en hoequote:
Dan weet je dat alvast, ik heb al die jaren op dit moment gewacht, dat het uitging met je vriendquote:
Nee, we hebben met een andere account van mij nogal gezeik gekregen in ons privéleven (werden gelukkig wel de nodige bans voor uitgedeeld), dus die had niet zo'n hoge pet op van dit forum hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je mocht van je vriend niet naar FOK!meets?
Haha dat zou echt sick zijn vriend. Ik weet eigenlijk niet eens je echte naam undsoweiter hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan weet je dat alvast, ik heb al die jaren op dit moment gewacht, dat het uitging met je vriend
ik denk dat zn naam steven isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha dat zou echt sick zijn vriend. Ik weet eigenlijk niet eens je echte naam undsoweiter haha
Maar je bent wel een van mijn favo userts
Klinkt als een goed verhaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, we hebben met een andere account van mij nogal gezeik gekregen in ons privéleven (werden gelukkig wel de nodige bans voor uitgedeeld), dus die had niet zo'n hoge pet op van dit forum haha
Steven, aangenaam, weet wel hoe jij heetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha dat zou echt sick zijn vriend. Ik weet eigenlijk niet eens je echte naam undsoweiter haha
Maar je bent wel een van mijn favo userts
Hoezo overleggen ze telkens achter de schermen als ik verdomme wil posten?quote:Heren, vanaf nu, voor de zekerheid van het voortbestaan van ons FOK!, ook geen gekuiste afbeeldingen posten. Zojuist overlegd achter de schermen, en we willen het toch liever niet. Het is niet anders.
Haha ja, stalkertquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Steven, aangenaam, weet wel hoe jij heet
Ja dat ga ik hier niet neerzetten tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja, stalkert
Maar hoe oud ben je, waar woon je, werk/studeer je, ben je nog maagd? Dat soort skizzle.
Daar hebben we dm voor toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet neerzetten toch
zo 10 jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:02 schreef smitjew het volgende:
hoelang zitten de meeste hier al op FOK! dan ?
Ik geef mezelf weekendquote:
Ja dat is waarquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geef mezelf weekend
Haal dit jaar niet meer dus ik volg ook geen lessen meer waar ik niks meer aan heb haha
Volgens mij inclusief lurken sinds 2007 ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:02 schreef smitjew het volgende:
hoelang zitten de meeste hier al op FOK! dan ?
Niet te gevoelige vragen stellen alsjeblieft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja, stalkert
Maar hoe oud ben je, waar woon je, werk/studeer je, ben je nog maagd? Dat soort skizzle.
Vooral dat werken gedeeltequote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet te gevoelige vragen stellen alsjeblieft.
Daar is Steven mentaal nog niet toe in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |