je gaat altijd op tijd slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou eigelijk wel eens op tijd gaan slapen maarja
Het is allang al niet meer zoals paar jaar terugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja als ze hier de laffe herders gaan uithangen ga ik ook hoor hihi
zo veel chicks , ik dacht laat ik ze maar hier postenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allang al niet meer zoals paar jaar terug
2accounts posten tegelijk totdat mijn kloon donthate een ban kreeg
Ouwe hosselaar!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
zo veel chicks , ik dacht laat ik ze maar hier posten
Ach FOk zelf is nog wel grappig hoor, alleen dit topic niet echt meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]Echt jammer man, ook de reden waarom ik zo weinig actief ben. Maar aan de andere kant mis ik het dan ook als er hier wél weer eens een tantoegrappig topic is
Ze zijn zo makkelijk tegenwoordig hè, niks geen uitdaging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
zo veel chicks , ik dacht laat ik ze maar hier posten
als je de heletijd gaat praten hoe niet grappig het is helpt daarmee zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach FOk zelf is nog wel grappig hoor, alleen dit topic niet echt meer
Ik weet nog wel dat we van de nachtbagger echt een reeks wilde maken, heb ik nachtenlang zitten werken op banners met de users die regelmatig kwamen erin verwerkt enzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach FOk zelf is nog wel grappig hoor, alleen dit topic niet echt meer
Bangalijst?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ze zijn zo makkelijk tegenwoordig hè, niks geen uitdaging.
Meerdere nachtbaggertopics, nu hooguit 1quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we van de nachtbagger echt een reeks wilde maken, heb ik nachtenlang zitten werken op banners met de users die regelmatig kwamen erin verwerkt enzo
En dat dit beest onze mascotte was enzo
[ afbeelding ]
Maar de modjes wilden niet dat we er echt een reeks van maakten
Persies. Eigenlijk is het nu écht nachtbaggerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meerdere nachtbaggertopics, nu hooguit 1
Ja maar nu posten er een paar users, voorheen was het niet bij te houden wie er nou aan het posten wasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:40 schreef smitjew het volgende:
je kunt toch wel een nachtbagger reeks maken als je goed voorbereid bent ?
Mwah, ik zit tegenwoordig meer in vblquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Persies. Eigenlijk is het nu écht nachtbagger
Maar we kunnen het wel opnieuw leven in proberen te blazen ;D
Sukkelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Kudt moet me KPD rechten weer opnieuw aanvragen.
Zonde van zo'n prachtusertquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, ik zit tegenwoordig meer in vbl
ich auchquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben de nieuwe generatie nachtbagger ik kom het hier wel even op leuke.
Heb je een tip?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Nee gewoon willekeurige chicks, ze bieden geen weerstand meer tegen mijn hosselpraktijken.
Ja maar er zijn meerdere gesneuveld over de afgelopen tijdquote:
GHBquote:
Ja dat is echt klote. Vooral PB man, dat was echt m'n mattiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn meerdere gesneuveld over de afgelopen tijd
pixie is weg, en twizu, mijn kloon heeft een ban, penersbaard is weg
of chloroformquote:
het is niet verkrachting als ze zelf wilquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh zo de verkrachtingsdrug word dat wel eens genoemd.
Ja die is echt voorgoed wegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Moira. het volgende:
Maar PB heeft een permban toch? Dan zou hij dus ook nooit meer met een kloon mogen terugkomen..
Wat heeft PB gedaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Moira. het volgende:
Maar PB heeft een permban toch? Dan zou hij dus ook nooit meer met een kloon mogen terugkomen..
Precies, ze wil toch zelf dat glas leegdrinken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
het is niet verkrachting als ze zelf wil
Ahh hij vind zeker niet goed als je die doorpasst hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die is echt voorgoed weg
Weet wel zijn fb maarja haha
gewoon door shotje tequila valt minst opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Precies, ze wil toch zelf dat glas leegdrinken?
Weet niet precies wat hij heeft gedaan maar hij had zo vaak bans (ook vaak zonder reden) dat de modjes gewoon een schijthekel aan 'm haddenquote:
Ik ehb hem zelf niet in mijn lijst, weet alleen wat die van hem isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh hij vind zeker niet goed als je die doorpasst he
Oh haha okequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ehb hem zelf niet in mijn lijst, weet alleen wat die van hem is
Ja precies,maar word wel eens in drankjes gedaan van meiden en dan worden ze zonder dat ze willen geil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
het is niet verkrachting als ze zelf wil
ik ook vanavond die hard uithangen ?quote:
Een ban zonder reden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet niet precies wat hij heeft gedaan maar hij had zo vaak bans (ook vaak zonder reden) dat de modjes gewoon een schijthekel aan 'm hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |