Heb je een tip?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Nee gewoon willekeurige chicks, ze bieden geen weerstand meer tegen mijn hosselpraktijken.
Ja maar er zijn meerdere gesneuveld over de afgelopen tijdquote:
GHBquote:
Ja dat is echt klote. Vooral PB man, dat was echt m'n mattiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn meerdere gesneuveld over de afgelopen tijd
pixie is weg, en twizu, mijn kloon heeft een ban, penersbaard is weg
of chloroformquote:
het is niet verkrachting als ze zelf wilquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh zo de verkrachtingsdrug word dat wel eens genoemd.
Ja die is echt voorgoed wegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Moira. het volgende:
Maar PB heeft een permban toch? Dan zou hij dus ook nooit meer met een kloon mogen terugkomen..
Wat heeft PB gedaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Moira. het volgende:
Maar PB heeft een permban toch? Dan zou hij dus ook nooit meer met een kloon mogen terugkomen..
Precies, ze wil toch zelf dat glas leegdrinken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
het is niet verkrachting als ze zelf wil
Ahh hij vind zeker niet goed als je die doorpasst hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die is echt voorgoed weg
Weet wel zijn fb maarja haha
gewoon door shotje tequila valt minst opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Precies, ze wil toch zelf dat glas leegdrinken?
Weet niet precies wat hij heeft gedaan maar hij had zo vaak bans (ook vaak zonder reden) dat de modjes gewoon een schijthekel aan 'm haddenquote:
Ik ehb hem zelf niet in mijn lijst, weet alleen wat die van hem isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh hij vind zeker niet goed als je die doorpasst he
Oh haha okequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ehb hem zelf niet in mijn lijst, weet alleen wat die van hem is
Ja precies,maar word wel eens in drankjes gedaan van meiden en dan worden ze zonder dat ze willen geil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
het is niet verkrachting als ze zelf wil
ik ook vanavond die hard uithangen ?quote:
Een ban zonder reden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet niet precies wat hij heeft gedaan maar hij had zo vaak bans (ook vaak zonder reden) dat de modjes gewoon een schijthekel aan 'm hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |