quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
hihihi, ik was je admiratie topic net even aan 't lezen. Ik kreeg het helemaal warm..
Zuurkool vind ik best lekker. Alleen niet die Griekse Zuurkool die zoet is die m'n ma vaak koopt..quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef Erasmo het volgende:
Ik vond nog wat zuurkool, heb dat maar opgemaakt
Ik maak mijn zuurkool zelfquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zuurkool vind ik best lekker. Alleen niet die Griekse Zuurkool die zoet is die m'n ma vaak koopt..
Langs je toogje wrijven zul je bedoelen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon met een sergeantmajoors blik naar wat voor kool ook kijken.
MacDonalds en kaas?quote:
Niet vanuit DLD. Maar bezorgen beter dan TNT...quote:
TNT? of PostNL ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet vanuit DLD. Maar bezorgen beter dan TNT...
Volgens mij wordt het hier uitbesteed aan Selektvracht, je weet wel die tokkies met die sticker op hun eigen autoquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet vanuit DLD. Maar bezorgen beter dan TNT...
boeiend. die pakketdienst.quote:
Treffende beschrijving.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Selektvracht ziet er niet uit, zo'n lesbische shagroker in een oude VW Passat diesel, maar heb er nooit problemen mee gehad
Dat is dus gedeeld, deels leverd PostNl de pakketten af, deels TNT Post. Boeit dus wel degelijk sinds het is opgesplitst, zijn nu 2 aparte bedrijven.quote:
Nee, die vetkezen bij jullie...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Langs je toogje wrijven zul je bedoelen?
Een beetje vet erop glijdt idd een stuk makkelijker naar binnenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach een beetje vriendenvet doet wonderen..
Arme Erwin..quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een beetje vet erop glijdt idd een stuk makkelijker naar binnen
Hij vindt van nietquote:
Vriendenvet ftw, voor meerdere doeleinden bruikbaar. En er zit een NSN op.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach een beetje vriendenvet doet wonderen..
De service verschilt niet. Dus maakt geen verschil.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus gedeeld, deels leverd PostNl de pakketten af, deels TNT Post. Boeit dus wel degelijk sinds het is opgesplitst, zijn nu 2 aparte bedrijven.
Alsof het wat boeit dat het een 16 jarig kassatuutje is. Wat ik veel schokkender en dramatischer vind is het vinden van "wij zijn langsgeweest" kaartjes in je brievenbus terwijl je de hele dag thuis bent en er niet eens aangebeld was. Op een gegeven moment een briefje "je kan je pakketje daar en daar ophalen" terwijl er op staat NIET BIJ DE BUREN BEZORGEN. Iets met extreem waardevolle apparatuur. Een pakketje bij de bruna kunnen ophalen omdat hij volgens Track and trace niet leverbaar was bij jou... En je de hele godganse dag weer thuis zit te wachten op die droeftoeter.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:30 schreef Erasmo het volgende:
Dat is wel erg achteruit gegaan, vooral met de sluiting van postkantoren. Nu krijg je 16-jarige kassatuutjes die toch best wel belangrijke dingen moeten regelen.
Focking relaxed was het dan ook met m'n telefoon: zelf de dag en tijd bepalen en een dag van te voren kreeg ik een mailtje in welke 2 uur ze langs zouden komen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Alsof het wat boeit dat het een 16 jarig kassatuutje is. Wat ik veel schokkender en dramatischer vind is het vinden van "wij zijn langsgeweest" kaartjes in je brievenbus terwijl je de hele dag thuis bent en er niet eens aangebeld was. Op een gegeven moment een briefje "je kan je pakketje daar en daar ophalen" terwijl er op staat NIET BIJ DE BUREN BEZORGEN. Iets met extreem waardevolle apparatuur. Een pakketje bij de bruna kunnen ophalen omdat hij volgens Track and trace niet leverbaar was bij jou... En je de hele godganse dag weer thuis zit te wachten op die droeftoeter.
Nee, officieel niet. Maar wat het doet met de geloofwaardigheid en goede eer van zo'n Karremans en iedereen die onder hem gediend heeft is een tweede.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:42 schreef paintmeester het volgende:
Vervolgen is niet hetzelfde als veroordelen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef Deadre het volgende:
Karremans was goed in het ontvangen van kado's en in feest vieren met zijn gabberlegioentje, terwijl er op dat moment een heel volk op de bus werd gezet.
Ja, en vooral van kinderen die nog in de verrekijker van papa zaten ten tijde van dutchbat 3quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zoveel onnozelheid in dat topic, niet normaal.
[..]
Dat ligt aan de uitspraak.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, officieel niet. Maar wat het doet met de geloofwaardigheid en goede eer van zo'n Karremans en iedereen die onder hem gediend heeft is een tweede.
Ik heb een taxi hoor ik?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:09 schreef Pumatje het volgende:
Voor de rest vandaag 30 journalisten rondgereden.
en ontheffing gekregen voor het voertuig tijdens de landmachtdagen...
vrij crossen
muwhahaquote:
Zelfs al zou Karremans worden vrijgesproken dan werpt dat nog een smet op hem. Dat wil ik ermee zeggen. Dat een rechter hem onschuldig vindt, zegt niets over de publieke opiniequote:
Hij is al lang en breed afgeserveerd door het (NLD) publiek, waarom denk je dat hij in Spanje zit. En daarbij kijk ook eens naar die advocaat (Zegveld) en van welk links activistenbureau die komt. (Bohler) Dat zegt ook wel weer genoeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zelfs al zou Karremans worden vrijgesproken dan werpt dat nog een smet op hem. Dat wil ik ermee zeggen. Dat een rechter hem onschuldig vindt, zegt niets over de publieke opinie
Zoals AchJa al zegt, de publieke opinie is al dermate dat er een smet op hem rust. Nu kan het zwaard van damocles nog wegquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs al zou Karremans worden vrijgesproken dan werpt dat nog een smet op hem. Dat wil ik ermee zeggen. Dat een rechter hem onschuldig vindt, zegt niets over de publieke opinie
Correct.quote:
Je vergeet wat mensen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
AchJa/Cobra vs Vortix/Paintmeester ROUND 1 !!
*Ting ting ting*
Waren de eersten die me zo te binnen schotenquote:
En jij bent natuurlijk helemaal geen echte militair! Je hebt het zelf gehoord in dat landmachtdagen topic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh okquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Esses het volgende:
En dat heb ik reeds ook niet ontkracht toch?
kom op... Je wilt niet eens sporten in eigentijd...quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Esses het volgende:
En dat heb ik reeds ook niet ontkracht toch?
En jij weigert nog altijd om een cursus begrijpend lezen te volgen (Y)quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kom op... Je wilt niet eens sporten in eigentijd...
ALs jij langs die bakker bij het station rijdquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
muwhaha![]()
Bossche Bollen, appeltaart of bier... choose your bribe
Komt iemand mij nog ophalen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:36 schreef Esses het volgende:
[..]
ALs jij langs die bakker bij het station rijd
maar jij bent dikquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:34 schreef Esses het volgende:
[..]
En jij weigert nog altijd om een cursus begrijpend lezen te volgen (Y)
een rechtszaak zou dat alleen maar erger maken. Dan wordt de publieke opinie versterkt. "zie je wel. Zelfs justitie zit m achterna"quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Zoals AchJa al zegt, de publieke opinie is al dermate dat er een smet op hem rust. Nu kan het zwaard van damocles nog weg
The Meaning of Rankquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
AchJa/Cobra vs Vortix/Paintmeester ROUND 1 !!
*Ting ting ting*
Ah zoquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:09 schreef m.k het volgende:
Ben aan het timmeren in een huis maar het is heel precies werk dat in een heel scheef huis gaat
Dit maar dan in een halletje van 170 bij 170 en lelijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Erasmo het volgende:
Wat ben je aan het doen dan, zo'n hippe schrootjeswand aanleggen ofzo
Je maakt een grap?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Dit maar dan in een halletje van 170 bij 170 en lelijk![]()
Doe eens een prijs schatting
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:
Zijn er ook van die hippe bonzai boompjes en lage tafeltjes?!quote:
Nope het is een kansloos projectquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zijn er ook van die hippe bonzai boompjes en lage tafeltjes?!
Same here. Het mag ook gewoon 7000 euro kosten voor 170 bij 170 hokje. Maar dan heb je ook niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:48 schreef Erasmo het volgende:
De eerste gedachte die in me opkomt; why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |