Hoeveel dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pathé bij ons kost anders geen 13,50 hoor vriend.
hoeveel is die van ons? 19?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pathé bij ons kost anders geen 13,50 hoor vriend.
Het is wat bijzonderder ja, het is beetje uitgaan.. maar dat kut publiek altijdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben heen geweest was met Avatar. Oh foutjevorige week nog naar The Hungergames geweest. En over 2 week naar american pie: the reunion.
Ik download ze liever, maar bioscoop is gezellig
The Avengers en Dark Knight wordt bios voor mij. Imaxquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is wat bijzonderder ja, het is beetje uitgaan.. maar dat kut publiek altijden het is veel te duur ..
American Pie Reunion lijkt me ook wel tof, Dark Knight Risis wil ik wel in de bios kijken.
Voegt ook weinig toe, meeste is toch fake 3d/imax.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
ach, zolang ze elke film standaard in 3d beginnen uit te zenden ga ik niet meer heen.
Mn hartquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vond het grappig dat hij het wel door had en jij niet.
ja en als ik eens naar de bios ga met mijn bril ben ik helemaal de sjaak omdat die krengen niet over mijn hipster bril kunnenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voegt ook weinig toe, meeste is toch fake 3d/imax.
Gold Diggerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, ik wil best met je naar de bios hoor. Zolang jij maar betaald.
Met mijn bril ging het wel, maar is een normale.. geen hipster. Maar zonder kan ik echt niet meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja en als ik eens naar de bios ga met mijn bril ben ik helemaal de sjaak omdat die krengen niet over mijn hipster bril kunnen
Weinig Gentles te vinden op FOK!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee niks. Een gentleman doet dat gewoon even.
najah hij gaat er wel overheen, maar het zit niet lekker. Gelukkig wel lenzenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met mijn bril ging het wel, maar is een normale.. geen hipster. Maar zonder kan ik echt niet meermaar moet nog steeds een keer lenzen halen, luie wammes.
Oke, kom dan mee naar The Avengers.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee niks. Een gentleman doet dat gewoon even.
Ik had het over Imax prijzen van Pathéquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
8,50 normaal en 6,50 voor studenten.
Aah een originele 'use 'm, loose 'm'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, ik wil best met je naar de bios hoor. Zolang jij maar betaald.
Heb jij een hipster bril?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja en als ik eens naar de bios ga met mijn bril ben ik helemaal de sjaak omdat die krengen niet over mijn hipster bril kunnen
1 op 300000 dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf. betaald gewoon alles netjes hoor.
Ja dit is IMAX 3D hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
8,50 normaal en 6,50 voor studenten.
Ik stuur je mn studenten OV wel op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Betaal je m'n treinreis ook? of ga ik nu te ver
Dat doe je toch ook niet sjaak.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ging eerst met een meisje naar de bios, haar kop toen ik vroeg waar haar geld was om de helft te betalen
nou ik had er eentje voordat het hipster werdquote:
Ja 9,50 ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dit is IMAX 3D heis weer duurder
.. weet niet wat normaal kost, denk 9,50 ofso.
Hipception.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou ik had er eentje voordat het hipster werden aangezien ik lenzen heb ga ik geen nieuwe bril kopen.
Jij hebt gewoon een breed montuur, jij hebt geen hipster bril. Leugenaar. Neppert.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou ik had er eentje voordat het hipster werden aangezien ik lenzen heb ga ik geen nieuwe bril kopen.
Waarom doe je je lenzen dan niet in als je zo'n film gaat kijken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Briljant. Als ze er zelfs achteraf niet om kon lachen weet je gelijk dat er geen tweede date van komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ging eerst met een meisje naar de bios, haar kop toen ik vroeg waar haar geld was om de helft te betalen
nah hij wordt toch aardig als hipster gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een breed montuur, jij hebt geen hipster bril. Leugenaar. Neppert.
luiheid man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom doe je je lenzen dan niet in als je zo'n film gaat kijken?
Laat jij de dames ook altijd alles betalen Caland?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Briljant. Als ze er zelfs achteraf niet om kon lachen weet je gelijk dat er geen tweede date van komt.
Je zou niet willen dat iemand je voor is idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben wel zo'n gentleman die met het meisje mee naar huis fietst dat ze niet verkracht word onder weg naar huis..
Jij verkracht haar zelf gewoon.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben wel zo'n gentleman die met het meisje mee naar huis fietst dat ze niet verkracht word onder weg naar huis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |