Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het voor beide erg vroeg.. Strootman speelde dan wel 'leuk' mee bij Oranje maar 2e seizoenshelft is het een 13 in een dozijn middenvelder (voor veel te veel geld).
Maar ook Clasie komt net pas kijken, Nederland lijkt steeds meer op Amerika met hun flavor of the month hypes.
had goed voor zijn ontwikkeling geweest om alleen al te trainen met raffie en sneijdertje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
Laat die mannekes eerst maar eens 2 seizoenen achter elkaar leuk voetballen.
Al vind ik wel dat Clasie ook uitgenodigd had moeten worden voor die snuffel stage die nu plaats vind.
Ja als Willems en cillessen al mee mogenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
Laat die mannekes eerst maar eens 2 seizoenen achter elkaar leuk voetballen.
Al vind ik wel dat Clasie ook uitgenodigd had moeten worden voor die snuffel stage die nu plaats vind.
Trollquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
En Vertonghen ook nietdat snap ik echt helemaal niet, juist zo iemand hebben we nodig, nu lekker erbij betrekken en over 2 jaar in de basis.
Truequote:
Ja ben ik met je eens, zeker als je bekijkt dat Vertonghen niet altijd een basisplaats heeft of linksback speelt bij Belgiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, hadden we die maar genationaliseerd ipv die Douglas.
Douglas mag niet eens mee naar het EK dus dat scheelt weerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Douglas gaan ze nooit echt oproepen., ook niet wanneer het wel mag.,
wat heb je daar nou aan op een EK of WK tegen domme kaarten aanlopen zeker., nee bedankt
Kompany staat er voor he.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, zeker als je bekijkt dat Vertonghen niet altijd een basisplaats heeft of linksback speelt bij Belgie
Kompany en Van Buyten zijn ook echt niet minder dan Vertonghen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, zeker als je bekijkt dat Vertonghen niet altijd een basisplaats heeft of linksback speelt bij Belgie
Ja en andere centrale positie dan?quote:
van Buyten is al over zijn top heen manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kompany en Van Buyten zijn ook echt niet minder dan Vertonghen.
Even wachten tot ze in Belgie doorkrijgen wat voor droeftoeter van Buyten tegenwoordig is.,quote:
Heeft nog steeds wel waarde, Vertonghen moet het eerst maar eens bewijzen in een betere competitie. De eredivisie wordt gewoon totaal niet meer serieus genomen, al denkt een enkeling hier nog van wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Buyten is al over zijn top heen man
Vermaelen idd, laat dan maar iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even wachten tot ze in Belgie doorkrijgen wat voor droeftoeter van Buyten tegenwoordig is.,
trouwens die andere van Arsenal heb je toch ook nog?
ga nou toch weg joh, die jongen voetbalt al vanaf wedstrijd 1 constant en haalt al 34 wedstrijden op rij een hoog niveau.quote:
Ben ik het wel met je eens, maar dan snap ik de adoratie na 1 leuk seizoen van Clasie ook totaal nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft nog steeds wel waarde, Vertonghen moet het eerst maar eens bewijzen in een betere competitie. De eredivisie wordt gewoon totaal niet meer serieus genomen, al denkt een enkeling hier nog van wel.
... En de adoratie van Anita na 4 leuke wedstrijden zeker wel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens, maar dan snap ik de adoratie na 1 leuk seizoen van Clasie ook totaal niet
Dus dan is het meteen internationale top?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:38 schreef Cara het volgende:
[..]
ga nou toch weg joh, die jongen voetbalt al vanaf wedstrijd 1 constant en haalt al 34 wedstrijden op rij een hoog niveau.
Oh, daar ben ik het ook wel mee eens. Komt nog te vroeg nu. Argument Anita klopt ook niet, aangezien die ook als back wordt getest door Bertus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens, maar dan snap ik de adoratie na 1 leuk seizoen van Clasie ook totaal niet
Waar zeg ik dat hij in het Nederlands elftal hoort?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... En de adoratie van Anita na 4 leuke wedstrijden zeker wel?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |