worden bans per user bekeken ?quote:
Nee maar dat dan de reden niet echt ban-waardig wasquote:
Dat was altijd met reden hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet niet precies wat hij heeft gedaan maar hij had zo vaak bans (ook vaak zonder reden) dat de modjes gewoon een schijthekel aan 'm hadden
Nou ik vond het ook vaak vooral onzinnig. Als een andere user iets dergelijks had gepost had die hooguit een note gekregen, maar alleen omdat het Peners was kreegie gelijk een banquote:
hoe hou je bij wie wat heeft gedaan?quote:
Vrouwen mogen het wel.quote:Voordat je reageert
Heren, vanaf nu, voor de zekerheid van het voortbestaan van ons FOK!, ook geen gekuiste afbeeldingen posten. Zojuist overlegd achter de schermen, en we willen het toch liever niet. Het is niet anders.
flink hard aan je lul roppenquote:
Je doelt weer op die note is het niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel, net als andere 'dingen' zonder reden.
Dan alsnog bekijkt een FA de situatie. Dus dan waren FA en mod het met elkaar eens dat het niet door de beugel kon. Er wordt niet zomaar met bans gesmeten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar dat dan de reden niet echt ban-waardig wasGewoon van die kleine 24 uurs bannetjes omdat hij een plaatje postte wat niet in de smaak viel bij de moddende mod
like death notes ?quote:
kan ik die ook zien?quote:
ach zo slimme businessquote:
Hmz, oke. Maar ik vond Peners toch wel een aanwinst voor dit forum hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je doelt weer op die note is het niet?
[..]
Dan alsnog bekijkt een FA de situatie. Dus dan waren FA en mod het met elkaar eens dat het niet door de beugel kon. Er wordt niet zomaar met bans gesmeten.
het is wat hequote:
welk restaurantje hebben jullie gepaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die haten op Oerbeer!!!!!!!!!!!!!
1 van de toffere gasten die ik ontmoet heb in het afgelopen jaar
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die haten op Oerbeer!!!!!!!!!!!!!
1 van de toffere gasten die ik ontmoet heb in het afgelopen jaar
als je ff pic en gegevens in DM stuurt, wil ik wel even nadenken of ik je wil meettenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef Moira. het volgende:
Wanneer is trouwens weer eens een FOK!meet?
Het is sinds een paar dagen uit met m'n vriend en die wilde nooit dat ik naar die meets ging
Wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef Moira. het volgende:
Het is sinds een paar dagen uit met m'n vriend en die wilde nooit dat ik naar die meets ging
We zijn heel amsterdam door gegaanquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef Tjacka het volgende:
Oerbeer wat voor kleur heb ik nu als newbie?
Zwart met rood.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef Tjacka het volgende:
Oerbeer wat voor kleur heb ik nu als newbie?
Ik heb dibs op jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:55 schreef Moira. het volgende:
Dat ik eerste keus op je hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |