Haha piraatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
Kan niet wachten tot hij te downloaden is, kan hem nog eens zien
R5 nog niet uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
Kan niet wachten tot hij te downloaden is, kan hem nog eens zien
Yarrrrrrrrrrrr.quote:
wel IMAX 3D hehquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yarrrrrrrrrrrr.
3 jaar niet in de bios geweest maar toen kwam The Avengers en dacht ik.. ja, die lijkt me nu wel die 13,50 waard!
De laatste keer dat ik ben heen geweest was met Avatar. Oh foutjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yarrrrrrrrrrrr.
3 jaar niet in de bios geweest maar toen kwam The Avengers en dacht ik.. ja, die lijkt me nu wel die 13,50 waard!
Dacht dat je de bios niets vondquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben heen geweest was met Avatar. Oh foutjevorige week nog naar The Hungergames geweest. En over 2 week naar american pie: the reunion.
Ik download ze liever, maar bioscoop is gezellig
Avatar blue lijkt mij .quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
avatar blauwe versie of laatste airbendert?
Welke bios moet jij 13,50 betalen dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yarrrrrrrrrrrr.
Ik zit liever thuis film te kijken ja. Maar een uitstapje naar de bios kan ook leuk zijn, bijzonder iigquote:
Daar ga ik wss nog heen, in de bios, met een maat van mij. Hij werkte zelf bij de Commando's, alleen moest stoppen vanwege blessure.. nu gaat hij proberen bij 't Korps wat vorig jaar niks meer aannam. Dus dat ligt ons welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben aan het wachten op een goede torrent van Act of Valor.
Blauwe.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
avatar blauwe versie of laatste airbendert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |