dat soort uitstapjes houden het wel tof, gewoon 180 graden draaien, ongeacht wat de fans er van zullen vindenquote:
Gaat zelfs Everybody's Rockin' je niet te ver?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
dat soort uitstapjes houden het wel tof, gewoon 180 graden draaien, ongeacht wat de fans er van zullen vinden![]()
nou zijn die albums nou niet echt 'om naar huis te schrijven goed' ofzomaar het feit dat ome Neil het wel gewoon doet telt bij mij meer
Same here.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt, misschien wel zijn eerlijkste plaat. Ook één van mijn NY-favorieten, al blijft After The Gold Rush mijn nummer 1.
De platenmaatschappij vroeg na Trans om een rock n roll plaat. En ze kregen een rock n roll plaat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef On het volgende:
[..]
Gaat zelfs Everybody's Rockin' je niet te ver?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overduidelijke winnaar
De volgende: Creedence Clearwater Revival
Game on!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:25 schreef ranja het volgende:
Ik ken wel een aantal gave covers van hun nummers trouwens
Goede #1! Staat bij mij een paar kilometer boven de rest. Ik vind het verder stiekem maar erg eentonige saaie, niet spannende muziek, maar dit nummerquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:32 schreef robdriessen het volgende:
01 I Put A Spell On You
02 Down On The Corner
03 Suzie Q
04 Bad Moon Rising
05 Have You Ever Seen The Rain?
Ik hou van dat soort broeierige nummers. Waar het zweet en de seks van af druipt. Luister ook maar eens naar Nina Simone's "Do I Move You?" of (wat moderner) "The Seed" van The Roots. Geil.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goede #1! Staat bij mij een paar kilometer boven de rest. Ik vind het verder stiekem maar erg eentonige saaie, niet spannende muziek, maar dit nummer
Matige cover van een geweldig grappig origineel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goede #1! Staat bij mij een paar kilometer boven de rest. Ik vind het verder stiekem maar erg eentonige saaie, niet spannende muziek, maar dit nummer
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:10 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Matige cover van een geweldig grappig origineel.
Het origineel is inderdaad nog beterquote:
Maar haalt het niet bij Frenzy. Imho.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het origineel is inderdaad nog beter
Je weet het toch? En aangezien jij morgen toch gaat tellen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haal dat 'As' toch eens weg voor Long as I can see the light, mensen. Dat gaat nog punten kosten
late reactie, maar: nope, das een mooie 'fuck you' naar de platenmaatschappij. verder wel een behoorlijke ruk plaat trouwensquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef On het volgende:
[..]
Gaat zelfs Everybody's Rockin' je niet te ver?
Lijkt er niet op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu..... eens kijken of jullie de actualiteit nog een beetje volgen.
Jouw top 5 songs van 2012 tot nu toe! (dus dit jaar uitgebracht)Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:40 schreef robdriessen het volgende:
Ze rezults of ze Dutsch jury are....
01 Fortunate Son! - 45
02 Have You Ever Seen The Rain - 43
03 I Put A Spell On You - 35
04 Bad Moon Rising - 33
05 Who'll Stop The Rain - 31Oeh, jaarlijstje...voorlopigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu..... eens kijken of jullie de actualiteit nog een beetje volgen.
Jouw top 5 songs van 2012 tot nu toe! (dus dit jaar uitgebracht)
0. Bruce Springsteen - Land of Hope and Dreams
1. Anais Mitchell - Young Man In America
2. Shearwater - You As You Were
3. Patrick Watson - Into Giants
4. Mensenkinderen - De Film van Vandaag
5. Damien Jurado - Nothing is the News
De nummer 0 telt eigenlijk niet mee, want dat nummer bestond natuurlijk al lang. Maar anders is dit al zo ongeveer het beste nummer allertijden (als er niet nog heel veel andere beste nummers aller tijden zouden zijn van Bruce)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Correct. Aangezien het jaar pas vier maanden en een beetje oud is, doen we niet aan hitlijst-beperkingen. Dat, en ik ben gewoon benieuwd naar jullie nieuwe ontdekkingenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:43 schreef ranja het volgende:
gewoon songs dus, ongeacht wel of niet top 40 etc?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
De nummer 0 telt eigenlijk niet mee, want dat nummer bestond natuurlijk al lang. Maar anders is dit al zo ongeveer het beste nummer allertijden (als er niet nog heel veel andere beste nummers aller tijden zouden zijn van Bruce)
SPOILER: Iets voor jou?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |