[..]
Gewoon erdoorheen lopen? Gaat hier wat lastiger, het word geen papieren wandje maar plexyglas
Tjaquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Pff doe het dan op de échte manier ipv de praxismanier
Gewoon niet doen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Pff doe het dan op de échte manier ipv de praxismanier
Dit, en mocht het te vertonen zijn maak ik wel even een plaatjequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gewoon niet doen...
mk maak je wel ff een "after" foto?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef Pumatje het volgende:
als je handigslim bent hoeft dat niets te kosten in je kamer.
Hoe zou jij het voor gratis doen dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef Pumatje het volgende:
als je handig bent hoeft dat niets te kosten.
Muur bruin schilderen en overal a4tjes ophangen?quote:
Jij dacht dat dat gratis was?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Muur bruin schilderen en overal a4tjes ophangen?
kost minder..quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij dacht dat dat gratis was?
Maar ik ga slapen
Jong en zonder toevoegingen?quote:
Vacuümverpakt?quote:
Blijft een mooi nummer, en de boodschap is oh zo waar!!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blijft een mooi nummer, en de boodschap is oh zo waar!!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Met dank aan liesje heb ik die leren kennen.
???quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Sergeant Majoor Eindbaas nu op de kl dagen live stream
Wat wordt er nu uitgezonden dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
http://landmachtdagen.united4all.nl/
Een van die presentatoren was best wel een baas.
demo'squote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat wordt er nu uitgezonden dan?
quote:Verdachte overval juwelier uitgeleverd
Laatste update: 11 mei 2012 14:47 info
DEN HAAG - De 19-jarige Hagenaar die wordt verdacht van betrokkenheid bij de overval op de Haagse juwelier is uitgeleverd aan Nederland.
Foto: NU.nl/Bob van Keulen
Dat liet het Openbaar Ministerie vrijdag weten. Bij de overval kwam de 47-jarige eigenaar om het leven.
De Koninklijke Marechaussee heeft de man vrijdag opgehaald in Georgië en overgedragen aan de politie Haaglanden.
De recherche zal hem de komende dagen verhoren. De Hagenaar wordt maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Ambassade
De verdachte werd op 2 mei door de Georgische politie aangehouden, nadat hij zich op de Nederlandse ambassade in de Georgische hoofdstad Tbilisi had gemeld. Dit deed hij nadat zijn foto en naam door het OM waren vrijgegeven.
Zijn medeverdachte, een eveneens 19-jarige Hagenaar, werd op 1 mei op straat in de Schilderswijk in Den Haag aangehouden. Deze verdachte zit nog altijd vast.
Lijkt me een mooi snoepreisje voor een paar man van de BSB. Want dit is oom gewoon een beveiligingssopdracht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
@Esses:
Zie vetgedrukte. Gaan die Kmar leden in burger naar het buitenland om een verdachte op te pikken?
[..]
Natuurlijk, de BSB.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi snoepreisje voor een paar man van de BSB. Want dit is oom gewoon een beveiligingssopdracht.
quote:Houten piemel in beslag genomen
AMSTERDAM - Een grote houten piemel is door de politie van Steenbergen in beslag genomen. De kunstenaar die het houtwerk maakte, Peter de Koning, is meegenomen voor verhoor.
Dat meldt Omroep Brabant.
Bij het kunstwerk in de voortuin stond een bordje met de naam van een wijkagent. Die heeft aangifte gedaan van belediging.
Volgens de kunstenaar is het beeld van de penis in zijn tuin een uiting van zijn vrije mening. De Koning heeft aangegeven dat hij in de achtertuin nog een piemel heeft staan.
Het is onduidelijk of De Koning strafbaar is.
ja die waarschuwing staat nu ook op de kl Facebookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:34 schreef Nibb-it het volgende:
Van wat ik begreep reed de voorganger te hard waardoor die plaat omhoog ging, oid
Had ik al gezien idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja die waarschuwing staat nu ook op de kl Facebook
Hoe die gasten er ook naast staan te kijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:34 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
goed begin van de landmacht dagen
driver installeren? Realteak ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:59 schreef Erasmo het volgende:
Wat is dit nou weer, ik installeer SP2 voor vista en nou doet mijn geluid het niet meer
Valt tegen inderdaadquote:
Nvidea pakt hem niet, ben nu Realtek aan het downen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
driver installeren? Realteak ofzo?
Verder: OS X
Nee joh, updates zijn gratis en de nieuwe OS X kost 30 euro ofzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nvidea pakt hem niet, ben nu Realtek aan het downen.
En bij OS X had ik ¤100 moeten betalen voor die update en kan ik niet eens een spelletje spelen
Ik blijf me hierover verbazen. Hoe is dit in vredesnaam gebeurd? Te hard gereden ja, maar dan nog, hoe komt die auto onder zo'n plaat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:34 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
goed begin van de landmacht dagen
Als ik het verhaal op het internet goed begrijp worden deze rollen opgerold vervoerd waardoor ze in die vorm blijven staan. Als je er te hard over heen rijd en diegene achter je rijd achter je aan kan de achterkant van die plaat daardoor opzwiepen. Als dat gebeurd rijd je er vol onder als achterligger.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik blijf me hierover verbazen. Hoe is dit in vredesnaam gebeurd? Te hard gereden ja, maar dan nog, hoe komt die auto onder zo'n plaat?
Maar dan kan ik alsnog niet gamenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee joh, updates zijn gratis en de nieuwe OS X kost 30 euro ofzo
Mountain Lion schijnt gratis update the zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee joh, updates zijn gratis en de nieuwe OS X kost 30 euro ofzo
Ik zit nog op Snow Leopardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mountain Lion schijnt gratis update the zijn
Nah muis met tobo gamed toch het lekkerst.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar heb je toch een PS3/Xbox360 voor
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah muis met tobo gamedcontroller vanuit luie stoel toch het lekkerst.
Met graphics uit het jaar kruik...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar heb je toch een PS3/Xbox360 voor
Voor meer grappige dingen, zie de facebook van de KL xD Klein jongetje die kraan bedient enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Als ik het verhaal op het internet goed begrijp worden deze rollen opgerold vervoerd waardoor ze in die vorm blijven staan. Als je er te hard over heen rijd en diegene achter je rijd achter je aan kan de achterkant van die plaat daardoor opzwiepen. Als dat gebeurd rijd je er vol onder als achterligger.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja op de 360 wel ja. PS3 is nog prima
Correctquote:
Neen ik maak computer systemen, ik ben geen hardcore gamer. Maar ik weet wel dat de Xbox 360 grafisch beter is dan de PS 3quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
You see: m.k is een individu van de soort ''hardcore PC gamer''. Ja toch m.k?
ps3 graphics zijn nog niet op de maxquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Neen ik maak computer systemen, ik ben geen hardcore gamer. Maar ik weet wel dat de Xbox 360 grafisch beter is dan de PS 3
Hier zou ik graag een bron van zienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ps3 graphics zijn nog niet op de max
vergelijk de laatste uncharted eens met de eerste. En de ontwikkelaars zeggen dat ze daarmee nog niet eens alles hebben ingezet ivm stabiliteits issues. Nee, de 360 is aan vervanging toe (dvdquote:
Ja want met een DVD speler krijg je echt veel lelijkere game graphicsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
vergelijk de laatste uncharted eens met de eerste. En de ontwikkelaars zeggen dat ze daarmee nog niet eens alles hebben ingezet ivm stabiliteits issues. Nee, de 360 is aan vervanging toe (dvd) maar ik verwacht dat de ps3 nog wel ff doorgaat
Ben er geweest met m'n eindoefening. Erg indrukwekkend.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:55 schreef yvonne het volgende:
Ik wist even niet waar ik het moest plaatsen, maar heb het toch in C&H geplaatst:
Duitse begraafplaats Ysselsteyn
Duitse begraafplaats Ysselsteyn
dvd betekent minder ruimte om het kwijt te kunnen. Kijk naar de nieuwe max payne die op 2 discs komt voor de xbox.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja want met een DVD speler krijg je echt veel lelijkere game graphics![]()
De Xbox en PS3 zijn qua GPU bijna hetzelfde, allebei gelijk aan een 7900GTX ofwel verouderd. Het enige merkbare verschilt tussen de twee ligt niet aan het systeem maar aan de games.
Gewoon geen trappen op- of aflopen en dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Kut, vanaf eergisteren een beetje last van m'n linkerknie als ik trappen op of af loop. Hopelijk weg voor m'n keuring op maandag..
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
dvd betekent minder ruimte om het kwijt te kunnen. Kijk naar de nieuwe max payne die op 2 discs komt voor de xbox.
Die laatste zin zegt alles, het kon beter maar gewoon om de volgende game te compenseren doen we het niet.quote:de laatste uncharted is verreweg de best uitziende game die ik gespeeld heb op een console. En dan kon ie nog beter ook.
Jij begint met die discussie. En idd het heeft geen zin want ze zijn bijna gelijk aan elkaar. Allebei tyfus oudquote:En de hele console is verouderd discussie slaat natuurlijk nergens op want daar klik je niet even een nieuwe grafische kaart in.
Bij deze in ieder geval wel jaquote:En toch even deze emo:want dat schijnt te horen in elke FOK! discussie
Je bent een stoere gamert!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Neen ik maak computer systemen, ik ben geen hardcore gamer. Maar ik weet wel dat de Xbox 360 grafisch beter is dan de PS 3
Omdat ze het nog niet stabiel konden krijgen hebben ze een stukje minder moeten doen qua graphics. Geef ze wat meer tijd en het lukt om het er beter uit te laten zien op dit systeem. De 360 is compleet uitontwikkeld.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Lekker boeiendMoeilijk he, een CDtje wisselen?
[..]
Die laatste zin zegt alles, het kon beter maar gewoon om de volgende game te compenseren doen we het niet.
[..]
Jij begint met die discussie. En idd het heeft geen zin want ze zijn bijna gelijk aan elkaar. Allebei tyfus oud
[..]
Bij deze in ieder geval wel ja
Consoles zijn voor homo's. punt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat ze het nog niet stabiel konden krijgen hebben ze een stukje minder moeten doen qua graphics. Geef ze wat meer tijd en het lukt om het er beter uit te laten zien op dit systeem. De 360 is compleet uitontwikkeld.
De reden dat mensen een console kopen is juist omdat ze geen zin hebben in gezeur. 2 CD'tjes, wat een faal, als console gamer wil je gewoon meteen aan de gang kunnen en geen gezeik met drivers, installaties en nieuwe CD'tjes.
Daarom slaat jouw hele 'tyfus oud' argument nergens op. Daar koop je geen console voor. Als je continu met de trend mee wil gaan dan koop je maar lekker een PC en kan je om de week een nieuw kaartje in je moederbord klikken. Met een console ben je gewoon voor een paar jaar verzekerd van goede games
"Jij begint met de discussie". Dat verdient wel deze jongen:
Zegt meer over de makers van het spel dan over de PS3quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat ze het nog niet stabiel konden krijgen hebben ze een stukje minder moeten doen qua graphics. Geef ze wat meer tijd en het lukt om het er beter uit te laten zien
De discussie ging hier tussen de PS3 en de Xbox. En nogmaals, CDtje wisselen moeilijk he?quote:De reden dat mensen een console kopen is juist omdat ze geen zin hebben in gezeur. 2 CD'tjes, wat een faal, als console gamer wil je gewoon meteen aan de gang kunnen en geen gezeik met drivers, installaties en nieuwe CD'tjes.
De PS3 is inmiddels al 7 jaar oud en alle games die uit komen voor zowel de PS3 of de Xbox lopen grafisch zwaar achter op de ontwikkeling omdat er een videokaart in zit die meer dan 7 jaar oud is. Maar ga blijf jij vooral geloven dat de PS3 nog ergens magische reserves heeft zitten. Je hebt zeker ook een MAC?quote:Daarom slaat jouw hele 'tyfus oud' argument nergens op. Daar koop je geen console voor. Als je continu met de trend mee wil gaan dan koop je maar lekker een PC en kan je om de week een nieuw kaartje in je moederbord klikken. Met een console ben je gewoon voor een paar jaar verzekerd van goede games
quote:
quote:
Omdat je elke dag half bezopen op werk verscheen?quote:
Word te duur, blablabla... Leuk, ze melden het vandaag en over 6dagen loopt mn contract af.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat je elke dag half bezopen op werk verscheen?
Lees dan je contract maar eens goed door. Grote kans dat ze te laat zijn met het aanzeggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Word te duur, blablabla... Leuk, ze melden het vandaag en over 6dagen loopt mn contract af.
Juist, daar zit normaal een opzegtermijn aan vast. Niet voor zoete koek slikken dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees dan je contract maar eens goed door. Grote kans dat ze te laat zijn met het aanzeggen.
ik ga het nu ff lezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees dan je contract maar eens goed door. Grote kans dat ze te laat zijn met het aanzeggen.
Jij kent zijn contract???quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:05 schreef Esses het volgende:
Er is geen termijn voor aanzeggen. Immers hij is niet ontslagen. Zijn contract is niet verlengd (GROOT verschil) en hij wist al wanneer die afliep. Immers dat staat in zijn contract.
Hij heeft wel gelijk trouwens...quote:
Esses kent allesquote:
ocerg lequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kent alles? Hij kent niet mijn buurman
Vast welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kent alles? Hij kent niet mijn buurman
quote:
Haha ga daar wel aan de slag als afwasserquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Wanneer kom je? Dan eten we daar weer
Als ik word genaait door het rijk dan liever weer in het groen.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha ga daar wel aan de slag als afwasser
Als je maar van de Bossche Bollen afblijft.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha ga daar wel aan de slag als afwasser
Van Bollen kan ik niet afblijvenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar van de Bossche Bollen afblijft.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar van de Bossche Bollen afblijft.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Van Bollen kan ik niet afblijven![]()
@ER haha heb via een vriend al een baan aanbod bij een sportschool en daar hopelijk volgende week een gesprek.
Werk al een tijdje niet meer voor defensiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:30 schreef thesystem het volgende:
Meld je gewoon lekker ziek joh![]()
Zoals defensie met z'n personeel om gaat moeten wij met defensie omgaan!
Wel gaan ze die veva minkuukels aannemen maar mensen met ervaring kicken ze eruit!
Geld belangrijker als ervaring
Thaboel is toch zo'n burgert?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:30 schreef thesystem het volgende:
Wel gaan ze die veva minkuukels aannemen maar mensen met ervaring kicken ze eruit!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:30 schreef thesystem het volgende:
quote:
Trouwens, hadden wij je al betaald voor die slof Gaulloise??quote:
Aan de header te zien hebben ze alleen vrouwen nodig. Of het is om de kerels te lokkenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trouwens, hadden wij je al betaald voor die slof Gaulloise??
Thxs!quote:
Maar wel lekker onderuitgezakt op de bankquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef thesystem het volgende:
Gameconsole!!1111!!1EINZ!!
Nja doe mij maar de pc![]()
Zowel voor de soort games, graphics en controls. Veel uitgebreider als die controler in je klauwe.
Voor de rest...who cares
Dat zeg je fout, een Sergeant-Majoor heeft dan altijd gelijk, een adjudant gaat al in de richting van DENKEN dat hij altijd gelijk heeft.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Fout. Alleen een adjudant heeft altijd gelijk.
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:50 schreef Thaboel het volgende:
Naar de klote... Nog nooit zoveel messen in me rug gehad van zogenaamde vrienden...
?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:50 schreef Thaboel het volgende:
Naar de klote... Nog nooit zoveel messen in me rug gehad van zogenaamde vrienden...
2 hebben ervoor gezorgd dat me contact niet word.verlengd. Geen probleem hoor ieder zn werk. Maar gister gehoord wat er gezegd is. Stelletje naaiertsquote:
Mooi kut ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
2 hebben ervoor gezorgd dat me contact niet word.verlengd. Geen probleem hoor ieder zn werk. Maar gister gehoord wat er gezegd is. Stelletje naaierts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Fijne Moederdag
Pluk straks wel een heideboeket in Oirschot een geef die aan mn maSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Sugar Sex Magik
Ik ben een ontbijt aan het hosselenquote:Op zondag 13 mei 2012 09:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Pluk straks wel een heideboeket in Oirschot een geef die aan mn ma
Ik rijd vanavond heel ffkes langs mn ouders om schone onderbroeken te halen en ben dan weer wegquote:Op zondag 13 mei 2012 09:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ben een ontbijt aan het hosselen
Gewoon uit het gemeente plantsoen jattenquote:Op zondag 13 mei 2012 09:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Pluk straks wel een heideboeket in Oirschot een geef die aan mn ma
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik rijd vanavond heel ffkes langs mn ouders om schone onderbroeken te halen en ben dan weer weg
Of bij de Shellquote:Op zondag 13 mei 2012 09:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon uit het gemeente plantsoen jatten
quote:
Ook een goedemorgen ouwe chagerijnquote:Op zondag 13 mei 2012 10:13 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Ze heeft al nieuwe remschijven en blokken gekregen, nu mondje klamboe anders regelt ze dat voortaan zelf maar.
Pleur op met je kapsalonquote:Op zondag 13 mei 2012 10:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op zondagmorgen? Nah kapsalon is beter katervoer
quote:Op zondag 13 mei 2012 10:42 schreef m.k het volgende:
Vergeten een ontbijt op bed te maken, en ik mocht het weten ook
Nee ben maar naar me werk gegaanquote:
Wel herkenbaar hoor. Vroeger:quote:
Blij dat mijn moeke er nooit wat om gafquote:Op zondag 13 mei 2012 10:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor. Vroeger:
Moeder: je hoeft niets te doen hoor voor Moederdag
Ik: ok![]()
*moederdag*
Moeder: kom je nest uitik heb ook helemaal niks aan je
rotjong!!
Ik: : {
Lunchpakket van defensie gegeven vanmorgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:42 schreef m.k het volgende:
Vergeten een ontbijt op bed te maken, en ik mocht het weten ook
quote:Op zondag 13 mei 2012 10:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Lunchpakket van defensie gegeven vanmorgen.![]()
![]()
Een broodje met beemsterkaas, eentje met kipfilet en een croissant met sinasappel sap uit een pakje.
Luxe Lupa dan, met dank aan Parestoquote:Op zondag 13 mei 2012 10:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Lunchpakket van defensie gegeven vanmorgen.![]()
![]()
Een broodje met beemsterkaas, eentje met kipfilet en een croissant met sinasappel sap uit een pakje.
Vond het best te vreten toenquote:Op zondag 13 mei 2012 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Luxe Lupa dan, met dank aan Paresto![]()
Zal op Veteranendag ook wel weer door hun gemaakt worden
dat dan weer wel. Btw, blik Struijk gevechtsrantsoen kopen? Voor je moeke?quote:
Blauwe hap is niet meer wat het geweest was hoor!quote:
Kregen we gisteren bij het ontmoetingspunt voor post-actieven. Waar veteranen en dienstslachtoffers samen kwamen.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Luxe Lupa dan, met dank aan Paresto![]()
Zal op Veteranendag ook wel weer door hun gemaakt worden
Waar ben jij dan geweest? BNMO bijeenkomst?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Kregen we gisteren bij het ontmoetingspunt voor post-actieven. Waar veteranen en dienstslachtoffers samen kwamen.
Neeuuhh, dank je en het was voor het vrouwtje.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat dan weer wel. Btw, blik Struijk gevechtsrantsoen kopen? Voor je moeke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |