Tja, als ik iedere keer nadat ik een groot bedrijf weer een geweldige omzet bezorgd heb een dansje moet doen dan heb ik blaren op mijn voeten hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:39 schreef DrDentz het volgende:
Texacootjes doen extra inkopen bamihappen n.a.v. deze TT.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het begrip 'afgang' daar een nieuwe dimensie heb gegeven. Na een dik kwartier had nog niemand moeten lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'
Ja, maar jij hebt toch meegedaan aan het cabaratfestival in Groningen en toen werd je toch boos op het publiek?
Haten op bertquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef gniffie het volgende:
Vind het nog een best toffe cd. Alleen jammer van die lofzang aan Bert, mooi gezongen maar ben het niet eens met de tekst
En je zus achter de piano lachte ook niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het begrip 'afgang' daar een nieuwe dimensie heb gegeven. Na een dik kwartier had nog niemand moeten lachen.
Nee, die kende ze al.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En je zus achter de piano lachte ook niet?
Nee vooral voor Genee zelf, keer avondje in de kuip met hem meegemaakt. was nog voor VIOranje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Al die schnabbels in de provincie van Wilfred, zijn die ook voor het goede doel?
Toen waren Lau van Ravens en Frans Derks nog scheidsrechter. Die hielden van mannelijk voetbal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was nog in die cowboy tijd bij Cambuur, dan kon dat nog gewoon. Gelukkig zijn daar geen beelden van, anders wed ik dat jij die elke week had laten zien.
Of hans weer jasjes laat gooien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef Heufd het volgende:
Ik hoop dat Matthijs hem niet uit laten praten of gaat zitten sms'en tijdens Hansie's spreektijd.
Dat kan niet anders.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef Heufd het volgende:
Ik hoop dat Matthijs hem niet uit laten praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |