Maar 1 cap bij dat kut elftal achter je naam en je kan je de transferwaarde met 5 mil verdubbelen.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
Mikey. Doe nou niet gek.
Laat Clasie maar zonder dat het opvalt zijn werk doen. Blijft hij langer bij ons.
Boeiend gek. Laat maar lekker tot 2020 bij ons blijven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar 1 cap bij dat kut elftal achter je naam en je kan je de transferwaarde met 5 mil verdubbelen.,
Vind het overigs ook wel terecht dat Sno erin staat. Heeft goed gebald daar bij rkc.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
Top 5 Gilette Pro Clasiement is verdomme gewoon door 4 Feijenoorders bezet.
Ik vind het wel leuk dat hij gewonnen wordt door een niet-top 3 ploeg ja. Zou te voor-de-hand-liggend zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vind het overigs ook wel terecht dat Sno erin staat. Heeft goed gebald daar bij rkc.
doe dan Sno in Oranje als tt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Loopt hij nu nog steeds te zeiken over Clasie in Oranje? Prima speler maar we hebben al genoeg en betere middenvelders. Get over it.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Loopt hij nu nog steeds te zeiken over Clasie in Oranje? Prima speler maar we hebben al genoeg en betere middenvelders. Get over it.
helpmefok is dan ook een matige userquote:
Nee kabouterkutje Steven zitten we op te wachtenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
helpmefok is dan ook een matige user
kloptquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee kabouterkutje Steven zitten we op te wachten.
De Jong van Bommel en Schaars maar daarna niemand.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sneijder en vd Vaart misschien ook nog op het middenveldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Jong van Bommel en Schaars maar daarna niemand.,
Mwah Sneijder speelt een kut seizoen en van der Vaart is een overrated dikkertjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sneijder en vd Vaart misschien ook nog op het middenveld
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah Sneijder speelt een kut seizoen en van der Vaart is een overrated dikkertje
Heb even mijn ongenuanceerde mening neergeplempt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf, dit is het ideale topic voor jou man
PSV
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!!
Hou nu op hoor, Clasie mag nog niet eens hun veters strikken man
Zag het jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb even mijn ongenuanceerde mening neergeplempt.
Wesley wordt misbruikt door inter en jolante. Van der vaart volg ik niet dus weet nie hoe die speelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!!
Je kan niet ontkennen dat VdV het nooit 'echt' waar heeft gemaakt zoals Sneijder, en dat laatstgenoemde iig. minder gespeeld heeft dan Clasie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!!
Minder heeft gespeeld betekent niet dat je minder bent pikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat VdV het nooit 'echt' waar heeft gemaakt zoals Sneijder, en dat laatstgenoemde iig. minder gespeeld heeft dan Clasie.
Maar nee, Clasie kan aan beide (NOG) niet tippen.
Sneijder in goede doen is een wereld speler maar die hype van der Vaart heb ik nooit zo begrepen.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sneijder in goede doen is een wereld speler maar die hype van der Vaart heb ik nooit zo begrepen.,
in Fifa is hij ook altijd de eerste die ik er buiten zet.,
BMI zit er niet eens bij, dat kan toch niequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
Kut op met je Clasie hype, hij zit er niet bij dus ga in je kussen zitten huilen en niet hier![]()
Eensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
Kut op met je Clasie hype, hij zit er niet bij dus ga in je kussen zitten huilen en niet hier![]()
... Zilveren schoen gek. vCL gek. You jelly?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
Jij hebt makkelijk praten., Strootman heeft Bert een keer lekker gepijpt en zit er daarom steeds wel bijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
BMI had ik er liever bij gehad dan Clasie eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BMI zit er niet eens bij, dat kan toch nie
nuy je het zegt, vanavond Liverpool-Chelsea zeker?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:19 schreef Tjacka het volgende:
Zie die F'noorders nou afgeven op VdV.
Terwijl Raffie persoonlijk de CL droom van F'noord kapot gaat schieten.
Gastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten., Strootman heeft Bert een keer lekker gepijpt en zit er daarom steeds wel bij
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nuy je het zegt, vanavond Liverpool-Chelsea zeker?
Absoluut, lekker fris voor de competitie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
En lees in het Feijenoordtopic dat iedereen (op een paar gekkies na) BLIJ is dat er zo weinig Feijenoorders geselecteerd zijn. Lekker 'wakker' het nieuwe seizoen in.
Ok dus jij had ook liever Clasie dan Strootman gezien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gastik ben niet eens zo'n Strootman fan, maar oke, je generaliseert alle PSVérs dus snap je opmerking wel. Maar je zit mis.
Vind het voor beide erg vroeg.. Strootman speelde dan wel 'leuk' mee bij Oranje maar 2e seizoenshelft is het een 13 in een dozijn middenvelder (voor veel te veel geld).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok dus jij had ook liever Clasie dan Strootman gezien?
Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het voor beide erg vroeg.. Strootman speelde dan wel 'leuk' mee bij Oranje maar 2e seizoenshelft is het een 13 in een dozijn middenvelder (voor veel te veel geld).
Maar ook Clasie komt net pas kijken, Nederland lijkt steeds meer op Amerika met hun flavor of the month hypes.
had goed voor zijn ontwikkeling geweest om alleen al te trainen met raffie en sneijdertje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
Laat die mannekes eerst maar eens 2 seizoenen achter elkaar leuk voetballen.
Al vind ik wel dat Clasie ook uitgenodigd had moeten worden voor die snuffel stage die nu plaats vind.
Ja als Willems en cillessen al mee mogenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
Laat die mannekes eerst maar eens 2 seizoenen achter elkaar leuk voetballen.
Al vind ik wel dat Clasie ook uitgenodigd had moeten worden voor die snuffel stage die nu plaats vind.
Trollquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
En Vertonghen ook nietdat snap ik echt helemaal niet, juist zo iemand hebben we nodig, nu lekker erbij betrekken en over 2 jaar in de basis.
Truequote:
Ja ben ik met je eens, zeker als je bekijkt dat Vertonghen niet altijd een basisplaats heeft of linksback speelt bij Belgiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, hadden we die maar genationaliseerd ipv die Douglas.
Douglas mag niet eens mee naar het EK dus dat scheelt weerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Douglas gaan ze nooit echt oproepen., ook niet wanneer het wel mag.,
wat heb je daar nou aan op een EK of WK tegen domme kaarten aanlopen zeker., nee bedankt
Kompany staat er voor he.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, zeker als je bekijkt dat Vertonghen niet altijd een basisplaats heeft of linksback speelt bij Belgie
Kompany en Van Buyten zijn ook echt niet minder dan Vertonghen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, zeker als je bekijkt dat Vertonghen niet altijd een basisplaats heeft of linksback speelt bij Belgie
Ja en andere centrale positie dan?quote:
van Buyten is al over zijn top heen manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kompany en Van Buyten zijn ook echt niet minder dan Vertonghen.
Even wachten tot ze in Belgie doorkrijgen wat voor droeftoeter van Buyten tegenwoordig is.,quote:
Heeft nog steeds wel waarde, Vertonghen moet het eerst maar eens bewijzen in een betere competitie. De eredivisie wordt gewoon totaal niet meer serieus genomen, al denkt een enkeling hier nog van wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Buyten is al over zijn top heen man
Vermaelen idd, laat dan maar iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even wachten tot ze in Belgie doorkrijgen wat voor droeftoeter van Buyten tegenwoordig is.,
trouwens die andere van Arsenal heb je toch ook nog?
ga nou toch weg joh, die jongen voetbalt al vanaf wedstrijd 1 constant en haalt al 34 wedstrijden op rij een hoog niveau.quote:
Ben ik het wel met je eens, maar dan snap ik de adoratie na 1 leuk seizoen van Clasie ook totaal nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft nog steeds wel waarde, Vertonghen moet het eerst maar eens bewijzen in een betere competitie. De eredivisie wordt gewoon totaal niet meer serieus genomen, al denkt een enkeling hier nog van wel.
... En de adoratie van Anita na 4 leuke wedstrijden zeker wel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens, maar dan snap ik de adoratie na 1 leuk seizoen van Clasie ook totaal niet
Dus dan is het meteen internationale top?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:38 schreef Cara het volgende:
[..]
ga nou toch weg joh, die jongen voetbalt al vanaf wedstrijd 1 constant en haalt al 34 wedstrijden op rij een hoog niveau.
Oh, daar ben ik het ook wel mee eens. Komt nog te vroeg nu. Argument Anita klopt ook niet, aangezien die ook als back wordt getest door Bertus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens, maar dan snap ik de adoratie na 1 leuk seizoen van Clasie ook totaal niet
Waar zeg ik dat hij in het Nederlands elftal hoort?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... En de adoratie van Anita na 4 leuke wedstrijden zeker wel?!
Ja want hij was toch zoooooooo goed tegen het schralen PSV die de tactiek van de Graafschap hanteerdequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... En de adoratie van Anita na 4 leuke wedstrijden zeker wel?!
Dan nog blijft het krom dat de beste eendagsvlieg van dit seizoen er niet bij zit., en die andere 3 wel.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus dan is het meteen internationale top?
Genoeg 1 dags vliegen gezien in de afgelopen paar jaren in Nederland
Als ie het volgend jaar weer bewijst oke
Wie zegt dat hij internationale top is?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Strootman is gewoon typisch de werkwijze van Bertje. Als een speler het aardig doet bij Oranje gaat hij hem niet meer vervangen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan nog blijft het krom dat de beste eendagsvlieg van dit seizoen er niet bij zit., en die andere 3 wel.,
Strootman Anita en die makak
De beste eendagsvlieg van dit seizoen was Sno als je het zo bekijkt hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan nog blijft het krom dat de beste eendagsvlieg van dit seizoen er niet bij zit., en die andere 3 wel.,
Strootman Anita en die makak
nooit gezegd, maar leg mij dan maar uit waarom eendagsvliegen anita, strootman en maher wel, en Clasie niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie pretenderen dat maar al te graag door te doen alsof het een schande is dat hij er niet bij zitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij internationale top is?
Ikke want hij (steven) vind VDV internationale top.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij internationale top is?
VDV is veel beter dan Clasie ja, dat kloptquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ikke want hij (steven) vind VDV internationale top.,
Zeker. Jammer van zijn fysieke gesteldheid. In bijna alles een betere voetballer dan die overschatte sleutelhangert.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ikke want hij (steven) vind VDV internationale top.,
Gevalletje zo als vroeger Lurling opstellen en van Persie op de bank houden.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Strootman is gewoon typisch de werkwijze van Bertje. Als een speler het aardig doet bij Oranje gaat hij hem niet meer vervangen.
Maher snap ik ook niet, anita zie ik ook niet mee gaan, strootman heeft een redelijk tot zeer goede 1e seizoenshelft gehad, en was in de keren dat ie mee speelde bij het nl elftal nieteens zo heel slechtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Cara het volgende:
[..]
nooit gezegd, maar leg mij dan maar uit waarom eendagsvliegen anita, strootman en maher wel, en Clasie niet.
Geef Clasie 2 jaar en dan staat ie voor op VDV denk ik, maar nu gewoon nog lang nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Jammer van zijn fysieke gesteldheid. In bijna alles een betere voetballer dan die overschatte sleutelhangert.
Nogmaals; dat doet alleen Mikey en nog een paar gekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie pretenderen dat maar al te graag door te doen alsof het een schande is dat hij er niet bij zit
van mij had ie wel mee gemogen op die stage, had heel leerzaam kunnen zijn en zeker als je spelers als Willems en Cillissen mee neemtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals; dat doet alleen Mikey en nog een paar gekken.
Houd hem maar lekker thuis. Kan hij fris het nieuwe seizoen in. Of niet Calandje?
Nee man. Krijg je gebroken poten en dat soort shit. Lekker thuishouden die gasten. Komend seizoen knallen, poulefase CL halen, kampioen worden en kwartfinale beker ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van mij had ie wel mee gemogen op die stage, had heel leerzaam kunnen zijn en zeker als je spelers als Willems en Cillissen mee neemt
Misschien is het wel de nieuwe Freddy Adu en heeft ie over 5jaar 8 clubs gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
En voor het zelfde geld loopt hij een zware blessure op waardoor zijn potentie weg valtwe zien het wel.
In Maartquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Daarom zeg ik toch Geo, lekker thuishouden die knul. Komend seizoen fris erop klappen, Feijenoord in maart kampioen. Poulefase'tje CL, kwartfinale EL, heerlijk joh.
La gaan joh.
Hoop het. Met zijn contract tot 2016 levert dat teringveel geld op en de opleidingsvergoeding is ook geweldigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien is het wel de nieuwe Freddy Adu en heeft ie over 5jaar 8 clubs gehad
Omdat je onzin lult pikquote:
inderdaad, Februari is het doel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je onzin lult pik
Leuk dat je zulke goede hoop op een mooi seizoen hebt voor je favo club, maar wees gewoon realistisch
Van wie hebben wij te vrezen dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je onzin lult pik
Leuk dat je zulke goede hoop op een mooi seizoen hebt voor je favo club, maar wees gewoon realistisch
Ook zo'n eeuwige talent die Bojanquote:AS Roma ontkent Barça-terugkeer Bojan
AS Roma ontkent dat het van plan is Bojan Krkic nu al terug te sturen naar FC Barcelona. De aanvaller kende een zeer tegenvallend eerste seizoen bij de Romeinse club.
Roma verklaart dat geruchten over een vroegtijdig vertrek van de Spaanse spits uit de lucht gegrepen zijn. De Giallorossi willen Bojan een extra jaar geven voor zijn aanpassing in de Italiaanse hoofdstad.
Bojan (21) werd de afgelopen zomer door trainer Luis Enrique meegenomen uit Barcelona, maar presteerde dit seizoen teleurstellend. In 32 wedstrijden kwam de technisch handige speler tot slechts zes doelpunten.
Roma nam Bojan afgelopen zomer middels een ingewikkelde transferconstructie over van Barça. De Italianen huren de spits twee seizoenen en kunnen hem daarna permanent inlijven. Barcelona heeft daarnaast de mogelijkheid om Bojan vroegtijdig terug te halen naar Camp Nou.
neen, weer zon gehypet barcelona talentje.quote:
Ajax wordt gewoon weer kampioen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van wie hebben wij te vrezen dan?
Ajax? PFFFFFFF
PSV? HAAAAAHAHAHAA
En die boerenclubs winnen de komende 30 jaar geen titel meer.
Ik heb al winterbanden gekocht voor onder de bus, kunnen we het landskampioenschap bezoekenin februari. Lekker zonnetje, dagje na vrieskou.
zal tussen RKC, Vitesse, Feijenoord en ajax gaan.quote:
Je mag in je handen knijpen als Feyenoord weer in de top 5 eindigt volgend seizoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax? PFFFFFFF
PSV? HAAAAAHAHAHAA
Ik heb al winterbanden gekocht voor onder de bus, kunnen we het landskampioenschap bezoekenin februari. Lekker zonnetje, dagje na vrieskou.
Ik ging half 7 slapen pas en was om godverdomme 10 uur al wakkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
Goeiemorgen boelers. De Praetor meldt zich.
Heb mezelf weer gigantisch verslapen door om 14u pas wakker te worden.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
Goeiemiddagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
Neuh niet echtquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax? PFFFFFFF
PSV? HAAAAAHAHAHAA
Hoogbegaafde kindjes hebben geen chick skillsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog chicks geneukt in de WC-hokjes op school?
Nerds zijn de nieuwe players. Ze hosselen met brainsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoogbegaafde kindjes hebben geen chick skills
Ajacied is toch ook niet hoogbegaafd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoogbegaafde kindjes hebben geen chick skills
Ook dit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nerds zijn de nieuwe players. Ze hosselen met brains
met...?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrr......... straks lekker zigeuner snitchzellllllll
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax? PFFFFFFF
PSV? HAAAAAHAHAHAA
quote:
Daar heb ik nu ook eens zin in man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
ah brak als de tering. zo lekekr snijbonen met pindasaus en gheaktabllen
Boontjes lust ik nog wel..quote:
daarna lekkr rusitg aan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook eens zin in man.
Haha piraatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
Kan niet wachten tot hij te downloaden is, kan hem nog eens zien
R5 nog niet uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
Kan niet wachten tot hij te downloaden is, kan hem nog eens zien
Yarrrrrrrrrrrr.quote:
wel IMAX 3D hehquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yarrrrrrrrrrrr.
3 jaar niet in de bios geweest maar toen kwam The Avengers en dacht ik.. ja, die lijkt me nu wel die 13,50 waard!
De laatste keer dat ik ben heen geweest was met Avatar. Oh foutjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yarrrrrrrrrrrr.
3 jaar niet in de bios geweest maar toen kwam The Avengers en dacht ik.. ja, die lijkt me nu wel die 13,50 waard!
Dacht dat je de bios niets vondquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben heen geweest was met Avatar. Oh foutjevorige week nog naar The Hungergames geweest. En over 2 week naar american pie: the reunion.
Ik download ze liever, maar bioscoop is gezellig
Avatar blue lijkt mij .quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
avatar blauwe versie of laatste airbendert?
Welke bios moet jij 13,50 betalen dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yarrrrrrrrrrrr.
Ik zit liever thuis film te kijken ja. Maar een uitstapje naar de bios kan ook leuk zijn, bijzonder iigquote:
Daar ga ik wss nog heen, in de bios, met een maat van mij. Hij werkte zelf bij de Commando's, alleen moest stoppen vanwege blessure.. nu gaat hij proberen bij 't Korps wat vorig jaar niks meer aannam. Dus dat ligt ons welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben aan het wachten op een goede torrent van Act of Valor.
Blauwe.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
avatar blauwe versie of laatste airbendert?
Pathéquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke bios moet jij 13,50 betalen dan?
Hoeveel dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pathé bij ons kost anders geen 13,50 hoor vriend.
hoeveel is die van ons? 19?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pathé bij ons kost anders geen 13,50 hoor vriend.
Het is wat bijzonderder ja, het is beetje uitgaan.. maar dat kut publiek altijdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben heen geweest was met Avatar. Oh foutjevorige week nog naar The Hungergames geweest. En over 2 week naar american pie: the reunion.
The Avengers en Dark Knight wordt bios voor mij. Imaxquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is wat bijzonderder ja, het is beetje uitgaan.. maar dat kut publiek altijden het is veel te duur ..
American Pie Reunion lijkt me ook wel tof, Dark Knight Risis wil ik wel in de bios kijken.
Voegt ook weinig toe, meeste is toch fake 3d/imax.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
ach, zolang ze elke film standaard in 3d beginnen uit te zenden ga ik niet meer heen.
Mn hartquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vond het grappig dat hij het wel door had en jij niet.
ja en als ik eens naar de bios ga met mijn bril ben ik helemaal de sjaak omdat die krengen niet over mijn hipster bril kunnenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voegt ook weinig toe, meeste is toch fake 3d/imax.
Gold Diggerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, ik wil best met je naar de bios hoor. Zolang jij maar betaald.
Met mijn bril ging het wel, maar is een normale.. geen hipster. Maar zonder kan ik echt niet meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja en als ik eens naar de bios ga met mijn bril ben ik helemaal de sjaak omdat die krengen niet over mijn hipster bril kunnen
Weinig Gentles te vinden op FOK!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee niks. Een gentleman doet dat gewoon even.
najah hij gaat er wel overheen, maar het zit niet lekker. Gelukkig wel lenzenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met mijn bril ging het wel, maar is een normale.. geen hipster. Maar zonder kan ik echt niet meermaar moet nog steeds een keer lenzen halen, luie wammes.
Oke, kom dan mee naar The Avengers.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee niks. Een gentleman doet dat gewoon even.
Ik had het over Imax prijzen van Pathéquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
8,50 normaal en 6,50 voor studenten.
Aah een originele 'use 'm, loose 'm'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, ik wil best met je naar de bios hoor. Zolang jij maar betaald.
Heb jij een hipster bril?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja en als ik eens naar de bios ga met mijn bril ben ik helemaal de sjaak omdat die krengen niet over mijn hipster bril kunnen
1 op 300000 dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf. betaald gewoon alles netjes hoor.
Ja dit is IMAX 3D hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
8,50 normaal en 6,50 voor studenten.
Ik stuur je mn studenten OV wel op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Betaal je m'n treinreis ook? of ga ik nu te ver
Dat doe je toch ook niet sjaak.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ging eerst met een meisje naar de bios, haar kop toen ik vroeg waar haar geld was om de helft te betalen
nou ik had er eentje voordat het hipster werdquote:
Ja 9,50 ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dit is IMAX 3D heis weer duurder
.. weet niet wat normaal kost, denk 9,50 ofso.
Hipception.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou ik had er eentje voordat het hipster werden aangezien ik lenzen heb ga ik geen nieuwe bril kopen.
Jij hebt gewoon een breed montuur, jij hebt geen hipster bril. Leugenaar. Neppert.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou ik had er eentje voordat het hipster werden aangezien ik lenzen heb ga ik geen nieuwe bril kopen.
Waarom doe je je lenzen dan niet in als je zo'n film gaat kijken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Briljant. Als ze er zelfs achteraf niet om kon lachen weet je gelijk dat er geen tweede date van komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ging eerst met een meisje naar de bios, haar kop toen ik vroeg waar haar geld was om de helft te betalen
nah hij wordt toch aardig als hipster gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een breed montuur, jij hebt geen hipster bril. Leugenaar. Neppert.
luiheid man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom doe je je lenzen dan niet in als je zo'n film gaat kijken?
Laat jij de dames ook altijd alles betalen Caland?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Briljant. Als ze er zelfs achteraf niet om kon lachen weet je gelijk dat er geen tweede date van komt.
Je zou niet willen dat iemand je voor is idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben wel zo'n gentleman die met het meisje mee naar huis fietst dat ze niet verkracht word onder weg naar huis..
Jij verkracht haar zelf gewoon.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben wel zo'n gentleman die met het meisje mee naar huis fietst dat ze niet verkracht word onder weg naar huis..
fixedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben wel zo'n gentleman die met het meisje mee naar huis fietst dat ze niet door een ander verkracht wordt onder weg naar huis..
Op z'n zolder jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij verkracht haar zelf gewoon.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou niet willen dat iemand je voor is idd.
That obvious?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij verkracht haar zelf gewoon.
nee joh. Meestal gewoon een week lang alles geven wat ze wil en daarna verkopen aan vrienden en kennissen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat jij de dames ook altijd alles betalen Caland?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh. Meestal gewoon een week lang alles geven wat ze wil en daarna verkopen aan vrienden en kennissen.
Via photoshop wel jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op z'n zolder ja.
Kun jij een neppic plakken op een studentenov?
En dan uitprinten, laagje plastic erover heen en op een pas plakken. Oke?quote:
Was dat wat? Ik heb het eerste boek gelezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat levert alleen gezeik op, ik stuur ze met een lege koffer naar de Dominicaanse Republiekquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh. Meestal gewoon een week lang alles geven wat ze wil en daarna verkopen aan vrienden en kennissen.
Oh, ik naar china.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat levert alleen gezeik op, ik stuur ze met een lege koffer naar de Dominicaanse Republiek
gevuld terugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat levert alleen gezeik op, ik stuur ze met een lege koffer naar de Dominicaanse Republiek
Moet lukkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan uitprinten, laagje plastic erover heen en op een pas plakken. Oke?
Ik heb het boek niet gelezen helaasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat dat wat? Ik heb het eerste boek gelezen.
En wat was er zo tof aan? Waren er ook minpunten?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen helaasmaar de film is wel tof ja.
dan had ik hem doorquote:
Ga de film gewoon downloaden joh, je kan wel 2u missen van je tijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En wat was er zo tof aan? Waren er ook minpunten?
Niet spoilen graagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga de film gewoon downloaden joh, je kan wel 2u missen van je tijd.
nee, wiet van de vader van dv.quote:
Dan zou caland haar moeten sturen naar grun, niet dominiaanse republiek.quote:
geef je meteen het juiste signaal af?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon die wijven hun eigen helft laten betalen, geef je meteen het juiste signaal af.. valt hier niks te halen, dus voor het geld hoef je me niet te misbruiken.
Wat wat .. WAT WAT WATquote:
Ik moest hard op lachen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wat .. WAT WAT WAT
Je bent niet verantwoordelijk voor die lelijke kop van je, maar wel voor die lelijke smoel die je trekt.
jullie willen zo graag dat vrouwen gelijk staan aan de man, betalen voor het diner zul je dan ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geef je meteen het juiste signaal af?ja geeft meteen de indruk dat je niks voor haar over hebt.
Hé, dat heb ik nooit gezegd. Ik geef zelfs toe dat mannen het sterkere geslacht zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jullie willen zo graag dat vrouwen gelijk staan aan de man, betalen voor het diner zul je dan ook.
Zij geeft het signaal af dat ze of een boeler is of gold digger.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geef je meteen het juiste signaal af?ja geeft meteen de indruk dat je niks voor haar over hebt.
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hé, dat heb ik nooit gezegd. Ik geef zelfs toe dat mannen het sterkere geslacht zijn.
Je doldwaze vrouwvriendjesclub nie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hé, dat heb ik nooit gezegd. Ik geef zelfs toe dat mannen het sterkere geslacht zijn.
Sowieso, die sletjes verslijten veel dates.. een wijze man investeert geen geld in zaakjes met teveel risico's.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jullie willen zo graag dat vrouwen gelijk staan aan de man, betalen voor het diner zul je dan ook.
VOoral jojoortjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je doldwaze vrouwvriendjesclub nie.
Die zijn ook dom.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je doldwaze vrouwvriendjesclub nie.
Waarom zet je je geld dan in op PSV?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso, die sletjes verslijten veel dates.. een wijze man investeert geen geld in zaakjes met teveel risico's.
hej waarom ga je het nu hebben over voetbalquote:
tja de treinkaartjes kosten nou eenmaal veel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso, in alle relaties waar ik in ben geweest was ik altijd diegene die het meeste geld uitgaf. Nu mag er ook wel iemand voor mij betalen.
Waarom investeer je in mannen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso, in alle relaties waar ik in ben geweest was ik altijd diegene die het meeste geld uitgaf. Nu mag er ook wel iemand voor mij betalen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tja de treinkaartjes kosten nou eenmaal veel.
Hahha nee. Dat was voor dat ik naar het zuiden op en neer gingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tja de treinkaartjes kosten nou eenmaal veel.
dtf?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom investeer je in mannen?
Wij zijn altijd dtf.
Omdat ik lief en gul ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom investeer je in mannen?
Wij zijn altijd dtf.
Ik heb wel geld voor je overquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
ga je der nou betalen voor seks?quote:
vindt ie mooi hoor, onze puberquote:
Welke eerst?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Bios: 25euro
Romantisch dinner: 80/120
Look on her face when i tell her i forgot my wallet: Priceless.
Scherp.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke eerst?
Als je al bij bios portemonnee vergeten bent, dan gaat de andere niet door.
oke doei schatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk neit dat ik vandaag in de top 100 kom
Scherpquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke eerst?
Als je al bij bios portemonnee vergeten bent, dan gaat de andere niet door.
Het boek was bijzonder slim geschreven. Dat kun je zo downloaden.quote:
Ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het boek was bijzonder slim geschreven. Dat kun je zo downloaden.![]()
Wie leest hier eigenlijk nog boeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |