Ja want hij was toch zoooooooo goed tegen het schralen PSV die de tactiek van de Graafschap hanteerdequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... En de adoratie van Anita na 4 leuke wedstrijden zeker wel?!
Dan nog blijft het krom dat de beste eendagsvlieg van dit seizoen er niet bij zit., en die andere 3 wel.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus dan is het meteen internationale top?
Genoeg 1 dags vliegen gezien in de afgelopen paar jaren in Nederland
Als ie het volgend jaar weer bewijst oke
Wie zegt dat hij internationale top is?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Strootman is gewoon typisch de werkwijze van Bertje. Als een speler het aardig doet bij Oranje gaat hij hem niet meer vervangen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan nog blijft het krom dat de beste eendagsvlieg van dit seizoen er niet bij zit., en die andere 3 wel.,
Strootman Anita en die makak
De beste eendagsvlieg van dit seizoen was Sno als je het zo bekijkt hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan nog blijft het krom dat de beste eendagsvlieg van dit seizoen er niet bij zit., en die andere 3 wel.,
Strootman Anita en die makak
nooit gezegd, maar leg mij dan maar uit waarom eendagsvliegen anita, strootman en maher wel, en Clasie niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie pretenderen dat maar al te graag door te doen alsof het een schande is dat hij er niet bij zitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij internationale top is?
Ikke want hij (steven) vind VDV internationale top.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij internationale top is?
VDV is veel beter dan Clasie ja, dat kloptquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ikke want hij (steven) vind VDV internationale top.,
Zeker. Jammer van zijn fysieke gesteldheid. In bijna alles een betere voetballer dan die overschatte sleutelhangert.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ikke want hij (steven) vind VDV internationale top.,
Gevalletje zo als vroeger Lurling opstellen en van Persie op de bank houden.,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Strootman is gewoon typisch de werkwijze van Bertje. Als een speler het aardig doet bij Oranje gaat hij hem niet meer vervangen.
Maher snap ik ook niet, anita zie ik ook niet mee gaan, strootman heeft een redelijk tot zeer goede 1e seizoenshelft gehad, en was in de keren dat ie mee speelde bij het nl elftal nieteens zo heel slechtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Cara het volgende:
[..]
nooit gezegd, maar leg mij dan maar uit waarom eendagsvliegen anita, strootman en maher wel, en Clasie niet.
Geef Clasie 2 jaar en dan staat ie voor op VDV denk ik, maar nu gewoon nog lang nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Jammer van zijn fysieke gesteldheid. In bijna alles een betere voetballer dan die overschatte sleutelhangert.
Nogmaals; dat doet alleen Mikey en nog een paar gekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie pretenderen dat maar al te graag door te doen alsof het een schande is dat hij er niet bij zit
van mij had ie wel mee gemogen op die stage, had heel leerzaam kunnen zijn en zeker als je spelers als Willems en Cillissen mee neemtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals; dat doet alleen Mikey en nog een paar gekken.
Houd hem maar lekker thuis. Kan hij fris het nieuwe seizoen in. Of niet Calandje?
Nee man. Krijg je gebroken poten en dat soort shit. Lekker thuishouden die gasten. Komend seizoen knallen, poulefase CL halen, kampioen worden en kwartfinale beker ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van mij had ie wel mee gemogen op die stage, had heel leerzaam kunnen zijn en zeker als je spelers als Willems en Cillissen mee neemt
Misschien is het wel de nieuwe Freddy Adu en heeft ie over 5jaar 8 clubs gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
En voor het zelfde geld loopt hij een zware blessure op waardoor zijn potentie weg valtwe zien het wel.
In Maartquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Daarom zeg ik toch Geo, lekker thuishouden die knul. Komend seizoen fris erop klappen, Feijenoord in maart kampioen. Poulefase'tje CL, kwartfinale EL, heerlijk joh.
La gaan joh.
Hoop het. Met zijn contract tot 2016 levert dat teringveel geld op en de opleidingsvergoeding is ook geweldigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien is het wel de nieuwe Freddy Adu en heeft ie over 5jaar 8 clubs gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |