Dan zou caland haar moeten sturen naar grun, niet dominiaanse republiek.quote:
geef je meteen het juiste signaal af?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon die wijven hun eigen helft laten betalen, geef je meteen het juiste signaal af.. valt hier niks te halen, dus voor het geld hoef je me niet te misbruiken.
Wat wat .. WAT WAT WATquote:
Ik moest hard op lachen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wat .. WAT WAT WAT
Je bent niet verantwoordelijk voor die lelijke kop van je, maar wel voor die lelijke smoel die je trekt.
jullie willen zo graag dat vrouwen gelijk staan aan de man, betalen voor het diner zul je dan ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geef je meteen het juiste signaal af?ja geeft meteen de indruk dat je niks voor haar over hebt.
Hé, dat heb ik nooit gezegd. Ik geef zelfs toe dat mannen het sterkere geslacht zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jullie willen zo graag dat vrouwen gelijk staan aan de man, betalen voor het diner zul je dan ook.
Zij geeft het signaal af dat ze of een boeler is of gold digger.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geef je meteen het juiste signaal af?ja geeft meteen de indruk dat je niks voor haar over hebt.
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hé, dat heb ik nooit gezegd. Ik geef zelfs toe dat mannen het sterkere geslacht zijn.
Je doldwaze vrouwvriendjesclub nie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hé, dat heb ik nooit gezegd. Ik geef zelfs toe dat mannen het sterkere geslacht zijn.
Sowieso, die sletjes verslijten veel dates.. een wijze man investeert geen geld in zaakjes met teveel risico's.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jullie willen zo graag dat vrouwen gelijk staan aan de man, betalen voor het diner zul je dan ook.
VOoral jojoortjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je doldwaze vrouwvriendjesclub nie.
Die zijn ook dom.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je doldwaze vrouwvriendjesclub nie.
Waarom zet je je geld dan in op PSV?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso, die sletjes verslijten veel dates.. een wijze man investeert geen geld in zaakjes met teveel risico's.
hej waarom ga je het nu hebben over voetbalquote:
tja de treinkaartjes kosten nou eenmaal veel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso, in alle relaties waar ik in ben geweest was ik altijd diegene die het meeste geld uitgaf. Nu mag er ook wel iemand voor mij betalen.
Waarom investeer je in mannen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso, in alle relaties waar ik in ben geweest was ik altijd diegene die het meeste geld uitgaf. Nu mag er ook wel iemand voor mij betalen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tja de treinkaartjes kosten nou eenmaal veel.
Hahha nee. Dat was voor dat ik naar het zuiden op en neer gingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tja de treinkaartjes kosten nou eenmaal veel.
dtf?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom investeer je in mannen?
Wij zijn altijd dtf.
Omdat ik lief en gul ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom investeer je in mannen?
Wij zijn altijd dtf.
Ik heb wel geld voor je overquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
ga je der nou betalen voor seks?quote:
vindt ie mooi hoor, onze puberquote:
Welke eerst?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Bios: 25euro
Romantisch dinner: 80/120
Look on her face when i tell her i forgot my wallet: Priceless.
Scherp.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke eerst?
Als je al bij bios portemonnee vergeten bent, dan gaat de andere niet door.
oke doei schatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk neit dat ik vandaag in de top 100 kom
Scherpquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke eerst?
Als je al bij bios portemonnee vergeten bent, dan gaat de andere niet door.
Het boek was bijzonder slim geschreven. Dat kun je zo downloaden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |