fixedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben wel zo'n gentleman die met het meisje mee naar huis fietst dat ze niet door een ander verkracht wordt onder weg naar huis..
Op z'n zolder jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij verkracht haar zelf gewoon.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou niet willen dat iemand je voor is idd.
That obvious?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij verkracht haar zelf gewoon.
nee joh. Meestal gewoon een week lang alles geven wat ze wil en daarna verkopen aan vrienden en kennissen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat jij de dames ook altijd alles betalen Caland?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh. Meestal gewoon een week lang alles geven wat ze wil en daarna verkopen aan vrienden en kennissen.
Via photoshop wel jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op z'n zolder ja.
Kun jij een neppic plakken op een studentenov?
En dan uitprinten, laagje plastic erover heen en op een pas plakken. Oke?quote:
Was dat wat? Ik heb het eerste boek gelezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben heen geweest was met Avatar. Oh foutjevorige week nog naar The Hungergames geweest. En over 2 week naar american pie: the reunion.
Ik download ze liever, maar bioscoop is gezellig
Dat levert alleen gezeik op, ik stuur ze met een lege koffer naar de Dominicaanse Republiekquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh. Meestal gewoon een week lang alles geven wat ze wil en daarna verkopen aan vrienden en kennissen.
Oh, ik naar china.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat levert alleen gezeik op, ik stuur ze met een lege koffer naar de Dominicaanse Republiek
gevuld terugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat levert alleen gezeik op, ik stuur ze met een lege koffer naar de Dominicaanse Republiek
Moet lukkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan uitprinten, laagje plastic erover heen en op een pas plakken. Oke?
Ik heb het boek niet gelezen helaasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat dat wat? Ik heb het eerste boek gelezen.
En wat was er zo tof aan? Waren er ook minpunten?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen helaasmaar de film is wel tof ja.
dan had ik hem doorquote:
Ga de film gewoon downloaden joh, je kan wel 2u missen van je tijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En wat was er zo tof aan? Waren er ook minpunten?
Niet spoilen graagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga de film gewoon downloaden joh, je kan wel 2u missen van je tijd.
nee, wiet van de vader van dv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |