kill it with fire !quote:
Blote tetten zonder bh is een ban heb ik ook gekregen vorige week.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
omdat ik een andere smaak heb van schoonheid?
Moira.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:48 schreef Moira. het volgende:
Ik vind dat het na een eeuwigheid weer eens tijd wordt dat ik me weer meld bij de nacktbacker!
MONOquote:
je ziet geen tepelquote:Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Blote tetten zonder bh is een ban heb ik ook gekregen vorige week.
Tieten.quote:
letterlijk?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tieten.hihi
Nee maar ik wil meer random shit zien. Het is echt lang geleden dat ik echt in m'n broek heb gepist van het lachen om een FOK!topic, en dat waren vaak de nachtbaggertjes
Whahaha, ik heb gewoon cup tripple A. fappen en tepels wrijven elk moment van de dag !quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
al helemaal als je er 24/7 zelf aan kunt zitten
Geen tepels of kutten te zienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Oerbeer het volgende:
Beetje oppassen dat het niet te ver gaat met het bloot heren.
TIETENquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whahaha, ik heb gewoon cup tripple A. fappen en tepels wrijven elk moment van de dag !
Ik heb zojuist een doorschijnend bloot post verwijderd. Dat is dus een stap te ver. Just sayin.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen tepels of kutten te zienWij houden het kuis
Hetzelfde ja goed vanmiddag gehoord dat ik nog een week vakantie heb altijd lekker en jouw avond?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aangemaan Ro-ald.
Hoe is het, deze avond?
Dat kan niet van mij af komen, ik selecteer uit speciale mapquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een doorschijnend bloot post verwijderd. Dat is dus een stap te ver. Just sayin.
Teringquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een doorschijnend bloot post verwijderd. Dat is dus een stap te ver. Just sayin.
Ja hallo, met Lonaa nog een keer mijn avond is prima dank je drinken en wiet en goeie muziek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hetzelfde ja goed vanmiddag gehoord dat ik nog een week vakantie heb altijd lekker en jouw avond?
sorry was van mij maar dan heb je wel geconcentreerd gekeken zegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Drinken en wiet dat klinkt chill helaas kan ik dat nu niet. Hoe was je dag verder?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja hallo, met Lonaa nog een keer mijn avond is prima dank je drinken en wiet en goeie muziek.
Lol, herinner me die aflevering nog. Dat was zo'n negerin met de grootste tieten in de wereldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
jensen houd ook van stevige koplampen
Eh, dat klopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
sorry was van mij maar dan heb je wel geconcentreerd gekeken zeg
Lamlendig. Ben herstellende van het weekend.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Drinken en wiet dat klinkt chill helaas kan ik dat nu niet. Hoe was je dag verder?
jammer dat het er niet meer op isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:11 schreef derp het volgende:
Echt een goede /grappige talkshow, met mensen als Borat (Sascha Baron Cohen), Gordon Ramsey, Snoop Dog etc.
Hehe, ik was dit weekend helemaal nuchter gebleven zelfs bij bevrijdingsfestival.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lamlendig. Ben herstellende van het weekend.
Toen moest ik werken. Ik stond om 11 uur op terwijl ik nog wankelde van de drank, ging 3 uurtjes werken en toen weer aan het bier.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hehe, ik was dit weekend helemaal nuchter gebleven zelfs bij bevrijdingsfestival.
Meh. Misschien omdat ik het bij mezelf niet charmant vind, maar nee, echt ongeil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
shakende tetten, het uitzicht is goed wel.
Ja, dat hebben ze.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:17 schreef derp het volgende:
Ik begrijp niet hoe die vrouwen met zulke dikke tieten normaal kunnen leven.
Hebben zij geen rugklachten
Ik leun ook voorover als ik moet pissen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:17 schreef derp het volgende:
Ik begrijp niet hoe die vrouwen met zulke dikke tieten normaal kunnen leven.
Hebben zij geen rugklachten
met nog een bugle natuurlijk , bugleceptionquote:
Lelijke tieten.quote:
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef Moira. het volgende:
Oke ik ga slapen. Deze nachtbagger is kut. Als ik morgen terugkom zijn jullie weer garpig oke?
Ik zou haar nemen. Hard.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Lelijke tieten.
Verder: Brunettes
Nee, niet gaan slapen. Jij bent de enige die het begrijpt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef Moira. het volgende:
Oke ik ga slapen. Deze nachtbagger is kut. Als ik morgen terugkom zijn jullie weer garpig oke?
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wacht, wat?
FOK!-lesbisch en heeft verkering met Pixie.
Ja maar dan moeten ze ophouden met niet garpig zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, niet gaan slapen. Jij bent de enige die het begrijpt.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze ophouden met niet garpig zijn
quote:
ga dan zelf iets grappig postenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit wil ik ook eens weten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:25 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het met Pixie. ? Al vet lang nit meer gezien hier.
pics van je zusjequote:
Wat een clown.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb 'r ook al een tijd niet meer gesprokenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:25 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het met Pixie. ? Al vet lang nit meer gezien hier.
patatquote:
Bij mij is het nog een sterretje..quote:
kroketquote:
Jongeuhquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Bij mij is het nog een sterretje..
ben je dan zo vaak..?
quote:
Taboequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
JongeuhDoe niet seksuele referenties naar mij tjap
Dat is best een chill programma. Met die mensen die verliefd zijn op een muur enzoquote:
quote:
Deze vrouwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is best een chill programma. Met die mensen die verliefd zijn op een muur enzo
alleen maar gehosseld , jij ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:33 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Hey Smit, nog snode plannetjes gesmeden?
Ja als ze hier de laffe herders gaan uithangen ga ik ook hoor hihiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou eigelijk wel eens op tijd gaan slapen maarja
je gaat altijd op tijd slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou eigelijk wel eens op tijd gaan slapen maarja
Het is allang al niet meer zoals paar jaar terugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja als ze hier de laffe herders gaan uithangen ga ik ook hoor hihi
zo veel chicks , ik dacht laat ik ze maar hier postenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allang al niet meer zoals paar jaar terug
2accounts posten tegelijk totdat mijn kloon donthate een ban kreeg
Ouwe hosselaar!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
zo veel chicks , ik dacht laat ik ze maar hier posten
Ach FOk zelf is nog wel grappig hoor, alleen dit topic niet echt meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]Echt jammer man, ook de reden waarom ik zo weinig actief ben. Maar aan de andere kant mis ik het dan ook als er hier wél weer eens een tantoegrappig topic is
Ze zijn zo makkelijk tegenwoordig hè, niks geen uitdaging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
zo veel chicks , ik dacht laat ik ze maar hier posten
als je de heletijd gaat praten hoe niet grappig het is helpt daarmee zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach FOk zelf is nog wel grappig hoor, alleen dit topic niet echt meer
Ik weet nog wel dat we van de nachtbagger echt een reeks wilde maken, heb ik nachtenlang zitten werken op banners met de users die regelmatig kwamen erin verwerkt enzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach FOk zelf is nog wel grappig hoor, alleen dit topic niet echt meer
Bangalijst?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ze zijn zo makkelijk tegenwoordig hè, niks geen uitdaging.
Meerdere nachtbaggertopics, nu hooguit 1quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we van de nachtbagger echt een reeks wilde maken, heb ik nachtenlang zitten werken op banners met de users die regelmatig kwamen erin verwerkt enzo
En dat dit beest onze mascotte was enzo
[ afbeelding ]
Maar de modjes wilden niet dat we er echt een reeks van maakten
Persies. Eigenlijk is het nu écht nachtbaggerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meerdere nachtbaggertopics, nu hooguit 1
Ja maar nu posten er een paar users, voorheen was het niet bij te houden wie er nou aan het posten wasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:40 schreef smitjew het volgende:
je kunt toch wel een nachtbagger reeks maken als je goed voorbereid bent ?
Mwah, ik zit tegenwoordig meer in vblquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Persies. Eigenlijk is het nu écht nachtbagger
Maar we kunnen het wel opnieuw leven in proberen te blazen ;D
Sukkelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Kudt moet me KPD rechten weer opnieuw aanvragen.
Zonde van zo'n prachtusertquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, ik zit tegenwoordig meer in vbl
ich auchquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben de nieuwe generatie nachtbagger ik kom het hier wel even op leuke.
Heb je een tip?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Nee gewoon willekeurige chicks, ze bieden geen weerstand meer tegen mijn hosselpraktijken.
Ja maar er zijn meerdere gesneuveld over de afgelopen tijdquote:
GHBquote:
Ja dat is echt klote. Vooral PB man, dat was echt m'n mattiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn meerdere gesneuveld over de afgelopen tijd
pixie is weg, en twizu, mijn kloon heeft een ban, penersbaard is weg
of chloroformquote:
het is niet verkrachting als ze zelf wilquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh zo de verkrachtingsdrug word dat wel eens genoemd.
Ja die is echt voorgoed wegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Moira. het volgende:
Maar PB heeft een permban toch? Dan zou hij dus ook nooit meer met een kloon mogen terugkomen..
Wat heeft PB gedaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Moira. het volgende:
Maar PB heeft een permban toch? Dan zou hij dus ook nooit meer met een kloon mogen terugkomen..
Precies, ze wil toch zelf dat glas leegdrinken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
het is niet verkrachting als ze zelf wil
Ahh hij vind zeker niet goed als je die doorpasst hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die is echt voorgoed weg
Weet wel zijn fb maarja haha
gewoon door shotje tequila valt minst opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Precies, ze wil toch zelf dat glas leegdrinken?
Weet niet precies wat hij heeft gedaan maar hij had zo vaak bans (ook vaak zonder reden) dat de modjes gewoon een schijthekel aan 'm haddenquote:
Ik ehb hem zelf niet in mijn lijst, weet alleen wat die van hem isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh hij vind zeker niet goed als je die doorpasst he
Oh haha okequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ehb hem zelf niet in mijn lijst, weet alleen wat die van hem is
Ja precies,maar word wel eens in drankjes gedaan van meiden en dan worden ze zonder dat ze willen geil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
het is niet verkrachting als ze zelf wil
ik ook vanavond die hard uithangen ?quote:
Een ban zonder reden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet niet precies wat hij heeft gedaan maar hij had zo vaak bans (ook vaak zonder reden) dat de modjes gewoon een schijthekel aan 'm hadden
worden bans per user bekeken ?quote:
Nee maar dat dan de reden niet echt ban-waardig wasquote:
Dat was altijd met reden hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet niet precies wat hij heeft gedaan maar hij had zo vaak bans (ook vaak zonder reden) dat de modjes gewoon een schijthekel aan 'm hadden
Nou ik vond het ook vaak vooral onzinnig. Als een andere user iets dergelijks had gepost had die hooguit een note gekregen, maar alleen omdat het Peners was kreegie gelijk een banquote:
hoe hou je bij wie wat heeft gedaan?quote:
Vrouwen mogen het wel.quote:Voordat je reageert
Heren, vanaf nu, voor de zekerheid van het voortbestaan van ons FOK!, ook geen gekuiste afbeeldingen posten. Zojuist overlegd achter de schermen, en we willen het toch liever niet. Het is niet anders.
flink hard aan je lul roppenquote:
Je doelt weer op die note is het niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel, net als andere 'dingen' zonder reden.
Dan alsnog bekijkt een FA de situatie. Dus dan waren FA en mod het met elkaar eens dat het niet door de beugel kon. Er wordt niet zomaar met bans gesmeten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar dat dan de reden niet echt ban-waardig wasGewoon van die kleine 24 uurs bannetjes omdat hij een plaatje postte wat niet in de smaak viel bij de moddende mod
like death notes ?quote:
kan ik die ook zien?quote:
ach zo slimme businessquote:
Hmz, oke. Maar ik vond Peners toch wel een aanwinst voor dit forum hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je doelt weer op die note is het niet?
[..]
Dan alsnog bekijkt een FA de situatie. Dus dan waren FA en mod het met elkaar eens dat het niet door de beugel kon. Er wordt niet zomaar met bans gesmeten.
het is wat hequote:
welk restaurantje hebben jullie gepaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die haten op Oerbeer!!!!!!!!!!!!!
1 van de toffere gasten die ik ontmoet heb in het afgelopen jaar
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die haten op Oerbeer!!!!!!!!!!!!!
1 van de toffere gasten die ik ontmoet heb in het afgelopen jaar
als je ff pic en gegevens in DM stuurt, wil ik wel even nadenken of ik je wil meettenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef Moira. het volgende:
Wanneer is trouwens weer eens een FOK!meet?
Het is sinds een paar dagen uit met m'n vriend en die wilde nooit dat ik naar die meets ging
Wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef Moira. het volgende:
Het is sinds een paar dagen uit met m'n vriend en die wilde nooit dat ik naar die meets ging
We zijn heel amsterdam door gegaanquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef Tjacka het volgende:
Oerbeer wat voor kleur heb ik nu als newbie?
Zwart met rood.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef Tjacka het volgende:
Oerbeer wat voor kleur heb ik nu als newbie?
Ik heb dibs op jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef Moira. het volgende:
Dat ik eerste keus op je hebquote:
en hoequote:
Dan weet je dat alvast, ik heb al die jaren op dit moment gewacht, dat het uitging met je vriendquote:
Nee, we hebben met een andere account van mij nogal gezeik gekregen in ons privéleven (werden gelukkig wel de nodige bans voor uitgedeeld), dus die had niet zo'n hoge pet op van dit forum hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je mocht van je vriend niet naar FOK!meets?
Haha dat zou echt sick zijn vriend. Ik weet eigenlijk niet eens je echte naam undsoweiter hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan weet je dat alvast, ik heb al die jaren op dit moment gewacht, dat het uitging met je vriend
ik denk dat zn naam steven isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha dat zou echt sick zijn vriend. Ik weet eigenlijk niet eens je echte naam undsoweiter haha
Maar je bent wel een van mijn favo userts
Klinkt als een goed verhaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, we hebben met een andere account van mij nogal gezeik gekregen in ons privéleven (werden gelukkig wel de nodige bans voor uitgedeeld), dus die had niet zo'n hoge pet op van dit forum haha
Steven, aangenaam, weet wel hoe jij heetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha dat zou echt sick zijn vriend. Ik weet eigenlijk niet eens je echte naam undsoweiter haha
Maar je bent wel een van mijn favo userts
Hoezo overleggen ze telkens achter de schermen als ik verdomme wil posten?quote:Heren, vanaf nu, voor de zekerheid van het voortbestaan van ons FOK!, ook geen gekuiste afbeeldingen posten. Zojuist overlegd achter de schermen, en we willen het toch liever niet. Het is niet anders.
Haha ja, stalkertquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Steven, aangenaam, weet wel hoe jij heet
Ja dat ga ik hier niet neerzetten tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja, stalkert
Maar hoe oud ben je, waar woon je, werk/studeer je, ben je nog maagd? Dat soort skizzle.
Daar hebben we dm voor toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet neerzetten toch
zo 10 jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:02 schreef smitjew het volgende:
hoelang zitten de meeste hier al op FOK! dan ?
Ik geef mezelf weekendquote:
Ja dat is waarquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geef mezelf weekend
Haal dit jaar niet meer dus ik volg ook geen lessen meer waar ik niks meer aan heb haha
Volgens mij inclusief lurken sinds 2007 ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:02 schreef smitjew het volgende:
hoelang zitten de meeste hier al op FOK! dan ?
Niet te gevoelige vragen stellen alsjeblieft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja, stalkert
Maar hoe oud ben je, waar woon je, werk/studeer je, ben je nog maagd? Dat soort skizzle.
Vooral dat werken gedeeltequote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet te gevoelige vragen stellen alsjeblieft.
Daar is Steven mentaal nog niet toe in staat.
Ja nog 3 weken school waarin ik dan 3/4e van het jaar zou moeten halenquote:
Ik vind dit wel een goed verhaal. Meer emotie erbij had je misschien hogere punten opgeleverd, maar het is zeker geen matig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:05 schreef smitjew het volgende:
Ik heb ook eerst veel paint topics gezien en toen kwam ik hier weer op en had wat meer photoshop ervaring en nu ben ik verslaafd
Tja. Maar als we het wel toestaan dan zitten er altijd weer van die klapharken tussen er niet normaal mee om kunnen gaan, en dan loopt het weer uit de klauwen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wou net allemaal leuke dames posten. Boh..
Gastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed verhaal. Meer emotie erbij had je misschien hogere punten opgeleverd, maar het is zeker geen matig.
dankje zit nu op mobiel anders kon ik het nog uitgebreider doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed verhaal. Meer emotie erbij had je misschien hogere punten opgeleverd, maar het is zeker geen matig.
Je komt alles nog te wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe weinig ik dan van mijn potentiele echtgenoot weet
ik heb al sorry gezegdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja. Maar als we het wel toestaan dan zitten er altijd weer van die klapharken tussen er niet normaal mee om kunnen gaan, en dan loopt het weer uit de klauwen.
Dat vindt flippiee leuk hoorquote:
Het moet nu wel goed komen met jou. Transfer naar Veendam zit er wel in!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
dankje zit nu op mobiel anders kon ik het nog uitgebreider doen
Nee gaat niet om jou of iets, maar gewoon in het algemeen. Dat kwam net achter de schermen ter sprake, dus dan doen we het gewoon maar helemaal niet.quote:
HIHIHIHI SEX!!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef Moira. het volgende:
Ik heb al de hele dag een piemelsmaak in m'n mond
Veendamquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het moet nu wel goed komen met jou. Transfer naar Veendam zit er wel in!
veendam wat heb ik daar te zoeken zit hier goed in nijverdalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het moet nu wel goed komen met jou. Transfer naar Veendam zit er wel in!
Wach jij maarquote:
Blijf dan maar lekker bij DES Nijverdal, he verwend joch?!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
veendam wat heb ik daar te zoeken zit hier goed in nijverdal
dus praten mag zo erg als je wil en een plaatje niet ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee gaat niet om jou of iets, maar gewoon in het algemeen. Dat kwam net achter de schermen ter sprake, dus dan doen we het gewoon maar helemaal niet.
Het gaat tenslotte wel om FOK! hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |